abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133902203
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik ga op pad. Een kat vangen :Y)
Succes ^O^
pi_133902490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuw :P
Bah Puala , dat is niet leuk werken -O-
Adnap beterschap met het wattenhoofd :*
Qwea succes met Boe vandaag :*
Candaasje wat stom, hopelijk wordt het snel opgelost en kun je je concentreren op je nieuwe opleiding :*
Umberto O+
Nog geen Kittynieuws MB , de duimen draaien door :*

Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht *O*
Toch redelijk goed nieuws, fijn! :)
Maar de atrofie verklaart ook de uitval?
pi_133902613
Goeiemorgen! Allereerst succes MB met het vangen van Kitty! Candaasje wat een gedoe met je diploma zeg, pff, daar zou ik ook gek van worden. En fijn om te lezen van schoonpapa van indaha!

Daarnet een what the flying fuck momentje. Was net uit de douche en aangekleed toen de deurbel ging. Ik open doen, staat er een mevrouw aan de deur die vraagt of de buurman toevallig die en die is, en of ie daadwerkelijk naast mij woont. Ik zeg ja, wonen is een groot woord, hij is er bijna nooit, woont schijnbaar eigenlijk bij zijn vriendin in een andere stad, en ja, dit huurt ie en gebruikt ie waarschijnlijk als opslag ofzo.

Dacht dat het een mevrouw van de woningstichting was, maar ze legde uit dat ie een aanhanger van haar gejat heeft :D Of naja, in ieder geval geleend, maar hij zou hem vrijdag terug brengen, maar niks gezien of gehoord. Telefonisch is ie ook niet te bereiken. Dus toen vertelde ik haar dat ik dat niet zo vreemd vond, de politie al een keer een inval heeft gedaan, en vorige week zeiden de werklui dat ie tegen hun had gezegd dat ie een wietplantage heeft gehad. Nou, dan ga ik maar aangifte doen, zei ze. Ik zeg heel verstandig.

Het is heerlijk rustig zo, maar heb toch liever dat er gewoon een normaal gezinnetje naast me woont hoor. Of een lekker wijf :P Onderburen zouden het ook niet erg vinden, aangezien ie daar ook al eens een fiets uit de tuin heeft gejat.
pi_133902630
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Nee, nog geen Kittynieuws... Ik ga nu naar de tuin van een mevrouw die haar misschien gezien heeft. Wie weet! O+
En er is vannacht wel een kat op het balkon geweest want het eten is opgegeten. Maar geen idee of dat Kitty was, dan heeft ze iig niet gemauwd.

Het is waarschijnlijk de egel van Disana :@
pi_133902635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Toch redelijk goed nieuws, fijn! :)
Maar de atrofie verklaart ook de uitval?
Ja , hij heeft geen moeite met het praten maar wel met het maken van zinnen bijvoorbeeld , je ziet hem gewoon denken over ieder woord.
En hij heeft bv geen algehele uitval van zijn hand , hij kan hem bewegen maar als hij zijn hand moet draaien om er iets op te leggen dan krijgt hij die hele draai niet voor mekaar.
En met lopen ook , hij kan lopen , maar hij wijkt naar links af .
Het zijn hele bepaalde dingen die hij niet meer kan
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_133902679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Queller het volgende:

[..]

o|O , ik dacht dat ze die ineen bos uit hadden gezet en niet in een binnentuin :P
pi_133902702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:

Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht *O*
Wat fijn! Nog lullig genoeg, maar in elk geval niets heel dringend fataals. Of hoe zeg je dat...
Kusje :*
pi_133902737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat fijn! Nog lullig genoeg, maar in elk geval niets heel dringend fataals. Of hoe zeg je dat...
Kusje :*
Kusje terug :* en nu ga ik eens wat nuttigs doen , denk ik :@
pi_133902845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja , hij heeft geen moeite met het praten maar wel met het maken van zinnen bijvoorbeeld , je ziet hem gewoon denken over ieder woord.
En hij heeft bv geen algehele uitval van zijn hand , hij kan hem bewegen maar als hij zijn hand moet draaien om er iets op te leggen dan krijgt hij die hele draai niet voor mekaar.
ik wens je heel veel sterkte toe en wees blij dat hij nog leeft.

ik ben in Kerststemming (zie UI)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_133902894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef indaha het volgende:

[..]

Hm... Hoe gaat het nu verder? Kan hij gewoon thuis blijven wonen, wat wordt de behandeling etc?
  woensdag 4 december 2013 @ 11:23:08 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133902915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Heb ik weer :{
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 4 december 2013 @ 11:25:21 #212
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133902966
Best koud zo! Nog geen kat gespot.

Oh en Umberto stond er nog maar nu met gele paraplu.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133902976
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dan duurt het maar 5 weken voor je d'r terug hebt :@ (of hoe lang duurde dat)
  woensdag 4 december 2013 @ 11:42:02 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133903473
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan duurt het maar 5 weken voor je d'r terug hebt :@ (of hoe lang duurde dat)
:'(
Ziggy played guitar
pi_133903594
Nip, plaag Bliss niet zo :6
Werewolf
pi_133903644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef Puala het volgende:
Potverdorie. Ik vind even mijn werk helemaal niet leuk ;( :'(

Vanuit de ICT ondersteunen we meerdere bedrijven. Bij bedrijf 1 zijn er afgelopen donderdag 65-70 per direct op straat gezet. Daarvan heb ik gister een zooitje werkplekken op mogen ruimen en terug mogen krijgen enz. Administratief afhandelen samen met collega.. Ben ik vandaag bij Bedrijf 2 (daar werk ik meer voor)... en daar zijn vanmorgen zo'n 50 mensen bij elkaar geroepen dat 25% ergens anders werk kan krijgen, 25% ander werk in het bedrijf en dat 50% er uit moet.

Het lijkt even alsof het keer op keer op keer komt. Want er is gewoon bekend dat er nog meer van dit soort bijeenkomsten zijn :'(
Dat is wel een naar sfeertje -O- hopelijk lukt het om thuis het een beetje van je af te zetten.

MB succes weer vandaag!
  woensdag 4 december 2013 @ 11:48:46 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133903679
Aaaaaahw. Boe is nu onder zeil. Hij krijgt nu de injecties
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133903701
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:42 schreef MissBliss het volgende:

[..]

:'(
Grapje he O+
pi_133903731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat het werkt!

Ik ga zo naar de kapper maar ik weet niet wat ik moehoeeet :P
pi_133903854
quote:
aaw, hopelijk ziet hij niet te hard af. succes.

ik wilde net vragen hoe het nu is. dus bij deze ;)
Werewolf
  woensdag 4 december 2013 @ 11:55:12 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133903879
Thanks sarabi!
Succes met Baloe Q!
Ziggy played guitar
pi_133903921
quote:
Succes!
pi_133903946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik hoop dat het werkt!

Ik ga zo naar de kapper maar ik weet niet wat ik moehoeeet :P
Spannend *O*
Ik heb besloten vanaf deze maand zelf mijn haar te doen, aangezien de kapper het toch nooit op de manier doet die ik wil en het ook nog eens superduur is.
pi_133904354
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef MissBliss het volgende:

Ja. Denk je dat je alles hebt gehad.... -O-
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh en Umberto stond er nog maar nu met gele paraplu.
Ga eens vragen wat ie in de straat staat te doen!

Maar ff zonder gekkigheid: wij vinden het koud, maar katten kunnen echt wel wat hebben. Als je zorgt dat er regelmatig voldoende voer staat, dan kan ze in elk geval eten als ze dat wil (vergeet niet ook een bakje water neer te zetten en hou in de gaten of het niet bevriest).

Gek idee... : als er blijkbaar een kat op je balkon komt, kan je wellicht een vangkooi op je balkon zetten...
pi_133905230
wie is toch die Umberto? ik ken alleen Umberto Tozzi.

en nogmaals, arme Kitty. zo alleen in de grote boze wereld
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')