Jup.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
In China ligt het wat anders, die zijn gewoon achterlijk, probleem is ook dat de 1 kind politiek de vrouwen te veel keus laat omdat die veruit in de minderheid zijn.
De M&Ms zijn natuurlijk om aan je vriendin te geven, zodat je zelf rustig van je whisky kan genieten.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef Saind het volgende:
Whisky met M&M's?
Barbaren, walgelijk land
Op zich wel een logische beslissing toentertijd heeft toch de bevolkingsgroei aardig geremd, als je naar die konijnen in India kijkt lijkt me dat ook niet de juiste oplossingquote:Op woensdag 4 december 2013 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup.
Gelukkig zijn ze daar langzaam van aan het terugkomen omdat ze inmiddels zelf ook wel inzien dat het totaal niet werkt.
India lijkt me een erg vies land.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel een logische beslissing toentertijd heeft toch de bevolkingsgroei aardig geremd, als je naar die konijnen in India kijkt lijkt me dat ook niet de juiste oplossing
Ik las van de week ergens dat er nu voor iedere persoon die sterft er twee geboren worden, vraag me af hoe lang we dat vol gaan houden nu we nú al een voedseltekort hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel een logische beslissing toentertijd heeft toch de bevolkingsgroei aardig geremd, als je naar die konijnen in India kijkt lijkt me dat ook niet de juiste oplossing
Is het ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
India lijkt me een erg vies land.
Ken ik al. Hebben we al behandeld.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude klik die link van me van the Guardian
http://imgur.com/a/fWHD2quote:Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
India lijkt me een erg vies land.
Oh sorry was dronken waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ken ik al. Hebben we al behandeld.
Leukquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik naar thailand ga
Ik vind het maar een apart landquote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga deze post wijden aan japanse vending machines. Ik begin met de meest awesome versie en gelijk zullen jullie in 1 oogopslag snappen waarom Japan > Nederland.
[ afbeelding ]
BierUit een automaat
Op ieder station
![]()
Bier![]()
Ok, dan hebben we dat vast gehad. Hier volgen nog enkele grappige machines, al heb ik ze niet allemaal zelf gezien.
Warm eten
[ afbeelding ]
Slipjes
[ afbeelding ]
Voor als je toevallig je dildo bent vergeten
[ afbeelding ]
Levende kreeft met grijpspel
[ afbeelding ]
En bonus voor Saind:
[ afbeelding ]
Whisky
Dit was mijn vending machine post
bah bah bahquote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/fWHD2
Redelijk nsfw dit
Linkje heette "The beauty of India"
ja denk Thailand en Laos.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar steek ook even de grens met Laos over
Weet niet of dat uiteindelijk zo is hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n beetje oktober - februari. Daarna is het zo lang droog geweest dat alles er een beetje dor uit gaat zien. Wij waren in het regenseizoen, dat kan ook prima hoor. Regent het af en toe een uurtje.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar moet nog even bedenken wanneer het beste is
Inderdaad, en dan moet alles nog biologisch ook, dan gaat het zeker niet lukkenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat er nu voor iedere persoon die sterft er twee geboren worden, vraag me af hoe lang we dat vol gaan houden nu we nú al een voedseltekort hebben
Die sekspeeltjesmachinequote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga deze post wijden aan japanse vending machines. Ik begin met de meest awesome versie en gelijk zullen jullie in 1 oogopslag snappen waarom Japan > Nederland.
[ afbeelding ]
BierUit een automaat
Op ieder station
![]()
Bier![]()
Ok, dan hebben we dat vast gehad. Hier volgen nog enkele grappige machines, al heb ik ze niet allemaal zelf gezien.
Warm eten
[ afbeelding ]
Slipjes
[ afbeelding ]
Voor als je toevallig je dildo bent vergeten
[ afbeelding ]
Levende kreeft met grijpspel
[ afbeelding ]
En bonus voor Saind:
[ afbeelding ]
Whisky
Dit was mijn vending machine post