Dus toen ik bijna klaar was met de kleinste en bijna op de helft van de twee grotere was , bedacht ik me dat het stom zou zijn om de kans over te slaan om raampjes te maken in de torens, dus weer de torens afgesneden, maar toen ik de binnenkant wilde gaan uithollen, bleek mijn "HotKnife" het niet meer te doen, ik weet niet meer wanneer ik deze precies gekocht heb , kan dat wel nazoeken.
Ik had hem dus van
deze site, en heb hun gemaild, ik kreeg het advies het ding uit elkaar te halen, en de schroefjes los te draaien onder het handvat. Er bleken geen schroefjes in te zitten, maar iets van haakjes , ( heb er foto's van ) toen zei die man dat ik ze los moest maken en dan doormeten met een "universeelmeter"
Ik heb nog gemaild met de vraag of ik hem niet op kon sturen of iets, maar ik baal wel want ik wilde graag de torens afmaken....... ik ben bang dat ik hem niet kan opsturen.
Ik probeer dit weekend een foto hier te zetten van het apparaat , misschien dat iemand op FOK weet hoe dat dat ding uit elkaar moet , ik wil overigens een betere versie van de hotknife kopen, want die snijden sneller en zijn langer , dat is veel handiger, maar die krengen zijn nogal duur ...