Tis geen kooi !!! Tis een Residence !!!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Afgezien van wat Cici zegt; je zal het ook schoon moeten maken denk niet dat die dingen nog heel fris ruiken na een paar weekjes in de kooi.
Of je reageert even serieus.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
Tis geen kooi !!! Tis een Residence !!!
Doet niets af aan de opmerking; in mijn rattenkooi vermijd ik alles wat niet plastic is qua decoratie omdat alles ondergepist wordt en dat is niet echt het meest hygiënische natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
Tis geen kooi !!! Tis een Residence !!!
Maar van die hamsterhuisjes zijn toch ook vaak van plastic? Ik zou er inderdaad wel ook even zeker van willen zijn dat het niet schadelijk is maar ik weet dat een hoop kooimaterialen speciaal voor hamsters en andere knagertjes nu ook al van plastic zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doet niets af aan de opmerking; in mijn rattenkooi vermijd ik alles wat niet plastic is qua decoratie omdat alles ondergepist wordt en dat is niet echt het meest hygiënische natuurlijk.
Dus als je je residence vol zet met allerlei poreuze tierelantijnen is het maar de vraag wat er van over is na een maandje en hoe het ruikt
Nee klopt, dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar van die hamsterhuisjes zijn toch ook vaak van plastic? Ik zou er inderdaad wel ook even zeker van willen zijn dat het niet schadelijk is maar ik weet dat een hoop kooimaterialen speciaal voor hamsters en andere knagertjes nu ook al van plastic zijn.
Freckles is mijn Hamsterinnetje, vernoemd naar "Kate" in de serie "LOST"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Freckles de Freckles zeg! Wat is Freckles voor een Freckle als ik vragen mag?
omdat ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Niks van die plaatjes is iets voor in een knaagdierenverblijf..
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:35 schreef Cici het volgende:
Mijn ervaring met knaagdieren is dat ze klimspul willen hebben en spul om te knagen en verstopplekken.
Knaagdieren hebben liever dingen om op te klimmen die niet zo glad zijn (en echte klimattributen i.p.v. veel te gladde decoratie). En op die laatste zin ga ik niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef tinoz het volgende:
![]()
uhhhh
dus ? dat is toch wat je ziet , Freckles kan in zoiets klimmen en zich erin verstoppen ?
Overigens vreemd ( nou ja dat gebeurd eigenlijk wel vaker ) dat je niet eens de mogelijke toepassing aanhaalt van iets in de richting van de plaatjes die ik geplaatst heb , is er iets wat je dwars zit ?![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Amarantha het volgende:
En op die laatste zin ga ik niet eens !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |