Toch redelijk goed nieuws, fijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuw![]()
Bah Puala , dat is niet leuk werken![]()
Adnap beterschap met het wattenhoofd
Qwea succes met Boe vandaag
Candaasje wat stom, hopelijk wordt het snel opgelost en kun je je concentreren op je nieuwe opleiding![]()
Umberto![]()
Nog geen Kittynieuws MB , de duimen draaien door
Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht
Het is waarschijnlijk de egel van Disanaquote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Nee, nog geen Kittynieuws... Ik ga nu naar de tuin van een mevrouw die haar misschien gezien heeft. Wie weet!
En er is vannacht wel een kat op het balkon geweest want het eten is opgegeten. Maar geen idee of dat Kitty was, dan heeft ze iig niet gemauwd.
Ja , hij heeft geen moeite met het praten maar wel met het maken van zinnen bijvoorbeeld , je ziet hem gewoon denken over ieder woord.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toch redelijk goed nieuws, fijn!
Maar de atrofie verklaart ook de uitval?
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de egel van Disana
Wat fijn! Nog lullig genoeg, maar in elk geval niets heel dringend fataals. Of hoe zeg je dat...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:
Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht
Kusje terugquote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat fijn! Nog lullig genoeg, maar in elk geval niets heel dringend fataals. Of hoe zeg je dat...
Kusje
ik wens je heel veel sterkte toe en wees blij dat hij nog leeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja , hij heeft geen moeite met het praten maar wel met het maken van zinnen bijvoorbeeld , je ziet hem gewoon denken over ieder woord.
En hij heeft bv geen algehele uitval van zijn hand , hij kan hem bewegen maar als hij zijn hand moet draaien om er iets op te leggen dan krijgt hij die hele draai niet voor mekaar.
En met lopen ook , hij kan lopen , maar hij wijkt naar links af .
Het zijn hele bepaalde dingen die hij niet meer kan
Hm... Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon thuis blijven wonen, wat wordt de behandeling etc?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja , hij heeft geen moeite met het praten maar wel met het maken van zinnen bijvoorbeeld , je ziet hem gewoon denken over ieder woord.
En hij heeft bv geen algehele uitval van zijn hand , hij kan hem bewegen maar als hij zijn hand moet draaien om er iets op te leggen dan krijgt hij die hele draai niet voor mekaar.
En met lopen ook , hij kan lopen , maar hij wijkt naar links af .
Het zijn hele bepaalde dingen die hij niet meer kan
Heb ik weerquote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de egel van Disana
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan duurt het maar 5 weken voor je d'r terug hebt(of hoe lang duurde dat)
Dat is wel een naar sfeertjequote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef Puala het volgende:
Potverdorie. Ik vind even mijn werk helemaal niet leuk![]()
![]()
Vanuit de ICT ondersteunen we meerdere bedrijven. Bij bedrijf 1 zijn er afgelopen donderdag 65-70 per direct op straat gezet. Daarvan heb ik gister een zooitje werkplekken op mogen ruimen en terug mogen krijgen enz. Administratief afhandelen samen met collega.. Ben ik vandaag bij Bedrijf 2 (daar werk ik meer voor)... en daar zijn vanmorgen zo'n 50 mensen bij elkaar geroepen dat 25% ergens anders werk kan krijgen, 25% ander werk in het bedrijf en dat 50% er uit moet.
Het lijkt even alsof het keer op keer op keer komt. Want er is gewoon bekend dat er nog meer van dit soort bijeenkomsten zijn
Ik hoop dat het werkt!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaahw. Boe is nu onder zeil. Hij krijgt nu de injecties
aaw, hopelijk ziet hij niet te hard af. succes.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef Qwea het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef Qwea het volgende:
Spannendquote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt!
Ik ga zo naar de kapper maar ik weet niet wat ik moehoeeet
Ja. Denk je dat je alles hebt gehad....quote:
Ga eens vragen wat ie in de straat staat te doen!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Umberto stond er nog maar nu met gele paraplu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |