Ik zal ze es bekijkenquote:
Maar ze zijn wel lief, de meestequote:Op woensdag 4 december 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat een bende
Kijk mijne dan gvd.
Daarom zeggen we altijd hommo. Dan hebben ze 't niet door.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een ban gehad omdat ik iemand homo noemde. :S
Note zegt sowieso niets, jeweetquote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wat, wat stelt een ban nou voor.Of een note.
Wat wil je dan? Dat Danny iemand stuurt om je in elkaar te rossen?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wat, wat stelt een ban nou voor.Of een note.
Ja, jij hebt fansquote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lief, de meeste
Die van jou zijn...karig en apart
Gewoon hommmmmmmmmmoooooooooooo.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom zeggen we altijd hommo. Dan hebben ze 't niet door.
Niet de hele crew denkt daar hetzelfde over.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Note zegt sowieso niets, jeweet
Mja, slaat op stront.quote:
Ja daar ging iets foutquote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, jij hebt fans
En 1 die je 20 keer hebt ofzo
Mijne zijn karig, maar ik pak het wel meteen groots aan
Ik krijg regelmatig dreig-DM'squote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, slaat op stront.Als je ziet hoeveel er door de vingers wordt gezien voordat je daadwerkelijk een ban krijgt.. En van een ban ben je ook zo weer af.
Ik zou zeggen; ga eens klagen!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, slaat op stront.Als je ziet hoeveel er door de vingers wordt gezien voordat je daadwerkelijk een ban krijgt.. En van een ban ben je ook zo weer af.
Neuh, gewoon langere bans, of actievere controle op users die telkens opnieuw de fout in gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat Danny iemand stuurt om je in elkaar te rossen?
SRSLY?!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig dreig-DM'sik moet lachen altijd.
Ik nooitquote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig dreig-DM'sik moet lachen altijd.
WEET IK NIET.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
WAAROM DUURT MIJN BAN NIET LANGER?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |