homowinkels danquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja in de winkels waar ik kom valt dat vaak tegen
Bespaart vast tijdquote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet heel vreemd dattie dan leuker is gezien dit kledingstuk gewoon op het model gephotoshopped is
En dan zweten in pashokjesquote:Op woensdag 4 december 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Het is altijd zo warm in winkels, vooral in de winter. Kom je helemaal dik ingepakt in die winkel en dan zweet je je helemaal dood en dan ook nog eens allemaal mensen en wachtten enz
Is gewoon de naam van dat soort rokken ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joah, de eerste die zo gaat skaten moet ik nog tegenkomen.![]()
Lijkt me dan wel weer het betere moment van de dag als ze gaat grinden.
Dat is wel zo, maar je moet wel uitrusten of eten om je lichaam gezond te houden. Als je tijd stil kan zetten en kan uitrusten kan je ieder seconde nuttig gebruikenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ook wel een goeie eigenlijk. Maar als je kan teleporteren is tijd niet echt een obstakel meer in je dagelijks leven, omdat het heen en weer reizen naar wáár dan ook altijd tijd en geld kost, en hoe verder hoe meer.
Door te kunnen teleporteren bespaar je al zo enorm veel tijd dat ik er misschien niet eens meer controle over zou hoeven hebben
Horror.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan zweten in pashokjes
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Het is altijd zo warm in winkels, vooral in de winter. Kom je helemaal dik ingepakt in die winkel en dan zweet je je helemaal dood en dan ook nog eens allemaal mensen en wachtten enz
Puh-lease, leef je eens in in die arme medewerkers die daar in hun werkblouseje/polootje staan te werkenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan zweten in pashokjes
Welterustenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:53 schreef Moira. het volgende:
ik gaat docu kijken en slapen schatjensliefde <3
Mja maar dan duurt het leven ook 100x zo lang en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat er is ná dit levenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar je moet wel uitrusten of eten om je lichaam gezond te houden. Als je tijd stil kan zetten en kan uitrusten kan je ieder seconde nuttig gebruikenGebeurt er iets vreselijk dan ga je terug de tijd in om het te voorkomen.
Niksquote:Op woensdag 4 december 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja maar dan duurt het leven ook 100x zo lang en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat er is ná dit leven
Altijd weer lachen in de zomer als de nieuwe wintercollectie door die trutjes geshowed moet worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Puh-lease, leef je eens in in die arme medewerkers die daar in hun werkblouseje/polootje staan te werkenVaak nog met de deuren open omdat van buitenaf zichtbaar moet zijn dat de winkel open is
Als ze het dan op een temperatuur zetten die uit te houden is voor shoppende mensen, dan vriezen die arme lui hun reet eraf
Bij ons deed de verwarming het tot vorige week nog helemaal nietNu wel weer en moet hij zo hard opwarmen (grote winkel) dat je je echt de pleuris zweet als je onder zo'n blaasding staat
Ja niks dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja maar dan duurt het leven ook 100x zo lang en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat er is ná dit leven
Dat is waar, maar ik kan dan wel trots zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik heb willen doen en nergens spijt van heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is een risico, ieder superkracht heeft een nadeel.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Bovendien is terug in de tijd gaan ook gevaarlijk voor andere gevolgen die het kan hebben enzo. Butterfly effect enzo.
Ik zou liever voor teleporteren gaan. Maakt mijn leven makkelijker zonder met dat van anderen te kloten, of dingen teweegbrengen/te horen krijgen die ik helemaal niet wil
Dat en dat je niet terug in de tijd kan met de kennis die je nu hebt. Zodra je terug gaat ben je ook een deel aan ervaring kwijt die je na die tijd hebt opgedaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is een risico, ieder superkracht heeft een nadeel.
quote:
Het is echt enorm egoïstisch (egocentrisch eigenlijk vooral) om als mens te denken dat dit leven het enige is dat er is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |