Ik weet al vanaf dat ik hier ga werken dat mijn functie eindig is, dus dat ik niet overgenomen kan worden of lang kan blijven. Zoals het er nu naar uit ziet stopt het voor mij over 11 maanden. Maar dat komt omdat ze de ICT vanuit het hele bedrijf (dus alle BV's) over gaan doen naar 1 ICT bedrijf en niet meer zelfstandig gaan regelen. Dus het is voor mij alles voorbereiden tot zij het overnemen. En alles documenteren en op poten zetten (administratief is het een bende). En het scheelt dat ik dat al heel lang weet, dus dat ik me daar al op instel.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:21 schreef Oognip het volgende:
Dat is niet leuk, PualaMoet je jezelf ook zorgen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, verder ben ik wel vrolijk hoor.
Nu eerst even douchen, dichten voor SecretSanta, en daarna naar mijn ouders.
Sara!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef sararaats het volgende:
Candaasjehoe gaat het met de Nijntjes? en balen van je diploma.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sara!![]()
Met de nijntjes gaat het goed! Ze hebben gisteren hun voerbak voor Sinterklaas bij de dierenwinkel gezetEn ik heb maar zelf thuis een Sintliedje geneuried, want erg vocaal zijn ze niet.... hoewel Diva wel goed kan snurken, kwamen we vannacht achter
![]()
Tv-opnames? Of staat hij gewoon zelf even - als ook maar een mens zijndequote:Op woensdag 4 december 2013 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Hey Umberto Tan staat in mijn straat.
Geen idee of meer dierenwinkels het doen, dit is ook de eerste keer dat ik het in deze plaats ziequote:Op woensdag 4 december 2013 10:27 schreef sararaats het volgende:
[..]is dat traditie met die voederbakjes in dierenwinkels? hier zie ik het weinig.
iedereen snurkt, al willen ze dat niet toegeven
Er waren wel opnames, maar dat waren andere mensen. Umberto leek hier gewoon een beetje rond te hangenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tv-opnames? Of staat hij gewoon zelf even - als ook maar een mens zijnde- toevallig bij je in de buurt?
[..]
Geen idee of meer dierenwinkels het doen, dit is ook de eerste keer dat ik het in deze plaats zie, maar het is al wel jaren zo dat kinderen bij supermarkten hun schoen mogen zetten. (Dan krijgen ze er vaak een mandarijn en wat pepernootjes in, of een klein chocoladelettertje).
Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuwquote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een Belgische dame of een Duitse dame kiezen. Dan weten we zeker dat het een eind weg waait en sneeuwt![]()
Sorry. Flauw. Heel flauw.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er waren wel opnames, maar dat waren andere mensen. Umberto leek hier gewoon een beetje rond te hangen
Hij is nu weer weg, met zn roze paraplu.
Dat zal zeker een opluchting zijn geweest, wat fijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht
wat fijn dat het zo'n opluchting geeft. Ik hoop dat je nog lang van je schoonvader mag genietenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur mij de wind maar en doe de sneeuw maar in het hoge noorden, volgens mij houdt Q wel van sneeuw![]()
Bah Puala , dat is niet leuk werken![]()
Adnap beterschap met het wattenhoofd
Qwea succes met Boe vandaag
Candaasje wat stom, hopelijk wordt het snel opgelost en kun je je concentreren op je nieuwe opleiding![]()
Umberto![]()
Nog geen Kittynieuws MB , de duimen draaien door
Hier redelijk goed nieuws over schoonvader, hij heeft geen levensbedreigende dingen maar wel atrofie van de hersenen.
Dit is een soort slijtage/ veroudering van de hersenen die iedereen krijgt die een hoge leeftijd haalt, alleen het ligt er maar net aan waar in de hersenen of je er last van krijgt en wat dan minder gaat functioneren.
Er valt ook niets aan te doen, je moet er mee leren leven en je leven op aanpassen.
Hij heeft een geweldige dokter die hem de MRI helemaal heeft uitgelegd en heeft laten zien dat er niets zat wat er niet hoorde want daar had mijn schoonvader (en wij ook natuurlijk) al weken over lopen piekeren .
We hebben allemaal een traantje gelaten en waren zo opgelucht
Ik had mn vorige post ge-editquote:
Oh, dat is wel minder jaquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Weet je wat ik trouwens zo stom vind; wegens het ontbreken van dat HBO diploma, zal ik naar Barneveld maar mijn VWO diploma sturen (En het Propedeuse certificaat van de HKU).
Maar ik heb voor alle vakken een 7, 8 of 9, behalve voor biologie.... daarvan had ik het laatste jaar een beetje verknald en dat werd een 6je op mijn lijst. Gelukkig geen onvoldoende, maar het staat zo stom.... 'ja hoi, ik wil paraveterinair worden.... alleen in biologie was ik niet zo goed' ...![]()
(Was ik op zich wel, ik had bijvoorbeeld een 9,9 voor sexual reproduction![]()
, maar dat laatste jaar ging echt nergens over
..)
Ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had mn vorige post ge-edit
wat erg, ik lees gewoon over je schoonvader heen! Wat fijn dat het niks levensbedreigends is!
Op zich is de cijferlijst een apart papier.... dus misschien stuur ik gewoon alleen het eerste papier op, met de propedeuse en dus de uitleg. Ik denk dat ze vooral een cijferlijst willen zien als je eerst een (lager niveau) mbo hebt gedaan, of havo maar nog geen vervolgopleiding. (Het is Mbo 4, dus ik ben meer dan hoog genoeg geschoold.)quote:Op woensdag 4 december 2013 10:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder jaHopelijk kan je de boel aan ze uitleggen van het HBO diploma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |