abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2013 @ 17:01:32 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133913598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn bazin moest de eerste keer na een week terug, toen na een maand, toen na twee maanden en nu om het half jaar. Dus stel dat ze werken hoop ik dat het bij jullie straks ook eens per half jaar is! :*
Ja, ik ook O+

:*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133913648
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij heeft een roesje gehad, geen volledige narcose gelukkig. Tussen de 1ste prik en de wakker worden prik zat denk ik zo'n 15 min.

Zijn knietjes zijn ingespoten (en geschoren :') ) en zijn rug ook nog een keer. Ik moet vrijdag bellen hoe het gaat. Hij moet vanaf eigenlijk vandaag beginnen met de nieuwe pijnstilling, maar ik kon NERGENS een apotheek vinden die het per handen in de juiste dosering kon maken, uiteindelijk 1 in Alkmaar gevonden en dat is morgen om half 6 klaar.

Als deze injecties niet werken heeft IRAP volgens Lorenzo ook geen zin. Dan is het of een TPLO (die operatie) of pijnstillers en kijken hoelang hij het daar mee doet.

Als de injecties wel effect hebben moeten we het geloof ik 1x per maand herhalen. Dus, iedereen even hopen en duimen dat we volgende maand weer een afspraak mogen maken, want dan helpen de injecties!
ik duim zeker en vast heel hard. groetjes aan BoeBoe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_133913690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia gaat verhuizen ;( Ik vind dat echt zó kut :(
Ach rot voor jou :* , maar ik neem aan beter voor haar want anders doet ze het niet lijkt me.

quote:

[..]

Hij heeft een roesje gehad, geen volledige narcose gelukkig. Tussen de 1ste prik en de wakker worden prik zat denk ik zo'n 15 min.

Zijn knietjes zijn ingespoten (en geschoren :') ) en zijn rug ook nog een keer. Ik moet vrijdag bellen hoe het gaat. Hij moet vanaf eigenlijk vandaag beginnen met de nieuwe pijnstilling, maar ik kon NERGENS een apotheek vinden die het per handen in de juiste dosering kon maken, uiteindelijk 1 in Alkmaar gevonden en dat is morgen om half 6 klaar.

Als deze injecties niet werken heeft IRAP volgens Lorenzo ook geen zin. Dan is het of een TPLO (die operatie) of pijnstillers en kijken hoelang hij het daar mee doet.

Als de injecties wel effect hebben moeten we het geloof ik 1x per maand herhalen. Dus, iedereen even hopen en duimen dat we volgende maand weer een afspraak mogen maken, want dan helpen de injecties!
Ik hoop en duim mee ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 17:19:15 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133914185
quote:

Ik duim mee! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia gaat verhuizen ;( Ik vind dat echt zó kut :(
Uh maar jij gaat toch ook verhuizen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133914239
* Sarabi duimt ook mee
  woensdag 4 december 2013 @ 17:30:25 #256
386633 Adnap
I love Life !
pi_133914542
00190505963369, als je door dat nummer gebeld wordt niet opnemen, zijn weer van die microsoft criminelen bezig.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133914811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou dat kan ik me voorstellen dat dat kut voor je is! :o

Waarom gaat ze eigenlijk verhuizen? :@
Ik dacht dat ze daar best goed en fijn zat?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik duim mee! ^O^

[..]

Uh maar jij gaat toch ook verhuizen?
Op zich wel, maar we moeten drie trappen op om bij de voordeur te komen en dat is voor haar niet fijn + ze heeft geen ruimte om haar fiets te stallen en makkelijk weer naar buiten te halen en ze wil graag een tuin. En omdat ik ook ga verhuizen wilde ze vast rond gaan kijken naar iets anders. Ze had nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, over een week mag ze al verhuizen.
En ja, ik ga ook verhuizen maar dat duurt nog minstens 8 maanden. Ze woont letterlijk drie stappen bij me vandaan dus die ga ik echt heel erg missen ;( Ze blijft wel in Enschede, maar ik kan niet gewoon even bij haar aanbellen om mijn haar te laten checken of zo :P
pi_133914925
Wat een hoop verhuizingen hier ineens :o , moet mijn adressenboekje maar eens updaten
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 4 december 2013 @ 17:45:33 #259
386633 Adnap
I love Life !
pi_133915050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef indaha het volgende:
Wat een hoop verhuizingen hier ineens :o , moet mijn adressenboekje maar eens updaten
ik blijf zitten waar ik zit hoor O~)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133915067
quote:
ik verhuis gelukkig niet meer. ik heb van november 2008 tot augustus 2009 even ergens anders gewoond (Zoersel)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 18:05:34 #261
13151 crew  Rewimo
pi_133915690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:

Op zich wel, maar we moeten drie trappen op om bij de voordeur te komen en dat is voor haar niet fijn + ze heeft geen ruimte om haar fiets te stallen en makkelijk weer naar buiten te halen en ze wil graag een tuin. En omdat ik ook ga verhuizen wilde ze vast rond gaan kijken naar iets anders. Ze had nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, over een week mag ze al verhuizen.
En ja, ik ga ook verhuizen maar dat duurt nog minstens 8 maanden. Ze woont letterlijk drie stappen bij me vandaan dus die ga ik echt heel erg missen ;( Ze blijft wel in Enschede, maar ik kan niet gewoon even bij haar aanbellen om mijn haar te laten checken of zo :P
Ja, dat is voor haar natuurlijk erg fijn. En ik snap dat je haar zult missen :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 december 2013 @ 18:24:02 #262
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133916153
quote:
ik woon bij Henk tegenwoordig.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 18:27:49 #263
13151 crew  Rewimo
pi_133916244
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Toekito het volgende:

:D
pi_133916577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

[..]

Begrijpelijk als je het fijn hebt met elkaar als buren. Dat betekent ook dat jij nog minstens 8 maanden nieuwe buren moet leren kennen/pruimen ;) terwijl je juist een lieve buuf had. Da's inderdaad even slikken maar hé, uit het portiek is niet uit het hart. Nou hopen dat je ook fijne nieuwe buren krijgt, soort surrogaat die jouw 8 maanden daar nog leuk houden.
(en verder ben ik ook blij voor MM, en straks ook voor jou)
Komt vast goed :Y
Waar het stinkt is het warm.
pi_133916594
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Toekito het volgende:

[..]

Zou het? _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 18:40:07 #266
163650 Greys
pi_133916608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

:D
Ik las dat er flink wat scholen dichtgaan morgen in Duitsland ivm de storm.
Overal, alle scholen, of alleen in het Noorden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 18:41:37 #267
163650 Greys
pi_133916655
Ik moest stiekem hierom lachen :@
Al die felle kleuren, een opsomming waarom de orkaan gevaarlijk is en dan onderaan 'GEEN PANIEK MENSEEEEEE!' :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133916689
Ik heb een nogal behoorlijk pijnlijke heup, vermoedelijk een gezellige slijmbeursontsteking. Rustig aan doen, ja-ja, en dát is nou ook nét iets voor mij, rustig aan doen :')
De groeten, gaat wel weer over.
pi_133916729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
Al die felle kleuren, een opsomming waarom de orkaan gevaarlijk is en dan onderaan 'GEEN PANIEK MENSEEEEEE!' :')

[ afbeelding ]
De Duitse kranten koppen nogal fiks, er wordt nog net niet aangeraden de schuilkelders in te duiken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 18:47:59 #270
13151 crew  Rewimo
pi_133916867
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef Greys het volgende:

Ik las dat er flink wat scholen dichtgaan morgen in Duitsland ivm de storm.
Overal, alle scholen, of alleen in het Noorden?
*kijkt voorzichtig opzij*

Nee hier niet ;)
pi_133916953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee hier niet ;)
Maar jij hoopt dan op een metertje sneeuw , niet op storm :6
(heb je ook een schuilkelder? O-))
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 18:50:57 #272
13151 crew  Rewimo
pi_133916961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb een nogal behoorlijk pijnlijke heup, vermoedelijk een gezellige slijmbeursontsteking. Rustig aan doen, ja-ja, en dát is nou ook nét iets voor mij, rustig aan doen :')
De groeten, gaat wel weer over.
O heerlijk :') Laat er een spuit injassen, als je er ontvankelijk voor bent is het zo over ^O^

Ikke dus niet :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 december 2013 @ 18:51:49 #273
13151 crew  Rewimo
pi_133916979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

Maar jij hoopt dan op een metertje sneeuw , niet op storm :6
(heb je ook een schuilkelder? O-)
Wij hebben 3 kelderruimtes *)

Eigenlijk 4 maar die ene staat vol olietanks, die is niet zo gezellig ;(
pi_133916997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAAAAANNNNN!!!!!!

Maar geen paniek heur, niets aan de hand, carry on enzo :O
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 18:52:54 #275
163650 Greys
pi_133917007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee hier niet ;)
Wat is der Grafschaft dan? :@ Zie hieronder.
Ik ben zo slecht in Duits :')

quote:
In der Grafschaft fällt wegen des erwarteten Sturms am Donnerstag der Unterricht an allen allgemein- und berufsbildenden Schulen aus. Das hat der Landkreis soeben mitgeteilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')