Oke. Hoiquote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
Hoi ik doe ook wel eens boodschappen bij de Albert Heijn.
Nou groeitjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
c1000 kaas maar die kon ik niet vinden in het zuivelschap bij jullie
Ik ben niet zo bekend met de terminal, ik weet hoe je telt en afboekt.. meer niet, volgende week even zoeken dan en hopen dat ik niks verkeerds aan klikquote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef SausDip het volgende:
Ja zeker, volgens mij bij artikelinfo het artikel scannen en dan op assort drukken (waar je ook schapstickers besteld). Daar ergens moet het staan.
Je kan heel moeilijk iets verkeerds doen in artikelinfo, hoogstens de voorraad foutief aanpassen. Succes met het ontdekken, hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de terminal, ik weet hoe je telt en afboekt.. meer niet, volgende week even zoeken dan en hopen dat ik niks verkeerds aan klik![]()
Zal er een handboek voor zijn? Zal straks evem proberen of die zoekfunctie iets vindt (![]()
)
Alsnog zie ik het zo gebeuren dat ze straks opeens 200 schapstickers binnenkrijgen omdat ik iets verkeerds aanklikquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef SausDip het volgende:
[..]
Je kan heel moeilijk iets verkeerds doen in artikelinfo, hoogstens de voorraad foutief aanpassen. Succes met het ontdekken, haha
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...quote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
Alsnog zie ik het zo gebeuren dat ze straks opeens 200 schapstickers binnenkrijgen omdat ik iets verkeerds aanklik
auquote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...
Kan nietquote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik weet niet hoe je een post uit het vorige topic moet quoten op de mobiele layout, maar nog even over het mandarijntje.
Mja, ergens heb je een punt.. Maar er is niks mis met een mandarijnquote:Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie. Veel kinderen zitten ook niet te wachten op een mandarijntje en hebben liever een snoepje, dus ik kan wel begrijpen dat er teleurstelling is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef bram1241 het volgende:
tijd om maar eens te kijken waar ik kan soliciteren als 18 jarige D:
Heb me al een beetje georienteerd: mcdonald, albert heijn, dirk vd broek, c1000, een restaurant, saturn/mediamarkt.
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie.
Zeiken om iets te zeiken te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!
Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden.
Al 18??quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef bram1241 het volgende:
tijd om maar eens te kijken waar ik kan soliciteren als 18 jarige D:
Heb me al een beetje georienteerd: mcdonald, albert heijn, dirk vd broek, c1000, een restaurant, saturn/mediamarkt.
deli/brood kan toch best op 18? Vooral in de ochtendenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al 18??
Ik zou ze allemaal maar proberen, misschien dat er eentje is die je nog wil hebben op die leeftijd..
Misschien hebben we door de leuke acties in de voorgaande jaren ook wel een te hoge verwachting geschept.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik weet niet hoe je een post uit het vorige topic moet quoten op de mobiele layout, maar nog even over het mandarijntje.
Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie. Veel kinderen zitten ook niet te wachten op een mandarijntje en hebben liever een snoepje, dus ik kan wel begrijpen dat er teleurstelling is.
Nu heb je het specifiek over jouw filiaal, maar XL doet meer aan proeverijen en dergelijke dan een wijkwinkel. Ik kom ook wel eens winkels tegen waar niets te proeven is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!
Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden.
Omdat deze op de afspeellijst staat misschien?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wordt het nummer "Dag sinterklaasje" (of hoe die ook heet) trouwens al gedraaid?![]()
...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat deze op de afspeellijst staat misschien?
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wordt staat het nummer "Dag sinterklaasje" (of hoe die ook heet) trouwens al gedraaid op de afspeellijst?![]()
Been there, maar was artikelinfo en toen hadden we opeens 2777 (of zoiets) pakken koffie.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...
Maar dan nog hebben mensen wel wat te klagen..quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef mujentas het volgende:
Nu heb je het specifiek over jouw filiaal, maar XL doet meer aan proeverijen en dergelijke dan een wijkwinkel. Ik kom ook wel eens winkels tegen waar niets te proeven is.
Bovendien moet je Sinterklaas niet al te snel vergelijken met een reguliere proeverij die het hele jaar door wordt gehouden. Sinterklaas is voor de kinderen iets speciaals.
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef einschtein het volgende:
Been there, maar was artikelinfo en toen hadden we opeens 2777 (of zoiets) pakken koffie.
Voorraad te hoog plussen: meh. Maar minnen is erger, als je het niet weet wordt er zo nieuwe voorraad ingestuwd.
Maar als je gaat minnen kan je straks (op vers dan) lekker gaan afprijzen en hopen dat het weg gaat.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.
Tuurlijk, klagen is nu eenmaal een populaire menselijke eigenschapquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar dan nog hebben mensen wel wat te klagen..![]()
Gelukkig is de kookdemo deze week pepernoten bakken, én speciaal voor de kids komen Joris en Boris deze zaterdag prijzen uitreiken voor een kleurplatenwedstrijd.
Ernst en Bobbie helden noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit ja
Zijn dat nieuwe kinderhelden ofzo? (zoals ernst en bobbie. Of bassie en adriaan)
Die ja. Ik moest ook even googelen, maar ze schijnen in diverse sinterklaasfilms gespeeld te hebben.quote:
Klopt, alleen minder vervelend voor de winkel. Ligt er ook allemaal aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.
Zoiets heb ik ook wel is gehad het is vervelend dat het niet de corrigeren is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Je kan wel corrigeren via FVOSquote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Loll het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel is gehad het is vervelend dat het niet de corrigeren is.
Als het volgende nasanr van de macaroni is, dan is het niet zo erg. Dat is namelijk 1.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik loop daar altijd mee te kloten als ik met een WORP bezig ben. Dan denk je in het invoerveld voor nasanummer te zitten, maar pas je per ongeluk de voorraad van het vorige product aan
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als het volgende nasanr van de macaroni is, dan is het niet zo erg. Dat is namelijk 1.
Inderdaad, en als het afboeken gebeurt na het OBM en de fout wordt ontdekt en hersteld voor het volgende OBM, dan is er niets aan de hand.quote:
Elk jaar weer lachen als er iemand boos wordt, op 5 december om zeven uur 's avonds, omdat er geen letter 'Q' meer is, in witte chocolade van Verkade, terwijl die dingen al vanaf begin September in de winkel staan..quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef d4v1d het volgende:
Gister waren alle chocoladeletters (geen display) netjes gelegd, nog net niet op alfabet. Was ik net even wat kopen lag alles weer door elkaar![]()
Timingquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Elk jaar weer lachen als er iemand boos wordt, op 5 december om zeven uur 's avonds, omdat er geen letter 'Q' meer is, in witte chocolade van Verkade, terwijl die dingen al vanaf begin September in de winkel staan..
Je zal wel bijna moeten wil je vanaf vrijdag je kerstdisplay en kerstgroen al in de winkel kunnen zetten. De displays hadden er trouwens nu al moeten staanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef SausDip het volgende:
Bij onze plaatselijke C1000 en tevens concurrent waren ALLE sinterklaas artikelen vanaf vanmorgen al 50% korting. Ze hadden ook echt enorme voorraden, vooral chocoladeletters.
Bij de Lidl kregen de kleintjes een zakje strooigoed in hun geknutselde bootjes. Heel slim die knutselplaten, Plus en Jan Linders hadden ze ook. De klant komt nu 3 keer in je winkel. Een keer voor de knutselplaat, 1 keer om het in te leveren en 1 keer om het weer op te halen. Een mandarijn is dan wel heel verantwoord, maar karig. Mijn 3-jarige dochter herkende het ook niet als van Sint, maar van de kassamevrouw, waar altijd een bakje met voor verkoop te rijp fruit staat, die ze uitdelen. Terwijl ze dus bij de Lidl stond te stuiteren van blijdschap en verrassing. Had er een mandarijn in gezeten, dan was ze ook blij geweest.. piet had iets in haar bootje gedaan! Appie heeft zich er, ook qua verhaal, iets te simpel van afgemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef SausDip het volgende:
[..]
Misschien hebben we door de leuke acties in de voorgaande jaren ook wel een te hoge verwachting geschept.
In het centrum altijd een proefschaaltje bij brood en bij kaas. Alleen valt er niet te voorspellen wanneer er meer op ligt dan wat kruimels. In het wijkfiliaam is geen vaste proefplaats. Soms ligt er opeens een schaal bij groente en fruit en die zijn dan best royaal met bijvoorbeeld aardbeien of kerstomaatjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nu heb je het specifiek over jouw filiaal, maar XL doet meer aan proeverijen en dergelijke dan een wijkwinkel. Ik kom ook wel eens winkels tegen waar niets te proeven is.
Bovendien moet je Sinterklaas niet al te snel vergelijken met een reguliere proeverij die het hele jaar door wordt gehouden. Sinterklaas is voor de kinderen iets speciaals.
Handig ook voor lactosevrij. Glutenvrij is lastiger, omdat het nogal hardnekkig kleeft en overstapt op andere produkten die over dezelfde produktieband gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef exelletor het volgende:
Heb het idee over de saladbar gelezen - lijkt me zeker niet heel duur wanneer je het als een soort kies&kook concept uitbrengt. Dus gewoon nieuwe indeling voor maltijdsalade meter - boven de basis(pasta/kip/aardappelen in een bakje), plank naar onder vulling(garnalen, tonijn etc.), daaronder nog meer vulling(salade), evt nog dingen als pijnboompitten en als laatste dan de dressing. Hoeft niet eens zo veel extra te kosten.
6 colli hier, ik vind het prima.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:58 schreef exelletor het volgende:
Vandaag met de levering:
Onbesteld toegevoegd 648514 12 Choc kruidn gem 31
Gewoon een schaaltje in de kantine neerzetten..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
6 colli hier, ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 19:02:54 ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon een schaaltje in de kantine neerzetten..Nee inderdaad, dat mag niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met onze nieuwe SM en ASM zit dat er helemaal niet meer in. Ik heb met beide van hun geen click.
En dan moet ik misschien ook nog onder begeleiding van hun een TL-cursus gaan doen. Ze blijven namelijk mijn leidinggevende.![]()
Mja, een click. Moet dat? Je hoeft ze niet als vrienden te zien, zolang je elkaar maar niet in de haren vliegtquote:Op woensdag 4 december 2013 19:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat mag niet meer.En met onze nieuwe SM en ASM zit dat er helemaal niet meer in. Ik heb met beide van hun geen click.
En dan moet ik misschien ook nog onder begeleiding van hun een TL-cursus gaan doen. Ze blijven namelijk mijn leidinggevende.
Nee, maar het zijn niet mijn type personen en dan wordt samenwerken erg lastig. Zij zijn zo anders dan ik de afgelopen 7 jaar van de vorige (A)SM gewend bent dat het vervelend is om de knop zo snel om te zetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, een click. Moet dat? Je hoeft ze niet als vrienden te zien, zolang je elkaar maar niet in de haren vliegt
Al iets besloten over het Albert gebeuren?
Nadelen aan Albert.nl, zijn die er? (behalve dan de voordelen die je als TL in een winkel zou hebben)quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn niet mijn type personen en dan wordt samenwerken erg lastig.
Nee, nog niet. Dat is dus de dubio. Of voor TL in winkel gaan of voor Albert.nl waar doorgroei tot TL daaró (wat overigens ASM niveau is) ook mogelijk is.
Voordelen aan TL in de winkel?
- Ken iedereen
- Kan zo goed als alles, behalve de cijfertjes waar ik me nog nooit op heb gefocused (ook nooit nodig)
- Op het moment zoveel ervaring dat het praktisch geen enkel probleem is om het te worden, behalve dan competentie(s) waar aan gewerkt moet worden.
Nadeel aan TL in de winkel?
- Geen full-time, zal het ook niet snel worden.
- Geen click met (A)SM
- Beide in huidige woonplaats, zal dus niet zo 1, 2, 3 kunnen verhuizen.
Voordelen aan Albert.nl?
- Rotterdam
- Full-time (37,5u)
- Doorgroei tot TL mogelijk (wat ASM niveau is)
- Nieuwe kansen, nieuwe uitdaging: erg interessant
(- Samenwonen)
In principe op het eerste gezicht niet. Misschien het inwerken, het wennen aan het nieuwe werk. Maar dat zijn dingen waar je snel aan went. Voor de rest kan ik mij zo 1, 2, 3 niets bedenken. Vandaar dat ik dat kopje er ook niet bij heb gezet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nadelen aan Albert.nl, zijn die er? (behalve dan de voordelen die je als TL in een winkel zou hebben)
gewoon weg geven in de winkel bij 10 euro ofzo zijn ze zo wegquote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef monsterd. het volgende:
Wij ook, een halve container pepernoten ;')
Als die TL zelfde als ASM is. Betaald dat ook evengoed?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef einschtein het volgende:
Het voordeel van Albert.nl is wel, dat zij ook weten dat ik mij dan volledig op de baan zal gaan focussen. Zij weten dat ik momenteel in Groningen werk en woon en alleen ga verhuizen wanneer ik een baan vind die mij voorziet van voldoende geld om een nieuw bestaan in Rotterdam op te bouwen.
Dat wil zeggen dat, als het goed is, ik erg mijn best ga doen om de baan te behouden. Al zal dat nooit een probleem worden, in alle stages die ik heb gehad ben ik met vlag en wimpel uit gekomen. Dus om mij aan te passen aan een nieuwe baan zal geen moeilijk opgave worden, tenzij het mij enorm niet in het straatje past. Maar dat zie ik bij Albert.nl niet snel gebeuren.
Daar ben ik niet van op de hoogte. Er zit hier wel iemand in het topic die TL is bij Albert.nl, zelfde locatie als waar ik mogelijk op gesprek ga, maar die gaat vast zijn salaris niet publiekelijk neerzetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als die TL zelfde als ASM is. Betaald dat ook evengoed?
NJ toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van op de hoogte. Er zit hier wel iemand in het topic die TL is bij Albert.nl, zelfde locatie als waar ik mogelijk op gesprek ga, maar die gaat vast zijn salaris niet publiekelijk neerzetten.
Ik zou dat niet doen, hebben we straks allemaal kwebbelende wijven over de nieuwste lipglossquote:Op woensdag 4 december 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:
Even een idee. Kunnen we hier geen Ahold medewerkerstopic van maken? Etos, Gall&Gall, Albert, Bol.com allemaal samen. De genoemde zijn denk ik te klein voor een eigen topic en misschien trekken we ze aan
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, hebben we straks allemaal kwebbelende wijven over de nieuwste lipgloss
Met voorwaarden:quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, hebben we straks allemaal kwebbelende wijven over de nieuwste lipgloss
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Met voorwaarden:
- OF man
- OF IQ hoger dan xx
- OF gewoon een lekker wijf (zonder KPK en/of klein kind wat borstvoeding wil)
Daar heb je een probleem ja..quote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere wijven op fok zitten
Uit DEZE CAO:quote:Op woensdag 4 december 2013 19:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zal wel schaal E zijn, max. 2400 bruto ofzo.
Bij Albert ben je geen "teamleider" maar "teamleader"quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Uit DEZE CAO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Als de CAO nog klopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij Albert ben je geen "teamleider" maar "teamleader"
Omdat Engelse termen ook veel beter klinken eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Quality Employeequote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Alhoewel ik me dat afvraag met "Shelf stocker"
Jaquote:
wat een kut kanaalquote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je eens verder op dat kanaal kijken.. Staan meer vage filmpjes in de albert heijn
Onze schrobmachine moet je vooruit duwen, dus helaas is het niet mogelijk om het filmpje eens uit te proberenquote:
Je asm zal wel raar opkijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onze schrobmachine moet je vooruit duwen, dus helaas is het niet mogelijk om het filmpje eens uit te proberen
gewoon een attractie voor kleine kinderen van maken, als ie je kon trekken. Zouden ze vast geweldig vinden, en het kost jou minder urenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die is er toch nooit als ik er ben
Als hij/zij er niet is dan gaat dat moeilijk jaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
En hij komt daarachter door...?
Wat een lamballenquote:
En wie gaat die kinders dan in de gaten houden? Juist ik. En wat kost ik? Juist uren.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gewoon een attractie voor kleine kinderen van maken, als ie je kon trekken. Zouden ze vast geweldig vinden, en het kost jou minder uren
Oh, dus jij bent zo'n type op feestje...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En wie gaat die kinders dan in de gaten houden? Juist ik. En wat kost ik? Juist uren.
Bij ons wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onze schrobmachine moet je vooruit duwen, dus helaas is het niet mogelijk om het filmpje eens uit te proberen
??quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent zo'n type op feestje...
Of zo'n blauwe dolly pakken, die hebben ook vrij weinig weerstand.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef einschtein het volgende:
Bij ons wel.Kan makkelijk, maar ik kan er ook wel achteraan schuiven. Zolen zijn glad genoeg.
Surfplank achtig iets maken van een bananen- / mandarijnen doos en gaan!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons wel.Kan makkelijk, maar ik kan er ook wel achteraan schuiven. Zolen zijn glad genoeg.
Schaal F. VGL-CAO.Staat ook gewoon in de vacature. Zoek zelf maar op hoeveel dat is.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als die TL zelfde als ASM is. Betaald dat ook evengoed?
Nope. Albert is gewoon een filiaal van Albert Heijn. Met dus ook die CAO.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Uit DEZE CAO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, gewoon de VGL CAO in plaats van DC CAO. Tof, bedankt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope. Albert is gewoon een filiaal van Albert Heijn. Met dus ook die CAO.
(per 1-1-2014 een eigen onderneming zoals Etos, Gall & Gall)
Alweerquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Halldor het volgende:
Volgende week alweer pannen in de bonus (Berndes en AH)
Had hij zelf niet kunnen bedenken wat er gebeurd was?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Heb er nog 6 van Ah 200 gramquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Elk jaar weer lachen als er iemand boos wordt, op 5 december om zeven uur 's avonds, omdat er geen letter 'Q' meer is, in witte chocolade van Verkade, terwijl die dingen al vanaf begin September in de winkel staan..
Ja de gekken weet niet waar ik ze had moeten neerzetten ze staan dus gewoon achter. De molens staan wel in de winkel .quote:Op woensdag 4 december 2013 15:50 schreef Halldor het volgende:
[..]
Je zal wel bijna moeten wil je vanaf vrijdag je kerstdisplay en kerstgroen al in de winkel kunnen zetten. De displays hadden er trouwens nu al moeten staan
Bij Albert Heijn ben je ook Teamleader Sales Ready volgens je normtrede brief hequote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
een biertje nog kon en je na werktijd dus zo'n filmpje opnam.quote:
Nooit opgelet eigenlijk. Maar net even gekeken, er staat geen functie op mijn normtrede brief, alleen functiegroep "T".quote:Op donderdag 5 december 2013 01:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij Albert Heijn ben je ook Teamleader Sales Ready volgens je normtrede brief he
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gewoon een attractie voor kleine kinderen van maken, als ie je kon trekken. Zouden ze vast geweldig vinden, en het kost jou minder uren
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef UncleSam het volgende:
Heeft er iemand nog van de welkomstdeals de kortingscode van Bol.com?
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:15 schreef einschtein het volgende:
Volgende week donderdag gesprek bij Albert.
Heb ontdekt dat die code bij iedereen hetzelfde isquote:
1 | AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7 |
Serieus?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat die code bij iedereen hetzelfde is
Gewoon een nieuw account aanmaken en je kan dezelfde gebruiken.
[ code verwijderd ]
quote:Vanwege grote beschikbaarheid van Sint impuls / seizoen assortiment is besloten om per donderdag 5 december vroegtijdig een aantal artikelen af te prijzen met 50% korting.
Misschien een domme vraag, maar. dat wordt gewoon in de kassa doorgevoerd toch? Of komen er straks 50% stickers o.i.d.?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef UncleSam het volgende:
Groot deel snoep en marsepein al afgeprijsd
[..]
Staat inderdaad in de kassaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar. dat wordt gewoon in de kassa doorgevoerd toch? Of komen er straks 50% stickers o.i.d.?
Wordt landelijk, via de systemen, afgeprijst. Dus als de beroeps-budjes niets vergeten en missen staat de goeie prijs in het systeem.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar. dat wordt gewoon in de kassa doorgevoerd toch? Of komen er straks 50% stickers o.i.d.?
Kruidnoten valt er weer niet onderquote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nog even een zak kruidnoten halen
Moet je ff op Plaza kijken wat er wel afgeprijst is, de kruidnoten namelijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nog even een zak kruidnoten halen
Nice.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef UncleSam het volgende:
Nog 50 mensen en dan heeft de AH FB 200.000 likes![]()
https://www.facebook.com/albertheijn?fref=ts
Keiharde bikkelquote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef donald500 het volgende:
Jezus.
3 collega's hebben zich "ziek" gemeld.
Wel heel erg toevallig dat er 3 mensen uit de plaatsen die wat verder weg zijn en moeten fietsen "ziek" zijn.
Ik stap gewoon op mijn fiets.
En weg waaienquote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef donald500 het volgende:
Jezus.
3 collega's hebben zich "ziek" gemeld.
Wel heel erg toevallig dat er 3 mensen uit de plaatsen die wat verder weg zijn en moeten fietsen "ziek" zijn.
Ik stap gewoon op mijn fiets.
Ja, ik had verkeerd gekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Moet je ff op Plaza kijken wat er wel afgeprijst is, de kruidnoten namelijk niet.
Wat voor woekerprijs heeft een zakje kruidnoten dan, dat je speciaal wacht op de afprijzing?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik had verkeerd gekekenWaren dus de chocolade kruidnoten.. niet de normale
Ik heb niet gewacht hoor, niet de eerste keer dit jaar dat ik kruidnoten koop hoor. Maar als het toch afgeprijsd was dacht ik, ik neem er gelijk twee meequote:Op donderdag 5 december 2013 11:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat voor woekerprijs heeft een zakje kruidnoten dan, dat je speciaal wacht op de afprijzing?
Ik heb geen andere keus, ja eentje, maar dat is zo verrot.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En weg waaien
Ik zou de bus nemen als het meer dan een kwartier fietsen is
Ach, missschien heb je wel wind mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keus, ja eentje, maar dat is zo verrot.
Ik woon in een dorp waarbij het OV 1x in het uur rijd en die stopt niet bij mijn werk.
Dus dan moet ik eerst naar het station en dan met trein weer terug richting werk.
En dus of 45 minuten te vroeg of minimaal 15 minuten te laat.
Dan betaal ik ook reiskosten, terwijl het op fiets nog geen 20 minuten is normaal gesproken.
Wat is de afstand? 20 minuutjes, iets van 12/13 kilometer ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keus, ja eentje, maar dat is zo verrot.
Ik woon in een dorp waarbij het OV 1x in het uur rijd en die stopt niet bij mijn werk.
Dus dan moet ik eerst naar het station en dan met trein weer terug richting werk.
En dus of 45 minuten te vroeg of minimaal 15 minuten te laat.
Dan betaal ik ook reiskosten, terwijl het op fiets nog geen 20 minuten is normaal gesproken.
Nee, nog geen 5 kilometer, ik heb het ook verkeerd verwoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat is de afstand? 20 minuutjes, iets van 12/13 kilometer ofzo?
Ach ja, zolang het maar droog is.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, missschien heb je wel wind mee.
nog 6quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef mujentas het volgende:
Straks eens kijken of ik de de 200.000ste liker kan worden op Facebook. Weet iemand toevallig of er nog een leuk cadeautje aan vastzit?
Nee, het enige wat je kunt doen is je Facebook-account op Engels zetten en dat via Facebook Graph Search gaan zoeken op bijvoorbeeld te zoeken op:quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef mujentas het volgende:
Zeker niet mogelijk om ergens een lijst met likes te zien?
1 | Men who live in Utrecht and liked Albert Heijn |
inb4: privacyquote:Op donderdag 5 december 2013 14:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, het enige wat je kunt doen is je Facebook-account op Engels zetten en dat via Facebook Graph Search gaan zoeken op bijvoorbeeld te zoeken op:
[ code verwijderd ]
Maar dit geeft 1000+ hits. Je kunt het wel verder uitfilteren.
quote:
1 | Single women from Zeist who like Albert Heijn and live in Utrecht |
Ik zeg toch dat je je account op Engels moet zettenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef d4v1d het volgende:
Geen resultaten gevonden voor je zoekopdracht.
Controleer je spelling of probeer een ander trefwoord.
Oh,quote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je je account op Engels moet zetten. Graph Search werkt alleen nog op Engelstalige accounts.
Die las ik ook al jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef d4v1d het volgende:
Iemand op die facebook pagina. Ja bonuskaarten zijn slecht want milieuvervuiling !1!einz1!2!!!!@@!!$
Het was toch sowieso niet bekend dat het een prijsvraag wasquote:Op donderdag 5 december 2013 14:08 schreef mujentas het volgende:
Als ik niks gewonnen heb dan is hij zo weer unliked hoor
Nee, maar soms geven ze wel eens iets weg met een mijlpaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het was toch sowieso niet bekend dat het een prijsvraag was
Dan is 250K eerder een mijlpaalquote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, maar soms geven ze wel eens iets weg met een mijlpaal.
Stoere boy!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik had m gewoon even ge un-liked en weer liked
nvm verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik had m gewoon even ge un-liked en weer liked
Je hebt de pagina lopen F5-en?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij was dus degene toen de likes van 981 naar 980 gingen?
Ja, maar niet continu hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je hebt de pagina lopen F5-en?
Misschien.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij was dus degene toen de likes van 981 naar 980 gingen?
Wat houdt dit in? Krijgen we zowat 50% meer salaris?quote:Zoals opgenomen in de winstdelingsregeling, ontvang je met je salaris over periode 12 in week 50 de voorlopige winstuitkering (WUK) van 42,5% van je periodesalaris.
Ja. Tenzij KPTquote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wat houdt dit in? Krijgen we zowat 50% meer salaris?
Zit al in je all-in loon. In maart of april (toch?) kan het zijn dat er nog een beetje komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh ik ben KPTKrijg ik niks winstuitkering?
Hoe kan je verliezen aan iets waar je niet eens aan meedoet?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
https://www.klacht.nl/klacht-nl-verliezers-2013/
Verloren![]()
Ja, iddquote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe kan je verliezen aan iets waar je niet eens aan meedoet?
Ja, die rolcontainers zijn lastig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een dolly met hekwerk aan alle kanten is een minitainer, bij de AH vind je die bijv. bij de aardappelen. Een ding dat je bij de zuivel kunt vinden is een melk-ric (roll-in-container) en de Cola/Fanta 4-packs/6-packs en een deel van 1.5L flessen staan ook in een ric. Een rolly met hekwerk aan twee kanten is een rolcontainer en die zul je vast vaak in de weg zien staan.![]()
Het zou ze sieren als ze alleen de bedrijven tonen die daadwerkelijk deelnemen aan klacht.nl. Albert Heijn is prima in het oplossen van klachten, alleen niet via allemaal willekeurige website'tjes die zichzelf belangrijk vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, iddZe zijn ook niet helemaal snugger bij de redactie van klacht.nl
Dit. Sowieso zijn de meeste klachten die op klacht.nl worden geplaatst onoplosbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het zou ze sieren als ze alleen de bedrijven tonen die daadwerkelijk deelnemen aan klacht.nl. Albert Heijn is prima in het oplossen van klachten, alleen niet via allemaal willekeurige website'tjes die zichzelf belangrijk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef mujentas het volgende:
Kan je trouwens op klacht.nl ook een klacht over klacht.nl indienen?
Zie hem niet staan. Sowieso is die site kapot.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef mujentas het volgende:
Staat bovenaan op die pagina van die link van UncleSam.
http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/klacht-over-klacht-nl-12/quote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zie hem niet staan. Sowieso is die site kapot.
Vind het sowieso een paupersite.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/klacht-over-klacht-nl-12/
Ja, de CSS weigert soms om te laden merk ik
Het is ook een goedkoop sitetje gebouwd op WordPressquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vind het sowieso een paupersite.
Nou is dat nog niet eens zo'n probleem, maar enige vorm van "redactionele controle" kan geen kwaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is ook een goedkoop sitetje gebouwd op WordPress
Denk dat ze de inzendingen achteraf wel beoordelen hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nou is dat nog niet eens zo'n probleem, maar enige vorm van "redactionele controle" kan geen kwaad.
Advertenties, en wellicht dat bedrijven moeten betalen voor deelname? Ze kunnen we een gratis account krijgen, maar volgens mij zit daar gewoon een fee aan verbonden per (opgeloste) klacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk dat ze de inzendingen achteraf wel beoordelen hoor.
Hoe zou die site eigenlijk geld verdienen
Ah, logisch dus dat veel bedrijven hier geen trek in hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Advertenties, en wellicht dat bedrijven moeten betalen voor deelname? Ze kunnen we een gratis account krijgen, maar volgens mij zit daar gewoon een fee aan verbonden per (opgeloste) klacht.
Edit: Ze bieden een pakket aan voor 249 per maand
https://www.klacht.nl/voor-bedrijven
Ik gok dat ze een ov chipkaart oplader bedoelen, niet zo'n grote gele?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef UncleSam het volgende:
Wtf heeft AH hier mee te maken
http://www.klacht.nl/albert-heijn/klacht/n-s-apparaat/
Niks. Apparaat is eigendom van Translink en niet van Albert Heijn lijkt mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:23 schreef UncleSam het volgende:
Wtf heeft AH hier mee te maken
http://www.klacht.nl/albert-heijn/klacht/n-s-apparaat/
Of jij, voordat je de auto bereikt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Hallyu het volgende:
Dadelijk werken, heuj.
Als de auto maar niet wegwaait.
Ik mag over 5 minutenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef donald500 het volgende:
Lekker in de weer geweest met de kerstversiering, wat een ramp is dat zeg. Maar de winkel ziet er wel leuk uit.
3 uur en een verwonding (quote:
Bij ons had de TLVA een gedichtje geschreven ipv. het standaard riedeltje over de intercom dat we bijna gaan sluitenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef exelletor het volgende:
Onze ASM is zo aardig om morgen alles van Sinterklaas naar kerst om te bouwen, vooral omdat we ook met enorme hoeveelheden zitten. Sinterklaas gaat het land uit, komen ze met karren vol aan feeststollen.Vandaag dus lekker vroeg klaar, na vijf uur was er toch geen hond in de winkel en er kwam ook niet veel binnen. Wel werd het promo in de winkel mooi afgeblazen tijdens het lossen.
![]()
Onze nieuwsbrief is trouwens wel mooi geschreven.![]()
[ afbeelding ]
De ene SM is soepeler dan de ander daarin. Bij ons staan ook soms mandarijnenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef marsipilamie het volgende:
Staan er bij jullie mandarijnen in de kantine??? Dat mag toch echt niet meer?
Zoals onze SM dat noemt: Diefstal, daar kun je om ontslagen worden....
Moeten we het gedichtje raden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons had de TLVA een gedichtje geschreven ipv. het standaard riedeltje over de intercom dat we bijna gaan sluiten![]()
Heb hem niet onthoudenquote:
Handig als ik ben ging ik op een actietafel staan om iets aan het plafond te bevestigen, ik was klaar en spring eraf en ga vervolgens achterover onderuit en probeerde de val op te vangen met m'n onderarm. Ging niet helemaal volgens planquote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef donald500 het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
3 uur en een verwonding () verder hangt het grootste deel
Zondag verder
Wat heb je nou weer uitgespookt?
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Handig als ik ben ging ik op een actietafel staan om iets aan het plafond te bevestigen, ik was klaar en spring eraf en ga vervolgens achterover onderuit en probeerde de val op te vangen met m'n onderarm. Ging niet helemaal volgens plan
Ik lande verkeerd denk ik. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Gewoon klappen geven als de ander iemand niet fatsoenlijk kan optrekken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Collega had een manier om een container te nemen, paar fusten ondersteboven erop te zetten en dan had je een soort rijdende stijger, veel handiger dan een ladder. Maar als hij je dan verder duwt naar het volgende ding krijg je steeds een net-niet hartaanval als je de container nog niet vast had
Als je de koof beetpakt, dan kun je gewoon jezelf voortduwenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Collega had een manier om een container te nemen, paar fusten ondersteboven erop te zetten en dan had je een soort rijdende stijger, veel handiger dan een ladder. Maar als hij je dan verder duwt naar het volgende ding krijg je steeds een net-niet hartaanval als je de container nog niet vast had
Klopt, maar met 2 personen is het toch handiger, kan de ene de materialen enzo aangeven en kan die de kar stil houden zodat die er niet opeens vandoor gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je de koof beetpakt, dan kun je gewoon jezelf voortduwen
Na 4 meters heb ik hem ook gezegd dat we omwisselenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon klappen geven als de ander iemand niet fatsoenlijk kan optrekken.
Als de kar moeilijk stil staat, is hij niet zwaar genoegquote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, maar met 2 personen is het toch handiger, kan de ene de materialen enzo aangeven en kan die de kar stil houden zodat die er niet opeens vandoor gaat.
[..]
Na 4 meters heb ik hem ook gezegd dat we omwisselen
Zo zwaar wegen die kerstspullen ook weer niet hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als de kar moeilijk stil staat, is hij niet zwaar genoeg
Vaker Rustlers, GU en Red Bull op je werk nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
Als de kar moeilijk stil staat, is hij niet zwaar genoeg
Ik bedoelde eigenlijk dat als je de container zelf wat zwaarder maakt, dan sta je een stuk stabieler en rijdt hij niet zomaar weg.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo zwaar wegen die kerstspullen ook weer niet hoor
Misschien voor de volgende keer wat zakken aardappels fixen, geen slecht idee misschien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat als je de container zelf wat zwaarder maakt, dan sta je een stuk stabieler en rijdt hij niet zomaar weg.
Of natuurlijk gewoon Exelletor's tipquote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien voor de volgende keer wat zakken aardappels fixen, geen slecht idee misschien.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vaker Rustlers, GU en Red Bull op je werk nemen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef mujentas het volgende:
Sint zat te denken
Wat hij de kleine klanten van AH kon schenken
Een lekker snoepje
of misschien een speelboekje
Na lang wikken en wegen
heeft de Sint zich richting de AGF afdeling begeven
De Sint zat eens rond te kijken
en zijn oog viel op een paar KPK lijken
Deze ervaring was weliswaar traumatisch
maar dat is dan ook niet meer dan logisch
Nog beduusd van het hele gebeuren
zocht hij iets om de kinderen op te fleuren
De economische crisis heeft ook de Sint niet ongedeerd gelaten
maar daar zal hij zich natuurlijk nooit publiekelijk over uitlaten
Een mandarijntje voor ieder kleintje kost niet veel
en werd uitgereikt door het personeel
De kinderen zaten hier echter niet op te wachten
het was moeilijk om het cadeautje niet te minachten
De Sint was dit jaar nogal schraal
hopelijk wordt het volgend jaar geen faal
Was gisteravond even boodschappen doen in de XL. Daar hadden ze een bouwsteiger neergezet om de promotie mee op te hangenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Leuk bedacht!quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef mujentas het volgende:
Sint zat te denken
Wat hij de kleine klanten van AH kon schenken
Een lekker snoepje
of misschien een speelboekje
Na lang wikken en wegen
heeft de Sint zich richting de AGF afdeling begeven
De Sint zat eens rond te kijken
en zijn oog viel op een paar KPK lijken
Deze ervaring was weliswaar traumatisch
maar dat is dan ook niet meer dan logisch
Nog beduusd van het hele gebeuren
zocht hij iets om de kinderen op te fleuren
De economische crisis heeft ook de Sint niet ongedeerd gelaten
maar daar zal hij zich natuurlijk nooit publiekelijk over uitlaten
Een mandarijntje voor ieder kleintje kost niet veel
en werd uitgereikt door het personeel
De kinderen zaten hier echter niet op te wachten
het was moeilijk om het cadeautje niet te minachten
De Sint was dit jaar nogal schraal
hopelijk wordt het volgend jaar geen faal
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kort Pittig Kapsel
Voorbeelden: http://members.chello.nl/h.kuijpers25/kapsel/
Gefeliciteerd met je promotiequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:25 schreef donald500 het volgende:
Nou, Plaza doet het, heb maar liefst 5 cent meer salaris.![]()
Eigenlijk kan dit niet zomaar, er is dus vast iets wel veranderd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:02 schreef HenkAH het volgende:
Nog nooit loonheffing betaald in de vijf jaar dat ik bij de AH werk en nu ineens de helft van mn loon naar de belasting terwijl ik niks aangepast heb
Ik heb welgeteld 2 cent winstuitkering gehad, omdat ik een KPT ben. Eigenlijk al vreemd dat ik dit nu krijgt, maargoed. Ik weet dat de teamleiders de afgelopen weken bezig zijn geweest met de belastingformulieren (zag ze liggen op kantoor), maar ik vind het wel erg kwalijk als blijft dat er iets aangepast is zonder mijn wetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef SausDip het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dit niet zomaar, er is dus vast iets wel veranderd.
Als je hulp wil, moet je even je gegevens hier zetten zoals loon, loonheffing, winstuitkering, je contracturen enzo.
Als ik zo iets moet gokken, dan heb je winstuitkering gehad en is daar (bijna) de helft belasting aan afgedragen (wat normaal is).
MSN smileysquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:20 schreef SausDip het volgende:
Je hebt nog een periode om dat verschil in te lopen Hallyu
Ik heb tot nu toe precies hetzelfde verdiend als vorig jaar en eindig ook op hetzelfde bedrag, namelijk de bijverdiengrens. Volgens jaar gelukkig geen last meer van deze grens (Y)
Handig in een XL ja, bij ons zouden de klanten dan moeten omlopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 06:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was gisteravond even boodschappen doen in de XL. Daar hadden ze een bouwsteiger neergezet om de promotie mee op te hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door JohnBercow op 06-12-2013 15:55:56 ]Order! Ordeeeeeeeeer!
Beetje jammer welquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, de reguliere. Niet de kerst(/decembermaand) verpakking.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Joehoe een nieuw Kan ik je helpen? filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt, nu begrijp ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loonstrookjes. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef mujentas het volgende:
Wat is Plaza weer godsallejezus traag zeg
Ohja, die staan onlinequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Loonstrookjes. Dan krijg je dat
Alles hangt, alleen de helft van die guirlandes doen het niet. Alles is in de loop der jaren een beetje kapot gegaan en we moeten het er maar mee doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Handig in een XL ja, bij ons zouden de klanten dan moeten omlopenPast niks meer door het pad dan.
Die huisjes boven AGF en brood he.. Leek even of mijn technisch inzicht opeens allemaal weg was toen ik de vouwinstructie las_
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Joehoe een nieuw Kan ik je helpen? filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha wat een reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ook 50%. Die staat in het linkerkolommetje bij vrijdag tussen 2100 en 0600.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dit voor iets raars trouwens? Je krijgt op zaterdag wel een toeslag van 06;00-07:00 maar niet
van 24:00-06:00? Lekker is dat, zeg. Zaterdag voor kerst moet ik om 02:00u beginnen...
Ah, ok. Ik schrok alquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel, ook 50%. Die staat in het linkerkolommetje bij vrijdag tussen 2100 en 0600.
Bij ons hangt nu alles aan het plafond, de huisjes, en die dingen langs de muur (hoe die ook mogen heten) behalve de verlichting, SM heeft gister vloerstickers, displays en kerstbomen gedaan. Zondag verderquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alles hangt, alleen de helft van die guirlandes doen het niet. Alles is in de loop der jaren een beetje kapot gegaan en we moeten het er maar mee doen
Nope, is in afwachting tot de nieuwe CAO.quote:
Als ze er zelf in geloven.quote:Onderhandelingen met de vakbonden over een nieuwe vgl cao hebben nog niet tot een overeenkomst geleid. Jij bent belangrijk voor ons en maakt het verschil voor onze klanten. Daarom is besloten om per 30 december 2013 een loonsverhoging van 1,25% door te voeren.
De vgl cao onderhandelingen duren al een aantal maanden. Onderdeel van de onderhandelingen is een afspraak over loonsverhoging. De werkgevers in de supermarktbranche, waaronder Albert Heijn, zijn van mening dat medewerkers niet de dupe mogen zijn van het uitblijven van een cao. Daarom is besloten de lonen per 30 december 2013 (periode 1 2014), vooruitlopend op de nieuwe vgl cao, te verhogen met 1,25%.
Omdat jij er samen met je collega's iedere dag weer voor zorgt dat de klant tevreden is, hebben de werkgevers tot deze stap besloten.
Vervolg
De werkgevers willen verder praten met de vakbonden over een nieuwe vgl cao. In het akkoord dat uiteindelijk afgesloten zal worden, staan ook afspraken over een definitieve loonsverhoging. De verhoging van 1,25% die je nu alvast krijgt, wordt dan met deze afspraak verrekend.
Luc de Baets
HR Ahold Europe
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope, is in afwachting tot de nieuwe CAO.
[..]
Als ze er zelf in geloven.Voor mij 10 anderen en dat weten zij ook. .
Vanuit AH uit dus, voorlopend op de CAO. Ik zal volgende week eens vragen of wij hier ook alvast in meegaan. Waarschijnlijk niet, maar jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope, is in afwachting tot de nieuwe CAO.
[..]
Als ze er zelf in geloven.Voor mij 10 anderen en dat weten zij ook. .
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef mujentas het volgende:
Weet iemand waar die Plaza taak over de loonsom over ging?
quote:Als Supermarktmanager kun je subsidies en compensaties aanvragen, als één of meer van je medewerkers zich, al dan niet tijdelijk, in een bepaalde situatie bevinden. Als medewerkers bijvoorbeeld op jonge leeftijd een ziekte of handicap krijgen, zwanger zijn of beroepsbegeleidend werken in jouw winkel, heb je vaak recht op subsidies of compensaties voor je winkel. Alles bij elkaar kan het om aanzienlijke bedragen gaan, daarom is het belangrijk om maximaal gebruik te maken van de beschikbare subsidies en compensaties. Hierbij is het wel essentieel dat aan specifieke voorwaarden voldaan moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |