quote:Op woensdag 4 december 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar 116?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.116 euroMaar zo mooi
Dat is goedkoop
![]()
Ik hopelijk met kerst ookquote:Op woensdag 4 december 2013 01:14 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
fokkib chill, ik met de kerst weer
Dan ook weer.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:14 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
fokkib chill, ik met de kerst weer
Ik heb het over de meid, niet de jurkquote:Op woensdag 4 december 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan betaal jij hem wel even toch?
Maar je bewustzijn is een product van dat lichaam van vlees en bloed. Emoties zijn voorgeprogrammeerde dingen in je hersenen die je weer oproept als een bepaalde situatie zich voordoet.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan heb je het dus over jouw menselijk lichaam van vlees en bloed, het lichaam van Sardu die dit leven leeft.
Je kunt die dingen echt zo ver weg filosoferen
En we weten niksEn we zullen ook nooit iets ervan weten
Want daar zijn we als mensen (nu nog) te 'dom' voor
Ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het over de meid, niet de jurk
Die tong binnenboord Miley.quote:
yeaaahhh whoeehoeeee ik tjoep hem zwaaarrrr...ik klapper die tjoepieee als een klapper pistoolllllllllllllllquote:Op woensdag 4 december 2013 01:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
channie tjoept die tjoepiesz!!
aaahhhh je moest gewoon denken aan mijquote:Op woensdag 4 december 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
Betrapte mezelf er afgelopen weekend op dat ik een joint Tjoepie wou noemen.FOK! heeft een rare uitwerking op mensen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Wat een diepe teksten, die sla ik wel over.
Maar ik heb het ook niet over bewustzijn en emoties, dat zijn dingen die wij als mens kennen. Ik heb het over veel verder dan dat, dingen die wij nog niet kennen maar wat niet hoeft te zeggen dat ze er niet zíjnquote:Op woensdag 4 december 2013 01:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar je bewustzijn is een product van dat lichaam van vlees en bloed. Emoties zijn voorgeprogrammeerde dingen in je hersenen die je weer oproept als een bepaalde situatie zich voordoet.
Laatst nog een mooie docu gezien over hoe voorspelbaar hersenen zijn en dat je in zekere zin in de toekomst kan kijken als je hersensignalen meet. Bepaalde emoties/ handelingen worden door je hersenen al opgewekt en daarna komen ze pas tot uiting.
Docu moet ik je schuldig blijven want die heb ik niet onthouden.
Slaap lekker Moiraquote:Op woensdag 4 december 2013 01:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ga docu kijken en slapenany quotes lees ik later nog wel hihi
.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ga docu kijken en slapenany quotes lees ik later nog wel hihi
ik hou echt zoveeeeeul van jurkjes en rokjes...ben er dol opquote:Op woensdag 4 december 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Komende zomer een mooi jurkje bestellen bij Asos
haha ik heb er drie geklapt vanavond en ben nog naad de kroeg geweest en mag er om 7uur uitquote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
yeaaahhh whoeehoeeee ik tjoep hem zwaaarrrr...ik klapper die tjoepieee als een klapper pistoolllllllllllllll
[..]
aaahhhh je moest gewoon denken aan mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |