Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Oh fijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Gvd! Kom ik thuis, zijn ze de asbest goten aan t vernieuwen. Op zich goed Maarrrr:
1. Zouden ze 3 dagen van te voren aangeven wanneer te starten en dat hebben ze niet gedaan.
2. Staat de steiger zó dat IK mn schuur wel in en uit kan maar mn fiets bijvoorbeeld niet.
3. Kan ik door de steigers alleen nog via de tuin naar de voordeur
![]()
![]()
Oppakken en drie huizen verderop zettenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Gvd! Kom ik thuis, zijn ze de asbest goten aan t vernieuwen. Op zich goed Maarrrr:
1. Zouden ze 3 dagen van te voren aangeven wanneer te starten en dat hebben ze niet gedaan.
2. Staat de steiger zó dat IK mn schuur wel in en uit kan maar mn fiets bijvoorbeeld niet.
![]()
![]()
ja geen idee, dat staat ook nergensquote:
Daar wonen dus de rolstoelersquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Oppakken en drie huizen verderop zetten
Jij nare vrouw!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Oppakken en drie huizen verderop zetten
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Done deal, die kunnen toch al niet naar buiten
quote:
nee, hier is het nog wel helder geloof ik .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Is iemand hier zijn deken kwijt? Op te halen in Midden-Limburg. Waaaat een soep buiten!
Ik snap geen hol van deze post, sorryquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Is iemand hier zijn deken kwijt? Op te halen in Midden-Limburg. Waaaat een soep buiten!
Oh handigquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Dat kunnen de buren dan doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van deze post, sorry
Deken? Soep??
[..]
Oh handig
Hoop niet dat de rolstoelers naar buiten wilden dan ook de komende dagen.
Dan maar geen boodschappen ofzo?
Limburg. Mistquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Deken? Soep??
deken van mist gok ik. maar die soep???quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Deken? Soep??
[..]
Oh handig
Hoop niet dat de rolstoelers naar buiten wilden dan ook de komende dagen.
Dan maar geen boodschappen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |