Lichtjes zijn wel leukquote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, hoor net dat er wel lichtjes in komen.
Er zijn echt super veel manieren om er tegenaan te kijken. Is ook echt fascinerendquote:Op woensdag 4 december 2013 03:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een erg interessant onderwerp. Daar ga ik me op een nuchterder moment verder in verdiepen.
Ik denk dat het tot op zekere hoogte wel te berekenen is, maar ik vraag me af of je op die manier van te voren kan bepalen welke keuze iemand gaat maken als deze geen externe invloed heeft op de te maken keuze.
Stoned is alles beterquote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn echt super veel manieren om er tegenaan te kijken. Is ook echt fascinerend
Stoned ook, trouwensDan ga je er helemaal in op
Klopt, behalve je aanzetten om dingen te doenquote:
Dat is per persoon anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, behalve je aanzetten om dingen te doenDat lukt nooit
Daarom nu ook maar niet blowen gezien ik nog 14 cadeautjes moet inpakken en daar 14 gedichten (van minimaal 8/12 regels) bij moet schrijven
Oh nouja mij lukt dat dan nooitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is per persoon anders.![]()
SuccesBen zo blij dat ik dat niet hoef te doen
Stoned zal helemaal weird zijn ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn echt super veel manieren om er tegenaan te kijken. Is ook echt fascinerend
Stoned ook, trouwensDan ga je er helemaal in op
Moet je eens een keer proberen, je gaat helemaal op in je bezigheid. Ik ga altijd gamen, zit dan helemaal in het spel en vergeet alles en iedereen om me heenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nouja mij lukt dat dan nooithet liefst doe ik geen kut meer als ik stoned ben
moet eigenlijk ook alleen maar blowen als ik verder geen verplichtingen nog heb
Hehe ik vind het altijd wel leuk hoor, maar je zit er altijd zo tegenaan te hikken
Ja ik doe ook wel dingen waar ik helemaal in op ga als ik stoned ben, maar niet productief ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eens een keer proberen, je gaat helemaal op in je bezigheid. Ik ga altijd gamen, zit dan helemaal in het spel en vergeet alles en iedereen om me heen
Ik heb nooit iets met sinterklaas gehad. Vind het gezeik rondom sinterklaas de laatste jaren sneu
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Maar Sinterklaas zal altijd > Kerstman zijn.
Mijn werk is kansloos zonder snel internet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier ook
Maarja, cheape abo + WiFi :'D
Nog ADSL oid?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn werk is kansloos zonder snel internet.Zonder internet kan ik echt niks.
En we kunnen het hier op kantoor niet sneller krijgen.
Kutlocatie.
Uhuquote:Op woensdag 4 december 2013 17:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog ADSL oid?
Ik heb mijn hele dag verkloot met het kijken van semi-ok filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |