[status]/care = 0,0[/status]quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/ente(...)e-bedrogen-te-hebben
Iets zegt me dat Hugh iets ouder is dan diegene met wie die Onno is aangetroffen!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/ente(...)e-bedrogen-te-hebben
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
die laatste kan ik me wel herinneren maar namen, gezichten en ik, geen goeie combi.
Me neither.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ken House wel maar kijk bijna geen tv meer
tv is voor zombiesquote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ken House wel maar kijk bijna geen tv meer
Hoe laat wil je draaien?quote:
tot hoe laat wil jij door?quote:
geen idee, ik winkel nooit bij de moffen. tevens koop ik nooit pepsi lightquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef ToT het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeering!!!
Nederlandse Pepsi Light smaakt echt COMPLEET anders als Duitse Pepsi Light!
Pepsi is spotgoedkoop daar, en ik probeer IETS aan m'n gezondheid te werken, maar die Duitse troep ben ik echt zat!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee, ik winkel nooit bij de moffen. tevens koop ik nooit pepsi light
Lightquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef ToT het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeering!!!
Nederlandse Pepsi Light smaakt echt COMPLEET anders als Duitse Pepsi Light!
Ik draai hierna Neil Young, daarna ben jijquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tot hoe laat wil jij door?
van mij mag je rustig nog een half uur door als je dat wil, dan schuiven we het gewoon op
Coca Cola vind ik echt lekkerder, maar da's een stuk duurder daar.quote:
en dubbelfris-achtige dranken dan? dat hebben wij altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Pepsi is spotgoedkoop daar, en ik probeer IETS aan m'n gezondheid te werken, maar die Duitse troep ben ik echt zat!
prima hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Light
Pepsi
[..]
Ik draai hierna Neil Young, daarna ben jij
Hmmm volgens mij hebben ze wel varianten daarop of zo, maar het meeste is behoorlijk zoet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dubbelfris-achtige dranken dan? dat hebben wij altijd.
en heeft pepsi geen zero-variant? of is dat ook knetterduur?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Coca Cola vind ik echt lekkerder, maar da's een stuk duurder daar.
Daarbij denk ik dat dat light spul voor mij maar een tijdelijk experiment is!
laatst hadden ze weekendaanbieding bij de dirk. pakken wicky 2 voor 1 euro. dat was niet duur en het is goed te drinkenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij hebben ze wel varianten daarop of zo, maar het meeste is behoorlijk zoet.
In Duitsland heb je alleen de gewone en de light versie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en heeft pepsi geen zero-variant? of is dat ook knetterduur?
en ik weet ook niet hoe 'gezond' dat is
broertjequote:
Light is toch met aspartaam enzo?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In Duitsland heb je alleen de gewone en de light versie.Althans in de Pennymarkt.
Zit er idd wel in ja, en da's idd minder gezond.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Light is toch met aspartaam enzo?Coca Cola hiel bij de voordeelmarkt/palletmarkt scheelt euro's met de AH.
nee, hier laat ie ook niks horen.quote:
nu wel jaquote:
quote:
quote:
http://www.palletvoordeel.com/quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er idd wel in ja, en da's idd minder gezond.
Voordeelmarkt/palletmarkt? Ken ik niet.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
je klinkt niet meer verkouden ruler
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |