Ah, n.a.v. die enquete bij het stemmen die ik overgeslagen heb...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op Radio 2. De radio zelf.
Die vd Ende laat echt alleen muziek uit musicals en films draaien zeg.
Staan nergens. Luister al een aantal jaar stemfinale dag en dit komt uit mijn herinnering. Een kopje koffie staat al jaren bijvoorbeeld niet meer in de lijst, Nol Havens is niet dood, er is geen fanclub actie, dus er is geen reden aan te nemen waarom dit er nu weer in zou komen.quote:
Ze laten gewoon af en toe een paar nummers horen die het net niet gaan halen. Op de radio zelf dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, n.a.v. die enquete bij het stemmen die ik overgeslagen heb...
Maar waar staat dat 'valt er bijna uit' lijstje?
Hoorde Sander de Heer daar vanmorgen ook al over.
Wij van WC Eend...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze laten gewoon af en toe een paar nummers horen die het net niet gaan halen. Op de radio zelf dus.
Troost je, op 1 januari is dat lijstje vast wel beschikbaar.quote:
Eerder al, als die overzichten van voorgaande jaren in vergelijking met dit jaar er komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, op 1 januari is dat lijstje vast wel beschikbaar.
Moed indrinken voor de lijst?quote:
dat is het niet, want over De Kast hoor ik je nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef ranja het volgende:
[..]
zo af en toe komen de friese roots even boven
er zijn grenzenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat is het niet, want over De Kast hoor ik je niet
Wordt ie herhaald dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef chansadres het volgende:
Wie weet wie de gasten zijn vanavond in de Top 2000 Quiz?
Het college van Dijkgraaf van vorige week wordt ervoor ook herhaald. En er zijn geen nieuwe opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef chansadres het volgende:
Ik zie nergens dat het een herhaling is. Daarna is hij primetime om 21.00 op Nederland 3. En als je het op NPO zoekt, zegt hij dat het een aparte aflevering is. Dus ik ging er vanuit dat het een nieuwe aflevering is...
Is een herhaling van vorige week.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef chansadres het volgende:
Ik zie nergens dat het een herhaling is. Daarna is hij primetime om 21.00 op Nederland 3. En als je het op NPO zoekt, zegt hij dat het een aparte aflevering is. Dus ik ging er vanuit dat het een nieuwe aflevering is...
Mooi! Bohemian Rhapsody hoort op 1quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
BOh rhap in alle grote steden op nr 1 (behalve in Eindhoven). Is dus gewoon weer nr 1
Oneens. Waarom zou je anders stemmen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi! Bohemian Rhapsody hoort op 1
Het hoort niet eens op 1 in de Queen Top 100quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi! Bohemian Rhapsody hoort op 1
Voor alles na Queen. Ik ben groot fan en het hoort bij de jaarafsluiting met mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oneens. Waarom zou je anders stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |