welke richting?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
wie weet er nog leuk werk voor mij? Ik ben nu al een maand werkloos
Mijn pa had meerdere vitrines met glazen, met licht. Collectie opgebouwd tussen pak hem beet 1960-1994.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel jammer ja.
ik heb hier de keukenrand vol staan met (grolsch) glazen en flessen.
ik wil ooit nog een keer een vitrine maken met 2 lagen zodat ik er meer glazen kwijt kan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige ervaring met SAP-software bijvoorkeur als SAP-basisbeheerder of zo?
techniek heb ik niks mee, verder.quote:
als het maar wat is, maakt me verder helemaal niets uitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef ToT het volgende:
Nee maar goed kut dat je werkeloos bent. Met jou ondertussen....650.000 anderen? Of zijn het er meer?
Erg moeilijk wat anders te vinden dus.
gaafquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pa had meerdere vitrines met glazen, met licht. Collectie opgebouwd tussen pak hem beet 1960-1994.
woonplaats/omgeving?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
ookal is het gemeentetuintjes schoffelen
Welke omgeving? (Woonplaats)quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Moest even vragenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]![]()
[..]
techniek heb ik niks mee, verder.
[..]
als het maar wat is, maakt me verder helemaal niets uit
Waar ergens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, maar bij het verhuizen van mijn moeder naar een aanleunwoning, heb ik dus die glazencollectie niet kunnen (willen) redden. En daar heb ik nu wel een beetje spijt van. Aan de andere kant, mijn box staat nog steeds vol met dingen die niet weg gegooid mochten wordenquote:
ja ben ook wel vaker werkloos geweest, en zodra je inderdaad wat hebt, komen er ineens uit elke hoek baantjes wegquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:23 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Waar ergens?
Heb zelf ook lang gezocht en ondertussen 2-3 parttime banen tegelijk gehad.
Enige richting wat je zoekt? Behalve tuintjesschoffelen? Je vakgebied?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Flevoland en omstreken, heb een auto
horeca/detailhandel. maar ben niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige richting wat je zoekt? Behalve tuintjesschoffelen? Je vakgebied?
en als belsletje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
heb me ook maar bij Defensie ingeschreven
Oei, ik heb al een maand niet meer in DEF gelezen, maar ze zijn wél heel erg op zoek naar mensenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
heb me ook maar bij Defensie ingeschreven
alles:P ga vanaf volgende week ook naar alle infodagen en dan maar kijken wat het beste in mn straatje ligtquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, ik heb al een maand niet meer in DEF gelezen, maar ze zijn wél heel erg op zoek naar mensen
Ze hebben nu al minder mensen dan volgens de begroting van 2016 nodig zijn
Waar bij defensie? KL, KM, KLu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |