ik heb toen helaas weinig van die bieren gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat jaar had kanon 12 nieuwe biertjes, en 'het volk' mocht stemmen. Ik zelf vond de Picardijn wel erg lekker
Grolsch had op de oude locatie trouwens hun vergaderzalen vernoemd naar die speciaal biertjes
It's mequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef ToT het volgende:
Volgens mij komt daar een snelle auto aanrijden!
was dat niet elke 2 maand?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of je hebt het over een andere wedstrijd. Het jaar dat kanon uitkwam bracht Grolsch iedere maand een nieuw biertje uit. Het volk mocht stemmen welke opgenomen zou worden in de collectie. Dat werd dus het Kanon
In die tijd was ik nog niet zo dol op bier, dus ik heb er helemaal niks van geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb toen helaas weinig van die bieren gehad.
Ze hadden toen ooit ook elk jaar een apart speciaalbiertje. het glas van 1997 (Bariton) heb ik hier nog wel
Ja, ik zat ook al te denken, zoveel vergaderzalen had Grolsch niet eens.quote:
De glazen heb ik nog wel, maar door de vaatwasser is alle tekst ervanaf. Ik was/ben niet zo zuinig op mijn bierglazen als mijn vader wasquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb toen helaas weinig van die bieren gehad.
Ze hadden toen ooit ook elk jaar een apart speciaalbiertje. het glas van 1997 (Bariton) heb ik hier nog wel
Ik mocht op mijn 3e al schuim happen, dus bier is ons net niet met de fles ingegotenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
In die tijd was ik nog niet zo dol op bier, dus ik heb er helemaal niks van geprobeerd.
ze mogen van mij niet in de vaatwasserquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De glazen heb ik nog wel, maar door de vaatwasser is alle tekst ervanaf. Ik was/ben niet zo zuinig op mijn bierglazen als mijn vader was
Voor mij waren bierglazen gewoon bierglazen. Heb er nu wel spijt van dat ik niet de moeite genomen heb de bierglazencollectie van mijn vader veilig te stellenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze mogen van mij niet in de vaatwasser
heujquote:
quote:
Mogguhquote:
Bij Boeing werken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
wie weet er nog leuk werk voor mij? Ik ben nu al een maand werkloos
dat is wel jammer ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor mij waren bierglazen gewoon bierglazen. Heb er nu wel spijt van dat ik niet de moeite genomen heb de bierglazencollectie van mijn vader veilig te stellen
Enige ervaring met SAP-software bijvoorkeur als SAP-basisbeheerder of zo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
wie weet er nog leuk werk voor mij? Ik ben nu al een maand werkloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |