SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je me nu al afgeschreven? Ik ben geen wegwerpvoorwerp hoor...quote:I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!
Koop alvast een pak virtuele tissuesquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
MaidensTower, jij bent echt van de extremen..
Have fun.
Zij is gewoon een vrouwelijke player.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
Have fun.
Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
Have fun.
Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is gewoon een vrouwelijke player.
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerkenEn soms botsen mijn ratio en gevoel. Maar het is wel een groot verschil dat ik nu na jaren toch voor een Turk kies. Dat vind ik persoonlijk heel extreem. De rest is allemaal gewoontjes, mij kennende.
Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert)quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.
Ik mis een beetje het balans tussen 'gewoon normaal doen' en 'doen wat je leuk lijkt'/'wat je gevoel zegt'.
het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...
Houden van liefde.. Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.
Maar goed, whatever floats your boat.
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert)Dit is wat ik wil. Of hij het gaat worden weet ik niet. Maar ik ga niet langer kansloos achter niet-Turkse mannen. Het bevredigt niet.
Ze zou je een jaar niet daten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man,
She's in lust zoals ze het zelf ooit eerder heeft genoemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)
Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...
Houden van liefde.. Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.
Maar goed, whatever floats your boat.
ze is momenteel bezig met haar 1 jaar single challengequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.
Dat weet ik. Ik weet ook dat we verschillend zijn, we denken en doen anders. Maar blijkbaar ben jij niet zo tevreden met hoe je denkt en doet, gezien je geschiedenis. Prima, maar ik zie je telkens een herhaling van zetten doen. Zo ook nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik werk niet zoals jou ZarGon.
Ach, dan hoort het er allemaal bij en kun je beter leren omgaan met de teleurstellingen.quote:Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféIk ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Dus na 5 maanden toch wel weer snoepen van de verboden vrucht? Niet doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik ben al 5 maanden single en heb iets minder dan dat niets gedaan met mannen
Ja, ze is afgelopen zaterdag verliefd geworden op een kaketoe. Ze had het de dag/avond over die vogel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféIk ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Nou, ik wens het beste voor je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet hoe de meeste leden hier over mijn datingleven denkt, maar ik moet het toch kwijt hoor
Al jarenlang draai ik heen om wat ik eigenlijk wil vanwege onzekerheden. Dankzij jullie heb ik het voor het eerst geuit (hier). Zo heb ik een knoop doorgehakt! Ik heb gisteravond een Turkse man ontmoet die past in het plaatje waarvan ik dacht dat het niet bestaat.
We hebben 3,5 uur gekletst. Ik ben trouwens heel open en eerlijk over mijn achtergrond. Maar dat leek bijna onbelangrijk voor hem. Onze gesprekken hadden veel diepgang en het wisselde zich af met geouwehoer. Geen gekus, jij overdreven geflirt, geen rare intenties, we leren elkaar kennen! Ik neem dit serieus en ga geen gekke dingen doen, hem bespringen of iets. I'm gonna act like a lady like I should. Ik zie er potentie in. Aan de hand van hoe gentle hij tegen mij is en zijn blijvende interesse hij ook denk ik. We gaan straks lunchen. I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!
Ik ben gefascineerd en vind hem best leukWat voelt het heerlijk om Turkse grapjes te maken. Wat spreekt hij mooi Turks!!! Het heeft echt charme!
Wordt ze verliefd op hem, of verliefd op het idee van een relatie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat ze nu wél gelukkig kan worden. Iets minder snel verliefd worden zou op zich geen kwaad kunnen.
Ik begrijp wat je bedoelt. Normaliter geef ik je snel gelijk, maar nu denk ik er iets anders over, want het gaat om een Turk en wel mijn type. Geen random guy van school, werk, sportschool, Fok die doorgaans nooit helemaal mijn type waren, maar ik met İEMAND moest zijn. Ja, dat wil ik nog steeds, maar ik heb mijn İD geaccepteerd en daardoor kieskeuriger. Hij boeit mij en ik wil hem beter leren kennen. Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet ook dat we verschillend zijn, we denken en doen anders. Maar blijkbaar ben jij niet zo tevreden met hoe je denkt en doet, gezien je geschiedenis. Prima, maar ik zie je telkens een herhaling van zetten doen. Zo ook nu.
[..]
Ach, dan hoort het er allemaal bij en kun je beter leren omgaan met de teleurstellingen.
Niets mis met intens beleven; ik heb slechts het idee dat je je gewoontes aan het uitvoeren bent.
Ik ben benieuwd naar de topics die zullen komen. Zo handelen gaat je namelijk vast en zeker helemaal gek maken, want je weet niet hoe je ermee om moet gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot die tijd ga ik mij bescheiden houden
Waar de meesten over vallen is dat je nu al helemaal in de wolken bent, denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houdenIets wat mij een worst kon wezen, omdat ik er toch niet in geloofde dat er iemand bestaat van mijn roots die bij me past.
Ik ben NİET verliefd. Ik ben gefascineerd door zijn bestaan! Hij bestaat! Een Turkse man die niet bekrompen is, wijs is, over zichzelf en het leven heeft nagedacht, sport (hij is naast zijn werk Thaiboxing leraar). Hij gaat om met alle afkomsten én zijn eigen volk. Hij is erg gewaardeerd in zijn omgeving. Wel 5 mensen groetten hem gisteren. Hij weet hoe hij zich moet kleden, zitten, uiten. Tjah, dat is écht wel de moeite waard om het een kans te gevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat ze nu wél gelukkig kan worden. Iets minder snel verliefd worden zou op zich geen kwaad kunnen.
Ik wou dat ik zo snel verliefd kon worden, dan had ik nu ook wat met die Turkse studente.
Hetzelfde wat Sylverster zegt. Je loopt te hard van stapel. Je kent hem nog niet eens. Het moet emotioneel gelijkwaardig blijven, want ander krijg je geen gezond begin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Normaliter geef ik je snel gelijk, maar nu denk ik er iets anders over, want het gaat om een Turk en wel mijn type. Geen random guy van school, werk, sportschool, Fok die doorgaans nooit helemaal mijn type waren, maar ik met İEMAND moest zijn. Ja, dat wil ik nog steeds, maar ik heb mijn İD geaccepteerd en daardoor kieskeuriger. Hij boeit mij en ik wil hem beter leren kennen. Ik denk voor de verandering niet aan zoenen, seks en al die spannende dingen, want hij is trouwmateriaal. Bu aftasten of dat wederzijds is. Tot die tijd ga ik mij bescheiden houdenIets wat mij een worst kon wezen, omdat ik er toch niet in geloofde dat er iemand bestaat van mijn roots die bij me past.
Gisteren en vandaag is ze hoppidik. Ze maakt zelfs geintjes over trouwen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar de meesten over vallen is dat je nu al helemaal in de wolken bent, denk ik.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij en wat Fokkers hier komen op mijn bruiloft als ik met een Turkse ga trouwen!
klinkt wel een beetje als zarGonquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben NİET verliefd. Ik ben gefascineerd door zijn bestaan! Hij bestaat! Een Turkse man die niet bekrompen is, wijs is, over zichzelf en het leven heeft nagedacht, sport (hij is naast zijn werk Thaiboxing leraar). Hij gaat om met alle afkomsten én zijn eigen volk. Hij is erg gewaardeerd in zijn omgeving. Wel 5 mensen groetten hem gisteren. Hij weet hoe hij zich moet kleden, zitten, uiten. Tjah, dat is écht wel de moeite waard om het een kans te gevenIk wil hem beter leren kennen in plaatst van een relatie.
Wees eens eerlijk: heb je jezelf voorgesteld hoe zou zijn om met hem in een relatie te zijn? Of dat je met 'm was getrouwd?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben NİET verliefd. Ik ben gefascineerd door zijn bestaan! Hij bestaat! Een Turkse man die niet bekrompen is, wijs is, over zichzelf en het leven heeft nagedacht, sport (hij is naast zijn werk Thaiboxing leraar). Hij gaat om met alle afkomsten én zijn eigen volk. Hij is erg gewaardeerd in zijn omgeving. Wel 5 mensen groetten hem gisteren. Hij weet hoe hij zich moet kleden, zitten, uiten. Tjah, dat is écht wel de moeite waard om het een kans te gevenIk wil hem beter leren kennen in plaatst van een relatie.
Je snapt dat het ook vies tegen kan vallen, als je hem beter leert kennen. Je idealiseert hem...quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klinkt wel een beetje als zarGon
Ik weet idd niet hoe ik moet omgaan me iemand die mijn type is. Ik vrees alleen voor seksuele frustraties hahahaha. Hij heeft een prachtig lichaam en ik ben niet zo van het kuis zijn wanneer ik een man leuk vind. Maar voor een toekomst met zo'n man ga ik mij flink inhouden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de topics die zullen komen. Zo handelen gaat je namelijk vast en zeker helemaal gek maken, want je weet niet hoe je ermee om moet gaat.
Jij zou een goede verkoper zijn, alleen moet je opletten dat men je niet doorkrijgt, want dan prikt men zo door je heen in het vervolg.
Mijn motto bij zulke zaken is: "easy come, easy go".quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet idd niet hoe ik moet omgaan me iemand die mijn type is. Ik vrees alleen voor seksuele frustraties hahahaha. Hij heeft een prachtig lichaam en ik ben niet zo van het kuis zijn wanneer ik een man leuk vind. Maar voor een toekomst met zo'n man ga ik mij flink inhouden.
Als je snel intiem wil zijn, doe je ding. Maar dan werk je in de hand dat alleen de intimiteit de bepalende factor wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar weet je... Iets waar je hard voor werkt en moeite voor doet betekent uiteindelijk ook meer voor je, de waarde ervan weet je beter te schatten. Dat is dan ook waar het mijns inziens tegenwoordig misgaat tegenwoordig, een relatie of bepaalde onderdelen die bij een relatie horen lijken zo vanzelfsprekend te zijn dat het zijn waarde verliest. Easy come, easy go, zoiets.
Simpel voorbeeldje: zakgeld dat je krijgt van je ouders geef je gemakkelijk uit; geld dat je zelf verdient ben je wel wat voorzichtiger mee. Zo gaat het bij de liefde mijns inziens ook: steek je er moeite en tijd en geduld en noem het maar op in, dan krijg je dat uiteindelijk ook wel terug in een andere vorm (met een beetje geluk heb je een partner waar je aan je dood aan vastzit). Op de juiste manier in de liefde investeren kan je ook nog eens zielsgelukkig maken (al is het vasthouden van dat gevoel moeilijk, hm).
door mensen te zien als mensenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik ga jullie dan wel om raad vragen waar ik wel onzeker over ben: ja, ik kan vrij snel verliefd worden. Hoe voorkom ik dat?
Waar word je verliefd op?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, ik ga jullie dan wel om raad vragen waar ik wel onzeker over ben: ja, ik kan vrij snel verliefd worden. Hoe voorkom ik dat?
Ok, dan herstel ik mezelf: je komt over alsof je verliefd bent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet... of door op iemand anders verliefd te zijn. Je kunt wel proberen objectief te blijven door lijstjes samen te stellen van wat er fout of niet goed zou kunnen zijn aan hem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MaidensTower het volgende:
Die onthoud ik. Zo wil ik hem niet binden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn motto bij zulke zaken is: "easy come, easy go".
[..]
Als je snel intiem wil zijn, doe je ding. Maar dan werk je in de hand dat alleen de intimiteit de bepalende factor wordt.
Idd, met seks ga je hem niet binden aan jezelf op een gezonde manier dat uit kan lopen op een huwelijk, want dat is toch wat jij wil?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die onthoud ik. Zo wil ik hem niet binden.
Dat eerste moet je mij even uitleggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet... of door op iemand anders verliefd te zijn. Je kunt wel proberen objectief te blijven door lijstjes samen te stellen van wat er fout of niet goed zou kunnen zijn aan hem.
Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was datquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Idd, met seks ga je hem niet binden aan jezelf op een gezonde manier dat uit kan lopen op een huwelijk, want dat is toch wat jij wil?
Houd jezelf in en voorkom intimiteit (zoenen valt onder intimiteit) voordat je een relatie hebt (dat hij je vriendin noemt). Dat is de eerste stap. Niet zoenen omdat je hem leuk vindt, maar omdat je echt een toekomst met hem ziet. Zoenen versterkt je verlangens/gevoelens alleen maar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was datMaar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.
Tips? Dit klinkt heel zwak allemaal misschien, maar ik wil het niet verpesten mocht hij het echt zijn
Klinkt zo raar, dit. Is vast zo geworden mettertijd, anders snap ik dit ook niet. (quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was dat
Wees classy en elegant. Wees een dame.quote:Maar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.
Tips? Dit klinkt heel zwak allemaal misschien, maar ik wil het niet verpesten mocht hij het echt zijn
Je wordt gewoon verliefd, dat is niet echt iets wat je in je eigen hand hebt. Dus als je op de verkeerde persoon verliefd bent, heb je er ook geen last van terwijl je iets serieus probeert op te bouwen met iemand anders.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat eerste moet je mij even uitleggen.
De vraag is: is ze verliefd op de persoon, of op het beeld dat ze heeft van die persoon.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je wordt gewoon verliefd, dat is niet echt iets wat je in je eigen hand hebt. Dus als je op de verkeerde persoon verliefd bent, heb je er ook geen last van terwijl je iets serieus probeert op te bouwen met iemand anders.
Wees een dame! Dus inderdaad ook die dingen wat jij zegt, niet haasten. Neem je tijd. Hoeveel tijd je moet nemen, moet je aan Zargon vragen. Ik heb namelijk nooit gedatet. XDquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat klopt. Met mijn ex-verloofde was dat veel makkelijker, want ik hield wel van hem, maar ik werd niet echt opgewonden van hem. Was een kutseksleven was datMaar ik weet dus niet hoe ik om moet gaan met de combinatie van looks, persoonlijkheid en brains. Ik begin er maar mee om met hem af te spreken in het publiek en vermijd huisbezoeken. Hem niet aanraken en op een beetje afstand zitten van hem. Het zoenen moet voorlopig vermeden worden.
Je bent altijd verliefd op het beeld dat je hebt van een persoon. Als je verliefd bent, idealiseer je die persoon. Daarom is het gezonder om pas later in een relatie verliefd te worden en niet verliefdheid achterna te rennen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vraag is: is ze verliefd op de persoon, of op het beeld dat ze heeft van die persoon.
Dat is een mooi uitgangspunt voor meer, maar dat is dan ook alles...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:14 schreef MaidensTower het volgende:
Op moment op het feit dat er een Turk bestaat die zoals mij denkt over het leven
Als je die persoon maar net kent (gisteravond ontmoet), dan is het beeld voor het grootste gedeelte gebaseerd op je eigen invulling/fantasie/droom.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent altijd verliefd op het beeld dat je hebt van een persoon. Als je verliefd bent, idealiseer je die persoon.
Ergens tussen de 20-25 jaren (ik bewaar graag mijn anonimiteit op internet).quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef MaidensTower het volgende:
Oh? Hoe oud ben je?
ZarGon, wat maakt Julide anders dan andere dames? Wat waardeer je het meest aan haar?
True thatquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is een mooi uitgangspunt voor meer, maar dat is dan ook alles...
Dan kom ik daar gauw achter, mocht dat zo zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef expans het volgende:
Biraz havalarda ucuyorsun
Ik ga even de rol van Zargon overnemen en de psycholoog uithangen maar voor mij lijkt het alsof je gewoon nog steeds issues hebt met je verleden en je dit ziet/gebruikt als een soort uitlaatklep zonder dat je het doorhebt.
Oke, ik ben weer nuchter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je die persoon maar net kent (gisteravond ontmoet), dan is het beeld voor het grootste gedeelte gebaseerd op je eigen invulling/fantasie/droom.
Oh, ik wil je beeld van het prins op het witte paard niet verpesten maar omdat je zo open bent kan hij ook iets hebben van easy catch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan kom ik daar gauw achter, mocht dat zo zijn
Oh God, dát kan ook! Hoe voorkom ik zijn beeld, mocht hij zo denken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef expans het volgende:
[..]
Oh, ik wil je beeld van het prins op het witte paard niet verpesten maar omdat je zo open bent kan hij ook iets hebben van easy catch.
Ik ben altijd de pessimist met negatieve gedachtes, sorry
Niet, want als hij zo denkt dan is ie gewoon niet de ware.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh God, dát kan ook! Hoe voorkom ik zijn beeld, mocht hij zo denken?
Ik houd je eraan...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke! Ik pas gwn de dame/lady skills toe. Als hij een good guy is verdien ik zijn respect. Als hij een bad guy is haakt hij wel af wanneer hij geen seks krijgt.
Punt
Je lijkt een borderliner.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke! Ik pas gwn de dame/lady skills toe. Als hij een good guy is verdien ik zijn respect. Als hij een bad guy is haakt hij wel af wanneer hij geen seks krijgt.
Punt
Geldt dat voor zoenen? Ja toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik houd je eraan...
Of liever niet, sumo enzo.![]()
Jij lijkt onwetend over jezelf. Waar ben jij mee bezig?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij lijkt ontwetend wat betreft persoonlijkheidsstoornissen.
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Geldt dat voor zoenen? Ja toch?
Ik ga je niet proberen te overtuigen, want ik zie de logica er ook niet van als ik het vanuit jouw invalshoek bekijk. Je hebt gelijk op basis van wat je hier over mij leestquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij lijkt onwetend over jezelf. Waar ben jij mee bezig?
Vorige week was het een Fokker en nu ben je stapel op een Turk die je hebt ontmoet? Heb jij elke dag een ander op het oog?
Ook typisch. Zodra je kritiek krijgt is het altijd: ja, haklisin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ga je niet proberen te overtuigen, want ik zie de logica er ook niet van als ik het vanuit jouw invalshoek bekijk. Je hebt gelijk op basis van wat je hier over mij leest
1 jan 2014 00:00quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Done done London! I'm in!
Deadline: 31 dec om 0:00?
Opmerkelijk is dat ja, maar goed iedere Turkse man heeft zulke inzichten in de wereld van het voetbal dat hij eigenlijk Fener zou moeten coachen... Dus waarom ook niet?quote:
Ik snap dit eigenlijk wel. Er is namelijk een fantasie aspect van het seksleven zelf. Het rare is dat de mens zelf tijdens de seks niet gewoon kan genieten van seks; ze moet begeleidt worden met een fantasie. XDquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt zo raar, dit. Is vast zo geworden mettertijd, anders snap ik dit ook niet. (. )
Verklaar jij dan maar waarom zij zo voelt...quote:
Dat kan ik niet. Ik doel op hetgeen jij boven claimt over de mens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Verklaar jij dan maar waarom zij zo voelt...
Neequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
Was ik maar een beetje zoals jou, Maiden.
Dat is geen verklaring, maar een constatering...quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik doel op hetgeen jij boven claimt over de mens.
Houden van is niet alles. Ik hou ook van m'n moeder tenslotte.
Mijn zin parafraserenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit ongebruikte geilheid een beetje de weg kwijt raken
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:34 schreef Arcadia het volgende:
Te lang afstand houden kan ervoor zorgen dat je dan weer een overload aan gevoelens krijgt wanneer je een potentiele partner vindt.
Neyse, ik ga er verder niet op in. Maar wat jij zei over de mens klopt niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is geen verklaring, maar een constatering...
Inspiratie voor de merknaam van haar kledinglijn kwam dan ook van haarzelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neyse, ik ga er verder niet op in. Maar wat jij zei over de mens klopt niet.
Moest aan iemand denken toen ik dit lashttp://glamora.ma/2013/12/olcay_gulsen_weer_aan_de_man.html
Natuurlijk ga je niet verder op in. Je hebt overduidelijk geen argumenten om iets te beweren. Waarom zou je anders dit vluchtgedrag tonen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neyse, ik ga er verder niet op in. Maar wat jij zei over de mens klopt niet.
Het is geen vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je niet verder op in. Je hebt overduidelijk geen argumenten om iets te beweren. Waarom zou je anders dit vluchtgedrag tonen?
quote:Gyrus Fusiformis:
De gyrus fusiformis of spoelvormige winding is een hersenwinding die loopt aan de (binnen)onderkant van de temporale en occipitale kwab. De schorsgebieden van de gyrus fusiformis zijn onderdeel van de cortex temporalis inferior. Dit gebied vormt het eindpunt van de ventrale route in het visuele systeem. Het speelt een rol in de visuele waarneming en geheugen van visuele objecten zoals voorwerpen, woorden en gezichten. Laesies in dit gebied kunnen leiden tot visuele agnosie (niet herkennen van objecten) en prosopagnosie (niet herkennen van gezichten). Met behulp van modern beeldvormend onderzoek heeft men ook de betrokkenheid van de gyrus fusiformis in de waarneming van gezichten in gezonde proefpersonen kunnen aantonen. Dit specifieke gebied, dat meer reageert op gezichten dan op andere voorwerpen, wordt ook wel het fusiforme aangezichtshersengebied (Engels: fusiform face area) genoemd.
Was vandaag een stukje van Ted Talks aan het kijken, dit kwam langs als een term in de hersenanatomie dat ik best interessant vond.quote:
quote:
Niet antwoorden op mijn vraagquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft iemand interesse in een 23andme test? Anders ga ik mijn laatste test zelf gebruiken.
Wat kan je ermee, waar is het goed voor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft iemand interesse in een 23andme test? Anders ga ik mijn laatste test zelf gebruiken.
Zgn professor in genetica shit uithangen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat kan je ermee, waar is het goed voor?
Oke.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mobiel, geen zin om veel te typen. Antwoord later wel.
80 euro. Verzendkosten naar Amerika inbegrepen.
Fools seldom differ.quote:
Je hebt er niks aan dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zgn professor in genetica shit uithangen.
Eerst maar eens geloven dat liefde niet bestaat. Het is iets commercieels dat bedrijven mogelijk maakt jaarlijks miljardenomzet te draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hoi krokusje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Eerst maar eens geloven dat liefde niet bestaat. Het is iets commercieels dat bedrijven mogelijk maakt jaarlijks miljardenomzet te draaien.
To zover mijn eerste post.
wie jijquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Eerst maar eens geloven dat liefde niet bestaat. Het is iets commercieels dat bedrijven mogelijk maakt jaarlijks miljardenomzet te draaien.
To zover mijn eerste post.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoi krokusje.
Wat een achterlijke eerste post.
amerikaans bedrijf, de nsa heeft ze alquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef xminator het volgende:
Stel je voor dat je DNA-gegevens online komen te liggen...
Eng he.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef xminator het volgende:
The X-Factor, de Turkse ziel is gelukkig niet te ontleden en o zo ongrijpbaar voor de vijandquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef xminator het volgende:
Wat een simpel persoon ben je toch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cool. Maar wanneer ben je weer in NL? Want je kunt hem namelijk alleen via DHL express NL verzenden.quote:
Ik ben nu in NL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool. Maar wanneer ben je weer in NL? Want je kunt hem namelijk alleen via DHL express NL verzenden.
Borte, bi siktir git hele.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een simpel persoon ben je toch.
Idd. Daarom dat jij op Maidens wil lijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bakiyorumda adamini bulmusun. Soort zoekt soort.
Een beetje Maiden zou mij meer balanceren aangezien zij juist totaal verschillend van mij is - het tegenovergestelde van mijn soort dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Idd. Daarom dat jij op Maidens wil lijken.
Done.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taaam. PM me jouw adress enzooo.
Simpel vs erg simpel dus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een beetje Maiden zou mij meer balanceren aangezien zij juist totaal verschillend van mij is - het tegenovergestelde van mijn soort dus.
Lijkt wel alsof ze 24/7 aan het PMS'en is. Of juist te vroeg haar menopauze beleefd. Blijft een apart geval iig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:16 schreef zarGon het volgende:
wat een wijvengezeik
waarom gaan bekvechten uit het niets :/
ambi, trek je klauwen terug
Borte, ga spelen in je fabriek en boeken over DNA lezen. Hadi. Yallah.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze 24/7 aan het PMS'en is. Of juist te vroeg haar menopauze beleefd. Blijft een apart geval iig.
Zegt de bitch die zelf begint het met uitlokken van een bitchfight.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je smoel dan en speel niet op de man af.
preciesquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houd je smoel dan en speel niet op de man af.
dit is dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijkt langer aan de hand te zijn dan dat, anders zou hij/zij niet zo reageren vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
precies
[..]
dit is dus nergens voor nodig
daar begon het namelijk mee
Zij voelde zich aangesproken. Ik doelde in dit geval op jullie allemaal. Tevens begon deze manwijf vorige x zelf en kan ze nu een ietswat hardere reactie terug verwachten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
precies
[..]
dit is dus nergens voor nodig
daar begon het namelijk mee
Auw auw yeter ama.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij voelde zich aangesproken. Ik doelde in dit geval op jullie allemaal. Tevens begon deze manwijf vorige x zelf en kan ze nu een ietswat hardere reactie terug verwachten.
doe nou maar gewoon normaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij voelde zich aangesproken. Ik doelde in dit geval op jullie allemaal. Tevens begon deze manwijf vorige x zelf en kan ze nu een ietswat hardere reactie terug verwachten.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, hoor. Behalve die discussie van twee weken terug kan ik mij niet herinneren dat er nog iets heeft afgespeeld. Dit was gewoon een cheap-ass steek van haar.
Zg die zgn de boel komt sussenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon normaal
je bent zelf een manwijf met dit soort gedrag
Duidelijk wie hier begon met schelden/beledigen (zoals altijd):quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon normaal
je bent zelf een manwijf met dit soort gedrag
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een simpel persoon ben je toch.
ja ja blabla gewoon genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zg die zgn de boel komt sussenAllahin askina: sus. Jij fokt de boel juist op.
Kasinma.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen. Niet zo hard.
Volgens mij kwam die reactie van Stimerol over het 'zgn uithangen van een professor' of whatever toch iets eerder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Duidelijk wie hier begon met schelden/beledigen (zoals altijd):
[..]
Donder op pannenkoek. Her boka karisma, deze chick kan 't zelf oplossen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja ja blabla gewoon genoeg
pak lekker een stressbal of zo als je je frustraties wil uiten
Volgens mij heeft ze nergens jouw naam genoemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die reactie van Stimerol over het 'zgn uithangen van een professor' of whatever toch iets eerder.
los het dan maar via dm op en verneuk de sfeer niet onnodig. het gaat namelijk nergens over, die plotselinge ontploffingen mogen jullie dan onderling oplossenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Donder op pannenkoek. Her boka karisma, deze chick kan 't zelf oplossen.
Ik vind het bijna eng worden hoe schijnheilig jij altijd doet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nergens jouw naam genoemd.
Blablabla jaja hou nou maar op. Zipppp it.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
los het dan maar via dm op en verneuk de sfeer niet onnodig. het gaat namelijk nergens over, die plotselinge ontploffingen mogen jullie dan onderling oplossen
en ik bemoei me ermee omdat na een heen-en-weertje niet stopt. doe het goed of doe het niet
Komt 't je bekend voorquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het bijna eng worden hoe schijnheilig jij altijd doet.
Hoezo zou zij dit richting jou bedoelen? Zolang zit ze hier niet op fok.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het bijna eng worden hoe schijnheilig jij altijd doet.
ambi...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo zou zij dit richting jou bedoelen? Zolang zit ze hier niet op fok.
Jezus man zij maakt zo'n reactie nadat ik begin over genetica en een DNA test. Hoe fucking achterlijk ben je als je niet inziet dat die reactie op mij sloeg - en anders ben je wel een ito voor het maken van zo'n reactie om vervolgens verbaasd te reageren dat degene die over genetica begon (en altijd het meest over genetica praat) zich aangesproken zou voelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo zou zij dit richting jou bedoelen? Zolang zit ze hier niet op fok.
Ik dacht dat het gewoon een algemene, niet serieuze opmerking was. Zal welquote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jezus man zij maakt zo'n reactie nadat ik begin over genetica en een DNA test. Hoe fucking achterlijk ben je als je niet inziet dat die reactie op mij sloeg - en anders ben je wel een ito voor het maken van zo'n reactie om vervolgens verbaasd te reageren dat degene die over genetica begon (en altijd het meest over genetica praat) zich aangesproken zou voelen.
(Ik heb opzettelijk veel beledigen gebruikt. Heb je tenminste weer iets om over te klagen.)
Ambi, ben jij dat?quote:
Ambi... niet doen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Je kunt Borte wel klaarmaken nu, zo heet is die chick
Klopt. Je mag me ook wel acili Adana noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Je kunt Borte wel klaarmaken nu, zo heet is die chick
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
Borte en zG genoeg hoor. Jullie gaan door met het verzieken van d sfeer. Omg, zijn jullie pms-ende ofsow?!
Laten we MT terugroepen, zodat je weer kan slijmen als een echte Tata.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
De sfeer hier was goed totdat Ambirol langskwam.
Waarom zou ik moeten slijmen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we MT terugroepen, zodat je weer kan slijmen als een echte Tata.
Oke. Om de sfeer enigszins normaal te houden ga ik nu weg, want jij bent de ideale persoon om door te gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:53 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog een leven naast fok
Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Dus ga maar gauw jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke. Om de sfeer enigszins normaal te houden ga ik nu weg, want jij bent de ideale persoon om door te gaan
flexen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef Arcadia het volgende:
Eerlijk zijn, de mannen onder ons flexen toch wel in de spiegel vlak voordat ze de douche instappen?
Kocasini aldatip iyi bok yemis gibi ovup niveau olmaksa, ben ik idd liever laag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Dus ga maar gauw ja
23 and me?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
jeetje ouderwets "gezellig" hier weer, lees ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kocasini aldatip iyi bok yemis gibi ovup niveau olmaksa, ben ik idd liever laag.
Sustum.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef Arcadia het volgende:
Stimo. Stop.
Borte was zo wijs genoeg om ermee te kappen. Maar nu ga jij gewoon verder.
Sagolquote:
wat is het dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef xaban06 het volgende:
Hahahahaha ne diye sorduysam wat 23andme is
Denken aan een M5 voor je deur en dan even een stijve opwekken en bewonderen voor de spiegel, denk ik.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kocasini aldatip iyi bok yemis gibi ovup niveau olmaksa, ben ik idd liever laag.
een stijve krijgen door een vervoersmiddel?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Denken aan een M5 voor je deur en dan even een stijve opwekken en bewonderen voor de spiegel, denk ik.
het is een M5!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
een stijve krijgen door een vervoersmiddel?
zon ding op 4 wielen toch?quote:
Een M5 is een verlengstuk daarvanquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
een stijve krijgen door een vervoersmiddel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een M5 is een verlengstuk daarvanwelke? die civics zijn vaak best stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Een hele saai geenzins opgevoerde uit '98quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke? die civics zijn vaak best stoer
nee dis geen leuke civicquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een hele saai geenzins opgevoerde uit '98maar hij start altijd, is is allang afgeschreven en dus ben er best blij mee..
Ditquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
De sfeer hier was goed totdat Ambirol langskwam.
nee. geen tintelingen in mijn onderlichaam.quote:
Volgens mij niet... Heb je een voorraadje postzegels over?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je pakketjes met postzegels verzenden?
Haha mijn oom die deze zomer naar TR is verhuisd had nog een voorraadje postzegels die hij aan ons heeft gegeven. Maaaar ik kan dus ik kan niet naar een TNT punt en een pakketje afgeven met 15 postzegels erop? Hehequote:Op dinsdag 3 december 2013 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Heb je een voorraadje postzegels over?
Ik wil je best 6,75 extra geven voor verzendkosten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha mijn oom die deze zomer naar TR is verhuisd had nog een voorraadje postzegels die hij aan ons heeft gegeven. Maaaar ik kan dus ik kan niet naar een TNT punt en een pakketje afgeven met 15 postzegels erop? Hehe
PostNL, TNT bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha mijn oom die deze zomer naar TR is verhuisd had nog een voorraadje postzegels die hij aan ons heeft gegeven. Maaaar ik kan dus ik kan niet naar een TNT punt en een pakketje afgeven met 15 postzegels erop? Hehe
Cool dan ga ik morgen met de postzegels naar het postkantoor. Oh nog een vraag, is het heel pauper of uberhaupt mogelijk om de test in een DHL express doos te versturen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PostNL, TNT bestaat niet meer...
Volgens WGR / Kan ik een pakket frankeren met postzegels? kan het wel...
Ik heb begin dit jaar een groot pakket in een vuilniszak gedaan en afgetapet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool dan ga ik morgen met de postzegels naar het postkantoor. Oh nog een vraag, is het heel pauper over uberhaupt mogelijk om de test in een DHL express doos te versturen?
Het moet wel heel aankomen he. Geef haar geen gekke ideëen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar een groot pakket in een vuilniszak gedaan en afgetapet...Zo'n DHL Express doos zal vast niet zo erg zijn.
Zolang één zijde groot genoeg is voor een pakketzegel (of als je met postzegels gaat frankeren groot genoeg voor de postzegels en barcode) zal het wel mogelijk zijn. Het gaat erom dat het adres duidelijk staat vermeld.
Ach ja, anders wikkel je het in met bakpapier ofzo om het neutraal te houden.
Ik heb een dure robotstofzuiger op die manier verstuurd... Maak je geen zorgen.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar een groot pakket in een vuilniszak gedaan en afgetapet...Zo'n DHL Express doos zal vast niet zo erg zijn.
Zolang één zijde groot genoeg is voor een pakketzegel (of als je met postzegels gaat frankeren groot genoeg voor de postzegels en barcode) zal het wel mogelijk zijn. Het gaat erom dat het adres duidelijk staat vermeld.
Ach ja, anders wikkel je het in met bakpapier ofzo om het neutraal te houden.
Betaald.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Die DHL doos is de doos waarin 23andme de tests naar mij heeft gestuurd. Het heeft echt de juiste formaat, vandaar. En als ik hem verder helemaal goed dichtplak komt alles vast en zeker heel aan haha.
Was dat 'too dutch'?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ging niet akkoord met verzendkosten delen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe is dat een zwak puntquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Eén van de goede eigenschappen van een Turk. Helaas ook vaak een van de zwakke punten...
Ja, same, maar maakt het nog steeds geen zwakte op zich. Als ik tegen iemand aardig doe of ik geef iets, omwille van god, dat raak je nooit kwijt, want je krijgt daar sevap/hasanat voor. Als je aardig doet tegen mensen en je verwacht dat ze hetzelfde terugdoen, dan kan het soms lelijk tegenvallen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt maken anderen daarvan gebruik. Been there, done that.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aardig doen tegen mensen waarvan je weet dat ze misbruik van je maken is gewoon dom.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, same, maar maakt het nog steeds geen zwakte op zich. Als ik tegen iemand aardig doe of ik geef iets, omwille van god, dat raak je nooit kwijt, want je krijgt daar sevap/hasanat voor. Als je aardig doet tegen mensen en je verwacht dat ze hetzelfde terugdoen, dan kan het soms lelijk tegenvallen.
Ik ben aardig tegen anderen omdat zij ook aardig zijn. Niet omdat ik verwacht dat ze hetzelfde terugdoen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, same, maar maakt het nog steeds geen zwakte op zich. Als ik tegen iemand aardig doe of ik geef iets, omwille van god, dat raak je nooit kwijt, want je krijgt daar sevap/hasanat voor. Als je aardig doet tegen mensen en je verwacht dat ze hetzelfde terugdoen, dan kan het soms lelijk tegenvallen.
Heb dat ook niet gezegd, als iemand van jouw goede wil misbruik maakt en jij bent daar niet bewust van, dat is iets anders dan bewust iemand anders laten meeprofiteren die dat doet met malafide gedachten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aardig doen tegen mensen waarvan je weet dat ze misbruik van je maken is gewoon dom.
Dus als iemand niet aardig tegen jou is, dan ben jij dat ook niet? Moeten zij dan ook eerst aardig tegen jou zijn voordat jij dat tegen hen bent?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben aardig tegen anderen omdat zij ook aardig zijn. Niet omdat ik verwacht dat ze hetzelfde terugdoen.
Stel dat ik jou nu zou vragen om samen wat te drinken, dan zou ik gewoon betalen. Gewoon omdat jij mijn gast bent. Sommige mensen hebben echter door dat ik wat betreft geld best makkelijk ben, en proberen dan daarvan te profiteren cq misbruik van te maken. Gelukkig heb ik dat soort mensen snel door, maar mocht ik een keer verliefd worden op zo'n dame dan ben ik de sjaak.
Sorry, er ontbreekt een stukje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als iemand niet aardig tegen jou is, dan ben jij dat ook niet? Moeten zij dan ook eerst aardig tegen jou zijn voordat jij dat tegen hen bent?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb dat ook niet gezegd, als iemand van jouw goede wil misbruik maakt en jij bent daar niet bewust van, dat is iets anders dan bewust iemand anders laten meeprofiteren die dat doet met malafide gedachten.
Ja, dit bedoel ik dus. Ik doe aardig en ben gul tegenover iedereen. Maar als ik op een gegeven moment merk dat ik degene ben die altijd gul is (terwijl de andere ook evenveel geld bezit), dan houd het voor mij wel op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, er ontbreekt een stukje.
Met 'aardig' bedoel ik in dit geval dat ik de ander wel 'mag' (als in: goed mens). In principe begint iedereen bij mij op 'level 0' qua vertrouwen en aardigheid. Ik zal dan ook aardig doen tegen deze mensen. Geloof me, ik ben echt aardig. Te aardig soms...
Ik begrijp het, je kunt beter eerst anderen peilen, wat jij hebt kun je wel een zwakte noemen. Ik ben niet zo (helaas?).quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, er ontbreekt een stukje.
Met 'aardig' bedoel ik in dit geval dat ik de ander wel 'mag' (als in: goed mens). In principe begint iedereen bij mij op 'level 0' qua vertrouwen en aardigheid. Ik zal dan ook aardig doen tegen deze mensen. Geloof me, ik ben echt aardig. Te aardig soms...
Zolang ik niet het idee heb dat de ander van me probeert te profiteren vind ik het prima. Ik vind het helemaal niet erg om degene te zijn die steeds het etentje of drankje betaalt, zeker niet omdat ik in 99% van de gevallen degene heb die voorstelt om wat te gaan eten en drinken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Ik doe aardig en ben gul tegenover iedereen. Maar als ik op een gegeven moment merk dat ik degene ben die altijd gul is (terwijl de andere ook evenveel geld bezit), dan houd het voor mij wel op.
Het is niet zo dat ik zo'n persoon zal bombarderen met allerlei cadeautjes en dergelijke, maar no way dat ik een dame laat betalen voor een etentje of drankje wanneer we elkaar leren kennen. Wat dat betreft ben ik hééél erg Turks.quote:Overigens moet je ook niet te gul zijn, anders denken mensen dat je een enayi bent. Yani ook als je iemand voor het eerst leert kennen.
R&P / Rare gewoontes en/of ticks?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, het moet echt zoals op het plaatje. Moet gewoon. Elke avond.
Levensles in 1.5 minuut.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben aardig tegen anderen omdat zij ook aardig zijn. Niet omdat ik verwacht dat ze hetzelfde terugdoen.
Stel dat ik jou nu zou vragen om samen wat te drinken, dan zou ik gewoon betalen. Gewoon omdat jij mijn gast bent. Sommige mensen hebben echter door dat ik wat betreft geld best makkelijk ben, en proberen dan daarvan te profiteren cq misbruik van te maken. Gelukkig heb ik dat soort mensen snel door, maar mocht ik een keer verliefd worden op zo'n dame dan ben ik de sjaak.
de mannelijke MT afkrakenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef MaidensTower het volgende:
Update:
Tweede date gehad. Ik zie er geen toekomst in. Ik wou een moderne Turkse man, maar deze gast heeft misschien 1000 bedpartners gehad! Hij was een model, topsporter en van alles plus met een hoge libido. Zo'n man hou ik nooit vastBen wel slim, leuk, gestoord, geinig etc. Zo geweldig ben ik niet. Beter nu kappen en gewoon doorgaan met single zijn. Ik zit bijna op de helft van een jaar, so..
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef MaidensTower het volgende:
Update:
Tweede date gehad. Ik zie er geen toekomst in. Ik wou een moderne Turkse man, maar deze gast heeft misschien 1000 bedpartners gehad! Hij was een model, topsporter en van alles plus met een hoge libido. Zo'n man hou ik nooit vastBen wel slim, leuk, gestoord, geinig etc. Zo geweldig ben ik niet. Beter nu kappen en gewoon doorgaan met single zijn. Ik zit bijna op de helft van een jaar, so..
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is mijn gevorderde versie. (Wel bijzonder dat ik gewoon 1 dag na hem geboren ben.) Ik ben niet zo zelfverzekerd om dat aan te kunnen. Word relatief snel verliefd. Hij niet, maar vindt mij wel erg leuk. Hij zei dat ik trekjes had van zijn ex waar hij smoorverliefd op was. Maar goed. Ben haar niet.
tuurlijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Kun je pakketjes met postzegels verzenden?
tweede alweer, ik heb de eerste date gemist dan of was dat die kickboxr?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef MaidensTower het volgende:
Update:
wat bedoel je met: Ik zit bijna op de helft van een jaar, so..quote:Op woensdag 4 december 2013 01:19 schreef MaidensTower het volgende:
Twee dagen achter elkaar. Ja, die
maar als dat de insteek was/is waarom daten?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef MaidensTower het volgende:
Een jaar lang geen man was het idee.
beide gasten zijn uitzondering op de regel?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
Omdat ik geen Turkse mannen zoals hij ontmoet die geen problemen hebben met mijn verleden en gewoon boeiend zijn.
Wel mooi dat je dan wel een probleem hebt met zijn verledenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
Omdat ik geen Turkse mannen zoals hij ontmoet die geen problemen hebben met mijn verleden en gewoon boeiend zijn.
loserquote:
Klinkt als trouwmateriaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef MaidensTower het volgende:
Update:
Zulke mannen blijven niet bij een vrouw, zelfs niet door te trouwen.quote:
Was sarcastisch.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zulke mannen blijven niet bij een vrouw, zelfs niet door te trouwen.
Bij mannen die goed liggen bij vrouwen (en vice versa) is de kans m.i. relatief groot dat deze persoon toch wat avontuurtjes wil beleven. Niet met dezelfde persoon. En anders wordt deze persoon wel verleid tot avontuurtjes door een ander... Al helemaal als ie dat leventje is gewend.
Het is nog vroeg in de ochtend, dan begrijp ik sarcastische opmerkingen nog niet...quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was sarcastisch.
Ik weet het, slecht van me.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij mannen die goed liggen bij vrouwen (en vice versa) is de kans m.i. relatief groot dat deze persoon toch wat avontuurtjes wil beleven. Niet met dezelfde persoon. En anders wordt deze persoon wel verleid tot avontuurtjes door een ander...
Nederlands aub.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:54 schreef MaidensTower het volgende:
Anladım sevgili arkadaşlar. Yinede denemeye değdi. Güzeldi
Welk aspect niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 08:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
Wat is relatief groot?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk aspect niet?
Ook niet na de nuancering ("relatief groot")?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |