Dat wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat zarGon te veel over vrouwen praat alsof hij er zelf een is.
Dang!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijdje geleden waren er twee andere koppels actief. Eén van die twee koppels is zelfs getrouwd..
Soms verstop ik 'm tussen m'n benen (dan lijkt het op een vaginaquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat zarGon te veel over vrouwen praat alsof hij er zelf een is.
Verwijder dit voordat Julis het uitmaakt vallaquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms verstop ik 'm tussen m'n benen (dan lijkt het op een vagina![]()
![]()
) en praat ik met een hoog stemmetje tegen mezelf in de spiegel. En dat betasten... niet meer te stoppen!
Jep, twee zussen. En drie nichten (waar ik geen onderdeel van uitmaak). Veels te veel vrouwen in mijn buurt, op zich best een wonder dat ik weinig homosensuele trekjes heb.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel.Hij vond het ook leuk om naar vrouwengesprekken te luisteren. Misschien komt het doordat hij in een huis met oudere zussen is opgegroeid.
Je had alleen zussen, toch zarGon?
Hm, goede vraag... Ben de bilmiyorem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vraag me af wat er is geworden van Bilmi en Burakius.
Zulks een positieve vibe hier vannacht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dang!
Op naar de volgende dan maar, hehe. #nojinx
Hmmh, denk dat het moment is gekomen om te slapen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms verstop ik 'm tussen m'n benen (dan lijkt het op een vagina![]()
![]()
) en praat ik met een hoog stemmetje tegen mezelf in de spiegel. En dat betasten... niet meer te stoppen!
Maar zarGon is passief sapık, dus daarvan accepteer ik het wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Nog een sapık hadden we niet aangekund.
Laat er trouwens geen misverstand over bestaan; dit is niet wat ik bedoelde met ''een spreekbuis voor de mannen in het topic''.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, denk dat het moment is gekomen om te slapen....
ofquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat er trouwens geen misverstand over bestaan; dit is niet wat ik bedoelde met ''een spreekbuis voor de mannen in het topic''.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
maar je denken wijkt naar mijn mening niet heel erg af van de gemiddelde (hoog)opgeleide, moderne Turkse man.
Dan kom je uit bij trifko en zijn kloons, dus ordinair vunzig, dames direct benaderen, etc.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hehe en niet-passief sapıklar dan? Die zijn er ook...
Maar weet je... Iets waar je hard voor werkt en moeite voor doet betekent uiteindelijk ook meer voor je, de waarde ervan weet je beter te schatten. Dat is dan ook waar het mijns inziens tegenwoordig misgaat tegenwoordig, een relatie of bepaalde onderdelen die bij een relatie horen lijken zo vanzelfsprekend te zijn dat het zijn waarde verliest. Easy come, easy go, zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani lichamelijk platonisch. Sıkılırım. Blijf ik liever alleen.
Buhehehe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan kom je uit bij trifko en zijn kloons, dus ordinair vunzig, dames direct benaderen, etc.
Tegenwoordig ben ik ontmanteld, dames val ik niet meer lastig met mijn sapıkness. Ben veels te braaf geworden; relaties zijn toch ook zo beperkend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar zarGon is passief sapık, dus daarvan accepteer ik het wel.
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Uff zarGon waarom steeds zo lang zit op tel diyoruz sana
Jawel maar zelf typen is irritant.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit?. Safari kan daarmee omgaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |