Op één of andere manier kan ik dat niet flikken bij hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
Maar als ik jaloers zou worden zou ik er nog niks van zeggen. Gewoon ook jongens checken of flirten (als hij dat ook doet). O anlar.
Alle vrouwen zijn labiel, dat hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, zeg dat niet. Ik ben ook best labiel soms. Maar dat laat ik niet merken.
Neuh. Gewoon een hekel aan wannabe gavurs.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wejoo, Borte, ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Tijdje geleden waren er twee andere koppels actief. Eén van die twee koppels is zelfs getrouwd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Che_ het volgende:
zargon & julis: jullie zijn niet enige fok!-koppel in deze reeks geweest toch?
Bakarız.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Wanneer is de düğün, Allah nasip ederse?
Haha, je verwoordt het luchtig en neemt geen blad voor de mond; dat mag ik wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:38 schreef zarGon het volgende:
Geen idee waarom ik zoveel typ, ik moet gaan slapen eigenlijk.
Spreek me gerust tegen trouwens, ik lul ook maar een eind weg.
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou nooit een jarenlange 'relatie' kunnen volhouden. Goed van jullie. Vergt veel geduld.
Vraag me af wat er is geworden van Bilmi en Burakius.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijdje geleden waren er twee andere koppels actief. Eén van die twee koppels is zelfs getrouwd..
quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je verwoordt het luchtig en neemt geen blad voor de mond; dat mag ik wel.Wat dat betreft ben je enigszins wel een spreekbuis voor de mannen in het topic, die dit niet uit kunnen of willen (er de noodzaak niet van inzien) spreken, maar je maakt zo nu en dan wel rake punten, vind ik. Maar er zijn natuurlijk manieren om dat ''tweede bewustzijn'' te onderdrukken en enigszins in het gareel te laten lopen.
Maar goed, ik ben niet echt ervaringsdeskundige op het gebied van relaties en ben het op sommige punten wat dat betreft niet altijd met je eens, maar je denken wijkt naar mijn mening niet heel erg af van de gemiddelde (hoog)opgeleide, moderne Turkse man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |