We?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
We eten sowieso teveel, ik zag laatst een programma op tv en daar lieten ze zien dat in het meest populaire kookboek van de VS de porties verdrievoudigd zijn in de afgelopen 30 jaar
Leek me al een dubieus soort snoep wordenquote:
Het is ook zo lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
We eten sowieso teveel, ik zag laatst een programma op tv en daar lieten ze zien dat in het meest populaire kookboek van de VS de porties verdrievoudigd zijn in de afgelopen 30 jaar
Klopt. En dat is niet alleen in de VS.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
oeh storm?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Elan het volgende:
Ze verwachten weer een chaos morgen in de spits met die storm. Fijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in de UK, was een Engels programma
Ja kan prima man. Halve dag regen in Bangkok en 2 dagen regen in Luang Prabang. Af en toe een buitje 's avonds. Verder gewoon constant 30 graden of meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja denk dat het wel regenseizoen wordt als dat een beetje te doen is.
Want wil eigenlijk nog voordat ik met studie start.
Hier zijn de porties ook groter geworden dat was laatst in een Nederlands programma.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We?
Je bedoelt de VS zelf?
In Europa valt het wel mee
Is gewoon de voedingsindustrie die dat bevordertquote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. En dat is niet alleen in de VS.
Ik zag in een Belgische programma dat dat leugens waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier zijn de porties ook groter geworden dat was laatst in een Nederlands programma.
Net zo ergquote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We?
Je bedoelt de VS zelf?
In Europa valt het wel mee
quote:
aight aightquote:Op woensdag 4 december 2013 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja kan prima man. Halve dag regen in Bangkok en 2 dagen regen in Luang Prabang. Af en toe een buitje 's avonds. Verder gewoon constant 30 graden of meer.
Ik weet nog dat m'n pa king size bestelde in de VSquote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier zijn de xl cola flessen de medium van Amerika
In groei hetzelfde alleen daar was alles al groterquote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier zijn de xl cola flessen de medium van Amerika
Daarom het boek van Wilfred Genee de vrouw van Wilfred Genee kopen tog.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland ook al 50% met overgewicht. Als je om je heen kijkt klopt dat ook wel denk ik.
Bestaat wel blijkbaar:quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Leek me al een dubieus soort snoep worden
Ey insootje heb je al werk dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aight aight
binnenkort maar even beetje beginnen met plannen denk ik
gewoon je verstand gebruiken, heb je geen boek voor nodigquote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom het boek van Wilfred Genee de vrouw van Wilfred Genee kopen tog.
Dit, en goed bewegen. Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon je verstand gebruiken, heb je geen boek voor nodig
Als je op vakantie wil wel natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik vragen of ik meer kan werken
HMF weetquote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit, en goed bewegen. Zo moeilijk is het allemaal niet
Hoe laat komt die storm?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat leuk worden met die storm als ik langs de weilanden moet fietsen
anders spaarrekening. Niet dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je op vakantie wil wel natuurlijk
Wanneer komt ie aan land Elan?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Niet teruglezen aub.,
Ik heb je gemist
Ah zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik vragen of ik meer kan werken
Veel mensen hebben geen idee meer wat wel en niet normaal is.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon je verstand gebruiken, heb je geen boek voor nodig
Veel mensen hebben geen verstand.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geen idee meer wat wel en niet normaal is.
Middag, precies tijdens de spits verwacht men.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer komt ie aan land Elan?
Leukquote:Op woensdag 4 december 2013 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Middag, precies tijdens de spits verwacht men.
Nog wat gedaan met je leven?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Niet teruglezen aub.,
Ik heb je gemist
Mehquote:Op woensdag 4 december 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geen verstand.
Dat klopt, daar maken de Unilevers van deze wereld goed gebruik vanquote:Op woensdag 4 december 2013 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geen verstand.
Probleem is wel dat vet eten zo goedkoop is. In Amerika is dat helemaal erg. Gezonde producten zoals verse groente en fruit zijn daar niet te betalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh
Als je iets nooit geleerd heb wil dat niet zeggen dat je dom bent.
Denk wel dat er een cultuuromslag zal moeten plaatsvinden waarbij vooral kinderen minder volgestopt worden met vreten.
Politiek mag zich daar best mee bemoeien alleen de vraag is hoe.
Gewerkt.quote:
Ja, altijd als ik NFL kijk en dan reclames kun je echt voor een weeshuis eten kopen bij fastfood ketens terwijl een paprika ofzo al duurder isquote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is wel dat vet eten zo goedkoop is. In Amerika is dat helemaal erg. Gezonde producten zoals verse groente en fruit zijn daar niet te betalen.
Fokken en afgetrokken op mijn modknopjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewerkt.
Naar Feyenoord geweest.
Gehuild om mijn ban.
Muziek gedraaid vooral van Johny Kraaykamp.
Jij?
Vergeet de suikers en zouten niet die ze toevoegen om van bijna niets toch nog iets te makenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is wel dat vet eten zo goedkoop is. In Amerika is dat helemaal erg. Gezonde producten zoals verse groente en fruit zijn daar niet te betalen.
Doosje aardbeien met nauwelijks voedingswaarde vragen ze in de zomer gerust 5 euro voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |