Haha, die oude vriendin van 2006.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:50 schreef Nober het volgende:
Heeft gewoon Winmau Blade 4 borden hangen.
Idd, de wens is ook een beetje vader van de gedachtequote:Op woensdag 11 december 2013 13:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney heeft een hele zware loting. Na de 1e ronde alleen maar lastige partijen.
Kim is een kneusje.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Heb er zin in.
Go Gary, Mike & Adrian.
Daarnaast nog wel tof als Vincent en Kim het goed doen, maar met dit schema
Hij gaat Lewis uitschakelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Nappie-Oleon het volgende:
deze man gaat het maken![]()
[ afbeelding ]
u have a point there. maar heeft het publiek in ieder geval dan wel meequote:
In dit tempo haalt Lewis gewoon het beste in zichzelf naar boven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
u have a point there. maar heeft het publiek in ieder geval dan wel mee
en tweede ronde is nog een redelijk kort format
Hilarisch die beelden van Lakeside en dan die moddervette kop een paar jaar later.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:50 schreef Nober het volgende:
Heeft gewoon Winmau Blade 4 borden hangen.
En Michels gaat zeker zijn kansen krijgen ja..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop op veel verrassingen te beginnen met Part.
20.00 gaan we beginnenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Friday December 13 (7pm)
John Part v Mareno Michels
Rob Szabo v Ian Moss (P)
Peter Wright v Joe Cullen
Phil Taylor v Szabo/Moss
Richie Burnett v Dean Winstanley
Part, Wright, Taylor & Winstanley.
Dat snap ik ,maar post dat dan op een engels forum !!quote:
Ik vraag me af hoeveel je voor een biertje/pint gaat betalen .quote:
Ligt eraan volgens mij. Ben met de Premier League in Newcastle geweest en zag verschillende lengtes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je voor een biertje/pint gaat betalen
Veel was in NL al duur bij de Dutch masters en in de PL was ook duur. Hoop het ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je voor een biertje/pint gaat betalen .
En ik hoop voor je (en voor mij) dat je SnakeBite ziet spelen
viagogo zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
Waar kan je die kaarten kopen eigenlijk? En wat kosten die kaarten voor de halve finale als ik vragen mag? Ben ook van plan een keer naar zo'n evenement te gaan, maar weet nooit zo goed waar ik dat nou het beste kan doen.
Je krijgt een anticlimax met Pipe - van Barneveld en Hamilton - Thorntonquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel was in NL al duur bij de Dutch masters en in de PL was ook duur. Hoop het ook
Wat Stijn zijn en het koste 40 pond per kaartje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef HulkHeld het volgende:
Waar kan je die kaarten kopen eigenlijk? En wat kosten die kaarten voor de halve finale als ik vragen mag? Ben ook van plan een keer naar zo'n evenement te gaan, maar weet nooit zo goed waar ik dat nou het beste kan doen.
Dan kan ik wel huilen en iedereen die van darten houd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je krijgt een anticlimax met Pipe - van Barneveld en Hamilton - Thornton![]()
Ik zie Pipe op de een of andere manier de halve finale halen, dat was wel een serieuze van mijn kant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kan ik wel huilen en iedereen die van darten houd.
Ik wacht nog even af. Even kijken wie er in vorm zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Pipe op de een of andere manier de halve finale halen, dat was wel een serieuze van mijn kant.
Vanaf 20.00 gaat SkySport alles uitzendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens van 20:00 tot 20:30 een stukje op TV.
Niet iedereen heeft een schotelquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Vanaf 20.00 gaat SkySport alles uitzenden![]()
Er zullen wel genoeg streams te vinden zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een schotel.
Ik denk dat de meesten afstemmen op rtl7darts.nl/livequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Er zullen wel genoeg streams te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |