abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:59:36 #1
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_133878305

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Overal verstand van.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:00:37 #2
57047 macondo
pi_133878336
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het afzeggen van die andere date had ook echt veel invloed gehad op het 'dumpen' wat die dame gedaan heeft. Niet dus.
Tuurlijk wel. Zo'n meisje heeft echt wel in de gaten of iemand écht enthousiast is of stiekem meerdere ijzers in het vuur probeert te houden.
Overal verstand van.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:28:57 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133879185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Zo'n meisje heeft echt wel in de gaten of iemand écht enthousiast is of stiekem meerdere ijzers in het vuur probeert te houden.
Nou dat waag ik te betwijfelen.

A real player knows how to play the game
pi_133879316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.

Maar ga hier niet lopen piepen dat mevrouw je dumpte, denk ik dan. Als je haar echt leuk had gevonden had je andere geplande dates afgezegd.
Wat een onzin. Als ik toevallig met meerdere dames tegelijk in contact kom ga ik niet bij voorbaat al enkele wegstrepen omdat ik toevallig met eentje afspreek waar het van mijn kant uit mee klikt. Uit het verleden weet ik dat vrouwen zo onvoorspelbaar zijn als de pest en dat blijkt nu ook wel weer. Bovendien was het nog aardig "vriendschappelijk" allemaal,
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:40:42 #5
57047 macondo
pi_133879602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik toevallig met meerdere dames tegelijk in contact kom ga ik niet bij voorbaat al enkele wegstrepen omdat ik toevallig met eentje afspreek waar het van mijn kant uit mee klikt. Uit het verleden weet ik dat vrouwen zo onvoorspelbaar zijn als de pest en dat blijkt nu ook wel weer. Bovendien was het nog aardig "vriendschappelijk" allemaal,
Vrouwen zijn niet onvoorspelbaar "als de pest", wellicht mis jij gewoon de sociale vaardigheden om aan te voelen hoe de vlag er bij hangt.. ;)

Als je iemand *echt* leuk vind, dan zeg je toch tegen anderen :

"Ik heb een date gehad met iemand met wie het goed klikt - heel pril maar wil eerst kijken hoe dat gaat. Tegelijk met jou daten zou niet eerlijk zijn naar jou of naar haar."

Impliciete boodschap : dit is een eerlijke gozer, die kennelijk ook goed in de markt ligt - als het niets wordt wil ik wel met hem daten"
Overal verstand van.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:50:11 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133879927
Klopt wel wat macondo zegt vind ik. Ik verbaas me soms dat mensen het erg vinden om "tweede keus" te zijn van een date of het zonde van hun tijd vinden om in één persoon tijdelijk wat meer energie te steken als je nog niet weet wat eruit komt. Wat boeit dat nou?
pi_133880136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind het meh. Veel tokkies lijkt het en zelfs als je betaalt valt het mijns inziens best tegen. Maar goed, voor jou kan het perfect werken :P
haha hoezo zou het voor mij perfect werken?
Waz met jou!
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:56:53 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133880177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
haha hoezo zou het voor mij perfect werken?
"kan" het perfect werken
Het hoeft niet, maar het kan wel..
pi_133880219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef eefje801 het volgende:
Klopt wel wat macondo zegt vind ik. Ik verbaas me soms dat mensen het erg vinden om "tweede keus" te zijn van een date of het zonde van hun tijd vinden om in één persoon tijdelijk wat meer energie te steken als je nog niet weet wat eruit komt. Wat boeit dat nou?
Het is gewoon het principe denk ik.. Ik vind het ook niet leuk als ik tweede keus ben, en zou als ze het me eerlijk zegt ook dan zeggen van: "Nee laat maar, het is beter als we vrienden blijven" ik hou mijn eer als ik het zo mag noemen hoog :P.
Waz met jou!
pi_133880328
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"kan" het perfect werken
Het hoeft niet, maar het kan wel..
Excuse me _O- ben net 1 minuut wakker _O-

ik zal mijn ervaring delen: heb een date gehad via Badoo.. wat echt verschrikkelijk was.. _O-

Op de foto's zag ze er leuk uit.. toen ik haar in het echt zag schat ik dat ze toch een 130 kilo woog of zo.. haar kuiten waren twee keer zo breed als mijn armen _O- walgelijk :P.
Waz met jou!
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:02:30 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133880367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

Excuse me _O- ben net 1 minuut wakker _O-

ik zal mijn ervaring delen: heb een date gehad via Badoo.. wat echt verschrikkelijk was.. _O-

Op de foto's zag ze er leuk uit.. toen ik haar in het echt zag schat ik dat ze toch een 130 kilo woog of zo.. haar kuiten waren twee keer zo breed als mijn armen _O- walgelijk :P.
Gelijk omgedraaid of nog wel een drankje gedaan?
pi_133880446
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk omgedraaid of nog wel een drankje gedaan?
Heb nog wel gewoon een drankje gedaan.. maar ik voelde me toch wel zwaar geflashed moet ik zeggen.
Waz met jou!
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:07:13 #13
57047 macondo
pi_133880506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Het is gewoon het principe denk ik.. Ik vind het ook niet leuk als ik tweede keus ben, en zou als ze het me eerlijk zegt ook dan zeggen van: "Nee laat maar, het is beter als we vrienden blijven" ik hou mijn eer als ik het zo mag noemen hoog :P.
Je wil vrienden blijven met iemand die je nog nooit hebt ontmoet? 8)7
Overal verstand van.
pi_133880540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Eens.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_133880549
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef macondo het volgende:

[..]

Je wil vrienden blijven met iemand die je nog nooit hebt ontmoet? 8)7
_O-

Is normaal ik weet niet van jou hoor :@... haha nee nu weer even serieus.

Nja als het iemand is die ik nog niet ken dan laat ik het contact gewoon verwateren, en als het iemand is waar ik al mee omging dan zet ik haar in de friendzone... (tenzij ze haar benen spreid)
Waz met jou!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2013 @ 17:11:29 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133880633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Heb nog wel gewoon een drankje gedaan.. maar ik voelde me toch wel zwaar geflashed moet ik zeggen.
Dat is dan nog wel netjes :Y

Weet niet of ik het zou kunnen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:16:00 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133880751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

Begrijpelijk :Y Zeker als het totaal niet uit de foto's te halen was.
Heb je nog iets in die zin erover gezegd?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:

Wat wil je dan doen.. gelijk zeggen "je lijkt niet op de foto.. dus dikke doei!! "
Al lijkt iemand er wel op en is het karakter kut, daar kom je ook pas na een drankje achter. Vind het wel zo beleefd (zeker als de ander ook gereisd heeft) een drankje te doen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:17:11 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133880782
quote:

[..]

Echt? Je bent toch altijd iemands tweede keus? Of je moet graag een maagd willen huwen. Ik snap dat gewoon niet zo goed, maar iedere het zijne natuurlijk.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:17:36 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133880791
Als iemand er echt 60 kilo's af heeft gelogen vind ik dat wel zeer kwalijk. Ik zou wel een drankje doen voor de beleefdheid (zo'n meisje is dan ook maar een onzeker biggetje die je niet meteen de afgrond in moet duwen door boos weg te lopen) maar daarna is het wel meteen aftaaien natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133880798
Ik heb eergisteren een betaald account genomen op pepper.nl. Ben benieuwd!

Vraag me af of mijn niet-Nederlandse naam een probleem vormt op pepper. Bij paiq heb ik sinds ik een andere naam gebruik meer chatcontact, totdat de foto beschikbaar wordt en duidelijk is dat ik niet Nederlands ben. :') Niet iedereen lijkt af te knappen op mijn afkomst, maar goed. :P
pi_133880814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond het ook moeilijk hoor.. stel je voor dat je ergens zit.. en je kan alleen maar opletten op haar vet dat blijft bewegen als pudding als ze een beweging maakt :').. dubbele kin, vet kwabben die over haar broek rollen, zweten als ze alleen al een stukje moest lopen _O-, kuiten zo dik dat je niet weet waar haar boven been begint :')..

Heb het zo gezellig mogelijk gemaakt omdat ik het lullig vond om te zeggen van, nee laat maar ik ga naar huis (alhoewel ik dat naar mijn mening wel had mogen doen) maar ik ben af en toe veels te aardig :P.

Het was op het einde een pijnlijke date omdat ik haar de beroemde schouderklop gaf met "yeah, i will give you a call :P" maar natuurlijk nooit meer contact met haar heb opgenomen :').
Waz met jou!
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:20:12 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133880858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Als iemand er echt 60 kilo's af heeft gelogen vind ik dat wel zeer kwalijk. Ik zou wel een drankje doen voor de beleefdheid (zo'n meisje is dan ook maar een onzeker biggetje die je niet meteen de afgrond in moet duwen door boos weg te lopen) maar daarna is het wel meteen aftaaien natuurlijk.
Erover gelogen hebben is natuurlijk weer een ander verhaal.
Miss vond zij dat het met der 'good angle pic' goed te zien was dat ze wat zwaarlijvig zou zijn.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2013 @ 17:20:53 #23
Brabo Bastard
pi_133880880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik vond het ook moeilijk hoor.. stel je voor dat je ergens zit.. en je kan alleen maar opletten op haar vet dat blijft bewegen als pudding als ze een beweging maakt :').. dubbele kin, vet kwabben die over haar broek rollen, zweten als ze alleen al een stukje moest lopen _O-, kuiten zo dik dat je niet weet waar haar boven been begint :')..

Heb het zo gezellig mogelijk gemaakt omdat ik het lullig vond om te zeggen van, nee laat maar ik ga naar huis (alhoewel ik dat naar mijn mening wel had mogen doen) maar ik ben af en toe veels te aardig :P.

Het was op het einde een pijnlijke date omdat ik haar de beroemde schouderklop gaf met "yeah, i will give you a call :P" maar natuurlijk nooit meer contact met haar heb opgenomen :').
Soms kan schijn enorm bedriegen inderdaad :P

Voorlopig ook even genezen van daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2013 @ 17:21:38 #24
Brabo Bastard
pi_133880908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eergisteren een betaald account genomen op pepper.nl. Ben benieuwd!

Vraag me af of mijn niet-Nederlandse naam een probleem vormt op pepper. Bij paiq heb ik sinds ik een andere naam gebruik meer chatcontact, totdat de foto beschikbaar wordt en duidelijk is dat ik niet Nederlands ben. :') Niet iedereen lijkt af te knappen op mijn afkomst, maar goed. :P
Ik geef persoonlijk alles een kans :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133880910
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Begrijpelijk :Y Zeker als het totaal niet uit de foto's te halen was.
Heb je nog iets in die zin erover gezegd?
Ja ik gaf haar een hint: "Je ziet er anders uit dan op je foto's" waarna ze mijn commentaar negeerde door een opmerking te maken over iets anders.. ik ging maar mee doen omdat ik haar niet wou confronteren met haar gewicht (was vroeger zelf dik dus weet hoe het is.)
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')