nu moet ik denken aan die aflevering van southpark van vanmiddag. met de gothics en vampiresquote:Op woensdag 4 december 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gothic muziek heeft een heel belangrijke rol gespeeld in mijn gevoelsleven, met verwerken van allerlei shit, uiten van emoties enz.
dan wil ik wel naar de eftelingquote:
Nieuw seizoen???quote:Op woensdag 4 december 2013 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan die aflevering van southpark van vanmiddag. met de gothics en vampires
Een goeie vriend van mij had een vriendin die Gothic was. Heel arrogant mens al werd ze wel wat opener nadat ik haar had gevraagd hoelang ze al figurante was in het bos van de Efteling en of die wrat die ze dan op haar neus had van klei was. Ben nog steeds bevriend overigens met die gast, die vriendin is een gepasseerd stationquote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe de tijd dat ik pissig werd om dit soort reacties is gelukkig voorbij!
Wie ken jij ook eigenlijk niet in dat wereldtjequote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ach ik ben ook anders als ik voor een camera sta. Ik heb m wel eens gesproken bij een concert en we zaten prima op 1 lijn. Nee niet zo'n lijn...
Ik ben wel eens met een hele kudde metalheads naar De Efteling geweest.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wil ik wel naar de efteling
Kijken of Melting weer een efteling meet wilt organiseren en hopen dat het komend jaar meer succes heeftquote:Op woensdag 4 december 2013 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wil ik wel naar de efteling
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij had een vriendin die Gothic was. Heel arrogant mens al werd ze wel wat opener nadat ik haar had gevraagd hoelang ze al figurante was in het bos van de Efteling en of die wrat die ze dan op haar neus had van klei was. Ben nog steeds bevriend overigens met die gast, die vriendin is een gepasseerd station
Heb nog een behoorlijke lijst van mensen die ik nog wel eens zou willen ontmoeten...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie ken jij ook eigenlijk niet in dat wereldtje
volgens mij nietquote:
6 mei 2002.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een hele kudde metalheads naar De Efteling geweest.
Iemand in een rolstoel over een afzetting getild waar het verboden voor rolstoelen was. De hele attractie werd direct stilgezet om ons weg te sturen!
Daarna nog voor de camera van Man bijt hond gestaan............alleen op die dag werd Pim Fortuyn vermoord, dus da's nooit op tv gekomen.
What ever "Blame Canada"quote:
terrence & philipquote:
Damn, dan heb je aan één kant inderdaad wel pech. Wie weet komen de opnames nog eens tevoorschijn ooit...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een hele kudde metalheads naar De Efteling geweest.
Iemand in een rolstoel over een afzetting getild waar het verboden voor rolstoelen was. De hele attractie werd direct stilgezet om ons weg te sturen!
Daarna nog voor de camera van Man bijt hond gestaan............alleen op die dag werd Pim Fortuyn vermoord, dus da's nooit op tv gekomen.
Ik kan me zo snel geen vampieren in South Park herinneren. Wel die gothics, dat gastje met die kuif die hij steeds wegzwiept.quote:
Waar ook ter wereld, het is bijzonder zeldzaam dat een politicus die de verkiezing zou winnen vermoord wordt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 mei 2002.
Kreeg nota bene telefoontjes van mijn oud collega's in de USA 'what the fuck is going on in the Netherlands? "
Die zullen wel opgeslagen zijn in het archief van de omroep die het opnam, of in het beeldbankarchief.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Damn, dan heb je aan één kant inderdaad wel pech. Wie weet komen de opnames nog eens tevoorschijn ooit...
die gothics zaten er inquote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel geen vampieren in South Park herinneren. Wel die gothics, dat gastje met die kuif die hij steeds wegzwiept.
Ik denk het niet, en het was ook maar een shot van een paar seconden.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Damn, dan heb je aan één kant inderdaad wel pech. Wie weet komen de opnames nog eens tevoorschijn ooit...
Uh, bananenstaten genoeg nog waar dat gebeurtquote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Waar ook ter wereld, het is bijzonder zeldzaam dat een politicus die de verkiezing zou winnen vermoord wordt.
Hmmmm zegt me heel vaag iets.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gothics zaten er in
en dan was er een groepje die zich als vampieren 'gedroegen' en toen werden die gothics ook vampieren genoemd
True, maar geen landen die je ook maar enigszins serieus zou nemen!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, bananenstaten genoeg nog waar dat gebeurt
Daar doen ze het meestal wel buiten de verkiezingstijd omquote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Nederland was het vrij zeldzaam...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog 13 nummers in de wachtrij, je kunt nog toevoegenquote:
Aanslag op Jan Maat was er eerder.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:25 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
In Nederland was het vrij zeldzaam...
Die kwam er levend vanaf. En die was geen Minister-President.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aanslag op Jan Maat was er eerder.
wiequote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aanslag op Jan Maat was er eerder.
Uh,quote:
Wou net zeggen "Ik weet wie deze heeft aangevraagd..." Niet dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Deze heb ik níet aangevraagd, maar pas wel
Ikke.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Wou net zeggen "Ik weet wie deze heeft aangevraagd..." Niet dus.
Hans Janmaat. Muis heeft iets met haar spatiebalkquote:
Pim Fortuyn was ook geen Minister president, dat hij dat graag wilde zijn, en mogelijk, mogelijk, met een rechtse coalitie had kunnen worden.....quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die kwam er levend vanaf. En die was geen Minister-President.
Vindt ze niet met elkaar te vergelijken. Dat is net zoiets als een Ferrari en een Dafje.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was ook geen Minister president, dat hij dat graag wilde zijn, en mogelijk, mogelijk, met een rechtse coalitie had kunnen worden.....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |