quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een buttplug is niet werkelijk een decoratief hoedje hoor. Ik zou toch voor een andere tattoo gaan.
pesterijen ditquote:
ik vind van wel, maar de meeste mensen zullen vast nee zeggenquote:
Surprise usquote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
pesterijen dit
[..]
ik vind van wel, maar de meeste mensen zullen vast nee zeggen
Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".quote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
Tchock heeft een tatoeage van een maïskolf op zijn rechterbovenarm!
beter dan die vlindersquote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".
Kippenvel. Al zie ik het wel als opofferingsgezindheid en het niet kunnen zijn van wie je werkelijk bent. Immers zal je als popcorn meer mensen blij maken maar is het wel een lange en pijnlijke transformatie waar je niet alleen uiterlijk zal veranderen maar ook loskomt te staan van al je mede maisvriendjes aan de kolf, je roots, je herkomst.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".
Sjiek.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje cheesy dit.quote:
Het is nacht, nu mag hetquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 03-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 201 essnhills
02. 103 Fok-it
03. 091 VoornaamAchternaam
04. 090 Stuart
05. 090 Ezell
06. 064 LittleBrownie
07. 058 supersof
08. 055 Littlerabbit
09. 052 AldoTheApache
10. 050 Tjacka
11. 044 Crack_
12. 040 Kaneelstokje
13. 036 Insomnia_
14. 034 gianni61
15. 032 Muto
16. 030 Toto69
17. 019 Interv
18. 018 LETMEIN
19. 014 Miniem
20. 012 Nober
Reeks-statistieken!
Blijft ook een fijn nummerquote:
Dat is inderdaad wel fout jaquote:
Vind ik ook een fijn nummerquote:
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
En nu begint de fase dat iedereen zijn eigen nummers neer kwakt hier en ook alleen maar zijn eigen nummer luistert![]()
En terecht. Duran Duran is tenminste nog goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
En nu begint de fase dat iedereen zijn eigen nummers neer kwakt hier en ook alleen maar zijn eigen nummer luistert![]()
So truequote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Oh die vind ik altijd wel tofquote:
Hoe weet je datquote:Op woensdag 4 december 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kippenvel. Al zie ik het wel als opofferingsgezindheid en het niet kunnen zijn van wie je werkelijk bent. Immers zal je als popcorn meer mensen blij maken maar is het wel een lange en pijnlijke transformatie waar je niet alleen uiterlijk zal veranderen maar ook loskomt te staan van al je mede maisvriendjes aan de kolf, je roots, je herkomst.
Supersof is het met mij eens
Jij hebt mij het licht doen inzien en typ tegenwoordig wat ik denk. Al geloof ik niet dat er heel veel is veranderd sindsdien.quote:
Die kwam ik net ook al tegen op Youtube jaquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook al tegen op Youtube jaOnder de foute nummers
Haaiquote:
quote:
Hoezo komt dat door mij?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt mij het licht doen inzien en typ tegenwoordig wat ik denk. Al geloof ik niet dat er heel veel is veranderd sindsdien.
Awwquote:Op woensdag 4 december 2013 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex luisterde die cd heel vaak. Had hem helemaal uit Amerika over laten komen enzo, was ze helemaal gelukkig mee. Toen ze weg ging, stonden de liedjes nog op mijn pc, Stond in mijn playlist.
En als ik haar miste, zette ik dit nummer wel eens aan. Zo toepasselijk.
Tjakkieequote:
Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je inspireert mensen Sof. Hopelijk zal je ooit iets met dit talent doen.
Ik heb nog nooit karaoke gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze laatst nog in een karaokebar gezongen.![]()
Ik 1 keer vroegah op een camping in Zuid-Frankrijkquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit karaoke gedaan
Zonde.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Luxemburg karaoke gedaan met een vriend. Rammstein. In het Frans.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook tof jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ook mijn laatste. Ik moet ruimte maken in mijn 15 liedjes voor deze. Wie wijkt er? Ik ga er over nadenken
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
Pink vind ik ook wel geweldig trouwens. Family Portrait bijvoorbeeld
Gay "Dquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]was een prachtig moment vorige week LR.
En terecht. Stem er dan ook op.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Daarom ook stiekemquote:
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.
[..]
En terecht. Stem er dan ook op.
Dit had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.
Trustenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
pink is een beetje een guilty pleasure van mijquote:
Hoezo? Het is ondertussen toch wel duidelijk dat we het naar onze zin hebben gehad bij wasteland?quote:
Weet ikquote:
?? ik bedoel het niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ondertussen toch wel duidelijk dat we het naar onze zin hebben gehad bij wasteland?
Ik voel je struggle.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ikkan niet slapen man. mijn ritme zegt pas goedenacht om 2 uur
Ik doe net mijn laptop aan dus geen ideequote:
Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwamquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo
Maakt niet uit er zit een verhaal achter.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo
Foto in dm graag.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwam
niet dat ik weetquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe net mijn laptop aan dus geen idee
Alsjeblieft?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mij afzijdig in deze.
Rustig Tjackje, hier een nummer om je rustig te krijgen
Heb je dit nog niet gehoordquote:
WHAT THE FUCKquote:Op woensdag 4 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je dit nog niet gehoord
OBLIGATORY DUBSTEP BREAK WHOOOquote:
Slaap lekkerquote:
Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De boys en ik wensen je een goede nacht toe
[ afbeelding ]
Rawr
Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromen
hot stuffquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay slapen doei lievertdsz
quote:
Ik ga niet hoorquote:
quote:
jij bent die vriend die dan zijn sleutels is vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef badschaap het volgende:
ffs ik wil een speakertje van 3,85 bestellen, heb ik nog 3,84 op me paypal staan
had ik maar niet die optie van 7 dollarcent genomen om een ander pakketje een week eerder te laten bezorgenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent die vriend die dan zijn sleutels is vergeten.
Uh, oke.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
had ik maar niet die optie van 7 dollarcent genomen om een ander pakketje een week eerder te laten bezorgen
Paypal is niet direct verbonden aan je rekening?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef badschaap het volgende:
ffs ik wil een speakertje van 3,85 bestellen, heb ik nog 3,84 op me paypal staan
Ik zou er wel op rekenen aangezien ik niet nog een nacht met 2 uur slaap ga trekken. Morgen wel vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]nu blijven we misschien wel met zijn tweeën over. net als vroeger. dan moest je altijd verplicht zoenen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even gezellig doen in de onz stomers-sc onze aartsvijanden.
Ik ben ook morgen vrij. Zullen we boven de 500 posts gaan komen LR?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paypal is niet direct verbonden aan je rekening?
[..]
Ik zou er wel op rekenen aangezien ik niet nog een nacht met 2 uur slaap ga trekken. Morgen wel vrij![]()
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook morgen vrij. Zullen we boven de 500 posts gaan komen LR?
Vind jij lb ook een lekkertje?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.
LB vindt Daley ook een lekkertje trouwens
Ik lees het in je Fobo, man ik wil echt in haar broekje.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.
LB vindt Daley ook een lekkertje trouwens
Vanzelfsprekend en nu ze meerderjarig isquote:
Fijn, nu moet ik Tjacka weer zoenen.quote:
Vind je niet erg toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend en nu ze meerderjarig is![]()
Nee, deze rol houd ik dan weer niet vol. Ze ziet er in ieder geval lief uit, de woorden schattig mijdend aangezien dat een none begrip is tenzij het om een baby draait.
[..]
Fijn, nu moet ik Tjacka weer zoenen.
Neem badschaapquote:Op woensdag 4 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afwisseling kan geen kwaad, en slaap lekker. Droom niet teveel over Fransen.
trustenquote:
Dag bby.quote:
Link gewoon je paypal aan je rekeningquote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
had ik maar niet die optie van 7 dollarcent genomen om een ander pakketje een week eerder te laten bezorgen
quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vorige NYE verliep desastreus, Cachie weet wat ik bedoel.
Lol, jij komt wel vaker binnenvallen direct nadat ik postquote:
Oh dat is niet express hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, jij komt wel vaker binnenvallen direct nadat ik post
Haai
Mag wel hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat is niet express hoor.
Hoi ess.
Als de deur open staat glip ik snel achter je aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag wel hoor![]()
Het viel me gewoon op, dat je vaak binnen komt vallen als ik binnen kom vallenIs gewoon grappig
Oh is dat hetquote:Op woensdag 4 december 2013 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als de deur open staat glip ik snel achter je aan.
Nja, het is ondertussen wel 'normaal' dat hij niet hier is, maar ik is hem wel natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat het nog met het missen van je vriendje?
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, het is ondertussen wel 'normaal' dat hij niet hier is, maar ik is hem wel natuurlijk
Kedvesemquote:
Haaiquote:
Hiquote:
quote:
De slag om Veluwe?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb de neuszalf gevonden om het slagveld aan te vallen.
verder ben ik ok.
Tjacka glipte al achter mij aan, de deur is inmiddels dichtgevallen, dus je moet hem zelf weer even openmaken eerstquote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag dat Tjacka hier postte dus ik kom even naar binnen glippen.
[..]
De slag om Veluwe?
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb de neuszalf gevonden om het slagveld aan te vallen.
verder ben ik ok.
Praat niet meer met jou.quote:
Hoi hoiquote:
Haai Davidquote:
Het was een grapje.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Praat niet meer met jou.
Gemeen doen tegen cachie, waz met jij?
eerder de Slag van Gooreind-Wuustwezelquote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag dat Tjacka hier postte dus ik kom even naar binnen glippen.
[..]
De slag om Veluwe?
Mooi. 1 concurrent minderquote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Praat niet meer met jou.
Gemeen doen tegen cachie, waz met jij?
Ik ga zo wat etenquote:
Lekker kort dagje welquote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-verwacht.htmlquote:Tweede zware storm van 2013 donderdag verwacht
Meteorologen waarschuwen voor een zware storm die donderdagmiddag 5 december wordt verwacht. Windstoten tot 130 kilometer per uur zijn daarbij mogelijk.
Dat melden Weeronline en het KNMI.
KNMI heeft inmiddels waarschuwingscode geel voor gevaarlijk weer afgegeven,
Door een krachtige stormdepressie die zich woensdag ten zuiden van IJsland ontwikkelt krijgt Nederland donderdag te maken met de storm, die in de middag op zijn hevigst zal zijn.
Daarmee wordt Nederland voor het eerst sinds 2002 getroffen door twee zware stormen in één jaar. Op 28 oktober werden zelfs windstoten van 152 kilometer per uur genoteerd en werd vooral het Nederlandse spoor zwaar getroffen.
Volgens het KNMI begint het donderdag in de tweede helft van de ochtend al te stormen in het Waddengebied, met naar verwachting windkracht 9. Deze wind wakkert in de middag verder aan, waardoor het hele noordwestelijk kustgebied dan te maken heeft met storm of zware storm (windkracht 9 of 10).
Op de Waddeneilanden kan de storm zelfs kortstondig oplopen tot windkracht 11. In het binnenland kan het met windkracht 6 tot 7 flink waaien. In de loop van de avond zal de storm naar verwachting luwen, waardoor sinterklaasavond minder ontstuimig zal verlopen.
Bij de storm van 28 oktober kwamen twee personen om het leven. Ook was er sprake van zware schade bij onder anderen particulieren en agrariërs.
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.quote:
Vond het al zo hard waaien op de fiets.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-verwacht.html
Gezellig.
[..]
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.
Misschien welquote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
Alle bomen zijn nu wel al kaal, dat zal wel wat schelen
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haarquote:
Waar woon je dan. Toch niet in de ghetto van Delft-Zuid he?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
![]()
Die vorige storm zat ik bij m'n ouders.
Al zal de storm daar wel weer wat heviger zijn, dat is altijd zo
Zie de sint waait door de bomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig.
Picsquote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haar
Voorhofquote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar woon je dan. Toch niet in de ghetto van Delft-Zuid he?
Makkers staakt uw wild geraasquote:
Woow.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haar
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:53 schreef Tjacka het volgende:
Zou eens tijd worden, dat het broek nog niet uitgroeit dan.
Ess heeft mooie ogenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vertrouwen gekregen niet doorvertellen.
Tjacka, was deze grap slecht genoeg om te kunnen afsluiten en toch echt richting stad te gaan?
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vertrouwen gekregen niet doorvertellen.
Tjacka, was deze grap slecht genoeg om te kunnen afsluiten en toch echt richting stad te gaan?
Ah prima toch. Beter dan Tanthof wat ernaast ligt. Niet dat Delft echt slechte buurten heeft maar zeiken is altijd leuk.quote:
Spoedig. Ik ben nu richting Voorhof aangezien ik toch al naar buiten moet.quote:
Roken is sowieso not dunquote:
wat heb jequote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh, half pilletje en nu al bijwerkingen
Super duizelig en gortdroge keelquote:
Hoe gaat 't met je NMC'squote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh, half pilletje en nu al bijwerkingen
Niet gekeken nog.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je NMC's
ik zit vast in waardeloze schijt PPC's
Zal vast ook wel inderdaad, net waggelend op de fiets gezetenquote:
Ongeveer zelfde dus geloof ik. Dacht probeer eens wat nieuwsquote:
maarja zulke dingen kunnen ook wel snel weer over zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vast ook wel inderdaad, net waggelend op de fiets gezetenwordt wat als ik dosering moet verhogen
Ja geen idee. Ik hb ook geen ervaring met sterke medicijnen, misschien is dat het.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja zulke dingen kunnen ook wel snel weer over zijn
komt wel goedquote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik hb ook geen ervaring met sterke medicijnen, misschien is dat het.
Daaromquote:
Gaat gaat.quote:
Productief bezig zijn op de vroege morgenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat gaat.
De dag duurt lang als je vroeg wakker bent
Ja druk geFOK!tquote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Productief bezig zijn op de vroege morgen
quote:
Nee daar ben ik te labiel voorquote:
nee, had t na 4 uur slaap wel weer gezien dus ging om kwart over 6 maar met de hond wandelenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te labiel voor
Tuurlijk kan dat
Jezusquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, had t na 4 uur slaap wel weer gezien dus ging om kwart over 6 maar met de hond wandelen
Je hond helemaal blij natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, had t na 4 uur slaap wel weer gezien dus ging om kwart over 6 maar met de hond wandelen
quote:
Wel dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja kut hoor
en wordt alleen maar erger maja,komt goed komt goed
Geen commentaar Tjacka
Hoi vaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey fokkie cachie en tjacka
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou je wel leuk vinden he?quote:
Holaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mehquote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ESS![]()
[..]
Hoe is de leven?
Haai VAquote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ESS![]()
[..]
Hoe is de leven?
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedaan hoor.
Gewoon interesse.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]waarom wil je dat altijd weten van mij. Beetje verdacht hoor
Maar ja, vroeger weleens gedaan jaquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, vroeger weleens gedaan ja
Staat hierbovenquote:
Gayporn fappen?quote:
Ik heb ook last van m'n keelquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja kut hoor
en wordt alleen maar erger maja,komt goed komt goed
Geen commentaar Tjacka
hiquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker een kopje thee drinkenquote:
Nee met AD begonnen vandaag en kut bijwerkingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gayporn fappen?
Ik zie anders niks
ohquote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee met AD begonnen vandaag en kut bijwerkingen.
Voorlopig nog fysiekquote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohwat dan? Fysiek of mentale bijwerkingen?
succes man!quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig nog fysiekmaar even komende dagen afwachten
Duizeligheid enzo zijn wel echt heel irritantquote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig nog fysiekmaar even komende dagen afwachten
Thanks. Maar ja all for the bestquote:
Jij toch ookquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
Lavje
Ohnee je komt natuurlijk voor ess.
3-5 werkdagen i guessquote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Ins, weet jij hoe lang het duurt voordat bookies je ID-kaart hebben gecontroleerd en geaccepteerd?
zo populair ookquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Ezell het volgende:
O mijn god, ik lig al sinds 11 uur in bed te whatsappen. ZO LUI
En voor jouquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
Lavje
Ohnee je komt natuurlijk voor ess.
Ze maakt alleen een OP en is daarna weer weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En voor jou![]()
En natuurlijk om Es weer eens naar BNW SC te lokken
dagje of 1-2?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Ins, weet jij hoe lang het duurt voordat bookies je ID-kaart hebben gecontroleerd en geaccepteerd?
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
stiekem zat ik gewoon alleen met jou te whatsappen![]()
![]()
Vorig weekend al gedaan, en id-card ook opgestuurd, nog van beide niks gehoordquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En voor jou![]()
En natuurlijk om Es weer eens naar BNW SC te lokken
Heul niet waarquote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze maakt alleen een OP en is daarna weer weg.
grapjasquote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb je nummer niet
Ik mag hem ook niet. Kut ezel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb je nummer niet
mailen/bellenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig weekend al gedaan, en id-card ook opgestuurd, nog van beide niks gehoord
quote:
Ja net al gedaan. En daarna gelijk weg, kut bookmakerquote:
jij zit gewoon in de friendzone. ze speelt hard to get met mij en fokkie.quote:
Ik bevriend geen ezelsquote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij zit gewoon in de friendzone. ze speelt hard to get met mij en fokkie.
Mocht je willen dat je dat konquote:
Klopt. Na zo'n mooie OP ben je gewoon verplicht om te blijven posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze maakt alleen een OP en is daarna weer weg.
Elke dag minimaal drie posts.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Na zo'n mooie OP ben je gewoon verplicht om te blijven posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |