abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133900289
Potverdorie. Ik vind even mijn werk helemaal niet leuk ;( :'(

Vanuit de ICT ondersteunen we meerdere bedrijven. Bij bedrijf 1 zijn er afgelopen donderdag 65-70 per direct op straat gezet. Daarvan heb ik gister een zooitje werkplekken op mogen ruimen en terug mogen krijgen enz. Administratief afhandelen samen met collega.. Ben ik vandaag bij Bedrijf 2 (daar werk ik meer voor)... en daar zijn vanmorgen zo'n 50 mensen bij elkaar geroepen dat 25% ergens anders werk kan krijgen, 25% ander werk in het bedrijf en dat 50% er uit moet.

Het lijkt even alsof het keer op keer op keer komt. Want er is gewoon bekend dat er nog meer van dit soort bijeenkomsten zijn :'(
pi_133900348
Dat is niet leuk, Puala :( Moet je jezelf ook zorgen maken?
pi_133900390
sterkte Puala :*

ik ben zo loom vandaag :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_133900459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:21 schreef Oognip het volgende:
Dat is niet leuk, Puala :( Moet je jezelf ook zorgen maken?
Ik weet al vanaf dat ik hier ga werken dat mijn functie eindig is, dus dat ik niet overgenomen kan worden of lang kan blijven. Zoals het er nu naar uit ziet stopt het voor mij over 11 maanden. Maar dat komt omdat ze de ICT vanuit het hele bedrijf (dus alle BV's) over gaan doen naar 1 ICT bedrijf en niet meer zelfstandig gaan regelen. Dus het is voor mij alles voorbereiden tot zij het overnemen. En alles documenteren en op poten zetten (administratief is het een bende). En het scheelt dat ik dat al heel lang weet, dus dat ik me daar al op instel.

Alleen vind ik het emotioneel even niet zo heel tof om al deze reorganisaties mee te moeten maken.
pi_133901301
Oef, kan ik me voorstellen Puala! :*

En beterschap Adnap!

Echt, ik heb mijn telefoon zelden nodig, maar als je hem dan eens echt hard nodig hebt, dan ligt 'ie in Arnhem en blijken al je oude (nog werkende) mobieltjes niet simlock vrij te zijn. :(
(mobiel zelf laten verzenden durf ik niet, simkaartje was al wel opgestuurd. Maar goed, dat werkt dus niet .) Normaal maak ik me er niet zo druk om, maar de laatste tijd moet ik overal achteraan rennen/hollen/vliegen/bellen en het is zonder telefoon erg lastig. :{

Kijk uit, klaagzang! ;) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre, verder ben ik wel vrolijk hoor. :D
Nu eerst even douchen, dichten voor SecretSanta, en daarna naar mijn ouders.
pi_133901323
Candaasje :W hoe gaat het met de Nijntjes? en balen van je diploma.
Werewolf
pi_133901384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef sararaats het volgende:
Candaasje :W hoe gaat het met de Nijntjes? en balen van je diploma.
Sara! :W

Met de nijntjes gaat het goed! Ze hebben gisteren hun voerbak voor Sinterklaas bij de dierenwinkel gezet :P En ik heb maar zelf thuis een Sintliedje geneuried, want erg vocaal zijn ze niet.... hoewel Diva wel goed kan snurken, kwamen we vannacht achter :D O+
  woensdag 4 december 2013 @ 10:23:25 #183
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133901521
Hey Umberto Tan staat in mijn straat.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133901593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sara! :W

Met de nijntjes gaat het goed! Ze hebben gisteren hun voerbak voor Sinterklaas bij de dierenwinkel gezet :P En ik heb maar zelf thuis een Sintliedje geneuried, want erg vocaal zijn ze niet.... hoewel Diva wel goed kan snurken, kwamen we vannacht achter :D O+
^O^ is dat traditie met die voederbakjes in dierenwinkels? hier zie ik het weinig.

iedereen snurkt, al willen ze dat niet toegeven ;)
Werewolf
  woensdag 4 december 2013 @ 10:27:42 #185
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133901606
Puala, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is van je werk -O-
En Candaasje, wat een gedoe toch met dat diploma }:| Hopelijk is het snel opgelost!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133901709
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Hey Umberto Tan staat in mijn straat.
Tv-opnames? Of staat hij gewoon zelf even - als ook maar een mens zijnde :P - toevallig bij je in de buurt?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

^O^ is dat traditie met die voederbakjes in dierenwinkels? hier zie ik het weinig.

iedereen snurkt, al willen ze dat niet toegeven ;)
Geen idee of meer dierenwinkels het doen, dit is ook de eerste keer dat ik het in deze plaats zie :), maar het is al wel jaren zo dat kinderen bij supermarkten hun schoen mogen zetten. (Dan krijgen ze er vaak een mandarijn en wat pepernootjes in, of een klein chocoladelettertje).
  woensdag 4 december 2013 @ 10:38:19 #187
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133901865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tv-opnames? Of staat hij gewoon zelf even - als ook maar een mens zijnde :P - toevallig bij je in de buurt?

[..]

Geen idee of meer dierenwinkels het doen, dit is ook de eerste keer dat ik het in deze plaats zie :), maar het is al wel jaren zo dat kinderen bij supermarkten hun schoen mogen zetten. (Dan krijgen ze er vaak een mandarijn en wat pepernootjes in, of een klein chocoladelettertje).
Er waren wel opnames, maar dat waren andere mensen. Umberto leek hier gewoon een beetje rond te hangen :')
Hij is nu weer weg, met zn roze paraplu.
Ziggy played guitar
pi_133901886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we een Belgische dame of een Duitse dame kiezen. Dan weten we zeker dat het een eind weg waait en sneeuwt :P

Sorry. Flauw. Heel flauw.
Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuw :P
Bah Puala , dat is niet leuk werken -O-
Adnap beterschap met het wattenhoofd :*
Qwea succes met Boe vandaag :*
Candaasje wat stom, hopelijk wordt het snel opgelost en kun je je concentreren op je nieuwe opleiding :*
Umberto O+
Nog geen Kittynieuws MB , de duimen draaien door :*

Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_133901955
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Er waren wel opnames, maar dat waren andere mensen. Umberto leek hier gewoon een beetje rond te hangen :')
Hij is nu weer weg, met zn roze paraplu.
:D

Weet je wat ik trouwens zo stom vind; wegens het ontbreken van dat HBO diploma, zal ik naar Barneveld maar mijn VWO diploma sturen (En het Propedeuse certificaat van de HKU).
Maar ik heb voor alle vakken een 7, 8 of 9, behalve voor biologie.... daarvan had ik het laatste jaar een beetje verknald en dat werd een 6je op mijn lijst. Gelukkig geen onvoldoende, maar het staat zo stom.... 'ja hoi, ik wil paraveterinair worden.... alleen in biologie was ik niet zo goed' ... :')
(Was ik op zich wel, ik had bijvoorbeeld een 9,9 voor sexual reproduction :+ _O- , maar dat laatste jaar ging echt nergens over :{w ..)
  woensdag 4 december 2013 @ 10:43:08 #190
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133901961
Nee, nog geen Kittynieuws... Ik ga nu naar de tuin van een mevrouw die haar misschien gezien heeft. Wie weet! O+
En er is vannacht wel een kat op het balkon geweest want het eten is opgegeten. Maar geen idee of dat Kitty was, dan heeft ze iig niet gemauwd.

-edit- wat erg, ik lees gewoon over je schoonvader heen! Wat fijn dat het niks levensbedreigends is! *O*
Ziggy played guitar
pi_133901965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
Dat zal zeker een opluchting zijn geweest, wat fijn! :*
pi_133901983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuw :P
Bah Puala , dat is niet leuk werken -O-
Adnap beterschap met het wattenhoofd :*
Qwea succes met Boe vandaag :*
Candaasje wat stom, hopelijk wordt het snel opgelost en kun je je concentreren op je nieuwe opleiding :*
Umberto O+
Nog geen Kittynieuws MB , de duimen draaien door :*

wat fijn dat het zo'n opluchting geeft. Ik hoop dat je nog lang van je schoonvader mag genieten :*

Q succes met Boetje :*

En de rest ook succes en of sterkte ;)
pi_133901985
O ik hoop en duim mee :*
  woensdag 4 december 2013 @ 10:44:40 #194
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133902006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef indaha het volgende:

[..]

O ik hoop en duim mee :*
Ik had mn vorige post ge-edit :@

wat erg, ik lees gewoon over je schoonvader heen! Wat fijn dat het niks levensbedreigends is! *O*
Ziggy played guitar
  woensdag 4 december 2013 @ 10:45:36 #195
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133902026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Weet je wat ik trouwens zo stom vind; wegens het ontbreken van dat HBO diploma, zal ik naar Barneveld maar mijn VWO diploma sturen (En het Propedeuse certificaat van de HKU).
Maar ik heb voor alle vakken een 7, 8 of 9, behalve voor biologie.... daarvan had ik het laatste jaar een beetje verknald en dat werd een 6je op mijn lijst. Gelukkig geen onvoldoende, maar het staat zo stom.... 'ja hoi, ik wil paraveterinair worden.... alleen in biologie was ik niet zo goed' ... :')
(Was ik op zich wel, ik had bijvoorbeeld een 9,9 voor sexual reproduction :+ _O- , maar dat laatste jaar ging echt nergens over :{w ..)
Oh, dat is wel minder ja :') Hopelijk kan je de boel aan ze uitleggen van het HBO diploma!
Ziggy played guitar
  woensdag 4 december 2013 @ 10:47:40 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133902077
Nou, ik ga op pad. Een kat vangen :Y)
Ziggy played guitar
pi_133902100
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef MissBliss het volgende:
succes!!! :*
Werewolf
pi_133902107
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik had mn vorige post ge-edit :@

wat erg, ik lees gewoon over je schoonvader heen! Wat fijn dat het niks levensbedreigends is! *O*
Ik ook :P
pi_133902113
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh, dat is wel minder ja :') Hopelijk kan je de boel aan ze uitleggen van het HBO diploma!
Op zich is de cijferlijst een apart papier.... dus misschien stuur ik gewoon alleen het eerste papier op, met de propedeuse en dus de uitleg. Ik denk dat ze vooral een cijferlijst willen zien als je eerst een (lager niveau) mbo hebt gedaan, of havo maar nog geen vervolgopleiding. (Het is Mbo 4, dus ik ben meer dan hoog genoeg geschoold.)

Ah ja.... komt wel goed :D

En succes met Kitty vangen! :*
*Stuurt positieve vibes enzo!* *O*
pi_133902124
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:47 schreef MissBliss het volgende:
Succes ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: