Zou mooi zijn als Israël bij de EU kwam, dan konden we er heen met een stempelloze ID-kaart.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met twee paspoorten heb ik daar gelukkig geen last van.
Het zou een natuurlijke voortzetting zijn van de EU-uitbreiding naar Turkije.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Israël bij de EU kwam, dan konden we er heen met een stempelloze ID-kaart.
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef waht het volgende:
Scheefwoners zouden verplicht een zigeunerfamilie moeten herbergen.
En mensen die hun rekening niet betalen in de kroeg zouden gewoon hun bek moeten houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef waht het volgende:
Scheefwoners zouden verplicht een zigeunerfamilie moeten herbergen.
Ik vraag me alleen wel af of zigeuners bij fascisten/scheefwoners willen wonen.quote:
Meneer spuit hier z'n anti-semitisme in het rond en spreekt dan anderen aan op vermeende intolerantie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En mensen die hun rekening niet betalen in de kroeg zouden gewoon hun bek moeten houden.
Zigeuners hebben schijt aan alles.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen wel af of zigeuners bij fascisten/scheefwoners willen wonen.
Istanbul moet het nieuwe hart van de EU vormen, dus ook Rusland, Kazachstan en Iran erbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zou een natuurlijke voortzetting zijn van de EU-uitbreiding naar Turkije.
Liever vrij verkeer van Joden dan vrij verkeer van zigeuners.
De landen van de voormalige Sovjet-Unie bij de EU, goed plan GS.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Istanbul moet het nieuwe hart van de EU vormen, dus ook Rusland, Kazachstan en Iran erbij.
Het lidmaatschap wordt immers ingezet als aanmoediging van huidig beleid; vergelijkbaar met de Nobelprijs voor Obama.
Doorgaans wel maar zelfs zij kennen enige moraliteit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zigeuners hebben schijt aan alles.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En mensen die hun rekening niet betalen in de kroeg zouden gewoon hun bek moeten houden.
Waar ben ik antisemitisch, zigeunerhater?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meneer spuit hier z'n anti-semitisme in het rond en spreekt dan anderen aan op vermeende intolerantie.
Bij de Roma heeft iedereen een baby.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef waht het volgende:
[..]
Doorgaans wel maar zelfs zij kennen enige moraliteit.
Ach, die gast is toch niet goed in zijn hoofd joh.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meneer spuit hier z'n anti-semitisme in het rond en spreekt dan anderen aan op vermeende intolerantie.
Je probeert hier duidelijk waht z'n mening te onderdrukken en hem van het democratisch proces uit te sluiten.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Blonde baby's. Doen het goed bij het bedelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de Roma heeft iedereen een baby.
Lekker voortplanten om de EU te ondermijnen, een nobel streven.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de Roma heeft iedereen een baby.
Vanzelfsprekend. Maar de Arabische Liga is ook welkom.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De landen van de voormalige Sovjet-Unie bij de EU, goed plan GS.
Meer empathie!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je probeert hier duidelijk waht z'n mening te onderdrukken en hem van het democratisch proces uit te sluiten.
Hehehehehe, dit volkse racisme is kostelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Blonde baby's. Doen het goed bij het bedelen.
De Afrikaanse Unie niet te vergeten, want in het verleden vormden die ook al een onderdeel van Europese rijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar de Arabische Liga is ook welkom.
Wat is er mis met je Erik? Vroeger droeg je nog wel eens wat zinnigs bij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, die gast is toch niet goed in zijn hoofd joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |