Is vandermar stiekem een ajaciedquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandemar scheen een groot fan van Mantjester te zijn..
Vorige week heb ik 50 euro ingezet op een paar hockeywedstrijden, ken geen van die teams.. Alles foutquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
"Djokovic dit, djokovic dat. Kan niet missen, gaat 100% winnen"
Pakt ons aller Murray de winst
Yeah right...quote:
quote:Pot X
Om te voorkomen dat de Zuid-Amerikaanse landen in de poulefase tegen elkaar spelen heeft de FIFA een pot X geïntroduceerd. Daarin zitten Brazilië, Colombia, Argentinië en Uruguay. Bij die landen kunnen Chili en Ecuador niet in de groep belanden.
quote:FIFA maakt ingewikkeld verhaal van pottenindeling
Het Nederlands elftal weet nog niet precies wie het vrijdag wel en niet kan loten voor de groepsfase van het WK. De ploeg van Louis van Gaal zit momenteel in pot 4, maar daar zitten ook nog acht andere Europese landen in. Voor de loting van vrijdagmiddag zal er eerst een 'kleine loting' zijn, om te bepalen welk land uit pot 4 doorschuift naar pot 2, zodat alle potten acht landen hebben.
Dat is voorbij bedtijd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb ik balletles, kan het om 21:00?
Met stroopwafels kan je hem altijd naar je toe lokken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, er komt een dag dat het wel kan.
Dan neemt ie Happel mee en dan ben ik ook mijn stroopwafels kwijt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met stroopwafels kan je hem altijd naar je toe lokken.
Weet je wat pas belachelijk is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een miljoentering.. belachelijk eigenlijk voor een beetje pijltjes gooien
Ik had thee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel op je koffiemok gelegd mag ik hopen..
doe normaal johquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
De vorige keer dat ik een tip aannam van een VBL SC'er heeft me dat wel een paar barkie gekost
Insinueer je hier nu dat GGMM niet zonder Happel kan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan neemt ie Happel mee en dan ben ik ook mijn stroopwafels kwijt.
Volgende week vrijdag begint het WK weer, kan ie bij winst 250.000 pond bijschrijvenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een miljoentering.. belachelijk eigenlijk voor een beetje pijltjes gooien
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat GGMM niet zonder Happel kan?
En dan klagen er mensen over het salaris van eredivisiespelers. 250.000 pond voor een caféspelletjequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag begint het WK weer, kan ie bij winst 250.000 pond bijschrijven
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag begint het WK weer, kan ie bij winst 250.000 pond bijschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |