Bij Blokhuis in het theater heb ik hem eens horen zeggen dat er altijd een goeie stevige uuropener moet zijn. Maar of dat nu van invloed is op de ranglijst of op hoeveel nummers ze in het uur proppen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de enige info die ik heb
Niks mis mee. Mijn hele single top 100 was op alfabetische volgordequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:11 schreef cafca het volgende:
Het is mij ook wel eens opgevallen dat er halverwege een stuk of 7 nummers op alfabetische volgorde langskwamen. Ook wel héél toevallig......
Vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef CactusJack het volgende:
Het is ook erg opvallend dat Slayer heeeeeeel toevallig midden in de nacht gedraaid werd vorig jaar..
Om 6:66?quote:
Ik vind het sowieso toevallig dat ze 's nachts doorgaan met die lijst terwijl er nauwelijks een hond luistert. Per dag een uur of 6 tot 8 weggegooide stemmen...quote:
Dat vind ik ook altijd erg jammer. Voor die paar die-hards die 's nachts opblijven of nachtwerkers...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso toevallig dat ze 's nachts doorgaan met die lijst terwijl er nauwelijks een hond luistert. Per dag een uur of 6 tot 8 weggegooide stemmen...
Nee, heb ik niet...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef cafca het volgende:
Heel die top 2000 is sowieso onzin. We hebben toch Spotify?
Deze video zie je de laatste tijd ook overal voorbij komen:quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Aha, Glee is dan inderdaad de verklaring voor de populariteit van Journey, heb die serie zelf nog nooit gezien en ik zag dat dat nummer pas vorig jaar voor het eerst in de Top2000 stond, wat dan ook wel weer bijzonder is, want het past zo mooi in het rijtje. Wat zo'n serie al niet teweeg kan brengen zeg.
vergeet The Sopranos niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Aha, Glee is dan inderdaad de verklaring voor de populariteit van Journey, heb die serie zelf nog nooit gezien en ik zag dat dat nummer pas vorig jaar voor het eerst in de Top2000 stond, wat dan ook wel weer bijzonder is, want het past zo mooi in het rijtje. Wat zo'n serie al niet teweeg kan brengen zeg.
Ik hoop dat die dit keer wel de Top 2000 halen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
vergeet The Sopranos niet.
Ik leef gelukkig behoorlijk onder een steen, dat soort shows kijk ik nooit. Redemption Song is natuurlijk gewoon een goed nummer en ach, over Blof heb ik alles inmiddels wel eens gezegd denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Shows als TVOH e.d. hebben ook altijd een grote invloed. Redemption Song zie ik daarom wel flink stijgen dit jaar. En Omarm van Bløf
Zou zomaar kunnen met zo'n dooie dit jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dit keer wel de Top 2000 halen...
*plaatsvervangende schaamte*quote:BRABANDERS STEMMEN HET VAAKST OP:
Top2000
Rowwen Heze - Limburg
Rowwen Heze - November
Neet Oet Lottum - Hald Mich 's Vas
Daniel Lohues - Hier Kom Ik Weg
Skik - Op Fietse
Guus Meeuwis - Brabant
De Kast - In Nije Dei
Bløf - Aan De Kust
De Kast - Eltse Grins Foarby
Daniel Lohues - Prachtig Mooie Dag
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef ranja het volgende:
[..]
ik mis Twarres in dat lijstje
zal wel teveel kwaliteitsmuziek zijn.
Waar staan die lijstjes?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
On a short notice: die er bijna uitval lijstjes zijn redelijke bullshit. Wat ik me van vorige jaren herinner is dat dat platen zijn die bij lange na geen kans meer maken om uberhaupt in de lijst te komen.
Ik heb op Skik gestemdquote:
Op Radio 2. De radio zelf.quote:
Ah, n.a.v. die enquete bij het stemmen die ik overgeslagen heb...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op Radio 2. De radio zelf.
Die vd Ende laat echt alleen muziek uit musicals en films draaien zeg.
Staan nergens. Luister al een aantal jaar stemfinale dag en dit komt uit mijn herinnering. Een kopje koffie staat al jaren bijvoorbeeld niet meer in de lijst, Nol Havens is niet dood, er is geen fanclub actie, dus er is geen reden aan te nemen waarom dit er nu weer in zou komen.quote:
Ze laten gewoon af en toe een paar nummers horen die het net niet gaan halen. Op de radio zelf dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, n.a.v. die enquete bij het stemmen die ik overgeslagen heb...
Maar waar staat dat 'valt er bijna uit' lijstje?
Hoorde Sander de Heer daar vanmorgen ook al over.
Wij van WC Eend...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze laten gewoon af en toe een paar nummers horen die het net niet gaan halen. Op de radio zelf dus.
Troost je, op 1 januari is dat lijstje vast wel beschikbaar.quote:
Eerder al, als die overzichten van voorgaande jaren in vergelijking met dit jaar er komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, op 1 januari is dat lijstje vast wel beschikbaar.
Moed indrinken voor de lijst?quote:
dat is het niet, want over De Kast hoor ik je nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef ranja het volgende:
[..]
zo af en toe komen de friese roots even boven
er zijn grenzenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat is het niet, want over De Kast hoor ik je niet
Wordt ie herhaald dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef chansadres het volgende:
Wie weet wie de gasten zijn vanavond in de Top 2000 Quiz?
Het college van Dijkgraaf van vorige week wordt ervoor ook herhaald. En er zijn geen nieuwe opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef chansadres het volgende:
Ik zie nergens dat het een herhaling is. Daarna is hij primetime om 21.00 op Nederland 3. En als je het op NPO zoekt, zegt hij dat het een aparte aflevering is. Dus ik ging er vanuit dat het een nieuwe aflevering is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |