Oke. Hoiquote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
Hoi ik doe ook wel eens boodschappen bij de Albert Heijn.
Nou groeitjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
c1000 kaas maar die kon ik niet vinden in het zuivelschap bij jullie
Ik ben niet zo bekend met de terminal, ik weet hoe je telt en afboekt.. meer niet, volgende week even zoeken dan en hopen dat ik niks verkeerds aan klikquote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef SausDip het volgende:
Ja zeker, volgens mij bij artikelinfo het artikel scannen en dan op assort drukken (waar je ook schapstickers besteld). Daar ergens moet het staan.
Je kan heel moeilijk iets verkeerds doen in artikelinfo, hoogstens de voorraad foutief aanpassen. Succes met het ontdekken, hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de terminal, ik weet hoe je telt en afboekt.. meer niet, volgende week even zoeken dan en hopen dat ik niks verkeerds aan klik![]()
Zal er een handboek voor zijn? Zal straks evem proberen of die zoekfunctie iets vindt (![]()
)
Alsnog zie ik het zo gebeuren dat ze straks opeens 200 schapstickers binnenkrijgen omdat ik iets verkeerds aanklikquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef SausDip het volgende:
[..]
Je kan heel moeilijk iets verkeerds doen in artikelinfo, hoogstens de voorraad foutief aanpassen. Succes met het ontdekken, haha
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...quote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
Alsnog zie ik het zo gebeuren dat ze straks opeens 200 schapstickers binnenkrijgen omdat ik iets verkeerds aanklik
auquote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...
Kan nietquote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik weet niet hoe je een post uit het vorige topic moet quoten op de mobiele layout, maar nog even over het mandarijntje.
Mja, ergens heb je een punt.. Maar er is niks mis met een mandarijnquote:Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie. Veel kinderen zitten ook niet te wachten op een mandarijntje en hebben liever een snoepje, dus ik kan wel begrijpen dat er teleurstelling is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef bram1241 het volgende:
tijd om maar eens te kijken waar ik kan soliciteren als 18 jarige D:
Heb me al een beetje georienteerd: mcdonald, albert heijn, dirk vd broek, c1000, een restaurant, saturn/mediamarkt.
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie.
Zeiken om iets te zeiken te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!
Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden.
Al 18??quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef bram1241 het volgende:
tijd om maar eens te kijken waar ik kan soliciteren als 18 jarige D:
Heb me al een beetje georienteerd: mcdonald, albert heijn, dirk vd broek, c1000, een restaurant, saturn/mediamarkt.
deli/brood kan toch best op 18? Vooral in de ochtendenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al 18??
Ik zou ze allemaal maar proberen, misschien dat er eentje is die je nog wil hebben op die leeftijd..
Misschien hebben we door de leuke acties in de voorgaande jaren ook wel een te hoge verwachting geschept.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik weet niet hoe je een post uit het vorige topic moet quoten op de mobiele layout, maar nog even over het mandarijntje.
Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar laten we eerlijk zijn, het is wel heel mager van appie. Veel kinderen zitten ook niet te wachten op een mandarijntje en hebben liever een snoepje, dus ik kan wel begrijpen dat er teleurstelling is.
Nu heb je het specifiek over jouw filiaal, maar XL doet meer aan proeverijen en dergelijke dan een wijkwinkel. Ik kom ook wel eens winkels tegen waar niets te proeven is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je bij ons komt op vrijdag of zaterdag kun je een plakje worst pakken, een stukje kaas, stukje koek, eten bij de commercieel medewerker en bij de kookdemo plus bij nog eventuele andere (Externe) demonstraties. Plus nog eens een gratis mandarijn!
Maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden.
Omdat deze op de afspeellijst staat misschien?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wordt het nummer "Dag sinterklaasje" (of hoe die ook heet) trouwens al gedraaid?![]()
...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat deze op de afspeellijst staat misschien?
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wordt staat het nummer "Dag sinterklaasje" (of hoe die ook heet) trouwens al gedraaid op de afspeellijst?![]()
Been there, maar was artikelinfo en toen hadden we opeens 2777 (of zoiets) pakken koffie.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tijdje geleden kwam m'n ASM in paniek vragen waarom er meer dan 2000 stokbroden waren afgeboekt de avond ervoor, blijk de dame op het brood in plaats van de scanknop de '2' eronder meerdere malen te hebben ingedrukt en dus 2.222 broden te hebben vernietigt...
Maar dan nog hebben mensen wel wat te klagen..quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef mujentas het volgende:
Nu heb je het specifiek over jouw filiaal, maar XL doet meer aan proeverijen en dergelijke dan een wijkwinkel. Ik kom ook wel eens winkels tegen waar niets te proeven is.
Bovendien moet je Sinterklaas niet al te snel vergelijken met een reguliere proeverij die het hele jaar door wordt gehouden. Sinterklaas is voor de kinderen iets speciaals.
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef einschtein het volgende:
Been there, maar was artikelinfo en toen hadden we opeens 2777 (of zoiets) pakken koffie.
Voorraad te hoog plussen: meh. Maar minnen is erger, als je het niet weet wordt er zo nieuwe voorraad ingestuwd.
Maar als je gaat minnen kan je straks (op vers dan) lekker gaan afprijzen en hopen dat het weg gaat.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.
Tuurlijk, klagen is nu eenmaal een populaire menselijke eigenschapquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar dan nog hebben mensen wel wat te klagen..![]()
Gelukkig is de kookdemo deze week pepernoten bakken, én speciaal voor de kids komen Joris en Boris deze zaterdag prijzen uitreiken voor een kleurplatenwedstrijd.
Ernst en Bobbie helden noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit ja
Zijn dat nieuwe kinderhelden ofzo? (zoals ernst en bobbie. Of bassie en adriaan)
Die ja. Ik moest ook even googelen, maar ze schijnen in diverse sinterklaasfilms gespeeld te hebben.quote:
Klopt, alleen minder vervelend voor de winkel. Ligt er ook allemaal aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te hoog is ook vervelend, want dat levert weer lege vakken op.
Zoiets heb ik ook wel is gehad het is vervelend dat het niet de corrigeren is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Je kan wel corrigeren via FVOSquote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Loll het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel is gehad het is vervelend dat het niet de corrigeren is.
Als het volgende nasanr van de macaroni is, dan is het niet zo erg. Dat is namelijk 1.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik loop daar altijd mee te kloten als ik met een WORP bezig ben. Dan denk je in het invoerveld voor nasanummer te zitten, maar pas je per ongeluk de voorraad van het vorige product aan
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als het volgende nasanr van de macaroni is, dan is het niet zo erg. Dat is namelijk 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |