In beide heb ik wel wat contacten, maar vooral de horeca is op dit moment heel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
horeca/detailhandel. maar ben niet zo moeilijk
tjah, ik ben d'r ook niet gek van, maar dat zullen anderen ook wel zeggen van bepaalde metal nrsquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
Dit heeft toch werkelijk NIETS met MUZIEK te maken???
katquote:
Uh, er zijn hele avonden hier op R49 geweest dat dit topic sneller ging dan dat dit soort nummers gedraaid werdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
Dit heeft toch werkelijk NIETS met MUZIEK te maken???
dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, er zijn hele avonden hier op R49 geweest dat dit topic sneller ging dan dat dit soort nummers gedraaid werden
True dat!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, er zijn hele avonden hier op R49 geweest dat dit topic sneller ging dan dat dit soort nummers gedraaid werden
die visquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef dekatophetspek het volgende:
wie draait er terror? Liniaal? Emmer? ToT? MaryMouse?
Dit was geen terror lijkt me.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef dekatophetspek het volgende:
Tell me, ken wat kokkies, vooral de bestedingen vanuit het bedrijfsleven (bedrijfsuitjes, zakenlunches).quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Zokunen. het volgende:
Faillissementen in de horeca lopen nog steeds op ondanks de omzetstijging die er weer is.
Maar dat kan ook komen door de reeds ontstane problemen die niet meer tijdig ingelopen kunnen worden bijvoorbeeld.
ik heb het ook wel eens gedaan. moest enquete's afnemen. bel je lui die in limburg wonen, en dan krijg je te horen dat ze duidelijk kunnen horen dat je uit twente komtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
Callcenter ben ik niet zo goed in, heb niet zon fijne telefoonstem
haha komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Zokunen. het volgende:
Ik kan wel een uurtje lompe hardcore draaien, maar ik vind bijna alles wel leuk en weet dat de meeste hier dan toch vrij snel af zullen haken, dus dan pak ik meestal wat anders
Ik amuseer mij eerlijk gezegd wel met deze mix vraag aan Gup showquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Zokunen. het volgende:
Ik kan wel een uurtje lompe hardcore draaien, maar ik vind bijna alles wel leuk en weet dat de meeste hier dan toch vrij snel af zullen haken, dus dan pak ik meestal wat anders
autechre, aphex twin en squarepusher.....quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Zokunen. het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef dekatophetspek het volgende:
Mja maar als ik echt naar de hardere hardcore ga denk ik niet dat je dat een uur leuk vindtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik amuseer mij eerlijk gezegd wel met deze mix vraag aan Gup show
Gister iemand nog rucksichtlos mijn Untilted pakken om te testen of iets het deed. Hij kwam weer met hangende pootjes terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
autechre, aphex twin en squarepusher.....
Aangevraagdtq.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
autechre, aphex twin en squarepusher.....
Geweldig album, die had een tijd in mijn wekkerradio als alarm...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister iemand nog rucksichtlos mijn Untilted pakken om te testen of iets het deed. Hij kwam weer met hangende pootjes terug.
ofquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Zokunen. het volgende:
Ikzelf ook niet echt meer denk ik, liever beetje mellow dan speedcore
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets met een toeter.
Niet op hun waterscooter gelukkig.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ofmellow in plaats van speedcore
Je begint te settlen? Of denk je dat Spruitje liever mellow hoort?
Cool. Leuk spul ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik heb hier trouwens 6 dozen met LP's staan. heeft m'n vriendin vandaag opgehaald
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
Ik zie een kind van de maan komen!
En nee; ik heb niet stiekem zegels zitten likken!
ik zag in ieder geval een plaat van kinderen voor kinderenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zag in ieder geval een plaat van kinderen voor kinderen
de rest ga ik komend weekend doorkijken. nu even geen zin in.
Ik heb deze gozert live mogen meemaken @ Night of the proms!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Dit nummer had ik nooit leren waarderen zonder Possie
Op een onbewoo-oo-end eilandquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zag in ieder geval een plaat van kinderen voor kinderen
nee, die zaten er dacht ik niet tussen. en het tietenlied ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op een onbewoo-oo-end eiland
En beugelbekkiepestbril
ik heb blondie vorig jaar op de zwarte cross nog gezienquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze gozert live mogen meemaken @ Night of the proms!
Simple Minds waren daar toffer. Blondie was ook wel tof.
't is gewoon dat 't gemiddelde publiek van dit soor gozers mij afschrikt om naar een concert te gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze gozert live mogen meemaken @ Night of the proms!
Simple Minds waren daar toffer. Blondie was ook wel tof.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb blondie vorig jaar op de zwarte cross nog gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |