Er zitten allemaal mensen zoals jij bij, alleen kunnen ze met hun voeten wél op de grond komen als ze op hun motor zitten.quote:
Sinds mensensmokkelaars geen bonussen meer krijgen voor elke succesvolle transportatie, is het kwaliteitsniveau naar een absoluut dieptepunt gedaald.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef waht het volgende:
[..]
Toch zonde, die lieden hebben we hard nodig in onze thuiszorg.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zitten allemaal mensen zoals jij bij, alleen kunnen ze met hun voeten wél op de grond komen als ze op hun motor zitten.
Prima, maar dat is geheel wederzijds.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon niet meer serieus nemen.
Dat is ook niet zo vreemd als je zo dronken bent dat je je maaginhoud in de gracht moet deponerenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb waht, na zeker twee keer zoveel ontmoetingen, nog niet op zo'n streek kunnen betrappen.
Klopt, ze worden ook vooraf betaald en er is geen onafhankelijk toezicht, dat creëert compleet verkeerde incentives.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds mensensmokkelaars geen bonussen meer krijgen voor elke succesvolle transportatie, is het kwaliteitsniveau naar een absoluut dieptepunt gedaald.
Ik moet mij enkel bezatten bij POL-meets. Anders is het niet uit te houden in die rokerige bende.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd als je zo dronken bent dat je je maaginhoud in de gracht moet deponeren
Ik heb al gevraagd of Radar er misschien een item over wil maken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, ze worden ook vooraf betaald en er is geen onafhankelijk toezicht, dat creëert compleet verkeerde incentives.
Maar goed, dan ontgaat je nogal wat, zoals het betalen van de consumpties.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet mij enkel bezatten bij POL-meets. Anders is het niet uit te houden in die rokerige bende.
Ik heb nooit verzuimd, mijn bijdrage was hoger dan mijn inname.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed, dan ontgaat je nogal wat, zoals het betalen van de consumpties.
Gelukkig heb jij voor het verzuimen daarvan wel je excuses aangeboden.
Malafide touroperators ten zuiden van de Sahara.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd of Radar er misschien een item over wil maken.
Ze zouden Ali Baba & Zn B.V. een Koude Douche geven.
Dat was voor mij zeker zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb nooit verzuimd, mijn bijdrage was hoger dan mijn inname.
Sorry zeggen voor het niet betalen van je gezuip zou afdoende zijn, maar dat is kennelijk al twee jaar te veel gevraagd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:40 schreef waht het volgende:
Deze animositeit is ook weer niet nodig, vrede op aarde en zulks.
Het valt wel te organiseren, als mensen zich niet storen aan vermeende betalingsachterstanden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
Wel jammer dat er door dat betaalgedrag geen POLmeet meer te organiseren valt trouwens.
Ja, dieven zoals waht kunnen gewoon hun eigen drank betalen, dat is ook een oplossing.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het valt wel te organiseren, als mensen zich niet storen aan vermeende betalingsachterstanden.
Dat kan je een volgende keer door beter opletten makkelijk voorkomen.
Dat iemand, wie dan ook, minder heeft afgetikt een vorige keer, zou voor mij geen reden zijn om niet te gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dieven zoals waht kunnen gewoon hun eigen drank betalen, dat is ook een oplossing.
Dan kan ik nooit meer uit als ik die regel toe zou passen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat iemand, wie dan ook, minder heeft afgetikt een vorige keer, zou voor mij geen reden zijn om niet te gaan.
Ik hoef die armoedzaaier er niet bij te hebben als ie niet eens in staat is z'n verontschuldigingen aan te bieden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat iemand, wie dan ook, minder heeft afgetikt een vorige keer, zou voor mij geen reden zijn om niet te gaan.
Jouw vrienden zeggen nooit sorry?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan ik nooit meer uit als ik die regel toe zou passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |