Jawel, carprofen, maar die mag hij nu even niet ivm de prednison injecties.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
En er bestaat geen pijnstiller waar hij dat niet van heeft?
En daar een heel jaar voor gespaard hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
Je zult nu op de Canarische Eilanden zitten om de winterzon daar mee te pakken![]()
[ afbeelding ]
En dat zijn de enige twee keuzes/opties dus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, carprofen, maar die mag hij nu even niet ivm de prednison injecties.
Voor vandaag nog wel ja. Morgen gaan we lyrica proberen maar dat is voor zenuwpijn, niet voor z'n knietjes. Maar omdat de prednison ook ontstekend werkt hoop ik dat dat wat in zijn knietjes gaat doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zijn de enige twee keuzes/opties dus?
Ontstekingsremmend hoop ik?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor vandaag nog wel ja. Morgen gaan we lyrica proberen maar dat is voor zenuwpijn, niet voor z'n knietjes. Maar omdat de prednison ook ontstekend werkt hoop ik dat dat wat in zijn knietjes gaat doen.
Je hebt 20+ jaar in te halenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Nomnomnomnom cakebeslag
Valt het op dat ik blij ben met mijn weer werkende oven?
Elke dag nog gebruikt sinds hij gemaakt is geloof ik
Lekker tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Nomnomnomnom cakebeslag
Valt het op dat ik blij ben met mijn weer werkende oven?
Elke dag nog gebruikt sinds hij gemaakt is geloof ik
Volgens mij gaat het in Zuid-Nederland en België reuze meevallen qua stormquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef sararaats het volgende:
Zou de storm ook naar Belgie komen? Dan moet ik m'n Kerstplant goed vastzetten.
Onze kliko's hebben nu een chip en worden gewogen. Ik gooi het GFT toch bij m'n ouders in hun kliko want je moet nu voor de bak betalen.
Hmmmm. Links sneeuw, rechts waterquote:Orkan Xaver kommt mit Sturmflut und Schnee
Sturmböen, Sturmfluten und Schnee: Orkantief Xaver kommt auf Deutschland zu. Im Norden droht Hochwasser, im Süden viel Schnee.
Gvd Greys(je) nu krijg ik weer zin in etenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
De kip was heeeeerlijk trouwens
En de aardappelkroketjes had ik er naast gelegd in de oven op een stuk bakpapier.
Ten volle benutten die ovenruimte!
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ohhh en ik las ergens de tip dat je na het invetten van je cakevorm een beetje suiker gemengd met kaneel door de bakvorm moet kloppen. Dan krijg je een lekker suikerkaneelkorstje
Dus dat maar meteen geprobeerd.
Vergeet niet te zwaaienquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hou es op met je vreterij-posts, ik zit inmiddels al aan m'n 3e broodje filet americain, terwijl ik nog op knappen stond van de rode kool
Mevrouw Nuon
Ben benieuwd wat het weer gaat doen, wij moeten vrijdag richting de Deutsche grens, hopelijk daar geen heftige sneeuw.
Doe maar gewoon een schattig vlokje
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurt
quote:
Dan gewoon wat fanatieker zwaaienquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk niet dat ik zover kom; wij gaan ff naar Beuningen, bij Hengeloooo in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |