Je krijgt de keuze: kogel of enkele reis mars om een ruimtekolonie voor te bereiden.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die met pensioen gaat een kogel in het achterhoofd krijgt.
Beter dan geboortebeperkingen.
Ik heb me laatst verdiept in Soylent, dat lijkt me wel een uitkomstquote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet alles nog biologisch ook, dan gaat het zeker niet lukken
Daar gaat het wel op neer komenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt de keuze: kogel of enkele reis mars om een ruimtekolonie voor te bereiden.
Elysium, bazenfilmquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt de keuze: kogel of enkele reis mars om een ruimtekolonie voor te bereiden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef Doublepain het volgende:
Grijpmachine met een levende kreeft
Wat een aidsland ook
Als het niet anders meer kan ok maar is wel een omslag als eten alleen maar het innemen van brandstof wordt ipv iets waar je ook van kan genieten, al zullen ze daar in bepaalde delen van Afrika geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb me laatst verdiept in Soylent, dat lijkt me wel een uitkomst
Soort shakes waar alles in zit dat je nodig hebt, lijkt qua structuur wat op havermoutpap ofzo en je kunt er helemaal op draaien. Opzich wel een idee
Ja denk dat het wel regenseizoen wordt als dat een beetje te doen is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n beetje oktober - februari. Daarna is het zo lang droog geweest dat alles er een beetje dor uit gaat zien. Wij waren in het regenseizoen, dat kan ook prima hoor. Regent het af en toe een uurtje.
Da bedoel ik, aangezien we dus echt een voedseltekort hebben is het misschien geen verkeerde stap om normaal voedsel als luxe te gaan beschouwenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het niet anders meer kan ok maar is wel een omslag als eten alleen maar het innemen van brandstof wordt ipv iets waar je ook van kan genieten, al zullen ze daar in bepaalde delen van Afrika geen problemen mee hebben
dat lijkt me geen verkeerd idee als het niet anders kanquote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb me laatst verdiept in Soylent, dat lijkt me wel een uitkomst
Soort shakes waar alles in zit dat je nodig hebt, lijkt qua structuur wat op havermoutpap ofzo en je kunt er helemaal op draaien. Opzich wel een idee
Misoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:46 schreef Happel het volgende:
Japan is baas. Ik wil er heen.
Mijn pa had laatst Japanse snoep meegenomen. Natuurlijk binnen 2 dagen op. Kanjerlekker.
Deze stelling gedoog ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit en ik vinden Japan niet het leukste land ter wereld. (Zie je hoe genuanceerd ik ben om Knut niet te kwetsen?)
Sorry, niet allequote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je haat op alle aziaten ben je helemaal een debiel eersteklas.
We eten sowieso teveel, ik zag laatst een programma op tv en daar lieten ze zien dat in het meest populaire kookboek van de VS de porties verdrievoudigd zijn in de afgelopen 30 jaarquote:Op woensdag 4 december 2013 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Da bedoel ik, aangezien we dus echt een voedseltekort hebben is het misschien geen verkeerde stap om normaal voedsel als luxe te gaan beschouwen
VSquote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
We eten sowieso teveel, ik zag laatst een programma op tv en daar lieten ze zien dat in het meest populaire kookboek van de VS de porties verdrievoudigd zijn in de afgelopen 30 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |