In het home hebben ze een F-side hokkie met spullen, daar kan je eventueel nog wel kijken ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:25 schreef Saind het volgende:
[..]
afcashop.nl
Verkopen ze die dingen ook niet meer in het home?
Is dit niet een beetje té mannelijk voor ajacieden?quote:
Ja zag ze op facebook langskomenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het home hebben ze een F-side hokkie met spullen, daar kan je eventueel nog wel kijken ja.
Je kan nu ook Ajax schoenen kopen hé![]()
[ afbeelding ]
Home is soms niet normaal drukquote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja zag ze op facebook langskomen
Ze verkochten altijd ook afca spul in het home, maar ben er al ff niet meer geweest
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het home hebben ze een F-side hokkie met spullen, daar kan je eventueel nog wel kijken ja.
Je kan nu ook Ajax schoenen kopen hé![]()
[ afbeelding ]
Vandaar ja, sta je daar moeite te doen voor een pilsje in de teringdrukte voor de wedstrijd, mwoahquote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Home is soms niet normaal druk
Ligt ook gewoon bij de fanshop.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja zag ze op facebook langskomen
Ze verkochten altijd ook afca spul in het home, maar ben er al ff niet meer geweest
Ja ik ben er paar weken geleden nog geweest. De oude collectie AFCA vesten worden niet meer gemaakt in het zwartquote:
quote:
Dat was je jaarlijkse A'dam uitstapje of wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik ben er paar weken geleden nog geweest. De oude collectie AFCA vesten worden niet meer gemaakt in het zwart. Er zijn wel veel F-side vesten bijgekomen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Albert had dan toch gelijk over Joling zijn mislukte operatie.
AFCA is gestopt in principe.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik ben er paar weken geleden nog geweest. De oude collectie AFCA vesten worden niet meer gemaakt in het zwart. Er zijn wel veel F-side vesten bijgekomen.
Dat gaat vast een mooie bitchfight worden. #teamgerardquote:Op woensdag 4 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Albert had dan toch gelijk over Joling zijn mislukte operatie.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
Carlo Picornie
RIP aan de nabestaanden enzo
Koud bier meeslepen van thuis en beetje daar voor in het gras chillen, balletje schoppen ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom ook nooit in het home trouwens. Die mensen zijn mij te simpel. Zit meestal op het pleintje voor het heinekencafé en haal flesjes bier bij de Bijlmertoko.
Ga toch aardig wat de laatste tijd, dit jaar een keer of 10.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm de Rens grapjes zijn toch minder sterk als ze door niet frequent gaande supporters worden gemaakt.
Dat is best vaak aangezien je reisafstand als student. dat doe ik je niet na.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga toch aardig wat de laatste tijd, dit jaar een keer of 10.
inb4enzo maar goed.
Klopt. F-side wilt nu echt het merk gaan uitdragen. AFCA.nl is nu ook opgegaan in F-side.nl al zitten er nu kneusjes op AFCA.nl te tikken. De redacteuren zijn overgestapt naar F-side.nl en op Twitter en Facebook komen ze nu ook uit als de F-side en niet AFCA.quote:
Nu duidelijk geworden is dat ik niet bij de harde kern van FC Groningen hoor zoals Paxcon en Rickazio word ik iets minder serieus genomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm de Rens grapjes zijn toch minder sterk als ze door niet frequent gaande supporters worden gemaakt.
Dat hou ik niet koud. Bij die toko is het 1,25 voor 25cl. En die blauwe kon ook niet zo goed rekenen. De beste oplossing dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Koud bier meeslepen van thuis en beetje daar voor in het gras chillen, balletje schoppen ofzo
Dit hoef je aan mij niet uit te leggen hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. F-side wilt nu echt het merk gaan uitdragen. AFCA.nl is nu ook opgegaan in F-side.nl al zitten er nu kneusjes op AFCA.nl te tikken. De redacteuren zijn overgestapt naar F-side.nl en op Twitter en Facebook komen ze nu ook uit als de F-side en niet AFCA.
De populariteit van de F-side is nu ook weer aan het toenemen hé.
Volgens mij dacht Hans toen echt dat hij kon zingen.quote:
Gratis in het weekend hèquote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is best vaak aangezien je reisafstand als student. dat doe ik je niet na.
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit hoef je aan mij niet uit te leggen hoor.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Hans toen echt dat hij kon zingen.![]()
Met een onderbroek van fc twentequote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef Pascalus het volgende:
Maar Rens loopt dus in een AFCA-vest met een Heerenveenshirtje eronder?
10x25 euro?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Gratis in het weekend hèEn van m'n ouders af ben ik er met iets meer dan een half uur
Nooit geweestquote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Verder Noord 1. Vooral niet te uitbundig juichen en waag het niet om op te staan. Elitair volk...
Ah. Ik zit dan toch echt nog wel zeker anderhalf uur in de trein.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Gratis in het weekend hèEn van m'n ouders af ben ik er met iets meer dan een half uur
alsjeblieftquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie vergeten nog de Groningen vlag hihi xd xd
Alstuquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie vergeten nog de Groningen vlag hihi xd xd
Goeie postquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alsjeblieft
[ afbeelding ]
Vandaar ook dat ik veel met Amsterdam heb, was er altijd snel en familiequote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik zit dan toch echt nog wel zeker anderhalf uur in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |