abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133874949

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133875285
Lunchze!
pi_133875349
quote:
I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!
Heb je me nu al afgeschreven? Ik ben geen wegwerpvoorwerp hoor... :'(
pi_133875439
MaidensTower, jij bent echt van de extremen. :').

Have fun.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:16:27 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133875469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:

Have fun.
Koop alvast een pak virtuele tissues
pi_133875477
quote:

Have fun.
Zij is gewoon een vrouwelijke player. :')
pi_133875539
quote:

Have fun.
Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerken :) En soms botsen mijn ratio en gevoel. Maar het is wel een groot verschil dat ik nu na jaren toch voor een Turk kies. Dat vind ik persoonlijk heel extreem. De rest is allemaal gewoontjes, mij kennende.
pi_133875547
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zij is gewoon een vrouwelijke player. :')
Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.

Ik mis een beetje het balans tussen 'gewoon normaal doen' en 'doen wat je leuk lijkt'/'wat je gevoel zegt'.
pi_133875648
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerken :) En soms botsen mijn ratio en gevoel. Maar het is wel een groot verschil dat ik nu na jaren toch voor een Turk kies. Dat vind ik persoonlijk heel extreem. De rest is allemaal gewoontjes, mij kennende.
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...

Houden van liefde. :'). Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.

Maar goed, whatever floats your boat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 14:23:07 ]
pi_133875687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.

Ik mis een beetje het balans tussen 'gewoon normaal doen' en 'doen wat je leuk lijkt'/'wat je gevoel zegt'.
Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert) :) Dit is wat ik wil. Of hij het gaat worden weet ik niet. Maar ik ga niet langer kansloos achter niet-Turkse mannen. Het bevredigt niet.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:25:14 #11
179075 hugecooll
pi_133875730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Houden van liefde. :'). Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.

het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)
pi_133875754
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert) :) Dit is wat ik wil. Of hij het gaat worden weet ik niet. Maar ik ga niet langer kansloos achter niet-Turkse mannen. Het bevredigt niet.
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.
pi_133875783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man,
Ze zou je een jaar niet daten. :').
pi_133875790
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)
She's in lust zoals ze het zelf ooit eerder heeft genoemd.
pi_133875793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze zou je een jaar niet daten. :').
Weet ik.
pi_133875796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een café :) Ik ben zo. Alles windt mij op in het leven.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:27:06 #17
179075 hugecooll
pi_133875801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.
ze is momenteel bezig met haar 1 jaar single challenge
pi_133875838
Ja, ik ben al 5 maanden single en heb iets minder dan dat niets gedaan met mannen :P
pi_133875854
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik werk niet zoals jou ZarGon.
Dat weet ik. Ik weet ook dat we verschillend zijn, we denken en doen anders. Maar blijkbaar ben jij niet zo tevreden met hoe je denkt en doet, gezien je geschiedenis. Prima, maar ik zie je telkens een herhaling van zetten doen. Zo ook nu.

quote:
Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een café :) Ik ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Ach, dan hoort het er allemaal bij en kun je beter leren omgaan met de teleurstellingen.

Niets mis met intens beleven; ik heb slechts het idee dat je je gewoontes aan het uitvoeren bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 14:30:15 ]
pi_133875862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik ben al 5 maanden single en heb iets minder dan dat niets gedaan met mannen :P
Dus na 5 maanden toch wel weer snoepen van de verboden vrucht? Niet doen.
pi_133875890
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een café :) Ik ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Ja, ze is afgelopen zaterdag verliefd geworden op een kaketoe. Ze had het de dag/avond over die vogel. :')

:D
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:31:14 #22
179075 hugecooll
pi_133875894
* hugecooll doet belletje plegen naar Jim Geduld
pi_133875929
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik weet hoe de meeste leden hier over mijn datingleven denkt, maar ik moet het toch kwijt hoor :D

Al jarenlang draai ik heen om wat ik eigenlijk wil vanwege onzekerheden. Dankzij jullie heb ik het voor het eerst geuit (hier). Zo heb ik een knoop doorgehakt! Ik heb gisteravond een Turkse man ontmoet die past in het plaatje waarvan ik dacht dat het niet bestaat.

We hebben 3,5 uur gekletst. Ik ben trouwens heel open en eerlijk over mijn achtergrond. Maar dat leek bijna onbelangrijk voor hem. Onze gesprekken hadden veel diepgang en het wisselde zich af met geouwehoer. Geen gekus, jij overdreven geflirt, geen rare intenties, we leren elkaar kennen! Ik neem dit serieus en ga geen gekke dingen doen, hem bespringen of iets. I'm gonna act like a lady like I should. Ik zie er potentie in. Aan de hand van hoe gentle hij tegen mij is en zijn blijvende interesse hij ook denk ik. We gaan straks lunchen. I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!

Ik ben gefascineerd en vind hem best leuk :) Wat voelt het heerlijk om Turkse grapjes te maken. Wat spreekt hij mooi Turks!!! Het heeft echt charme!
Nou, ik wens het beste voor je. ^O^

Ach, persoonlijk flipte ik hem al toen één van mijn Nederlandse vrienden tegen me zei, dat hij één onenightstand had gehad. Dus het zal vast iets Turks zijn, terwijl Turken volgens mij losbandiger zijn. XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_133875942
Ik hoop dat ze nu wél gelukkig kan worden. Iets minder snel verliefd worden zou op zich geen kwaad kunnen. :X

Ik wou dat ik zo snel verliefd kon worden, dan had ik nu ook wat met die Turkse studente. _O-
pi_133875965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat ze nu wél gelukkig kan worden. Iets minder snel verliefd worden zou op zich geen kwaad kunnen. :X
Wordt ze verliefd op hem, of verliefd op het idee van een relatie?
pi_133875979
Te lang afstand houden kan ervoor zorgen dat je dan weer een overload aan gevoelens krijgt wanneer je een potentiele partner vindt.
pi_133875996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik weet ook dat we verschillend zijn, we denken en doen anders. Maar blijkbaar ben jij niet zo tevreden met hoe je denkt en doet, gezien je geschiedenis. Prima, maar ik zie je telkens een herhaling van zetten doen. Zo ook nu.

[..]

Ach, dan hoort het er allemaal bij en kun je beter leren omgaan met de teleurstellingen.

Niets mis met intens beleven; ik heb slechts het idee dat je je gewoontes aan het uitvoeren bent.
Ik begrijp wat je bedoelt. Normaliter geef ik je snel gelijk, maar nu denk ik er iets anders over, want het gaat om een Turk en wel mijn type. Geen random guy van school, werk, sportschool, Fok die doorgaans nooit helemaal mijn type waren, maar ik met İEMAND moest zijn. Ja, dat wil ik nog steeds, maar ik heb mijn İD geaccepteerd en daardoor kieskeuriger. Hij boeit mij en ik wil hem beter leren kennen. Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houden :) Iets wat mij een worst kon wezen, omdat ik er toch niet in geloofde dat er iemand bestaat van mijn roots die bij me past.
pi_133876048
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Tot die tijd ga ik mij bescheiden houden :)
Ik ben benieuwd naar de topics die zullen komen. Zo handelen gaat je namelijk vast en zeker helemaal gek maken, want je weet niet hoe je ermee om moet gaat.

Jij zou een goede verkoper zijn, alleen moet je opletten dat men je niet doorkrijgt, want dan prikt men zo door je heen in het vervolg.
pi_133876073
quote:

[..]

Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houden :) Iets wat mij een worst kon wezen, omdat ik er toch niet in geloofde dat er iemand bestaat van mijn roots die bij me past.
Waar de meesten over vallen is dat je nu al helemaal in de wolken bent, denk ik.
pi_133876102
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik wou dat ik zo snel verliefd kon worden, dan had ik nu ook wat met die Turkse studente. _O-
Ik ben NİET verliefd. Ik ben gefascineerd door zijn bestaan! Hij bestaat! Een Turkse man die niet bekrompen is, wijs is, over zichzelf en het leven heeft nagedacht, sport (hij is naast zijn werk Thaiboxing leraar). Hij gaat om met alle afkomsten én zijn eigen volk. Hij is erg gewaardeerd in zijn omgeving. Wel 5 mensen groetten hem gisteren. Hij weet hoe hij zich moet kleden, zitten, uiten. Tjah, dat is écht wel de moeite waard om het een kans te geven :) Ik wil hem beter leren kennen in plaatst van een relatie.
pi_133876121
quote:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt. Normaliter geef ik je snel gelijk, maar nu denk ik er iets anders over, want het gaat om een Turk en wel mijn type. Geen random guy van school, werk, sportschool, Fok die doorgaans nooit helemaal mijn type waren, maar ik met İEMAND moest zijn. Ja, dat wil ik nog steeds, maar ik heb mijn İD geaccepteerd en daardoor kieskeuriger. Hij boeit mij en ik wil hem beter leren kennen. Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houden :) Iets wat mij een worst kon wezen, omdat ik er toch niet in geloofde dat er iemand bestaat van mijn roots die bij me past.
Hetzelfde wat Sylverster zegt. Je loopt te hard van stapel. Je kent hem nog niet eens. Het moet emotioneel gelijkwaardig blijven, want ander krijg je geen gezond begin.
pi_133876134
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waar de meesten over vallen is dat je nu al helemaal in de wolken bent, denk ik.
Gisteren en vandaag is ze hoppidik. Ze maakt zelfs geintjes over trouwen. :').
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Jij en wat Fokkers hier komen op mijn bruiloft als ik met een Turkse ga trouwen!
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:42:21 #33
179075 hugecooll
pi_133876156
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik ben NİET verliefd. Ik ben gefascineerd door zijn bestaan! Hij bestaat! Een Turkse man die niet bekrompen is, wijs is, over zichzelf en het leven heeft nagedacht, sport (hij is naast zijn werk Thaiboxing leraar). Hij gaat om met alle afkomsten én zijn eigen volk. Hij is erg gewaardeerd in zijn omgeving. Wel 5 mensen groetten hem gisteren. Hij weet hoe hij zich moet kleden, zitten, uiten. Tjah, dat is écht wel de moeite waard om het een kans te geven :) Ik wil hem beter leren kennen in plaatst van een relatie.
klinkt wel een beetje als zarGon
pi_133876162
quote:

[..]

Wees eens eerlijk: heb je jezelf voorgesteld hoe zou zijn om met hem in een relatie te zijn? Of dat je met 'm was getrouwd?
pi_133876164
No offence MT, maar dit allemaal klinkt een beetje als puberpraktijken.
pi_133876166
quote:

[..]

Je snapt dat het ook vies tegen kan vallen, als je hem beter leert kennen. Je idealiseert hem...
pi_133876176
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

klinkt wel een beetje als zarGon
:D. O+.

Lief.
pi_133876179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de topics die zullen komen. Zo handelen gaat je namelijk vast en zeker helemaal gek maken, want je weet niet hoe je ermee om moet gaat.

Jij zou een goede verkoper zijn, alleen moet je opletten dat men je niet doorkrijgt, want dan prikt men zo door je heen in het vervolg.
Ik weet idd niet hoe ik moet omgaan me iemand die mijn type is. Ik vrees alleen voor seksuele frustraties hahahaha. Hij heeft een prachtig lichaam en ik ben niet zo van het kuis zijn wanneer ik een man leuk vind. Maar voor een toekomst met zo'n man ga ik mij flink inhouden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:44:58 #39
179075 hugecooll
pi_133876216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. O+.

Lief.
zo stel ik me jou voor :7
pi_133876233
Oke, ik ga jullie dan wel om raad vragen waar ik wel onzeker over ben: ja, ik kan vrij snel verliefd worden. Hoe voorkom ik dat?
pi_133876271
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik weet idd niet hoe ik moet omgaan me iemand die mijn type is. Ik vrees alleen voor seksuele frustraties hahahaha. Hij heeft een prachtig lichaam en ik ben niet zo van het kuis zijn wanneer ik een man leuk vind. Maar voor een toekomst met zo'n man ga ik mij flink inhouden.
Mijn motto bij zulke zaken is: "easy come, easy go".
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 02:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar weet je... Iets waar je hard voor werkt en moeite voor doet betekent uiteindelijk ook meer voor je, de waarde ervan weet je beter te schatten. Dat is dan ook waar het mijns inziens tegenwoordig misgaat tegenwoordig, een relatie of bepaalde onderdelen die bij een relatie horen lijken zo vanzelfsprekend te zijn dat het zijn waarde verliest. Easy come, easy go, zoiets.

Simpel voorbeeldje: zakgeld dat je krijgt van je ouders geef je gemakkelijk uit; geld dat je zelf verdient ben je wel wat voorzichtiger mee. Zo gaat het bij de liefde mijns inziens ook: steek je er moeite en tijd en geduld en noem het maar op in, dan krijg je dat uiteindelijk ook wel terug in een andere vorm (met een beetje geluk heb je een partner waar je aan je dood aan vastzit). Op de juiste manier in de liefde investeren kan je ook nog eens zielsgelukkig maken (al is het vasthouden van dat gevoel moeilijk, hm).
Als je snel intiem wil zijn, doe je ding. Maar dan werk je in de hand dat alleen de intimiteit de bepalende factor wordt.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:46:53 #42
179075 hugecooll
pi_133876277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik ga jullie dan wel om raad vragen waar ik wel onzeker over ben: ja, ik kan vrij snel verliefd worden. Hoe voorkom ik dat?
door mensen te zien als mensen
pi_133876296
quote:
Waar word je verliefd op?
pi_133876302
quote:

[..]

Ok, dan herstel ik mezelf: je komt over alsof je verliefd bent.
pi_133876307
quote:
Niet... of door op iemand anders verliefd te zijn. Je kunt wel proberen objectief te blijven door lijstjes samen te stellen van wat er fout of niet goed zou kunnen zijn aan hem.
pi_133876322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mijn motto bij zulke zaken is: "easy come, easy go".

[..]

Als je snel intiem wil zijn, doe je ding. Maar dan werk je in de hand dat alleen de intimiteit de bepalende factor wordt.
Die onthoud ik. Zo wil ik hem niet binden.
pi_133876341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar word je verliefd op?
Mijn illusie van iemand. 5% waarnemen, 95% invullen.
pi_133876345
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Die onthoud ik. Zo wil ik hem niet binden.
Idd, met seks ga je hem niet binden aan jezelf op een gezonde manier dat uit kan lopen op een huwelijk, want dat is toch wat jij wil?
pi_133876385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Niet... of door op iemand anders verliefd te zijn. Je kunt wel proberen objectief te blijven door lijstjes samen te stellen van wat er fout of niet goed zou kunnen zijn aan hem.
Dat eerste moet je mij even uitleggen.
pi_133876488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Idd, met seks ga je hem niet binden aan jezelf op een gezonde manier dat uit kan lopen op een huwelijk, want dat is toch wat jij wil?
Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was dat :') Maar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.

Tips? Dit klinkt heel zwak allemaal misschien, maar ik wil het niet verpesten mocht hij het echt zijn :)
pi_133876566
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was dat :') Maar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.

Tips? Dit klinkt heel zwak allemaal misschien, maar ik wil het niet verpesten mocht hij het echt zijn :)
Houd jezelf in en voorkom intimiteit (zoenen valt onder intimiteit) voordat je een relatie hebt (dat hij je vriendin noemt). Dat is de eerste stap. Niet zoenen omdat je hem leuk vindt, maar omdat je echt een toekomst met hem ziet. Zoenen versterkt je verlangens/gevoelens alleen maar.
pi_133876694
quote:

[..]

Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was dat :')
Klinkt zo raar, dit. Is vast zo geworden mettertijd, anders snap ik dit ook niet. ( :'). )

quote:
Maar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.

Wees classy en elegant. Wees een dame.

Meer kan ik er niet van maken. Neem de tijd om zijn innerlijk leuk te vinden en staar je niet blind aan zijn uiterlijk en z'n omgeving.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 15:05:56 ]
pi_133876814
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:50 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Dat eerste moet je mij even uitleggen.
Je wordt gewoon verliefd, dat is niet echt iets wat je in je eigen hand hebt. Dus als je op de verkeerde persoon verliefd bent, heb je er ook geen last van terwijl je iets serieus probeert op te bouwen met iemand anders.
pi_133876816
Bedankt :) Hier kan ik wat mee!
pi_133876865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je wordt gewoon verliefd, dat is niet echt iets wat je in je eigen hand hebt. Dus als je op de verkeerde persoon verliefd bent, heb je er ook geen last van terwijl je iets serieus probeert op te bouwen met iemand anders.
De vraag is: is ze verliefd op de persoon, of op het beeld dat ze heeft van die persoon. ;)
pi_133876920
Op moment op het feit dat er een Turk bestaat die zoals mij denkt over het leven :)
pi_133876922
quote:

[..]

Wees een dame! Dus inderdaad ook die dingen wat jij zegt, niet haasten. Neem je tijd. Hoeveel tijd je moet nemen, moet je aan Zargon vragen. Ik heb namelijk nooit gedatet. XD
pi_133876981
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De vraag is: is ze verliefd op de persoon, of op het beeld dat ze heeft van die persoon. ;)
Je bent altijd verliefd op het beeld dat je hebt van een persoon. Als je verliefd bent, idealiseer je die persoon. Daarom is het gezonder om pas later in een relatie verliefd te worden en niet verliefdheid achterna te rennen.
pi_133877006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:14 schreef MaidensTower het volgende:
Op moment op het feit dat er een Turk bestaat die zoals mij denkt over het leven :)
Dat is een mooi uitgangspunt voor meer, maar dat is dan ook alles...
pi_133877026
Oh? Hoe oud ben je?

ZarGon, wat maakt Julide anders dan andere dames? Wat waardeer je het meest aan haar?
pi_133877032
Biraz havalarda ucuyorsun :')

Ik ga even de rol van Zargon overnemen en de psycholoog uithangen maar voor mij lijkt het alsof je gewoon nog steeds issues hebt met je verleden en je dit ziet/gebruikt als een soort uitlaatklep zonder dat je het doorhebt.
pi_133877045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je bent altijd verliefd op het beeld dat je hebt van een persoon. Als je verliefd bent, idealiseer je die persoon.
Als je die persoon maar net kent (gisteravond ontmoet), dan is het beeld voor het grootste gedeelte gebaseerd op je eigen invulling/fantasie/droom.
pi_133877088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef MaidensTower het volgende:
Oh? Hoe oud ben je?

ZarGon, wat maakt Julide anders dan andere dames? Wat waardeer je het meest aan haar?
Ergens tussen de 20-25 jaren (ik bewaar graag mijn anonimiteit op internet).
pi_133877107
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat is een mooi uitgangspunt voor meer, maar dat is dan ook alles...
True that
pi_133877163
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef expans het volgende:
Biraz havalarda ucuyorsun :')

Ik ga even de rol van Zargon overnemen en de psycholoog uithangen maar voor mij lijkt het alsof je gewoon nog steeds issues hebt met je verleden en je dit ziet/gebruikt als een soort uitlaatklep zonder dat je het doorhebt.
Dan kom ik daar gauw achter, mocht dat zo zijn :)
pi_133877188
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je die persoon maar net kent (gisteravond ontmoet), dan is het beeld voor het grootste gedeelte gebaseerd op je eigen invulling/fantasie/droom.
Oke, ik ben weer nuchter.

Bedankt allemaal! :)
pi_133877197
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:22 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Dan kom ik daar gauw achter, mocht dat zo zijn :)
Oh, ik wil je beeld van het prins op het witte paard niet verpesten maar omdat je zo open bent kan hij ook iets hebben van easy catch.

Ik ben altijd de pessimist met negatieve gedachtes, sorry :P
pi_133877246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef expans het volgende:

[..]

Oh, ik wil je beeld van het prins op het witte paard niet verpesten maar omdat je zo open bent kan hij ook iets hebben van easy catch.

Ik ben altijd de pessimist met negatieve gedachtes, sorry :P
Oh God, dát kan ook! Hoe voorkom ik zijn beeld, mocht hij zo denken?

Bedankt voor je scherpheid. Ik was teveel bezig met zijn excentriekheid :')
pi_133877398
En zo begint het overanalyseren weer... :').

Ga nou niet elke scenario afspelen.
pi_133877646
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Oh God, dát kan ook! Hoe voorkom ik zijn beeld, mocht hij zo denken?
Niet, want als hij zo denkt dan is ie gewoon niet de ware. :* Je moet dan maken dat je wegkomt (net zoals ik in Istanbul in de bar deed..). En dan maar hopen dat je ke nog niet hebt gebonden. :)
pi_133877770
Oke oke! Ik pas gwn de dame/lady skills toe. Als hij een good guy is verdien ik zijn respect. Als hij een bad guy is haakt hij wel af wanneer hij geen seks krijgt.

Punt :s)
pi_133877959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke! Ik pas gwn de dame/lady skills toe. Als hij een good guy is verdien ik zijn respect. Als hij een bad guy is haakt hij wel af wanneer hij geen seks krijgt.

Ik houd je eraan... :s)

Of liever niet, sumo enzo. :@ _O-
pi_133877972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef MaidensTower het volgende:

Je lijkt een borderliner.
pi_133878031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je lijkt een borderliner.
Jij lijkt ontwetend wat betreft persoonlijkheidsstoornissen.
pi_133878068
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik houd je eraan... :s)

Of liever niet, sumo enzo. :@ _O-
Geldt dat voor zoenen? Ja toch?
pi_133878081
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:51 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Jij lijkt ontwetend wat betreft persoonlijkheidsstoornissen.
Jij lijkt onwetend over jezelf. Waar ben jij mee bezig?
Vorige week was het een Fokker en nu ben je stapel op een Turk die je hebt ontmoet? Heb jij elke dag een ander op het oog?
pi_133878173
Uit ongebruikte geilheid een beetje de weg kwijt raken :')
pi_133878175
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Geldt dat voor zoenen? Ja toch?
Ja. :)
pi_133878265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij lijkt onwetend over jezelf. Waar ben jij mee bezig?
Vorige week was het een Fokker en nu ben je stapel op een Turk die je hebt ontmoet? Heb jij elke dag een ander op het oog?
Ik ga je niet proberen te overtuigen, want ik zie de logica er ook niet van als ik het vanuit jouw invalshoek bekijk. Je hebt gelijk op basis van wat je hier over mij leest :)
pi_133878284
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja. :)
Done done London! I'm in!

Deadline: 31 dec om 0:00?
pi_133878495
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:58 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik ga je niet proberen te overtuigen, want ik zie de logica er ook niet van als ik het vanuit jouw invalshoek bekijk. Je hebt gelijk op basis van wat je hier over mij leest :)
Ook typisch. Zodra je kritiek krijgt is het altijd: ja, haklisin.

Ik vind je echt raar, als je niet eens 1 maand zonder een man kan.
pi_133878513
Weet jij wel wat liefde is? De liefde die je kwetsbaar maakt en je klein doet voelen?
pi_133878578
Iedereen is psycholoog en dokter hier :D
pi_133878602
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Done done London! I'm in!

Deadline: 31 dec om 0:00?
1 jan 2014 00:00 :s)

Maar goed... Ik werd net getroost door een collega. Ze dacht dat ik huilde... :')

Ik ben al de hele dag een beetje chagrijnig vanwege wat problemen met m'n laptop en had net mijn ogen gedruppeld (kunsttranen). _O-
pi_133878621
Was ik maar een beetje zoals jou, Maiden.
pi_133878695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef xaban06 het volgende:
Iedereen is psycholoog en dokter hier :D
Opmerkelijk is dat ja, maar goed iedere Turkse man heeft zulke inzichten in de wereld van het voetbal dat hij eigenlijk Fener zou moeten coachen... Dus waarom ook niet? :')
pi_133878714
Ach, het lult lekker en blijkbaar is er geen andere lopende discussie.

why not
pi_133878734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Klinkt zo raar, dit. Is vast zo geworden mettertijd, anders snap ik dit ook niet. ( :'). )
Ik snap dit eigenlijk wel. Er is namelijk een fantasie aspect van het seksleven zelf. Het rare is dat de mens zelf tijdens de seks niet gewoon kan genieten van seks; ze moet begeleidt worden met een fantasie. XD
pi_133878811
Onzin.
pi_133878858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
Onzin.
Verklaar jij dan maar waarom zij zo voelt...
pi_133878901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Verklaar jij dan maar waarom zij zo voelt...
Dat kan ik niet. Ik doel op hetgeen jij boven claimt over de mens.
Houden van is niet alles. Ik hou ook van m'n moeder tenslotte.
pi_133878973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
Was ik maar een beetje zoals jou, Maiden.
Nee
pi_133878987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Ik doel op hetgeen jij boven claimt over de mens.
Houden van is niet alles. Ik hou ook van m'n moeder tenslotte.
Dat is geen verklaring, maar een constatering...
pi_133878994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit ongebruikte geilheid een beetje de weg kwijt raken :')
Mijn zin parafraseren :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:34 schreef Arcadia het volgende:
Te lang afstand houden kan ervoor zorgen dat je dan weer een overload aan gevoelens krijgt wanneer je een potentiele partner vindt.
pi_133879024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat is geen verklaring, maar een constatering...
Neyse, ik ga er verder niet op in. Maar wat jij zei over de mens klopt niet.

Moest aan iemand denken toen ik dit las :') http://glamora.ma/2013/12/olcay_gulsen_weer_aan_de_man.html
pi_133879055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moest aan iemand denken toen ik dit las :') http://glamora.ma/2013/12/olcay_gulsen_weer_aan_de_man.html
Inspiratie voor de merknaam van haar kledinglijn kwam dan ook van haarzelf
pi_133879098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Natuurlijk ga je niet verder op in. Je hebt overduidelijk geen argumenten om iets te beweren. Waarom zou je anders dit vluchtgedrag tonen?
pi_133879141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Natuurlijk ga je niet verder op in. Je hebt overduidelijk geen argumenten om iets te beweren. Waarom zou je anders dit vluchtgedrag tonen?
Het is geen vluchtgedrag.
Als dit jouw mening is, ok. Ik kan jou melden dat de mens niet per se een fantasie nodig heeft.
pi_133879167
Of je doelt niet per se op DE mens, maar op haar persoonlijk. Indien dat zo is: yeah sure, je hebt gelijk.
pi_133879178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:21 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee
Echt wel. Gewoon een beetje.
pi_133879213
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Echt wel. Gewoon een beetje.
Nee, je bent zo prima. Op welk beetje doel je dan?
pi_133879355
quote:
Gyrus Fusiformis:

De gyrus fusiformis of spoelvormige winding is een hersenwinding die loopt aan de (binnen)onderkant van de temporale en occipitale kwab. De schorsgebieden van de gyrus fusiformis zijn onderdeel van de cortex temporalis inferior. Dit gebied vormt het eindpunt van de ventrale route in het visuele systeem. Het speelt een rol in de visuele waarneming en geheugen van visuele objecten zoals voorwerpen, woorden en gezichten. Laesies in dit gebied kunnen leiden tot visuele agnosie (niet herkennen van objecten) en prosopagnosie (niet herkennen van gezichten). Met behulp van modern beeldvormend onderzoek heeft men ook de betrokkenheid van de gyrus fusiformis in de waarneming van gezichten in gezonde proefpersonen kunnen aantonen. Dit specifieke gebied, dat meer reageert op gezichten dan op andere voorwerpen, wordt ook wel het fusiforme aangezichtshersengebied (Engels: fusiform face area) genoemd.
pi_133879412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bu ne?
pi_133879540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bu ne?
Was vandaag een stukje van Ted Talks aan het kijken, dit kwam langs als een term in de hersenanatomie dat ik best interessant vond.

Stel je voor dit deel werkt ineens niet meer. Je zult je eigen moeder niet meer herkennen aan haar gezicht, als ze praat herken je de stem wel, maar je zult niet merken dat dit je moeder is. Wanneer je in de spiegel kijkt weet je niet dat jij het bent totdat je gaat experimenteren. Je trekt een wenkbrauw omhoog en de persoon in de spiegel doet dat ook en dan roep je:"Hey dat ben ik!"

Ik fake in de ochtend meestal dat mijn gyrus fusiformis het niet doet, dan kijk ik 's ochtends vlak voordat ik de douche instap de badkamerspiegel in en denk ik:"wie is deze knappe kerel" en dan knipoog ik naar hem en dan lach ik:"oh dat ben ik"
pi_133879564
Ik zag het voor me en moest lachen :D
pi_133879593
Eerlijk zijn, de mannen onder ons flexen toch wel in de spiegel vlak voordat ze de douche instappen?

Expans sowieso.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zag het voor me en moest lachen :D
pi_133879640
Wat is flexen?
pi_133879655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is flexen?
Jij bent vast een ecto
pi_133879692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij bent vast een ecto
Als ik in de spiegel kijk zie ik wallen.
pi_133879991
Heeft iemand interesse in een 23andme test? Anders ga ik mijn laatste test zelf gebruiken.
pi_133880057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft iemand interesse in een 23andme test? Anders ga ik mijn laatste test zelf gebruiken.
Niet antwoorden op mijn vraag :')

Hoeveel moet je ervoor?
pi_133880097
Ik zit op mobiel, geen zin om veel te typen. Antwoord later wel.

80 euro. Verzendkosten naar Amerika inbegrepen.
pi_133880310
quote:
Wat kan je ermee, waar is het goed voor?
pi_133880508
Er is een fok! genetica topic waar veel info staat over deze test. Check 'm.
pi_133880561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat kan je ermee, waar is het goed voor?
Zgn professor in genetica shit uithangen.
pi_133880655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mijn zin parafraseren :')

[..]

Great minds think alike. :P
pi_133880670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mobiel, geen zin om veel te typen. Antwoord later wel.

80 euro. Verzendkosten naar Amerika inbegrepen.
Oke.

Even dat topic doorlezen dan maar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Great minds think alike. :P
Fools seldom differ.
pi_133880693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt er niks aan dus.
pi_133880718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je hebt er niks aan dus.
Xaban, C&H / Het Grote FOK!genetica-topic!

Beter dat lezen :P
pi_133880773
quote:
Eerst maar eens geloven dat liefde niet bestaat. Het is iets commercieels dat bedrijven mogelijk maakt jaarlijks miljardenomzet te draaien.

To zover mijn eerste post. ;)
pi_133880796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Eerst maar eens geloven dat liefde niet bestaat. Het is iets commercieels dat bedrijven mogelijk maakt jaarlijks miljardenomzet te draaien.

Hoi krokusje.

Wat een achterlijke eerste post.
pi_133880937
Oke Bortecinem, ik neem je kit over.
pi_133880950
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef Arcadia het volgende:
gangstabooiii
pi_133880954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

wie jij
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:23:13 #125
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133880958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoi krokusje.

Wat een achterlijke eerste post.
_O-
pi_133880962
Stel je voor dat je DNA-gegevens online komen te liggen...
pi_133880978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef xminator het volgende:
amerikaans bedrijf, de nsa heeft ze al

:'(
pi_133880985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

gangstabooiii
Die ene McDonald, doet hij nog analyses zoals hij bij jou deed?
pi_133881052
quote:
Eng he.
pi_133881180
quote:
The X-Factor, de Turkse ziel is gelukkig niet te ontleden en o zo ongrijpbaar voor de vijand :7
pi_133881636
quote:

[..]

Wat een simpel persoon ben je toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 03-12-2013 17:54:03 ]
pi_133881856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Cool. Maar wanneer ben je weer in NL? Want je kunt hem namelijk alleen via DHL express NL verzenden.
pi_133881869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Cool. Maar wanneer ben je weer in NL? Want je kunt hem namelijk alleen via DHL express NL verzenden.
Ik ben nu in NL.
pi_133881937
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Borte, bi siktir git hele.
pi_133882048
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') :D
pi_133882248
:')
pi_133882281
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bakiyorumda adamini bulmusun. Soort zoekt soort.
pi_133882316
Doe eens normaal tegen elkaar.
pi_133882319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik ben nu in NL.
Taaam. PM me jouw adress enzooo.
pi_133882336
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bakiyorumda adamini bulmusun. Soort zoekt soort.
Idd. Daarom dat jij op Maidens wil lijken. :)
pi_133882340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef Arcadia het volgende:
Doe eens normaal tegen elkaar.
Altijd.
pi_133882398
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Idd. Daarom dat jij op Maidens wil lijken. :)
Een beetje Maiden zou mij meer balanceren aangezien zij juist totaal verschillend van mij is - het tegenovergestelde van mijn soort dus.
pi_133882471
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Taaam. PM me jouw adress enzooo.
Done.
pi_133882478
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Een beetje Maiden zou mij meer balanceren aangezien zij juist totaal verschillend van mij is - het tegenovergestelde van mijn soort dus.
Simpel vs erg simpel dus?
pi_133882555
wat een wijvengezeik

waarom gaan bekvechten uit het niets :/

ambi, trek je klauwen terug

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 18:16:33 ]
pi_133882566
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Simpel vs erg simpel dus?
Ehm, nee, niet dus.

Oh en, meh. :O
pi_133882588
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:16 schreef zarGon het volgende:
wat een wijvengezeik

waarom gaan bekvechten uit het niets :/

ambi, trek je klauwen terug
Lijkt wel alsof ze 24/7 aan het PMS'en is. Of juist te vroeg haar menopauze beleefd. Blijft een apart geval iig.
pi_133882601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ehm, nee, niet dus.

Oh en, meh. :O
Houd je smoel dan en speel niet op de man af.
pi_133882644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof ze 24/7 aan het PMS'en is. Of juist te vroeg haar menopauze beleefd. Blijft een apart geval iig.
Borte, ga spelen in je fabriek en boeken over DNA lezen. Hadi. Yallah.
pi_133882648
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zegt de bitch die zelf begint het met uitlokken van een bitchfight. _O-
pi_133882653
Allebei smoel dicht aub, als jullie willen bekvechten, daar is een DM/PM systeem voor uitgevonden.
pi_133882657
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

precies
quote:

[..]

dit is dus nergens voor nodig

daar begon het namelijk mee
pi_133882692
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

precies

[..]

Lijkt langer aan de hand te zijn dan dat, anders zou hij/zij niet zo reageren vermoed ik.

Gewoon elkaar negeren, reageren op elkaar is een optie, geen goddelijke verplichting.
pi_133882736
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

precies

[..]

Zij voelde zich aangesproken. Ik doelde in dit geval op jullie allemaal. Tevens begon deze manwijf vorige x zelf en kan ze nu een ietswat hardere reactie terug verwachten.
pi_133882754
Nee, hoor. Behalve die discussie van twee weken terug kan ik mij niet herinneren dat er nog iets heeft afgespeeld. Dit was gewoon een cheap-ass steek van haar.
pi_133882759
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zij voelde zich aangesproken. Ik doelde in dit geval op jullie allemaal. Tevens begon deze manwijf vorige x zelf en kan ze nu een ietswat hardere reactie terug verwachten.
Auw auw yeter ama.
pi_133882768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

doe nou maar gewoon normaal

je bent zelf een manwijf met dit soort gedrag
pi_133882789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, hoor. Behalve die discussie van twee weken terug kan ik mij niet herinneren dat er nog iets heeft afgespeeld. Dit was gewoon een cheap-ass steek van haar.
pi_133882802
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kan er niet meer tegen. Niet zo hard.
pi_133882823
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zg die zgn de boel komt sussen :') Allahin askina: sus. Jij fokt de boel juist op.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:26:25 #161
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133882854
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Duidelijk wie hier begon met schelden/beledigen (zoals altijd):

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

pi_133882871
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zg die zgn de boel komt sussen :') Allahin askina: sus. Jij fokt de boel juist op.
ja ja blabla gewoon genoeg

pak lekker een stressbal of zo als je je frustraties wil uiten
pi_133882880
Sowieso vrouwen :').
pi_133882910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Arcadia het volgende:
Sowieso vrouwen :').
mooie conclusie
pi_133882914
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik kan er niet meer tegen. Niet zo hard.
Kasinma.
pi_133882918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Duidelijk wie hier begon met schelden/beledigen (zoals altijd):

[..]

Volgens mij kwam die reactie van Stimerol over het 'zgn uithangen van een professor' of whatever toch iets eerder. :*
pi_133882947
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

ja ja blabla gewoon genoeg

pak lekker een stressbal of zo als je je frustraties wil uiten
Donder op pannenkoek. Her boka karisma, deze chick kan 't zelf oplossen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:28:44 #168
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133882948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens mij kwam die reactie van Stimerol over het 'zgn uithangen van een professor' of whatever toch iets eerder. :*
Volgens mij heeft ze nergens jouw naam genoemd.
pi_133882980
Vrouwen.

Ze zijn vaak irrationeel, snel op de tenen getrapt (vooral Turkse), vergeten nooit het slechte dat je hebt gedaan en vergeven je nooit echt.
pi_133883025
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Donder op pannenkoek. Her boka karisma, deze chick kan 't zelf oplossen.
los het dan maar via dm op en verneuk de sfeer niet onnodig. het gaat namelijk nergens over, die plotselinge ontploffingen mogen jullie dan onderling oplossen

en ik bemoei me ermee omdat na een heen-en-weertje niet stopt. doe het goed of doe het niet
pi_133883039
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze nergens jouw naam genoemd.
Ik vind het bijna eng worden hoe schijnheilig jij altijd doet.
pi_133883051
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

los het dan maar via dm op en verneuk de sfeer niet onnodig. het gaat namelijk nergens over, die plotselinge ontploffingen mogen jullie dan onderling oplossen

en ik bemoei me ermee omdat na een heen-en-weertje niet stopt. doe het goed of doe het niet
Blablabla jaja hou nou maar op. Zipppp it.
pi_133883073
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Komt 't je bekend voor :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:33:31 #174
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133883093
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoezo zou zij dit richting jou bedoelen? Zolang zit ze hier niet op fok.
pi_133883106
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jup. Che in een nutshell.
pi_133883133
Herinner ineens weer waarom ik een tijd niet hier kwam.
pi_133883137
Goed. Ga maar door met deze discussie. Ik ga even popcorn pakken.
pi_133883164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

ambi...
pi_133883198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jezus man zij maakt zo'n reactie nadat ik begin over genetica en een DNA test. Hoe fucking achterlijk ben je als je niet inziet dat die reactie op mij sloeg - en anders ben je wel een ito voor het maken van zo'n reactie om vervolgens verbaasd te reageren dat degene die over genetica begon (en altijd het meest over genetica praat) zich aangesproken zou voelen.

(Ik heb opzettelijk veel beledigen gebruikt. Heb je tenminste weer iets om over te klagen. :* )
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:36:59 #180
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133883207
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

ambi...
Ik dacht dat het gewoon een algemene, niet serieuze opmerking was. Zal wel :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jezus man zij maakt zo'n reactie nadat ik begin over genetica en een DNA test. Hoe fucking achterlijk ben je als je niet inziet dat die reactie op mij sloeg - en anders ben je wel een ito voor het maken van zo'n reactie om vervolgens verbaasd te reageren dat degene die over genetica begon (en altijd het meest over genetica praat) zich aangesproken zou voelen.

(Ik heb opzettelijk veel beledigen gebruikt. Heb je tenminste weer iets om over te klagen. :* )
Oh oke.
pi_133883241
Borte en zG genoeg hoor. Jullie gaan door met het verzieken van d sfeer. Omg, zijn jullie pms-ende ofsow?!
pi_133883249
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ambi, ben jij dat? :D Ik moet nog jullie dorpsgerecht maken -O-
pi_133883287
Je kunt Borte wel klaarmaken nu, zo heet is die chick :D
pi_133883332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ambi... niet doen...
pi_133883367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Klopt. Je mag me ook wel acili Adana noemen.
pi_133883371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
Borte en zG genoeg hoor. Jullie gaan door met het verzieken van d sfeer. Omg, zijn jullie pms-ende ofsow?!
pi_133883376
Heb ik ergens bevestigd? Nee.
pi_133883399
Jullie twee :|W
pi_133883420
De sfeer hier was goed totdat Ambirol langskwam. :')
pi_133883450
Ik ga koken jongens. Buh-byeeee.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:46:26 #191
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133883468
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dat deed je al toch

pi_133883478
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga mee naar de keuken. Mijn eigen keuken. :P
pi_133883522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Laten we MT terugroepen, zodat je weer kan slijmen als een echte Tata.
pi_133883547
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Laten we MT terugroepen, zodat je weer kan slijmen als een echte Tata.
Waarom zou ik moeten slijmen?
pi_133883615
Wie aan borte komt, komt aan mij :(
pi_133883654
Godver, ik heb alle sensatie gemist :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_133883659
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef krokusje31 het volgende:
Wie aan borte komt, komt aan mij :(
Hey mosterd. Jij ook hier?
pi_133883695
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hey mosterd. Jij ook hier?
Tja, ik heb nog een leven naast fok
pi_133883753
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:53 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Tja, ik heb nog een leven naast fok
Oke. Om de sfeer enigszins normaal te houden ga ik nu weg, want jij bent de ideale persoon om door te gaan :')
pi_133884153
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke. Om de sfeer enigszins normaal te houden ga ik nu weg, want jij bent de ideale persoon om door te gaan :')
Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Dus ga maar gauw ja
pi_133884270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef Arcadia het volgende:
Eerlijk zijn, de mannen onder ons flexen toch wel in de spiegel vlak voordat ze de douche instappen?

flexen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133884344
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Dus ga maar gauw ja
Kocasini aldatip iyi bok yemis gibi ovup niveau olmaksa, ben ik idd liever laag.
pi_133884348
quote:
23 and me?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133884440
Stimo. Stop.

Borte was zo wijs genoeg om ermee te kappen. Maar nu ga jij gewoon verder.
pi_133884447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kocasini aldatip iyi bok yemis gibi ovup niveau olmaksa, ben ik idd liever laag.
jeetje ouderwets "gezellig" hier weer, lees ik
-Rabia Al-Basri
pi_133884598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Arcadia het volgende:
Stimo. Stop.

Borte was zo wijs genoeg om ermee te kappen. Maar nu ga jij gewoon verder.
Sustum. :W
pi_133884630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sustum. :W
Sagol :), je weet net zo goed als ik dat krokusje daar op gaat reageren, wil je dan iig niet meer reageren op haar reactie? Dankjewel.
pi_133884647
Normaal doen vanaf deze lijn of weggaan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef xaban06 het volgende:
Hahahahaha ne diye sorduysam wat 23andme is :D
wat is het dan?
-Rabia Al-Basri
pi_133884937
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

flexen?
Denken aan een M5 voor je deur en dan even een stijve opwekken en bewonderen voor de spiegel, denk ik.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:28:26 #212
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133884957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_133884978
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is het dan?
Dunno, iets met professor uithangen ofzo.
pi_133884986
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Fopje het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
Als een hoogvlieger tegen gebouwen botst, dan ben ik idd liever laag.
pi_133885009
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Denken aan een M5 voor je deur en dan even een stijve opwekken en bewonderen voor de spiegel, denk ik.
een stijve krijgen door een vervoersmiddel?
-Rabia Al-Basri
pi_133885062
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is een M5!
pi_133885095
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

het is een M5!
zon ding op 4 wielen toch?
-Rabia Al-Basri
pi_133885124
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een M5 is een verlengstuk daarvan :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133885295
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een M5 is een verlengstuk daarvan :@
SPOILER
welke? die civics zijn vaak best stoer
-Rabia Al-Basri
pi_133885440
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke? die civics zijn vaak best stoer
Een hele saai geenzins opgevoerde uit '98 :') maar hij start altijd, is is allang afgeschreven en dus ben er best blij mee..
pi_133885636
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een hele saai geenzins opgevoerde uit '98 :') maar hij start altijd, is is allang afgeschreven en dus ben er best blij mee..
nee dis geen leuke civic
-Rabia Al-Basri
pi_133885797
pi_133885818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit :')
pi_133885982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:51 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
nee. geen tintelingen in mijn onderlichaam.
-Rabia Al-Basri
pi_133889210
Kun je pakketjes met postzegels verzenden?
pi_133889430
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij niet... Heb je een voorraadje postzegels over? :P
pi_133889728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgens mij niet... Heb je een voorraadje postzegels over? :P
Haha mijn oom die deze zomer naar TR is verhuisd had nog een voorraadje postzegels die hij aan ons heeft gegeven. Maaaar ik kan dus ik kan niet naar een TNT punt en een pakketje afgeven met 15 postzegels erop? Hehe
pi_133889827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haha mijn oom die deze zomer naar TR is verhuisd had nog een voorraadje postzegels die hij aan ons heeft gegeven. Maaaar ik kan dus ik kan niet naar een TNT punt en een pakketje afgeven met 15 postzegels erop? Hehe
Ik wil je best 6,75 extra geven voor verzendkosten.
pi_133889848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

PostNL, TNT bestaat niet meer... :P

Volgens WGR / Kan ik een pakket frankeren met postzegels? kan het wel... :o
pi_133890438
Arcadia, als je het geld nog niet hebt overgemaakt mag je de helft van de verzendkosten betalen, en anders laat maar. Deze postzegels moeten sowieso op.
pi_133890487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

PostNL, TNT bestaat niet meer... :P

Volgens WGR / Kan ik een pakket frankeren met postzegels? kan het wel... :o
Cool dan ga ik morgen met de postzegels naar het postkantoor. Oh nog een vraag, is het heel pauper of uberhaupt mogelijk om de test in een DHL express doos te versturen? :D
pi_133890577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Cool dan ga ik morgen met de postzegels naar het postkantoor. Oh nog een vraag, is het heel pauper over uberhaupt mogelijk om de test in een DHL express doos te versturen? :D
Ik heb begin dit jaar een groot pakket in een vuilniszak gedaan en afgetapet... :') Zo'n DHL Express doos zal vast niet zo erg zijn. _O-

Zolang één zijde groot genoeg is voor een pakketzegel (of als je met postzegels gaat frankeren groot genoeg voor de postzegels en barcode) zal het wel mogelijk zijn. Het gaat erom dat het adres duidelijk staat vermeld.

Ach ja, anders wikkel je het in met bakpapier ofzo om het neutraal te houden. :')
pi_133890680
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb begin dit jaar een groot pakket in een vuilniszak gedaan en afgetapet... :') Zo'n DHL Express doos zal vast niet zo erg zijn. _O-

Zolang één zijde groot genoeg is voor een pakketzegel (of als je met postzegels gaat frankeren groot genoeg voor de postzegels en barcode) zal het wel mogelijk zijn. Het gaat erom dat het adres duidelijk staat vermeld.

Ach ja, anders wikkel je het in met bakpapier ofzo om het neutraal te houden. :')
Het moet wel heel aankomen he. Geef haar geen gekke ideëen.
pi_133890729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:57 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het moet wel heel aankomen he.
Ik heb een dure robotstofzuiger op die manier verstuurd... Maak je geen zorgen. :P

Een gek hoef ik geen gekke ideeën te geven trouwens. ;)
pi_133890785
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

_O-

Die DHL doos is de doos waarin 23andme de tests naar mij heeft gestuurd. Het heeft echt de juiste formaat, vandaar. En als ik hem verder helemaal goed dichtplak komt alles vast en zeker heel aan haha.
pi_133890867
Ik had gewoon geen zin om die robotstofzuiger in originele verpakking zonder omdoos te versturen. Dat vertrouw ik gewoon niet. Vandaar dat ik er iets omheen wilde hebben, en ik had alleen een vuilniszak tot m'n beschikking... *)
pi_133890868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

_O-

Die DHL doos is de doos waarin 23andme de tests naar mij heeft gestuurd. Het heeft echt de juiste formaat, vandaar. En als ik hem verder helemaal goed dichtplak komt alles vast en zeker heel aan haha.
Betaald.

pi_133890883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Betaald.

[ afbeelding ]
Dat is ¤ 3,875 teveel. :P
pi_133890917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat is ¤ 3,875 teveel. :P
Ik ging niet akkoord met verzendkosten delen.
pi_133890935
Echt he. Azicikta hediyemiz olsaydi.
pi_133890949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Was dat 'too dutch'?
pi_133890970
quote:

[..]

_O_

Eén van de goede eigenschappen van een Turk. Helaas ook vaak een van de zwakke punten...
pi_133891008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Was dat 'too dutch'?
Overduidelijk.
pi_133891079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

_O_

Eén van de goede eigenschappen van een Turk. Helaas ook vaak een van de zwakke punten...
Hoe is dat een zwak punt :P
pi_133891131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoe is dat een zwak punt :P
Als je niet uitkijkt maken anderen daarvan gebruik. Been there, done that. :)
pi_133891137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Overduidelijk.
Auw.
pi_133891155
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Auw.
Borte heeft Hollandse trekjes. Lalalalalalala
pi_133891264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je niet uitkijkt maken anderen daarvan gebruik. Been there, done that. :)
Ja, same, maar maakt het nog steeds geen zwakte op zich. Als ik tegen iemand aardig doe of ik geef iets, omwille van god, dat raak je nooit kwijt, want je krijgt daar sevap/hasanat voor. Als je aardig doet tegen mensen en je verwacht dat ze hetzelfde terugdoen, dan kan het soms lelijk tegenvallen.
pi_133891437
quote:

[..]

14.gif.
pi_133891461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, same, maar maakt het nog steeds geen zwakte op zich. Als ik tegen iemand aardig doe of ik geef iets, omwille van god, dat raak je nooit kwijt, want je krijgt daar sevap/hasanat voor. Als je aardig doet tegen mensen en je verwacht dat ze hetzelfde terugdoen, dan kan het soms lelijk tegenvallen.
Aardig doen tegen mensen waarvan je weet dat ze misbruik van je maken is gewoon dom.
pi_133891511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik ben aardig tegen anderen omdat zij ook aardig zijn. Niet omdat ik verwacht dat ze hetzelfde terugdoen.

Stel dat ik jou nu zou vragen om samen wat te drinken, dan zou ik gewoon betalen. Gewoon omdat jij mijn gast bent. Sommige mensen hebben echter door dat ik wat betreft geld best makkelijk ben, en proberen dan daarvan te profiteren cq misbruik van te maken. Gelukkig heb ik dat soort mensen snel door, maar mocht ik een keer verliefd worden op zo'n dame dan ben ik de sjaak. :P
pi_133891530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Aardig doen tegen mensen waarvan je weet dat ze misbruik van je maken is gewoon dom.
Heb dat ook niet gezegd, als iemand van jouw goede wil misbruik maakt en jij bent daar niet bewust van, dat is iets anders dan bewust iemand anders laten meeprofiteren die dat doet met malafide gedachten.
pi_133891652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben aardig tegen anderen omdat zij ook aardig zijn. Niet omdat ik verwacht dat ze hetzelfde terugdoen.

Stel dat ik jou nu zou vragen om samen wat te drinken, dan zou ik gewoon betalen. Gewoon omdat jij mijn gast bent. Sommige mensen hebben echter door dat ik wat betreft geld best makkelijk ben, en proberen dan daarvan te profiteren cq misbruik van te maken. Gelukkig heb ik dat soort mensen snel door, maar mocht ik een keer verliefd worden op zo'n dame dan ben ik de sjaak. :P
Dus als iemand niet aardig tegen jou is, dan ben jij dat ook niet? Moeten zij dan ook eerst aardig tegen jou zijn voordat jij dat tegen hen bent?
pi_133891776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dus als iemand niet aardig tegen jou is, dan ben jij dat ook niet? Moeten zij dan ook eerst aardig tegen jou zijn voordat jij dat tegen hen bent?
Sorry, er ontbreekt een stukje. :P

Met 'aardig' bedoel ik in dit geval dat ik de ander wel 'mag' (als in: goed mens). In principe begint iedereen bij mij op 'level 0' qua vertrouwen en aardigheid. Ik zal dan ook aardig doen tegen deze mensen. Geloof me, ik ben echt aardig. Te aardig soms... :')
pi_133891831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Heb dat ook niet gezegd, als iemand van jouw goede wil misbruik maakt en jij bent daar niet bewust van, dat is iets anders dan bewust iemand anders laten meeprofiteren die dat doet met malafide gedachten.
Gelukkig.
pi_133891906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Met 'aardig' bedoel ik in dit geval dat ik de ander wel 'mag' (als in: goed mens). In principe begint iedereen bij mij op 'level 0' qua vertrouwen en aardigheid. Ik zal dan ook aardig doen tegen deze mensen. Geloof me, ik ben echt aardig. Te aardig soms... :')
Ja, dit bedoel ik dus. Ik doe aardig en ben gul tegenover iedereen. Maar als ik op een gegeven moment merk dat ik degene ben die altijd gul is (terwijl de andere ook evenveel geld bezit), dan houd het voor mij wel op.

Overigens moet je ook niet te gul zijn, anders denken mensen dat je een enayi bent. Yani ook als je iemand voor het eerst leert kennen.
pi_133891948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik begrijp het, je kunt beter eerst anderen peilen, wat jij hebt kun je wel een zwakte noemen. Ik ben niet zo (helaas?).

En dus wat Borte zegt in haar tweede alinea :P
pi_133892225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, dit bedoel ik dus. Ik doe aardig en ben gul tegenover iedereen. Maar als ik op een gegeven moment merk dat ik degene ben die altijd gul is (terwijl de andere ook evenveel geld bezit), dan houd het voor mij wel op.
Zolang ik niet het idee heb dat de ander van me probeert te profiteren vind ik het prima. Ik vind het helemaal niet erg om degene te zijn die steeds het etentje of drankje betaalt, zeker niet omdat ik in 99% van de gevallen degene heb die voorstelt om wat te gaan eten en drinken. :P

quote:
Overigens moet je ook niet te gul zijn, anders denken mensen dat je een enayi bent. Yani ook als je iemand voor het eerst leert kennen.
Het is niet zo dat ik zo'n persoon zal bombarderen met allerlei cadeautjes en dergelijke, maar no way dat ik een dame laat betalen voor een etentje of drankje wanneer we elkaar leren kennen. Wat dat betreft ben ik hééél erg Turks. :P Dat meisje mag wel een ijsje of koffie voor me bestellen als ze zo graag iets wil betalen. ;)
pi_133892275

pi_133892328
En dan deze reactie

quote:
Fernando Villa OMG i thought i was the only in earth :')
pi_133892358
Ik heb ook neiging om altijd zo te slapen, alles indekken van beneden, links en rechts. Soort van eskimo

pi_133892367
quote:
Is een slaapzak dan niet handiger? :P Ik sliep vroeger in een slaapzak op bed... :')
pi_133892448
Nee, het moet echt zoals op het plaatje. Moet gewoon. Elke avond.
pi_133892543
Toen ik last begon te krijgen van muggen begon ik zo te slapen zodat ze me niet meer beten.

Werkt eigenlijk wel
pi_133892555
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, het moet echt zoals op het plaatje. Moet gewoon. Elke avond.
R&P / Rare gewoontes en/of ticks? :D
pi_133892680
Bedtijd voor mij, welterusten! :W
pi_133892800
Iyi geceler, ik ga ook maar eens :W
pi_133895540
Thuis!

Hoi
pi_133895822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Levensles in 1.5 minuut.

pi_133897463
Update:

Tweede date gehad. Ik zie er geen toekomst in. Ik wou een moderne Turkse man, maar deze gast heeft misschien 1000 bedpartners gehad! Hij was een model, topsporter en van alles plus met een hoge libido. Zo'n man hou ik nooit vast :') Ben wel slim, leuk, gestoord, geinig etc. Zo geweldig ben ik niet. Beter nu kappen en gewoon doorgaan met single zijn. Ik zit bijna op de helft van een jaar, so.. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 00:35:08 #271
179075 hugecooll
pi_133897545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef MaidensTower het volgende:
Update:

Tweede date gehad. Ik zie er geen toekomst in. Ik wou een moderne Turkse man, maar deze gast heeft misschien 1000 bedpartners gehad! Hij was een model, topsporter en van alles plus met een hoge libido. Zo'n man hou ik nooit vast :') Ben wel slim, leuk, gestoord, geinig etc. Zo geweldig ben ik niet. Beter nu kappen en gewoon doorgaan met single zijn. Ik zit bijna op de helft van een jaar, so.. ;)
de mannelijke MT afkraken
pi_133897666
quote:
Update:

_O- :')
pi_133897695
Hij is mijn gevorderde versie. (Wel bijzonder dat ik gewoon 1 dag na hem geboren ben.) Ik ben niet zo zelfverzekerd om dat aan te kunnen. Word relatief snel verliefd. Hij niet, maar vindt mij wel erg leuk. Hij zei dat ik trekjes had van zijn ex waar hij smoorverliefd op was. Maar goed. Ben haar niet.
  woensdag 4 december 2013 @ 00:44:39 #274
179075 hugecooll
pi_133897814
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is mijn gevorderde versie. (Wel bijzonder dat ik gewoon 1 dag na hem geboren ben.) Ik ben niet zo zelfverzekerd om dat aan te kunnen. Word relatief snel verliefd. Hij niet, maar vindt mij wel erg leuk. Hij zei dat ik trekjes had van zijn ex waar hij smoorverliefd op was. Maar goed. Ben haar niet.
Komt wel goed schatje :*

[ Bericht 8% gewijzigd door hugecooll op 04-12-2013 00:50:48 ]
pi_133898222
Het is goed lieverd :*
pi_133898317
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
tuurlijk!
-Rabia Al-Basri
pi_133898429
quote:
Update:

tweede alweer, ik heb de eerste date gemist dan of was dat die kickboxr?
-Rabia Al-Basri
pi_133898441
Twee dagen achter elkaar. Ja, die :)
pi_133898504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 01:19 schreef MaidensTower het volgende:
Twee dagen achter elkaar. Ja, die :)
wat bedoel je met: Ik zit bijna op de helft van een jaar, so..
-Rabia Al-Basri
pi_133898605
Een jaar lang geen man was het idee.
pi_133898649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef MaidensTower het volgende:
Een jaar lang geen man was het idee.
maar als dat de insteek was/is waarom daten?
-Rabia Al-Basri
pi_133898668
Omdat ik geen Turkse mannen zoals hij ontmoet die geen problemen hebben met mijn verleden en gewoon boeiend zijn.
pi_133898688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
Omdat ik geen Turkse mannen zoals hij ontmoet die geen problemen hebben met mijn verleden en gewoon boeiend zijn.
beide gasten zijn uitzondering op de regel?
-Rabia Al-Basri
pi_133898719
Denk het? Ik geef wel toe dat ik al jaren lang nier open stond voor Turkse mannen. k zou t niet weten
  woensdag 4 december 2013 @ 01:41:51 #285
179075 hugecooll
pi_133898736
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
Wel mooi dat je dan wel een probleem hebt met zijn verleden :P
pi_133898750

[ Bericht 45% gewijzigd door MaidensTower op 04-12-2013 01:50:49 ]
pi_133898786
quote:
loser :')
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 december 2013 @ 01:55:49 #288
179075 hugecooll
pi_133899475
Jammer MT... Maar je hebt 'm bijna gevonden dus.
pi_133899638
quote:
Update:

Klinkt als trouwmateriaal.
pi_133899664
Hoge pieken, diepe dalen, elkaar snel opvolgend.

Lijkt me helemaal niets.
pi_133899775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:18 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Klinkt als trouwmateriaal.
Zulke mannen blijven niet bij een vrouw, zelfs niet door te trouwen.

Bij mannen die goed liggen bij vrouwen (en vice versa) is de kans m.i. relatief groot dat deze persoon toch wat avontuurtjes wil beleven. Niet met dezelfde persoon. En anders wordt deze persoon wel verleid tot avontuurtjes door een ander... Al helemaal als ie dat leventje is gewend.
pi_133899898
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zulke mannen blijven niet bij een vrouw, zelfs niet door te trouwen.

Bij mannen die goed liggen bij vrouwen (en vice versa) is de kans m.i. relatief groot dat deze persoon toch wat avontuurtjes wil beleven. Niet met dezelfde persoon. En anders wordt deze persoon wel verleid tot avontuurtjes door een ander... Al helemaal als ie dat leventje is gewend.
Was sarcastisch.

Ik weet het, slecht van me.
pi_133899926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Was sarcastisch.

Ik weet het, slecht van me.
Het is nog vroeg in de ochtend, dan begrijp ik sarcastische opmerkingen nog niet... :')

* sylvesterrr gaat koffie halen...
pi_133899996
Anladım sevgili arkadaşlar. Yinede denemeye değdi. Güzeldi :)
pi_133900042
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Bij mannen die goed liggen bij vrouwen (en vice versa) is de kans m.i. relatief groot dat deze persoon toch wat avontuurtjes wil beleven. Niet met dezelfde persoon. En anders wordt deze persoon wel verleid tot avontuurtjes door een ander...
Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
pi_133900063
Waarom?
  woensdag 4 december 2013 @ 09:04:03 #298
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133900092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef MaidensTower het volgende:
Anladım sevgili arkadaşlar. Yinede denemeye değdi. Güzeldi :)
Nederlands aub.

Is nou al een aantal keren gezegd. Als er berichten gewijzigd worden dan weet je hoe het komt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_133900101
Oke.
pi_133900131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
Welk aspect niet?

Ook niet na de nuancering ("relatief groot")?
pi_133900140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welk aspect niet?

Ook niet na de nuancering ("relatief groot")?
Wat is relatief groot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')