speciaal voor jou bowie gedownloadquote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geluid omhoog gooit
Baasquote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
speciaal voor jou bowie gedownload
quote:
mel C jaquote:
mooiquote:
Ik vraag me af wat die dwergen met dat zilver deden? Als ze rijk waren verklaard dat wel weer waarom Sneeuwwitje met alle 7 het bed in dook.... de silverdigger!quote:
ja vedoriequote:
Bingoquote:
Echt he! Zij zich maar krom werken omdat die bitch een luxe leventje wilde hebben en zich door 7 midgets liet.......quote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die dwergen met dat zilver deden? Als ze rijk waren verklaard dat wel weer waarom Sneeuwwitje met alle 7 het bed in dook.... de silverdigger!
ja hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje een contrast met het vorige nummer idd!
Kan ik ook een verzoekje doen?
is primaquote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
Oh dit wordt een flinke allegaartje qua muziek?
Nou, toen wc-eend net stopte, had ik meteen zoiets van:quote:
nee, dat nr heb ik niet. ik heb wel een ander nr met de titel Cassandraquote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, toen wc-eend net stopte, had ik meteen zoiets van:WOW RULER, GEWELDIGE BINNENKOMER!!!!
....maar toen kwam ik er echter dat Winamp hier zelf random een nummer had uitgezocht: Theatre of Tragedy - Cassandra!
Dus bij deze, heb je die?
Of is het allemaal '70s of zo wat je draait?
wat?quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat nr heb ik niet. ik heb wel een ander nr met de titel Cassandra
that's mequote:
beetje veelquote:
oja, daar moest ik ook aan denken toen ik dat weer hoordequote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
En met "slim" bedoelen ze in het oosten des lands "erg".
nee, dat wat jij bedoeldequote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
Of bedoel je echt dat het niet zo verstandig is om te doen?
Ik zeg het veel vaker!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, daar moest ik ook aan denken toen ik dat weer hoorde
en ik liet erg veel 'euh' vallen
die keer daarvoor wel, dat was mezelf al opgevallenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg het veel vaker!
Maar je begon deze keer in ieder geval niet weer met "Zo!"
Klopt!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die keer daarvoor wel, dat was mezelf al opgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |