De storm is ook te zien op de Overtoom.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef jundo het volgende:
Met z'n alle naar hoek van holland om de storm op te pier te zien?
Omdat ik storm zeg denk je aan Stormfrontquote:Op woensdag 4 december 2013 12:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is racistisch
(ik weet nog niet hoe, maar daar kom ik wel achter)
Verzin jij eens een naam met een `X` dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Xaver, wat een lelijke kutnaam. Zo noem je toch geen storm man.
Xenocratis ("Foreign Power").quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Verzin jij eens een naam met een `X` dan?
Er is nu een mannetje thuis erg blij! Moeders wat minder.quote:In der Grafschaft fällt wegen des erwarteten Sturms am Donnerstag der Unterricht an allen allgemein- und berufsbildenden Schulen aus. Das hat der Landkreis soeben mitgeteilt.
Rexilio.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Verzin jij eens een naam met een `X` dan?
quote:Dijkdoorgang Den Oever uit voorzorg dicht
DEN OEVER -
De dijkdoorgang in Den Oever wordt donderdag uit voorzorg gesloten in verband met hoog water. Dat gebeurt met deuren en zogeheten bigbags met zand. Dat heeft het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier woensdag laten weten.
Den Oever ligt aan Waddenzee en IJsselmeer. Volgens het hoogheemraadschap krijgt de dijkopening donderdag de volle laag van de noordwesterstorm.
Het risico dat het opgestuwde zeewater het alarmpeil van 4.20 boven NAP bereikt is gering. „Een dergelijke waterstand komt ongeveer eens in de 40 jaar voor”, aldus Hollands Noorderkwartier. Er is nog geen reden tot zorg
Tuur?quote:
Volendam vreest natuurlijk voor hun pakhuizen vol met poeder..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef nikk het volgende:
Gelet op de reacties op de Facebook pagina van Nick en Simon n.a.v. de Filipijnen, hoop ik dat Volendam het zwaar te verduren krijgt. En dat niemand in Nederland het vervolgens een reet kan schelen.
In 2010 hadden we storm Xinthia in Europa, één van de zwaarste sinds jaren... toen vielen er vijfenzestig doden waarvan 60 in Frankrijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Xaver, wat een lelijke kutnaam. Zo noem je toch geen storm man.
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #669. Storm of toch een briesje?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef yvonne het volgende:
Is er al een FP bericht? Kunnen we nog een keer naar Duitsland zwaaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |