Nee ik zou gegarandeerd ook nooit naar zulke concerten gaan, maar Night of the proms is gewoon BAAS!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is gewoon dat 't gemiddelde publiek van dit soor gozers mij afschrikt om naar een concert te gaan.
Ik ben te wit, te burgerlijk, te veel een carpentermeisje
Neuh, maar denk dat ik nu van een uur speedcore redelijk gek wordtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ofmellow in plaats van speedcore
Je begint te settlen? Of denk je dat Spruitje liever mellow hoort?
Yesquote:
Ik zie hier geen MM bij staan, Heeft iemand anders 'm aangevraagd?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
YesGup ken mijn maanliedje wél, dus die nu ook in de queue gezet. En ik zet op zijn minst mijn naam (MM) erbij en ook soms een boodschap
Zwarte Cross gaat Gianni toch ook altijd heen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb blondie vorig jaar op de zwarte cross nog gezien
Ik heb deze niet aangevraagd, zag hem in de queue staan en dacht dat jij hem had aangevraagdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie hier geen MM bij staan, Heeft iemand anders 'm aangevraagd?Ik zat er overigens ook over te denken deze aan te vragen!
ik heb deze niet aangevraagd. ik heb nu wel een andere aangevraagd. mijn 1e vandaag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie hier geen MM bij staan, Heeft iemand anders 'm aangevraagd?Ik zat er overigens ook over te denken deze aan te vragen!
gianni?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwarte Cross gaat Gianni toch ook altijd heen?
We misten je 'pootje'quote:
Nee ik noem hier geen nummers op die ik zelf heb aangevraagd, dus als je ziet dat ik hier een cryptische omschrijving post (zoals die babyface crimineel) weet je dat dat verzoekje niet van mij komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb deze niet aangevraagd, zag hem in de queue staan en dacht dat jij hem had aangevraagd
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb deze niet aangevraagd. ik heb nu wel een andere aangevraagd. mijn 1e vandaag.
Kwam/komt hier ook regelmatig. Miste de BBQ's bij Possie omdat die meestal in hetzelfde weekend vallen als de Zwarte Cross.quote:
Is goed man, hey maf ze he!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Tjee, kwart voor twaalf alweer. Ik ga maar eens slapen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Tjee, kwart voor twaalf alweer. Ik ga maar eens slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |