Ik heb net ff een tosti naar binnen geknald.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:18 schreef sararaats het volgende:
ik moet eigenlijk nog strijken maar geen zin. gelukkig heb ik al wel middageten gegeten, ik kan er weer effe tegen
Klopt ToT Finkers.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Helpt ook goed tegen drijven!Hee peeps!
Hoi.quote:
Ey dagoquote:
Yo! Bro of us!quote:
Alles goed?quote:
Nee. Maar hier een lekker plaatje:quote:
Minderzquote:
Hey totquote:
was amy erop ofzo ?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
was amy erop ofzo ?
Dacht ik alquote:
Persoonlijk zou ik zeggen: boek twee uurtjes zodat anderen ook nog de kans hebben iets in de avond te doen. Als aan het einde van je show nog steeds geen andere kandidaten zich hebben gemeld, plak er dan lekker een uurtje achter aan. Maar goed, dat ben ikquote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
zal ik vanavond eens van 20.00 tot 23.00 gaan draaien?
Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
tjah, enerzijds is zo. anderzijds was het afgelopen 2 dagen heel rustig.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen: boek twee uurtjes zodat anderen ook nog de kans hebben iets in de avond te doen. Als aan het einde van je show nog steeds geen andere kandidaten zich hebben gemeld, plak er dan lekker een uurtje achter aan. Maar goed, dat ben ik
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
En ik dan!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]De inlogcodes doen het nog iig.
Baas boven baas.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef ToT het volgende:
Was ff buiten. Buren hebben een nieuwe auto gekocht. Zelfde merk als ik, maar 1 model groter, tssss.
Space-cake gegeten?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
We ademen nog, jij ook?
Ja vandaag beetje spacey in de kop.
Aiiii da's kut.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Space-cake gegeten?
Ik adem ook nog.
School ging niet door vanavond. Vader van lerares was plots overleden.
Ik las het ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii da's kut.
Ja ik weet niet, ik denk dat het te maken heeft met gisteren; ik was aardig overstuur over die operatie en mijn bloeddruk enzo.
Gelukkig zal er geen mes aan te pas komen, alles via "natuurlijke kanalen", zeg maar!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Weet je ook al wanneer je onder het mes mag/moet?
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig zal er geen mes aan te pas komen, alles via "natuurlijke kanalen", zeg maar!
Een datum heb ik nog niet.
Morgen of overmorgen, denk ik. Ik hoop wel dat het allemaal zo snel mogelijk gaat gebeuren, want dar wachten is ook niet fijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi klote dan.
Wanneer krijg je een datum te horen? Of weet je dat ook nog niet.
Ik wilde net zeggen..... tot nog toe bevalt de muziek goed, Grohl!quote:
Snap ik...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen, denk ik. Ik hoop wel dat het allemaal zo snel mogelijk gaat gebeuren, want dar wachten is ook niet fijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen, denk ik. Ik hoop wel dat het allemaal zo snel mogelijk gaat gebeuren, want dar wachten is ook niet fijn.
Ik heb nog wel zo'n plaatje straks.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n plaatje straks.
Is dat geen vogelsoort?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef ToT het volgende:
Enig idee wat de naam van deze artiest betekent?
(Niet googlen!)
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef Melting het volgende:
Vrijdagavond trouwens allemaal gezellig mee quizen! Wie weet win je de 1e prijs wel.
quote:
Het dier of wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef ToT het volgende:
Enig idee wat de naam van deze artiest betekent?
(Niet googlen!)
Volgens mij is dat een mariboe...... dit is namelijk een caribou:quote:Op woensdag 4 december 2013 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Een ooievaarsoort, maar in het Swahili betekent het ook: "You're welcome", of "Graag gedaan" of zo.
Ze zeggen het bijvoorbeeld als je iemand bedankt.
Ach kut idd!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een mariboe...... dit is namelijk een caribou:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=911
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
Plug in baby?
Maar draai vooral zo door Grohl.
Ik ga douchen dit is zeker lekkere muziek voor op de achtergrond.
Wat is Time Team nou weer?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef ToT het volgende:
Ik zat nog ff een aflevering van Time Team af te kijken met de muziek op de achtergrond.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kan er bij het rooster?
mijn onderwerp voor vanavond: praatjes vullen geen gaatjes, lullen wel
Een al best lang lopende Engelse serie: een team toffe archeologen (waaronder Baldrick van de serie BlackAdder; een serie van Rowan Atkinson) krijgt telkens 3 dagen de tijd om ergens opgravingen te doen. Mensen mailen hen iets over wat ze gevonden hebben of zo, en ze gaan dan uitzoeken wat het is.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kan er bij het rooster?
mijn onderwerp voor vanavond: praatjes vullen geen gaatjes, lullen wel
Ja en die ene prins van die serie heeft later ook wel een succesje gehad met één of andere serie he!quote:
Man verbreekt uurrecordquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dit uur van mij mag ook wel in het rooster, voor de statistieken
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Man verbreekt uurrecord
Een x-jarige bezoeker van de Nederlandse website FOK! heeft het uurrecord gebroken. Hij deed er slechts 59 minuten over.
Voor mijn tijd, ken Black Adder wel van naam één keer gezien 10 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Baldrick
[ afbeelding ]
Diezelfde knakker in Time Team.
En de prins in de serie:
[ afbeelding ]
(Komt die iemand al bekend voor?)
Die prins ken je ECHT wel!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mijn tijd, ken Black Adder wel van naam één keer gezien 10 jaar geleden ofzo
Ik heb House nog nooit gezienquote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Die prins ken je ECHT wel!
Alleen heeft hij een nogal cynische persoonlijkheid in die rol!Oh en hij loopt een beetje kut!
Stond Onno Hoes niet met hem te kopkluiven gisteren?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lolwut?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Stond Onno Hoes niet met hem te kopkluiven gisteren?
Die burgemeester.quote:
die laatste kan ik me wel herinneren maar namen, gezichten en ik, geen goeie combi.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Baldrick
[ afbeelding ]
Diezelfde knakker in Time Team.
En de prins in de serie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |