Triest volk ook af en toe.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig dreig-DM'sik moet lachen altijd.
Geen verkeer. Doorlopen maar. Thx brah.quote:
FP is het voornamelijk hoor, wat ik aan spul krijg, van ONZ/KLB/DIG/andere forums vaak gewoon toffe verzoekjes of vragenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
SRSLY?!
Man, dat KLB/ONZ tuig maakt ook vanalles mee. Bij ons is het; dank jeen kun je dit aanpassen?
Niks geen dood en verderf
Die van de FP zijn soms wel erg ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FP is het voornamelijk hoor, wat ik aan spul krijg, van ONZ/KLB/DIG/andere forums vaak gewoon toffe verzoekjes of vragen(en dan vragen mensen zich af waarom ik minder post
)
Ik heb ook wel eens een mail gestuurd met de vraag of ik dan geld terug kreeg van mijn ABO voor de dagen dat ik niet kon posten. Daarna stond er iets over geen teruggave van geld in de voorwaarden in geval van een banquote:
*boksquote:
Ahhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FP is het voornamelijk hoor, wat ik aan spul krijg, van ONZ/KLB/DIG/andere forums vaak gewoon toffe verzoekjes of vragen(en dan vragen mensen zich af waarom ik minder post
)
FP'ers zijn wel vaak schappelijk, of eigenlijk: minder puberaalquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die van de FP zijn soms wel erg ja.
Jij kan bans uitdelen, die van jou zullen nog veel erger zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
Oeh, ik heb een note erbij.Ik denk dat hij is omdat ik zei dat je kinderen moet taseren tijdens de opvoeding, en dat in OUD.
Dat ontken ik niet.quote:
Ik ben geen forummod, dus ik weet niet hoe mensen hier reageren op bepaalde acties. Die van de FP soms nogal extreem.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FP'ers zijn wel vaak schappelijk, of eigenlijk: minder puberaalnofi trouwens, maar zitten wat andere mensen dan op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |