Tuurlijk wel. Zo'n meisje heeft echt wel in de gaten of iemand écht enthousiast is of stiekem meerdere ijzers in het vuur probeert te houden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het afzeggen van die andere date had ook echt veel invloed gehad op het 'dumpen' wat die dame gedaan heeft. Niet dus.
Nou dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n meisje heeft echt wel in de gaten of iemand écht enthousiast is of stiekem meerdere ijzers in het vuur probeert te houden.
Wat een onzin. Als ik toevallig met meerdere dames tegelijk in contact kom ga ik niet bij voorbaat al enkele wegstrepen omdat ik toevallig met eentje afspreek waar het van mijn kant uit mee klikt. Uit het verleden weet ik dat vrouwen zo onvoorspelbaar zijn als de pest en dat blijkt nu ook wel weer. Bovendien was het nog aardig "vriendschappelijk" allemaal,quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.
Maar ga hier niet lopen piepen dat mevrouw je dumpte, denk ik dan. Als je haar echt leuk had gevonden had je andere geplande dates afgezegd.
Vrouwen zijn niet onvoorspelbaar "als de pest", wellicht mis jij gewoon de sociale vaardigheden om aan te voelen hoe de vlag er bij hangt..quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ik toevallig met meerdere dames tegelijk in contact kom ga ik niet bij voorbaat al enkele wegstrepen omdat ik toevallig met eentje afspreek waar het van mijn kant uit mee klikt. Uit het verleden weet ik dat vrouwen zo onvoorspelbaar zijn als de pest en dat blijkt nu ook wel weer. Bovendien was het nog aardig "vriendschappelijk" allemaal,
haha hoezo zou het voor mij perfect werken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het meh. Veel tokkies lijkt het en zelfs als je betaalt valt het mijns inziens best tegen. Maar goed, voor jou kan het perfect werken
"kan" het perfect werkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
haha hoezo zou het voor mij perfect werken?
Het is gewoon het principe denk ik.. Ik vind het ook niet leuk als ik tweede keus ben, en zou als ze het me eerlijk zegt ook dan zeggen van: "Nee laat maar, het is beter als we vrienden blijven" ik hou mijn eer als ik het zo mag noemen hoogquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef eefje801 het volgende:
Klopt wel wat macondo zegt vind ik. Ik verbaas me soms dat mensen het erg vinden om "tweede keus" te zijn van een date of het zonde van hun tijd vinden om in één persoon tijdelijk wat meer energie te steken als je nog niet weet wat eruit komt. Wat boeit dat nou?
Excuse mequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"kan" het perfect werken
Het hoeft niet, maar het kan wel..
Gelijk omgedraaid of nog wel een drankje gedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Excuse meben net 1 minuut wakker
ik zal mijn ervaring delen: heb een date gehad via Badoo.. wat echt verschrikkelijk was..
Op de foto's zag ze er leuk uit.. toen ik haar in het echt zag schat ik dat ze toch een 130 kilo woog of zo.. haar kuiten waren twee keer zo breed als mijn armenwalgelijk
.
Heb nog wel gewoon een drankje gedaan.. maar ik voelde me toch wel zwaar geflashed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk omgedraaid of nog wel een drankje gedaan?
Je wil vrienden blijven met iemand die je nog nooit hebt ontmoet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is gewoon het principe denk ik.. Ik vind het ook niet leuk als ik tweede keus ben, en zou als ze het me eerlijk zegt ook dan zeggen van: "Nee laat maar, het is beter als we vrienden blijven" ik hou mijn eer als ik het zo mag noemen hoog.
Eens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het is gewoon het principe denk ik.. Ik vind het ook niet leuk als ik tweede keus ben, en zou als ze het me eerlijk zegt ook dan zeggen van: "Nee laat maar, het is beter als we vrienden blijven" ik hou mijn eer als ik het zo mag noemen hoog.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Je wil vrienden blijven met iemand die je nog nooit hebt ontmoet?
Dat is dan nog wel netjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb nog wel gewoon een drankje gedaan.. maar ik voelde me toch wel zwaar geflashed moet ik zeggen.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb nog wel gewoon een drankje gedaan.. maar ik voelde me toch wel zwaar geflashed moet ik zeggen.
Wat wil je dan doen.. gelijk zeggen "je lijkt niet op de foto.. dus dikke doei!! "quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Dat is dan nog wel netjes
Weet niet of ik het zou kunnen
Echt? Je bent toch altijd iemands tweede keus? Of je moet graag een maagd willen huwen. Ik snap dat gewoon niet zo goed, maar iedere het zijne natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk hoor.. stel je voor dat je ergens zit.. en je kan alleen maar opletten op haar vet dat blijft bewegen als pudding als ze een beweging maaktquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel netjes
Weet niet of ik het zou kunnen
Erover gelogen hebben is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Als iemand er echt 60 kilo's af heeft gelogen vind ik dat wel zeer kwalijk. Ik zou wel een drankje doen voor de beleefdheid (zo'n meisje is dan ook maar een onzeker biggetje die je niet meteen de afgrond in moet duwen door boos weg te lopen) maar daarna is het wel meteen aftaaien natuurlijk.
Soms kan schijn enorm bedriegen inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik vond het ook moeilijk hoor.. stel je voor dat je ergens zit.. en je kan alleen maar opletten op haar vet dat blijft bewegen als pudding als ze een beweging maakt.. dubbele kin, vet kwabben die over haar broek rollen, zweten als ze alleen al een stukje moest lopen
, kuiten zo dik dat je niet weet waar haar boven been begint
..
Heb het zo gezellig mogelijk gemaakt omdat ik het lullig vond om te zeggen van, nee laat maar ik ga naar huis (alhoewel ik dat naar mijn mening wel had mogen doen) maar ik ben af en toe veels te aardig.
Het was op het einde een pijnlijke date omdat ik haar de beroemde schouderklop gaf met "yeah, i will give you a call" maar natuurlijk nooit meer contact met haar heb opgenomen
.
Ik geef persoonlijk alles een kansquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eergisteren een betaald account genomen op pepper.nl. Ben benieuwd!
Vraag me af of mijn niet-Nederlandse naam een probleem vormt op pepper. Bij paiq heb ik sinds ik een andere naam gebruik meer chatcontact, totdat de foto beschikbaar wordt en duidelijk is dat ik niet Nederlands ben.Niet iedereen lijkt af te knappen op mijn afkomst, maar goed.
Ja ik gaf haar een hint: "Je ziet er anders uit dan op je foto's" waarna ze mijn commentaar negeerde door een opmerking te maken over iets anders.. ik ging maar mee doen omdat ik haar niet wou confronteren met haar gewicht (was vroeger zelf dik dus weet hoe het is.)quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BegrijpelijkZeker als het totaal niet uit de foto's te halen was.
Heb je nog iets in die zin erover gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |