I know.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de inhoud van Gup --> RobDriessen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Billy Joel - Kraantje Pappie - Nightwishleuk trio
Zou jij iets in elkaar kunnen flansen voor mijn 'Draait Breed' show?quote:
Sure, help me morgen ff herinneren, gaat 'm vanavond niet meer worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou jij iets in elkaar kunnen flansen voor mijn 'Draait Breed' show?
Je weet al wat de rode draad is in die show, zou je daar iets mee kunnen doen?
Ik wil toch wel een beetje gaan promoten
Mag ik ook iets ontwerpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou jij iets in elkaar kunnen flansen voor mijn 'Draait Breed' show?
Je weet al wat de rode draad is in die show, zou je daar iets mee kunnen doen?
Ik wil toch wel een beetje gaan promoten
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
En dit blijft gewoon weer een van de goede Joel nummers
Jij wint!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Mag ik ook iets ontwerpen?
't is ook nog géén zondagquote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Sure, help me morgen ff herinneren, gaat 'm vanavond niet meer worden.
Van mij welquote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Mag ik ook iets ontwerpen?
Wat ik maak mag je alles mee doen wat je maar wilt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij wel
Maar dan wil ik wél graag allebei jullie ontwerpen gebruiken om de 'Draait Breed' show onder de aandacht te brengen
Ik probeerde te begrijpen waarom Kraantje Pappie zo populair is bij de NL jeugdquote:
Omdat het een heel erg sympathieke gozer is.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeerde te begrijpen waarom Kraantje Pappie zo populair is bij de NL jeugd
Je krijgt een pm met mijn ideeën (en ToT krijgt dezelfde) en de achtergrond van de showquote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Wat ik maak mag je alles mee doen wat je maar wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahum, ik vond hem toch flink afgaan in de backstage video die bij het landmachtspotje hoordequote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Omdat het een heel erg sympathieke gozer is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef ToT het volgende:
Hmmm zo na het gepraat over fotosoep krijg ik ineens zin in een soepje.goede soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef ToT het volgende:
Hmmm zo na het gepraat over fotosoep krijg ik ineens zin in een soepje.Verhip waarom ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maakt sausen af met wijn, waarom niet met whisky
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
wat raarquote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
Helaas het enige nummer dat Gup kent maar toch
primaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je krijgt een pm met mijn ideeën (en ToT krijgt dezelfde) en de achtergrond van de show
Suggesties voor Gup --> ....ach je kent de weg!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
Helaas het enige nummer dat Gup kent maar toch
hitzone?quote:
Ach ik ben ook anders als ik voor een camera sta. Ik heb m wel eens gesproken bij een concert en we zaten prima op 1 lijn. Nee niet zo'n lijn...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik vond hem toch flink afgaan in de backstage video die bij het landmachtspotje hoorde
The best of the Efteling? zoekt vast dekking...quote:
Whehehe de tijd dat ik pissig werd om dit soort reacties is gelukkig voorbij!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
The best of the Efteling? zoekt vast dekking...
finntroll - swampfest, dat is zo'n nr wat ze ook zo in de efteling kunnen draaienquote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
The best of the Efteling? zoekt vast dekking...
En een beetje Children of Bodom bij De Waterlelies!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
finntroll - swampfest, dat is zo'n nr wat ze ook zo in de efteling kunnen draaien
heb ik nooit last van gehadquote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe de tijd dat ik pissig werd om dit soort reacties is gelukkig voorbij!
ken je het specifieke nr?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En een beetje Children of Bodom bij De Waterlelies!
Ach gothic muziek heeft een heel belangrijke rol gespeeld in mijn gevoelsleven, met verwerken van allerlei shit, uiten van emoties enz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |