Dat wij de enige in het universum zijn geloof ik zeker niet. We zijn allemaal opgebouwd uit elementen die na onze dood weer andere dingen zullen vormen. Ik denk echter niet dat je dit bewust meemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Het is echt enorm egoïstisch (egocentrisch eigenlijk vooral) om als mens te denken dat dit leven het enige is dat er is.
Zo veel dat wij nu nog niet weten of kunnen omvatten of begrijpen, maar dat wij niet weten dat het bestaat zegt niet dat het er niet ís (vandaar mijn sudden interest in quantum mechanica en determinisme enzo)
Als je alleen al kijkt naar dat hele universum is het gewoon onmogelijk dat een 'dierlijk' en aards leven van pakweg 80 jaar (en wat is dat nou als je kijkt naar lichtjaren enzo) het enige is.
Sowieso is dat niet zo. Daar is niet eens wat zweverigs aan
De kennis gaat niet verloren maar wordt omgezet in een splitsing of alternatief universum op het moment dat je terug gaat in tijd om bepaalde dingen te voorkomen. Tenminste dat is theorie achter tijdreizen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat en dat je niet terug in de tijd kan met de kennis die je nu hebt. Zodra je terug gaat ben je ook een deel aan ervaring kwijt die je na die tijd hebt opgedaan.
Er is zeker wel meer dan wat we nu weten, dat ben ik ook met je eens. Ik ben alleen van mening dat als je niet meer leeft je er dus ook niet meer bent. Ja je kan me aan de planten voeren en ik als voeding die planten groot breng en daardoor "door leef". Maar ik denk zeker niet dat je nog een bewustzijn hebt nadat je pulsen naar de hersenen zijn gestopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Het is echt enorm egoïstisch (egocentrisch eigenlijk vooral) om als mens te denken dat dit leven het enige is dat er is.
Zo veel dat wij nu nog niet weten of kunnen omvatten of begrijpen, maar dat wij niet weten dat het bestaat zegt niet dat het er niet ís (vandaar mijn sudden interest in quantum mechanica en determinisme enzo)
Als je alleen al kijkt naar dat hele universum is het gewoon onmogelijk dat een 'dierlijk' en aards leven van pakweg 80 jaar (en wat is dat nou als je kijkt naar lichtjaren enzo) het enige is.
Sowieso is dat niet zo. Daar is niet eens wat zweverigs aan
Wauw dat is een vriendelijke behandeling. Ik had net gezegd dat jullie onze aartsvijanden zijn.quote:
Vijandige stoners.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauw dat is een vriendelijke behandeling. Ik had net gezegd dat jullie onze aartsvijanden zijn.
lijkt het je niwt veel vetter om in de toekomst te reizen ipc het verlleden ?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
De kennis gaat niet verloren maar wordt omgezet in een splitsing of alternatief universum op het moment dat je terug gaat in tijd om bepaalde dingen te voorkomen. Tenminste dat is theorie achter tijdreizen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauw dat is een vriendelijke behandeling. Ik had net gezegd dat jullie onze aartsvijanden zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
Betrapte mezelf er afgelopen weekend op dat ik een joint Tjoepie wou noemen.FOK! heeft een rare uitwerking op mensen.
Niet als krullenbolletje of Moira in dit leven dat wij nu leven, nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat wij de enige in het universum zijn geloof ik zeker niet. We zijn allemaal opgebouwd uit elementen die na onze dood weer andere dingen zullen vormen. Ik denk echter niet dat je dit bewust meemaakt.
De set en setting was er ook wel naar. Heb wel meer vreemde dingen gezien afgelopen weekend.quote:
Toekomst is niet geschreven en staat niet vast en heeft daardoor meer risico's. Zo kan je per ongeluk naar het moment toe reizen waarop je dood gaat oid.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:08 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
lijkt het je niwt veel vetter om in de toekomst te reizen ipc het verlleden ?
Maar dan heb je het dus over jouw menselijk lichaam van vlees en bloed, het lichaam van Sardu die dit leven leeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er is zeker wel meer dan wat we nu weten, dat ben ik ook met je eens. Ik ben alleen van mening dat als je niet meer leeft je er dus ook niet meer bent. Ja je kan me aan de planten voeren en ik als voeding die planten groot breng en daardoor "door leef". Maar ik denk zeker niet dat je nog een bewustzijn hebt nadat je pulsen naar de hersenen zijn gestopt.
hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
Betrapte mezelf er afgelopen weekend op dat ik een joint Tjoepie wou noemen.FOK! heeft een rare uitwerking op mensen.
dat 80 jaar niks is op een mensenleven als je na gaat hoe lang de aarde al bestaat en dat een tripje naar een bepaalde ster al 100 mensenlevens zou kosten, zoiets.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:10 schreef Murdera het volgende:
Moir wat bedoelde je met 80 jaar en lichtjaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.116 euroMaar zo mooi
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |