quote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen dat dat kut voor je is!
Waarom gaat ze eigenlijk verhuizen?
Ik dacht dat ze daar best goed en fijn zat?
Op zich wel, maar we moeten drie trappen op om bij de voordeur te komen en dat is voor haar niet fijn + ze heeft geen ruimte om haar fiets te stallen en makkelijk weer naar buiten te halen en ze wil graag een tuin. En omdat ik ook ga verhuizen wilde ze vast rond gaan kijken naar iets anders. Ze had nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, over een week mag ze al verhuizen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik duim mee!
[..]
Uh maar jij gaat toch ook verhuizen?
ik blijf zitten waar ik zit hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef indaha het volgende:
Wat een hoop verhuizingen hier ineens, moet mijn adressenboekje maar eens updaten
ik verhuis gelukkig niet meer. ik heb van november 2008 tot augustus 2009 even ergens anders gewoond (Zoersel)quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef indaha het volgende:
Wat een hoop verhuizingen hier ineens, moet mijn adressenboekje maar eens updaten
Ja, dat is voor haar natuurlijk erg fijn. En ik snap dat je haar zult missenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:
Op zich wel, maar we moeten drie trappen op om bij de voordeur te komen en dat is voor haar niet fijn + ze heeft geen ruimte om haar fiets te stallen en makkelijk weer naar buiten te halen en ze wil graag een tuin. En omdat ik ook ga verhuizen wilde ze vast rond gaan kijken naar iets anders. Ze had nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, over een week mag ze al verhuizen.
En ja, ik ga ook verhuizen maar dat duurt nog minstens 8 maanden. Ze woont letterlijk drie stappen bij me vandaan dus die ga ik echt heel erg missenZe blijft wel in Enschede, maar ik kan niet gewoon even bij haar aanbellen om mijn haar te laten checken of zo
ik woon bij Henk tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef indaha het volgende:
quote:
Begrijpelijk als je het fijn hebt met elkaar als buren. Dat betekent ook dat jij nog minstens 8 maanden nieuwe buren moet leren kennen/pruimenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel, maar we moeten drie trappen op om bij de voordeur te komen en dat is voor haar niet fijn + ze heeft geen ruimte om haar fiets te stallen en makkelijk weer naar buiten te halen en ze wil graag een tuin. En omdat ik ook ga verhuizen wilde ze vast rond gaan kijken naar iets anders. Ze had nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, over een week mag ze al verhuizen.
En ja, ik ga ook verhuizen maar dat duurt nog minstens 8 maanden. Ze woont letterlijk drie stappen bij me vandaan dus die ga ik echt heel erg missenZe blijft wel in Enschede, maar ik kan niet gewoon even bij haar aanbellen om mijn haar te laten checken of zo
Ik las dat er flink wat scholen dichtgaan morgen in Duitsland ivm de storm.quote:
De Duitse kranten koppen nogal fiks, er wordt nog net niet aangeraden de schuilkelders in te duiken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik moest stiekem hierom lachen
Al die felle kleuren, een opsomming waarom de orkaan gevaarlijk is en dan onderaan 'GEEN PANIEK MENSEEEEEE!'
[ afbeelding ]
*kijkt voorzichtig opzij*quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik las dat er flink wat scholen dichtgaan morgen in Duitsland ivm de storm.
Overal, alle scholen, of alleen in het Noorden?
Maar jij hoopt dan op een metertje sneeuw , niet op stormquote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*kijkt voorzichtig opzij*
Nee hier niet
O heerlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb een nogal behoorlijk pijnlijke heup, vermoedelijk een gezellige slijmbeursontsteking. Rustig aan doen, ja-ja, en dát is nou ook nét iets voor mij, rustig aan doen
De groeten, gaat wel weer over.
Wij hebben 3 kelderruimtesquote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar jij hoopt dan op een metertje sneeuw , niet op storm
(heb je ook een schuilkelder?
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAAAAANNNNN!!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik moest stiekem hierom lachen
Al die felle kleuren, een opsomming waarom de orkaan gevaarlijk is en dan onderaan 'GEEN PANIEK MENSEEEEEE!'
[ afbeelding ]
Wat is der Grafschaft dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*kijkt voorzichtig opzij*
Nee hier niet
quote:In der Grafschaft fällt wegen des erwarteten Sturms am Donnerstag der Unterricht an allen allgemein- und berufsbildenden Schulen aus. Das hat der Landkreis soeben mitgeteilt.
Ik doe niks, ga ook niet rustig aan doen maar ben ook bepaald nooit bang van spuiten, hoe groot ook dus indien nodig proppen ze er maar een spuit in maar ik ben nogal hard dus ik wandel gewoon door de pijn heenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O heerlijkLaat er een spuit injassen, als je er ontvankelijk voor bent is het zo over
![]()
Ikke dus niet
In Nederland kunnen ze er wat van, maar voor morgen hier in Nederland komen ze tot nu toe alleen met 'code geel'. Dat valt dus enorm mee qua paniek van te voren.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAAAAANNNNN!!!!!!
Maar geen paniek heur, niets aan de hand, carry on enzo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grafschaftquote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is der Grafschaft dan?Zie hieronder.
Ik ben zo slecht in Duits
[..]
Oke, dank je!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grafschaft
Ik vermoed optie 1
Mit nach bei zeit von zu ausser gegenueber en zo, , die rijtjes zitten er zo diep in gepompt.,quote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is der Grafschaft dan?Zie hieronder.
Ik ben zo slecht in Duits
[..]
Nou ja bij mij doet zo'n spuit dus niks. Dus ik laat ze ook niet meer zetten. Heeft toch geen nut. Maar als je er wel baat bij hebt, helpen ze primaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik doe niks, ga ook niet rustig aan doen maar ben ook bepaald nooit bang van spuiten, hoe groot ook dus indien nodig proppen ze er maar een spuit in maar ik ben nogal hard dus ik wandel gewoon door de pijn heen
Ik heb voor de zekerheid in ieder geval zojuist alle losse spullen van het terras gehaald (koud!!!) en de rest van de boel vastgezet. Dan kan ik na morgen de vogelvoederhuisjes weer ophangen. Live tv voor de katten. Was vorige keer een wereldhit en de vogels zijn toch nergens bang voor zodra ze erachter komen dat het gespuis achter glas zit.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
In Nederland kunnen ze er wat van, maar voor morgen hier in Nederland komen ze tot nu toe alleen met 'code geel'. Dat valt dus enorm mee qua paniek van te voren.
In Duitsland komen ze met koppen die het de horrorstorm noemen en plaatjes van 1962 er bij enzo
Nice!!!!! Ik heb wel wat ideetjesquote:Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw aanmelding voor de bijeenkomst van maandag 9 December. De
bijeenkomst heeft het doel om tot een ‘toetsingskader’ eHealth te komen.
Achtergrond
Patiëntenfederatie NPCF hoort vaak dat mensen niet precies weten waarop ze een
eHealthtoepassing moeten kiezen. Bij eHealthtoepassingen kunt u denken aan apps,
websites, portalen en de Persoonlijk Gezondheidsdossiers. Vragen van gebruikers richten
zich soms op de inhoud (Wat vinden anderen? Doet de toepassing wat hij beloofd? Is
deze handig in gebruik?). Maar vaak zijn er ook vragen waarbij anderen ook niet zo snel
het antwoord weten. Eigenlijk is een ‘kijkje onder de motorkap’ hierbij nodig. Wij willen
daarom een zogenaamd ‘toetsingskader’ maken. De gebruiker krijgt dan wat meer
informatie over de toepassing, die hij niet van andere gebruikers kan krijgen. Wij horen
graag wat voor patiënten de meest belangrijke en nuttige informatie is om te krijgen.
Voorbereiding
In de bijeenkomst staan er twee vragen centraal:
1. Welke informatie heb je nodig om een goede eHealth toepassing te kiezen?
Denk bijvoorbeeld aan de laatste keer dat je zelf een app hebt uitgezocht, vragen die je
van patiënten krijgt over het kiezen van eHealthtoepassingen of de risico’s die spelen bij
het gebruik van toepassingen. Voor het toetsingskader gaat het om zaken die je wel wil
weten, maar van buitenaf niet makkelijk kan zien.
2. Hoe wil je de toetsresultaten gebruiken?
Wil je bijvoorbeeld een aantal eHealthtoepassingen met elkaar kunnen vergelijken? Wil je
alleen de eindscore zien of ook een uitgebreide toelichting? Waar wil de informatie zien?
Overbelasting kan ook, is niet duidelijk maar slijmbeursontsteking is een optie omdat bij aanraking aan de buitenkant er een táál bij mij uit komt die ik normaliter niet gebruikquote:Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef Sarabi het volgende:
Weet je zeker dat het een slijmbeursontsteking is? Mensen roepen dat vaak als eerste maar dan is dat het helemaal niet.
Ik heb nu ook al maanden last van mijn heup en maar het blijkt gewoon overbelasting te zijn.
Liefquote:Op woensdag 4 december 2013 18:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je het fijn hebt met elkaar als buren. Dat betekent ook dat jij nog minstens 8 maanden nieuwe buren moet leren kennen/pruimenterwijl je juist een lieve buuf had. Da's inderdaad even slikken maar hé, uit het portiek is niet uit het hart. Nou hopen dat je ook fijne nieuwe buren krijgt, soort surrogaat die jouw 8 maanden daar nog leuk houden.
(en verder ben ik ook blij voor MM, en straks ook voor jou)
Komt vast goed
Heb je al gekoeld?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb een nogal behoorlijk pijnlijke heup, vermoedelijk een gezellige slijmbeursontsteking. Rustig aan doen, ja-ja, en dát is nou ook nét iets voor mij, rustig aan doen
De groeten, gaat wel weer over.
Dat is het precies, bij overlast hebben jullie elkaar nog, dat scheelt want dan kun je bij elkaar terecht en hoor je die overlast gevende buurman heel even niet. Maar, vrienschap vergaat niet, vervelende buren wél. Daarom is het prettig dat jij ook weg gaat, al duurt dat langer. Stel je het omgekeerde voor, jij zou eerder weg gaan dan MM, dat zit zij er weer mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief
Buiten het feit dat het een buurvrouw is, is het ook gewoon een goede vriendin waar ik heel vaak bij aan bel (en zij bij mij) voor kleine dingetjes of even een kopje thee drinken. Maar goed, komt vast goed.
Ik hoop maar dat de nieuwe buren meevallen, want ik woon nu onder een alcoholist die echt niet goed wijs is dus heel veilig voel ik me niet
Ik moet eerst mijn studie afmaken en dat duurt tot augustus als alles goed gaatquote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is het precies, bij overlast hebben jullie elkaar nog, dat scheelt want dan kun je bij elkaar terecht en hoor je die overlast gevende buurman heel even niet. Maar, vrienschap vergaat niet, vervelende buren wél. Daarom is het prettig dat jij ook weg gaat, al duurt dat langer. Stel je het omgekeerde voor, jij zou eerder weg gaan dan MM, dat zit zij er weer mee.
(en ben kwijt waarom jouw verhuizing nog 8 maanden duurt)
Blijven MM en jij overigens redelijk bij elkaar in de buurt wonen?
Goed voor je lijn!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn studie afmaken en dat duurt tot augustus als alles goed gaat
Het zal ruim 20 minuutjes fietsen zijn waar ze woont. Gelukkig wel op fietsafstand dus.
Nee, koelen is niet mijn ding. En ohhhhh, gekneusde ribbenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je al gekoeld?![]()
Ik heb een gekneusde ribVan het sporten
![]()
Met walrussen geworsteld?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je al gekoeld?![]()
Ik heb een gekneusde ribVan het sporten
![]()
Ik zou wel ff koelen. Als het een ontsteking is, is het sowieso goed. En ook voor de pijn is koelen lekker!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, koelen is niet mijn ding. En ohhhhh, gekneusde ribben![]()
Ik heb gekneusd én gebroken ribben gehad, tegelijkertijd (beetje van de trap af gelazerd) en écht, die gekneusde deden véél meer pijn dan die gebroken waren.
Ga jij nou eens rustig doen want jij bent in je uppie al zo wat een halve EHBO waardig. Kussie op de au en beterschap, jij ongeluksdier.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met walrussen geworsteld?
Kusje op je rib
Het verbaast me niets, ik weet in ieder geval je adres danquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Het verbaast me niets, ik weet in ieder geval je adres dan
Beterschap voor alle kneusjes![]()
Fijn dat het niet te ver weg is Oognip, maar het is toch een gemis dat je niet meer in 3 stappen bij elkaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |