V&A is niet cleanquote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.
Waar moet ik kijken?
V&A/FEE = clean.
Forum valt wel mee, meer vragen, maar ik krijg ze van alle subfora, weet ook niet waaromquote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben geen forummod, dus ik weet niet hoe mensen hier reageren op bepaalde acties. Die van de FP soms nogal extreem.
Dat is fucked upquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een mail gestuurd met de vraag of ik dan geld terug kreeg van mijn ABO voor de dagen dat ik niet kon posten. Daarna stond er iets over geen teruggave van geld in de voorwaarden in geval van een ban
Hork, wanneer kom je weer posten in OUD???? De kids missen je heeeeeelllll erg!!! grgr Riaquote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum valt wel mee, meer vragen, maar ik krijg ze van alle subfora, weet ook niet waarom
Je reputatie natuurlijk. Niemand geeft een neuk om andere mods, vragen stel je gewoon aan Hork.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum valt wel mee, meer vragen, maar ik krijg ze van alle subfora, weet ook niet waarom
Vraag en Aanbod.quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verrassend hoor bij notes. [ afbeelding ]
De neuk?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod.
Totaal openstaande Topic Reports: 0.
Zo moeilijk is dat niet hoor, gewoon alles wegklikken.quote:
Je moet je bek houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hork, wanneer kom je weer posten in OUD???? De kids missen je heeeeeelllll erg!!! grgr Ria
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je reputatie natuurlijk. Niemand geeft een neuk om andere mods, vragen stel je gewoon aan Hork.
Die klootzakquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij heeft 'm gewoon afgevinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |