abonnement Unibet Coolblue
pi_133895798
meh

De kaas heeft een romige, zoute smaak en een stevige, rubberachtige textuur.

:')
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:44:51 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133895887
Dus eigenlijk is Gruyère best geschikt. Het smelt niet supersnel en stinkt behoorlijk.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133895931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Dus eigenlijk is Gruyère best geschikt. Het smelt niet supersnel en stinkt behoorlijk.
yeh :')
pi_133895940
of je combineert 2-3 kazen?
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:47:54 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133896013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
of je combineert 2-3 kazen?
Ja een soort quatro formaggio ravioli!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133896084
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja een soort quatro formaggio ravioli!
zonder schimmel :7
pi_133896090
Ik weet niet, dat prikte op mn tong enzo, meh :') do not like
pi_133896302
Ik heb mama gemaild met het menu, ik ben benieuwd :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:57:06 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133896377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet, dat prikte op mn tong enzo, meh :') do not like
ik houd gewoon niet zo van die blauwe kazen. Een hint ergens in vind ik wel ok maar het moet niet overheersen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133896444
Ik ben benieuwd wat we met kerst eten als ze iets over mijn menu te zeiken hebben.
pi_133896497
WMB eten we dan bij mijn zus of broer en dan zorgen zij voor alles O+
  woensdag 4 december 2013 @ 00:01:03 #112
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133896516
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd wat we met kerst eten als ze iets over mijn menu te zeiken hebben.
Wat is je menu nu?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133896528
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Wat is je menu nu?
Ik zal het docmunet ff via facebok sturen, ben te lui om te kopieren en plakken :')
pi_133896537
Het is een fucking kindermenu dus ik hoop voor hun dat ze niks te zeiken hebben.
  woensdag 4 december 2013 @ 06:51:46 #115
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133899248
het
is
vroeg
:z
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:33:45 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_133900540
Space d'r kerstmenuperikelen, het is als de oudejaarsconference. Het komt elk jaar terug, eigenlijk zit niemand er op te wachten, maar toch kijk je er naar omdat het er gewoon bij hoort. O+
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:33:54 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_133900543
Kusjekroel Space :P :D O+
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:37:35 #118
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900611
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Space d'r kerstmenuperikelen, het is als de oudejaarsconference. Het komt elk jaar terug, eigenlijk zit niemand er op te wachten, maar toch kijk je er naar omdat het er gewoon bij hoort. O+
Gnork _O-
  woensdag 4 december 2013 @ 09:38:50 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_133900641
ik moet nog een voorgerecht bedenken, van 't weekend ook maar eens op zoek :9
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:40:18 #120
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900681
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet nog een voorgerecht bedenken, van 't weekend ook maar eens op zoek :9
Wij gaan weer eerste dag gourmetten verwacht ik. Waarbij pa weer van tevoren belt om de bestellijst van de slager in te vullen. En waarbij er uiteindelijk altijd hetzelfde besteld wordt :')
Tweede kerstdag kookt schoonmama. Denk iets van soep vooraf, varkenshaas met iets als hoofd en ijs met stoofpeertjes toe.

Dat was best makkelijk toch :D
  woensdag 4 december 2013 @ 09:41:30 #121
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900702
Wordt wel de laatste 'standaard' kerst bij schoonouders dit jaar, zwager krijgt een maagband en zal daarna niet meer normaal kunnen eten. Dus zullen de kersten erop wel tapas achtig zijn of zo? Geen idee hoe men zoiets dan aanpakt eigenlijk..
  woensdag 4 december 2013 @ 09:42:21 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_133900726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wij gaan weer eerste dag gourmetten verwacht ik. Waarbij pa weer van tevoren belt om de bestellijst van de slager in te vullen. En waarbij er uiteindelijk altijd hetzelfde besteld wordt :')
Tweede kerstdag kookt schoonmama. Denk iets van soep vooraf, varkenshaas met iets als hoofd en ijs met stoofpeertjes toe.

Dat was best makkelijk toch :D
Ja, als je zelf niet hoeft te koken wel :P

Naja, dit doen we sinds een paar jaar om mijn moeder een beetje te ontlasten, ik neem dan twee gangen van haar over en zij regelt dan ook twee gangen, dan staat ze niet de hele dag in de keuken en heeft ze toch haar geliefde 4/5 gangen diner :')
Toetje kom ik meestal wel uit want toetjes :9 maar voorgerecht blijft een lastige.
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:43:18 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_133900742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wordt wel de laatste 'standaard' kerst bij schoonouders dit jaar, zwager krijgt een maagband en zal daarna niet meer normaal kunnen eten. Dus zullen de kersten erop wel tapas achtig zijn of zo? Geen idee hoe men zoiets dan aanpakt eigenlijk..
Nou, je kan met een maagband beter gewoon eten dan tapas denk ik.
Een varkenshaasje kan je ook in kleine stukjes snijden. En gewoon minder opscheppen.
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:46:28 #124
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900800
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, als je zelf niet hoeft te koken wel :P

Naja, dit doen we sinds een paar jaar om mijn moeder een beetje te ontlasten, ik neem dan twee gangen van haar over en zij regelt dan ook twee gangen, dan staat ze niet de hele dag in de keuken en heeft ze toch haar geliefde 4/5 gangen diner :')
Toetje kom ik meestal wel uit want toetjes :9 maar voorgerecht blijft een lastige.
Koken bij mijn familie is een beetje als koken voor de familie van Spees dus daar begint niemand aan. Tenzij je 'gewoon' aardappels/groenten/vlees wil maken, maar dan wel met boontjes anders wordt het ook niet gegeten. Met bakplaten oid bepaalt ieder zelf wat ie wil, voor degenen die meer willen dan standaard vlees wordt dat geregeld en iedereen eet lekker. Het is alleen een beetje jammer dat het in principe wel altijd hetzelfde is. Maar aan de andere kant koken zij eigenlijk nooit zoveel en eten zij dit dus ook maar zowat eens per jaar of zo. En mijn broer vindt het inmiddels gezellig om lang aan tafel te zitten want hij heeft ondervonden dat hij dan heel uitgebreid zijn verhalen kan doen. Voorheen wilde hij afgepast eten op z'n bord en meteen daarna weg, dan is bakplaten een hel 'heb ik nu dan genoeg op? en nu dan? en zit na de volgende dan wel vol?' Was gezellig jonguh vroegah :')
  woensdag 4 december 2013 @ 09:48:42 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_133900847
oh maar gourmetten is ook haske leuk en gezellig hoor, en makkelijk als je moeilijke eters hebt!

Ermahgerd zie mij eens mild en begripvol worden, is dat een leeftijdsding of hebben die hormonen van eerder dit jaar me voorgoed verpest? :'(
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 09:49:16 #126
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900857
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, je kan met een maagband beter gewoon eten dan tapas denk ik.
Een varkenshaasje kan je ook in kleine stukjes snijden. En gewoon minder opscheppen.
Hij heeft het er nu steeds over dat hij straks geen gewone maaltijden meer kan eten maar kleine beetjes moet pakken en dan eventueel wat vaker op een dag of zo? Dus uit eten gaan wordt bv lastig, of hij moet alleen een klein voorgerecht bestellen en het daarbij laten. Dus een meergangen kerstdiner wordt dan ook lastig. Of hij moet van elke gang echt een klein beetje pakken. Zal hem nog niet mee gaan vallen...

Alleen gaan we dus zaterdag al uit eten met hun en schoonouders voor trouwdag schoonouders. Kerst komt er nog aan. Maar daartussen willen ze ook nog een keer uit eten 'want straks kan het niet meer'. De dag komt mij alleen echt niet handig uit, fijn :{
  woensdag 4 december 2013 @ 09:50:06 #127
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133900877
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar gourmetten is ook haske leuk en gezellig hoor, en makkelijk als je moeilijke eters hebt!

Ermahgerd zie mij eens mild en begripvol worden, is dat een leeftijdsding of hebben die hormonen van eerder dit jaar me voorgoed verpest? :'(
Ja, ik weet niet wat ik lees jonguh :o :P

En het eventuele vet en vuil (van het gourmetten) negeren we gewoon ff, dat komt een andere keer wel O-)
  woensdag 4 december 2013 @ 09:52:47 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_133900929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hij heeft het er nu steeds over dat hij straks geen gewone maaltijden meer kan eten maar kleine beetjes moet pakken en dan eventueel wat vaker op een dag of zo? Dus uit eten gaan wordt bv lastig, of hij moet alleen een klein voorgerecht bestellen en het daarbij laten. Dus een meergangen kerstdiner wordt dan ook lastig. Of hij moet van elke gang echt een klein beetje pakken. Zal hem nog niet mee gaan vallen...

Alleen gaan we dus zaterdag al uit eten met hun en schoonouders voor trouwdag schoonouders. Kerst komt er nog aan. Maar daartussen willen ze ook nog een keer uit eten 'want straks kan het niet meer'. De dag komt mij alleen echt niet handig uit, fijn :{
Even ter illustratie: mijn schoonvader is zes jaar geleden geopereerd aan een tumor in zijn slokdarm ter grootte van een flinke mandarijn en heeft ten gevolge daarvan een kleinere maag en bovenal geen maagklepje meer. Hij kan dus geen grote porties meer eten omdat er geen mechanisme is om het in zijn maag te houden.
Het enige wat we aan moeten passen voor hem is: geen drinken met prik geven. Verder kun je in een restaurant gewoon aangeven dat je een kleinere maag hebt en dus een aangepaste portie wil.

Mijn schoonvader gaat règelmatig uit eten in goede restaurants. Je kan echt nog wel uit eten. Alleen kan je dan geen vier borden goedkope wok opladen nee.

Tsja, weet je, ik denk maar zo, je kiest zelf voor deze oplossing. Een maagband is geen moetje. Dus ja, je moet minder opscheppen. Hij heeft overigens weinig keus want hij kan wel veel opscheppen maar hij krijgt het toch niet weg :+ :')
Ik vind dat de rest van de familie zich niet hoeft te schikken in muizenporties omdat iemand voor een maagband heeft gekozen.
disclaimer
pi_133901010
Nix mis met gourmetten :9
  woensdag 4 december 2013 @ 09:59:00 #130
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901028
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Even ter illustratie: mijn schoonvader is zes jaar geleden geopereerd aan een tumor in zijn slokdarm ter grootte van een flinke mandarijn en heeft ten gevolge daarvan een kleinere maag en bovenal geen maagklepje meer. Hij kan dus geen grote porties meer eten omdat er geen mechanisme is om het in zijn maag te houden.
Het enige wat we aan moeten passen voor hem is: geen drinken met prik geven. Verder kun je in een restaurant gewoon aangeven dat je een kleinere maag hebt en dus een aangepaste portie wil.

Tsja, weet je, ik denk maar zo, je kiest zelf voor deze oplossing. Een maagband is geen moetje. Dus ja, je moet minder opscheppen. Hij heeft overigens weinig keus want hij kan wel veel opscheppen maar hij krijgt het toch niet weg :+ :')
Ik vind dat de rest van de familie zich niet hoeft te schikken in muizenporties omdat iemand voor een maagband heeft gekozen.
Ja maar kijk, daar zit deels het probleem. Schoonouders schikken zich altijd totaal naar hem. Hij is een paar jaar geleden het traject ingegaan om via therapie en alles af te vallen (heeft niet echt geholpen, vandaar nu operatie). Sindsdien staan er ook geen chips ed meer op tafel als hij langskomt, maar allemaal light hapjes. Niet per se vies, maar wel altijd aangepast naar hem. Met sinterklaas hadden we wel taart. Maar de rest van de middag/avond was alles verder verantwoord. Je zou kunnen zeggen dat hij zelf moet beslissen om van de vettigheid af te blijven en hem wel iets anders aan te bieden. Maar ze proberen dan gewoon geheel de verleiding weg te nemen. Ook als er anderen tegelijk op visite zijn. Enige uitzondering is dan hun verjaardag, want dan nodigen ze velen mensen uit. Het is zelfs zo erg dat als zij bij ons langskomen, dat wij gaan bedenken wat we aan kunnen bieden, want het is net alsof je z'n doodvonnis tekent als er chips op tafel staat of zo.

Dus ik denk dat toekomstige kerst etc maaltijden vooral om hem zullen draaien ja.

Ik denk dat het inderdaad heel anders kan zijn, zoals jij omschrijft. Maar dan zal er van hem uit ook vooral moeite gedaan moeten worden. En ze hebben ook niet superveel te besteden dus voorheen gingen ze al niet naar hele dure restaurants. Die wokdingen zullen nu inderdaad wel niet meer zo handig gaan zijn...
  woensdag 4 december 2013 @ 10:00:41 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_133901071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar kijk, daar zit deels het probleem. Schoonouders schikken zich altijd totaal naar hem. Hij is een paar jaar geleden het traject ingegaan om via therapie en alles af te vallen (heeft niet echt geholpen, vandaar nu operatie). Sindsdien staan er ook geen chips ed meer op tafel als hij langskomt, maar allemaal light hapjes. Niet per se vies, maar wel altijd aangepast naar hem. Met sinterklaas hadden we wel taart. Maar de rest van de middag/avond was alles verder verantwoord. Je zou kunnen zeggen dat hij zelf moet beslissen om van de vettigheid af te blijven en hem wel iets anders aan te bieden. Maar ze proberen dan gewoon geheel de verleiding weg te nemen. Ook als er anderen tegelijk op visite zijn. Enige uitzondering is dan hun verjaardag, want dan nodigen ze velen mensen uit. Het is zelfs zo erg dat als zij bij ons langskomen, dat wij gaan bedenken wat we aan kunnen bieden, want het is net alsof je z'n doodvonnis tekent als er chips op tafel staat of zo.

Dus ik denk dat toekomstige kerst etc maaltijden vooral om hem zullen draaien ja.

Ik denk dat het inderdaad heel anders kan zijn, zoals jij omschrijft. Maar dan zal er van hem uit ook vooral moeite gedaan moeten worden. En ze hebben ook niet superveel te besteden dus voorheen gingen ze al niet naar hele dure restaurants. Die wokdingen zullen nu inderdaad wel niet meer zo handig gaan zijn...
Weet je wat ik denk, als het zo is en zo gaat, dan gaat deze jongen niet afvallen met die maagband.
Ik denk zelfs een beetje dat hij zo'n roomijsfatso gaat worden als ik dit hoor. Wel een beetje jammer van het geld en sneu voor de mensen die zo z'n best doen voor hem :')
disclaimer
pi_133901081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wordt wel de laatste 'standaard' kerst bij schoonouders dit jaar, zwager krijgt een maagband en zal daarna niet meer normaal kunnen eten. Dus zullen de kersten erop wel tapas achtig zijn of zo? Geen idee hoe men zoiets dan aanpakt eigenlijk..
De hele familie die zich schikt naar 1 persoon met een bandje, het moetn niet gekken worden hoor :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 4 december 2013 @ 10:01:16 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901084
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk, als het zo is en zo gaat, dan gaat deze jongen niet afvallen met die maagband.
Ik denk zelfs een beetje dat hij zo'n roomijsfatso gaat worden als ik dit hoor. Wel een beetje jammer van het geld en sneu voor de mensen die zo z'n best doen voor hem :')
Weet je, ik vrees er stiekem ook voor :@
  woensdag 4 december 2013 @ 10:02:19 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_133901107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Weet je, ik vrees er stiekem ook voor :@
De tijd zal het leren :D
Sterkte met je toekomstige kipspiesje als kerstdiner ;(
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:03:31 #135
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901132
En het andere lullige deel, zijn vriendin is ook best fors (best wel erg) en die houdt er ook niet echt een gezonde levensstijl op na. Dus het ook niet dat als hij thuis in een dip zit, dat zij hem dan flink ondersteunt want zelf heeft ze ook liever 'makkelijk' eten. Dat vermoeden heb ik tenminste, want sinds hij in dat traject zit is zij ook nog geen gram afgevallen en ze zouden thuis wel gezond bezig zijn. Het ging bij hem wel wat beter in de periode dat zij een half jaar niet thuis woonde maar dat mag ik geloof ik niet hardop zeggen :@
  woensdag 4 december 2013 @ 10:05:33 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_133901164
Ja, het is verrekte moeilijk om twee verslaafden bij elkaar te hebben wat dat betreft. Meestal trekken die elkaar weer terug de put in. Je moet dan echt sterk in je schoenen te staan om dat te doorbreken -O-
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:05:39 #137
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901168
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De tijd zal het leren :D
Sterkte met je toekomstige kipspiesje als kerstdiner ;(
Dank je ;(

Ik hoop gewoon echt heel erg dat het hem gaat lukken. Hij zegt dat het op eigen kracht niet gaan, maar hij is gewoon een stiekeme eter. Die therapie was ook bedoeld om de psychologie achter het eten te ontrafelen en hopelijk om te zetten maar hij vond het uiteindelijk maar wat gezever en te weinig resultaat, want hij had gehoopt en verwacht dat ze hem a la Sonja Bakker een eetlijst zouden geven en dat ie gewoon dat na moest lopen en alles gaat vanzelf. Maar dat wilden ze juist niet doen :')
  woensdag 4 december 2013 @ 10:07:39 #138
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901209
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is verrekte moeilijk om twee verslaafden bij elkaar te hebben wat dat betreft. Meestal trekken die elkaar weer terug de put in. Je moet dan echt sterk in je schoenen te staan om dat te doorbreken -O-
Ja... Ik hoop heel erg dat hij het gaat redden. En wellicht dat zij er ook de positieve dingen van kan ondervinden. Als je eenmaal goed bezig bent en de eerste tekenen van afvallen gaat zien, krijg je vanzelf de motivatie om door te gaan. Dat is mijn ervaring tenminste.
Het is alleen zo zonde dat het via zo'n rigoureus principe moet, want het is onomkeerbaar. Dus straks heeft ie misschien z'n doel bereikt, maar zit ie nog steeds met die band -O-
  woensdag 4 december 2013 @ 10:08:19 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_133901220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dank je ;(

Ik hoop gewoon echt heel erg dat het hem gaat lukken. Hij zegt dat het op eigen kracht niet gaan, maar hij is gewoon een stiekeme eter. Die therapie was ook bedoeld om de psychologie achter het eten te ontrafelen en hopelijk om te zetten maar hij vond het uiteindelijk maar wat gezever en te weinig resultaat, want hij had gehoopt en verwacht dat ze hem a la Sonja Bakker een eetlijst zouden geven en dat ie gewoon dat na moest lopen en alles gaat vanzelf. Maar dat wilden ze juist niet doen :')
Zolang je niet weet wat je doet en wat eten met je doet heeft een dieet inderdaad geen enkele zin. Je kan dan wel afvallen, maar als het dieet dan klaar is en je vindt acht kaaspannekoeken een normaal avondmaal, ben je binnen no time weer terug bij af.

Secret Eaters is echt een bazenprogramma trouwens. Ik verwonder me ook altijd hoe enorm onwetend die mensen (willen?) zijn? Ik bedoel, HOE kun je nou zeggen dat je heel normaal en gezond eet en dan DAGELIJKS minimaal twee zakken chips, een pond gebakken aardappelen en twee flessen cola naar binnen werken? :')
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:08:45 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_133901228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja... Ik hoop heel erg dat hij het gaat redden. En wellicht dat zij er ook de positieve dingen van kan ondervinden. Als je eenmaal goed bezig bent en de eerste tekenen van afvallen gaat zien, krijg je vanzelf de motivatie om door te gaan. Dat is mijn ervaring tenminste.
Het is alleen zo zonde dat het via zo'n rigoureus principe moet, want het is onomkeerbaar. Dus straks heeft ie misschien z'n doel bereikt, maar zit ie nog steeds met die band -O-
Een band is toch wel verwijderbaar?
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:10:00 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_133901253
"aardappels zijn toch ook groente?"

"Pannekoeken zijn toch gewoon warm eten?"

"Ach, je moet toch ook een beetje mogen genieten af en toe?"
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:10:06 #142
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901257
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zolang je niet weet wat je doet en wat eten met je doet heeft een dieet inderdaad geen enkele zin. Je kan dan wel afvallen, maar als het dieet dan klaar is en je vindt acht kaaspannekoeken een normaal avondmaal, ben je binnen no time weer terug bij af.

Secret Eaters is echt een bazenprogramma trouwens. Ik verwonder me ook altijd hoe enorm onwetend die mensen (willen?) zijn? Ik bedoel, HOE kun je nou zeggen dat je heel normaal en gezond eet en dan DAGELIJKS minimaal twee zakken chips, een pond gebakken aardappelen en twee flessen cola naar binnen werken? :')
Ja dat snap ik ook niet :')
  woensdag 4 december 2013 @ 10:10:35 #143
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901264
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
"aardappels zijn toch ook groente?"

"Pannekoeken zijn toch gewoon warm eten?"

"Ach, je moet toch ook een beetje mogen genieten af en toe?"
Dat laatste wordt regelmatig misbruikt door mensen om maar van alles naar binnen te stouwen ja :')
  woensdag 4 december 2013 @ 10:12:04 #144
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901292
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een band is toch wel verwijderbaar?
Ik dacht dat het stukje maag wat achter die band zat uiteindelijk niet meer (goed) kan functioneren of iets? Die band kan ook wel knappen als je je stukje maag dat je nog over hebt structureel te ver oprekt, maar geen idee of na tig jaar dat stuk afgeknepen maag nog wel goed functioneert eigenlijk.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:12:56 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_133901309
Maagbandjes worden ook niet zo veel meer gedaan dacht ik. Het is een achterhaalde operatie.
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:14:11 #146
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901333
Maar goed, mijn broer eet 1 a 2 keer per week witte broodjes met sate (kuipje van mora) en is ervan overtuigd dat dat gezond is. Want hij eet brood. En sate is vlees en warm. En ze eten ook regelmatig gebakken aardappels. Uit de frietpan :') Maar toch vindt hij dat hij best goed eet. Groeten? Nee, eigenlijk niet heel veel, maar wel elke dag een mandarijn. Das op zich wel goed, maar hij snapt niet helemaal dat dat de rest niet compenseert...
  woensdag 4 december 2013 @ 10:15:38 #147
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901367
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maagbandjes worden ook niet zo veel meer gedaan dacht ik. Het is een achterhaalde operatie.
Ik snap ook niet dat hij hem krijgt. Maar op eigen kracht lukt het blijkbaar echt niet. Terwijl ik dan denk, ga op de fiets naar je werk (is een half uur), dan beweeg je automatisch al. Ga gewoon geen friet meer halen maar kook. Hij kan nl wel echt koken, dat heeft ie al wel bewezen. -O-
  woensdag 4 december 2013 @ 10:17:35 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_133901409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar goed, mijn broer eet 1 a 2 keer per week witte broodjes met sate (kuipje van mora) en is ervan overtuigd dat dat gezond is. Want hij eet brood. En sate is vlees en warm. En ze eten ook regelmatig gebakken aardappels. Uit de frietpan :') Maar toch vindt hij dat hij best goed eet. Groeten? Nee, eigenlijk niet heel veel, maar wel elke dag een mandarijn. Das op zich wel goed, maar hij snapt niet helemaal dat dat de rest niet compenseert...
hahaha ja, zo heb ik eens iemand horen roepen dat tonijnsalade op een wit bolletje echt een toplunch was, want brood is gezond en salade is helemaal gezond, want salade! Oh en vis is ook gezond!
Tonijnsalade, gezonder kun je het niet krijgen _O_
disclaimer
  woensdag 4 december 2013 @ 10:18:31 #149
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901436
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hahaha ja, zo heb ik eens iemand horen roepen dat tonijnsalade op een wit bolletje echt een toplunch was, want brood is gezond en salade is helemaal gezond, want salade! Oh en vis is ook gezond!
Tonijnsalade, gezonder kun je het niet krijgen _O_
Als ie het zou lusten, dan zou hij dat ook zeggen denk ik _O-
  woensdag 4 december 2013 @ 10:20:23 #150
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133901470
Ik moet de teugels ook weer wat strakker aantrekken, ik heb me op het gebied van pepernoten en allerhande snaaiwerk wat teveel laten gaan :')

En nu ben ik standaard 2 -3 dagen in de week thuis, dus dan is het helemaal lastig om van de zooi af te blijven. Dus moet ff wat strenger worden weer :Y En weer gaan hardlopen :Y
Heb nu een jack waarmee ik het gister dus gewoon helemaal niet koud had tijdens het lopen, eerder tyfus warm :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')