Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Oh fijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Gvd! Kom ik thuis, zijn ze de asbest goten aan t vernieuwen. Op zich goed Maarrrr:
1. Zouden ze 3 dagen van te voren aangeven wanneer te starten en dat hebben ze niet gedaan.
2. Staat de steiger zó dat IK mn schuur wel in en uit kan maar mn fiets bijvoorbeeld niet.
3. Kan ik door de steigers alleen nog via de tuin naar de voordeur
![]()
![]()
Oppakken en drie huizen verderop zettenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Gvd! Kom ik thuis, zijn ze de asbest goten aan t vernieuwen. Op zich goed Maarrrr:
1. Zouden ze 3 dagen van te voren aangeven wanneer te starten en dat hebben ze niet gedaan.
2. Staat de steiger zó dat IK mn schuur wel in en uit kan maar mn fiets bijvoorbeeld niet.
![]()
![]()
ja geen idee, dat staat ook nergensquote:
Daar wonen dus de rolstoelersquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Oppakken en drie huizen verderop zetten
Jij nare vrouw!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Oppakken en drie huizen verderop zetten
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Done deal, die kunnen toch al niet naar buiten
quote:
nee, hier is het nog wel helder geloof ik .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Is iemand hier zijn deken kwijt? Op te halen in Midden-Limburg. Waaaat een soep buiten!
Ik snap geen hol van deze post, sorryquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Is iemand hier zijn deken kwijt? Op te halen in Midden-Limburg. Waaaat een soep buiten!
Oh handigquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Dat kunnen de buren dan doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van deze post, sorry
Deken? Soep??
[..]
Oh handig
Hoop niet dat de rolstoelers naar buiten wilden dan ook de komende dagen.
Dan maar geen boodschappen ofzo?
Limburg. Mistquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Deken? Soep??
deken van mist gok ik. maar die soep???quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Deken? Soep??
[..]
Oh handig
Hoop niet dat de rolstoelers naar buiten wilden dan ook de komende dagen.
Dan maar geen boodschappen ofzo?
Jijj incognito Limburgsterquote:
Jij postte eerst. MD is ook een nare vrouw hoor.quote:
Nee, nooit gedaan ook. Ik luister hem wel altijd.quote:
ohquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan ook. Ik luister hem wel altijd.
Nein miejong.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohdus je gaat me ook niet helpen 'vergeate' in top 100 te krijgen
mmm kind maar even uit school halen dan ipv van laten fietsenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zou alle losse spullen/bloempotten enzo even goed opruimen voor donderdag
De orkaankracht gaat de Wadden en Den Helder raken zo te zien
[ afbeelding ]
Welke regio woon jij ook alweer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
mmm kind maar even uit school halen dan ipv van laten fietsen
Blij dat ik in het zuiden woon. Mijn versgekochte balkonvogelvoerhuisjes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zou alle losse spullen/bloempotten enzo even goed opruimen voor donderdag
[ afbeelding ]
Boven alkmaarquote:
Ah, bij mijn ouders in de buurtquote:
http://www.wetteronline.de/wetternews/2013-12-03-woquote:Dienstag, 03.12.2013
Schwerer Winterorkan droht
Sturmflutgefahr an der Nordsee
Am Donnerstag droht einer der heftigsten Winterorkane seit Jahren. Der Sturm trifft vor allem den Norden, dort können auch im Binnenland Orkanböen auftreten! An der Nordseeküste besteht die Gefahr einer schweren Sturmflut.
http://www.zeit.de/wissen(...)aver-norddeutschlandquote:Orkan Xaver kommt mit Sturmflut und Schnee
Sturmböen, Sturmfluten und Schnee: Orkantief Xaver kommt auf Deutschland zu. Im Norden droht Hochwasser, im Süden viel Schnee.
Lol, goeien tip. Ik voorspel her en der nieuwe schuttingen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Denk vooral bv aan van die hangende bloembakken. Die vergeten mensen soms, denken ze alleen aan wat er op de grond en op een tafel staat bv in een tuin. Maar je hebt van die hangbakken aan kettingen enzo en aan beugels, als die los komen kunnen ze zo door je raam vliegen. Dat soort dingen zou ik mooi even los maken en in een schuurtje zetten ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, goeien tip. Ik voorspel her en der nieuwe schuttingen.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk vooral bv aan van die hangende bloembakken. Die vergeten mensen soms, denken ze alleen aan wat er op de grond en op een tafel staat bv in een tuin. Maar je hebt van die hangbakken aan kettingen enzo en aan beugels, als die los komen kunnen ze zo door je raam vliegen. Dat soort dingen zou ik mooi even los maken en in een schuurtje zetten ofzo
Oh dat zijn idd dingen die je absoluut effe weg moet zeggen in een bijkeuken of schuurtjequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Wel bier kratten, losliggend hout, zeiltje, bezem, emmer, ect. Morgen maar ff opruimen. Waar blijft mijn sneeuw?
Nee, slikt ie al wat vaker. Heb het idee dat hij er de ene keer heftiger op reageert dan de andere keer. Merk ik zelf ook. Ene keer neem ik het niks aan de hand, andere keer loop ik me de longen uit mijn lijf te kotsen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Tramadol is dat nieuw voor hem dan?
(Ik houd al die medicijnen enzo niet bij, sorry).
En is dat normaal dan dat ze daar van gaan 'spacen'?
Jawel, carprofen, maar die mag hij nu even niet ivm de prednison injecties.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
En er bestaat geen pijnstiller waar hij dat niet van heeft?
En daar een heel jaar voor gespaard hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
Je zult nu op de Canarische Eilanden zitten om de winterzon daar mee te pakken![]()
[ afbeelding ]
En dat zijn de enige twee keuzes/opties dus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, carprofen, maar die mag hij nu even niet ivm de prednison injecties.
Voor vandaag nog wel ja. Morgen gaan we lyrica proberen maar dat is voor zenuwpijn, niet voor z'n knietjes. Maar omdat de prednison ook ontstekend werkt hoop ik dat dat wat in zijn knietjes gaat doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zijn de enige twee keuzes/opties dus?
Ontstekingsremmend hoop ik?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor vandaag nog wel ja. Morgen gaan we lyrica proberen maar dat is voor zenuwpijn, niet voor z'n knietjes. Maar omdat de prednison ook ontstekend werkt hoop ik dat dat wat in zijn knietjes gaat doen.
Je hebt 20+ jaar in te halenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Nomnomnomnom cakebeslag
Valt het op dat ik blij ben met mijn weer werkende oven?
Elke dag nog gebruikt sinds hij gemaakt is geloof ik
Lekker tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Nomnomnomnom cakebeslag
Valt het op dat ik blij ben met mijn weer werkende oven?
Elke dag nog gebruikt sinds hij gemaakt is geloof ik
Volgens mij gaat het in Zuid-Nederland en België reuze meevallen qua stormquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef sararaats het volgende:
Zou de storm ook naar Belgie komen? Dan moet ik m'n Kerstplant goed vastzetten.
Onze kliko's hebben nu een chip en worden gewogen. Ik gooi het GFT toch bij m'n ouders in hun kliko want je moet nu voor de bak betalen.
Hmmmm. Links sneeuw, rechts waterquote:Orkan Xaver kommt mit Sturmflut und Schnee
Sturmböen, Sturmfluten und Schnee: Orkantief Xaver kommt auf Deutschland zu. Im Norden droht Hochwasser, im Süden viel Schnee.
Gvd Greys(je) nu krijg ik weer zin in etenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
De kip was heeeeerlijk trouwens
En de aardappelkroketjes had ik er naast gelegd in de oven op een stuk bakpapier.
Ten volle benutten die ovenruimte!
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ohhh en ik las ergens de tip dat je na het invetten van je cakevorm een beetje suiker gemengd met kaneel door de bakvorm moet kloppen. Dan krijg je een lekker suikerkaneelkorstje
Dus dat maar meteen geprobeerd.
Vergeet niet te zwaaienquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hou es op met je vreterij-posts, ik zit inmiddels al aan m'n 3e broodje filet americain, terwijl ik nog op knappen stond van de rode kool
Mevrouw Nuon
Ben benieuwd wat het weer gaat doen, wij moeten vrijdag richting de Deutsche grens, hopelijk daar geen heftige sneeuw.
Doe maar gewoon een schattig vlokje
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurt
quote:
Dan gewoon wat fanatieker zwaaienquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurt
Wat attent van zequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Goftertdommer....normaal komt aaaaaltijd op dinsdag de folder vd C1000 en dit x had ik me daar nogal op verheugd ivm kerstboodschappen.
Dus ik kom uit het werk, vlieg de auto uit, rand de brievenbus aan.....ligt er alleen een kaart van Liander, met mooie plakstickers voor op de meter
Nou hèquote:
Besef je wel dat je nu de ultieme huisvrouwenpost maakt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Goftertdommer....normaal komt aaaaaltijd op dinsdag de folder vd C1000 en dit x had ik me daar nogal op verheugd ivm kerstboodschappen.
Dus ik kom uit het werk, vlieg de auto uit, rand de brievenbus aan.....ligt er alleen een kaart van Liander, met mooie plakstickers voor op de meter
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lag op het puntje van m'n tongquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Je had geen meterprobleemJe had een toonfrequentprobleem
Erg hequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Besef je wel dat je nu de ultieme huisvrouwenpost maakt?
Wat zullen we morgen samen genietenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit me ook al te verheugen op de folders, het moet niet erger worden hoor
Hier komen ze woensdag.
Kloptquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lag op het puntje van m'n tong
Dus dat ja, maar dat had die Pipo in juli ook kunnen ontdekken, ipv te roepen "nou meneer, die is duidelijk kapot! Daar moet een nieuwe in"
Dombo
Nou!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zullen we morgen samen genieten![]()
![]()
Daar is pas naar gekeken toen ik de meterkast in moest om jullie van meterstanden te voorzien en concludeerde dat we op telwerk 1 maar 0000000 hadden verbruikt in 4 maanden tijdquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
KloptZei ik toch ook al, twee meters met precies hetzelfde probleem leek me al heel sterk. Echt raar dat ze niet naar de schakeling hebben gekeken toen de tweede meter ook een stilstaand telwerk had.
Ja niet zo handig van Lianderquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar is pas naar gekeken toen ik de meterkast in moest om jullie van meterstanden te voorzien en concludeerde dat we op telwerk 1 maar 0000000 hadden verbruikt in 4 maanden tijd
Ik heb net de online Plus folder bekeken omdat ik vrijdag boodschappen ga doen.quote:
Ik donderdag direct uit het werk....en daarna eten we pastasaus uit den vriezert met Penne en geraspte kaasquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!![]()
EN DAN GA IK DONDERDAG SNEL BOODSCHAPPEN DOEN VOORDAT DE HORRRORRRRRRRRRRRWINTERRRRTTTT BEGINT![]()
Waaaarom doet Nuon in deze regio niet het netwerkbeheer dan?quote:
Wat zullen we een geld overhouden met z'n allenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de online Plus folder bekeken omdat ik vrijdag boodschappen ga doen.
DAMN YOU HAUSFRAU ING!*schudt vuist*
Alufolie er overheen doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
Mijn cake is van de buitenkant echt een beauty, maar bij gebrek aan een sateprikkert heb ik er een fondueprikkert ingeduwd en die komt toch nog wel wat beprutteld naar boven. Dus nog niet gaar. Maar de buitenkant is al best bruin (niet te...).
Als ik hem nog tien minuten in de oven laat staan, verbrandt ie dan niet?
Doe hem dan op iets lagere temp en ff laten nagaren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
Mijn cake is van de buitenkant echt een beauty, maar bij gebrek aan een sateprikkert heb ik er een fondueprikkert ingeduwd en die komt toch nog wel wat beprutteld naar boven. Dus nog niet gaar. Maar de buitenkant is al best bruin (niet te...).
Als ik hem nog tien minuten in de oven laat staan, verbrandt ie dan niet?
Ik heb net vooroverleg gehad met schone zus over het menu van donderdagavond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik donderdag direct uit het werk....en daarna eten we pastasaus uit den vriezert met Penne en geraspte kaas
Nuon is leverancier, geen netbeheerder. Vroegah was het allemaal één pot nat maar sinds een aantal jaren moest dat wettelijk gesplitst worden. Liander is eigenaar van je meters (en de leidingen), Nuon is alleen nog leverancier. En sinds augustus betaal je de netbeheerskosten via je leverancier (voor elektra is dat voor jou niet veranderd - Nuon inde die al voor Liander - maar voor gas wel want daarvoor heb je weer een andere netbeheerder).quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom doet Nuon in deze regio niet het netwerkbeheer dan?
Een nieuwe auto was waarschijnlijk goedkoperquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Queller het volgende:
Ik heb een nieuwe dynamo
Nou ja, mijn auto
En een nieuwe radiateur en een nieuwe ABS-pomp, en een nieuwe cilinderkop en een nieuwe riem en een nieuwe thermostaat... En daar is allemaal maar 6 weken overheen gegaan. Valt nix niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |