abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:13:42 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133886732
Vroeger had ik een tick, ik maakte een gek geluid met mijn mond, een soort van "hm, hm, hm" naar dan echt achter in mijn keel.
Ik maakte mijn omgeving er gek mee en hoe en waarom het begonnen is geen idee, gelukkig ben ik er wel al weer jaren vanaf.

Verders heb ik nogal de gekke gewoonte om mijn linker hand vanaf boven in mijn trui te stoppen en mijn rechter borst vast te houden, een soort Napoleon maar dan vanaf boven mijn truitje in.
Ook geen idee wanneer dat is begonnen of waarom ik dat doe, het zit gewoon comfortabel.

Ik zal vast niet de enige zijn met een rare gewoonte en/of tick. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133886933
Ja, met mijn oren. Ik maak ze 2 keer per dag schoon met een wattenstokje. Laatst was ik bij de huisarts en hij had nog nooit zulke schone oren gezien :D . En ze mogen door anderen niet aangeraakt worden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:24:06 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133887248
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ja, met mijn oren. Ik maak ze 2 keer per dag schoon met een wattenstokje. Laatst was ik bij de huisarts en hij had nog nooit zulke schone oren gezien :D . En ze mogen door anderen niet aangeraakt worden.
Ik mocht ze juist niet meer schoonmmaken met een watenstaafje van de dokter omdat mijn oren er verstopt van raakte, alleen de buitenkant mag wel, niet in mijn oor. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133887446
Ik zelf ga vaak met mijn hand door mijn haar en maak vaak een zuigend geluid omdat er bijna een week zaadje tussen mijn kies zat en ben er daarna nooit meer mee opgehouden :')

Een vriendin van mij heeft een milde vorm van OCD en heeft echt de vaagste gewoontes, 's ochtends staat ze bijivoorbeeld om 5 uur op drinkt een red bull slaat een shot gin achterover en gaat hardlopen
En ze loopt ook alleen maar op de witte strepen van een zebrapad :')
-XOXO-
pi_133887565
Ik maak met m'n tenen altijd bewegingen in de vorm van een 5 of een S soms als ik over straat loop en het is rustig in de avond dan ren ik ongeveer 150 meter zo hard als ik kan.
-Als ik klassieke muziek luister, dan doe ik net alsof ik een dirigent ben met m'n hand.
-Ik praat in mezelf en dan overdrijf ik hoe stom ik af en toe wel niet ben.
-Af en toe dan schrik ik van een gedachte en dan sluit ik me kaken en dan doe ik m'n ogen wijd open en span ik heel m'n gezicht.
-Steeds in de spiegel kijken en selfi's maken.
pi_133887745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:34 schreef jundo het volgende:
Ik maak met m'n tenen altijd bewegingen in de vorm van een 5 of een S soms als ik over straat loop en het is rustig in de avond dan ren ik ongeveer 150 meter zo hard als ik kan.
-Als ik klassieke muziek luister, dan doe ik net alsof ik een dirigent ben met m'n hand.
-Ik praat in mezelf en dan overdrijf ik hoe stom ik af en toe wel niet ben.
-Af en toe dan schrik ik van een gedachte en dan sluit ik me kaken en dan doe ik m'n ogen wijd open en span ik heel m'n gezicht.
-Steeds in de spiegel kijken en selfi's maken.
Die eerste :')
-XOXO-
pi_133887774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Die eerste :')
Welke, die met de dirigent of de 5 en de S?
pi_133888031
Als ik ga slapen stel ik de wekker in, zet hem vast aan voor de volgende ochtend en ga nog even een boekje lezen.
Maar voordat het licht écht uitgaat moet ik minstens twee keer controleren of ik de wekker op de goede tijd en op afgaan heb gezet, anders slaap ik niet goed. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133888040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:13 schreef snakelady het volgende:
Vroeger had ik een tick, ik maakte een gek geluid met mijn mond, een soort van "hm, hm, hm" naar dan echt achter in mijn keel.
Ik maakte mijn omgeving er gek mee en hoe en waarom het begonnen is geen idee, gelukkig ben ik er wel al weer jaren vanaf.

Verders heb ik nogal de gekke gewoonte om mijn linker hand vanaf boven in mijn trui te stoppen en mijn rechter borst vast te houden, een soort Napoleon maar dan vanaf boven mijn truitje in.
Ook geen idee wanneer dat is begonnen of waarom ik dat doe, het zit gewoon comfortabel.

Ik zal vast niet de enige zijn met een rare gewoonte en/of tick. :P
Wil ik ook wel even doen kun je afwisselen :P OT nagels bijten, probeer ze wel eens te laten groeien maar begint gewoon bijna letterlijk te jeuken, en dan het gevoel dat je ze afbijt en hij scheurt precies af net boven het leven. _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_133888085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:39 schreef jundo het volgende:

[..]

Welke, die met de dirigent of de 5 en de S?
Met die 5 en de S :')
-XOXO-
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:55:31 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133888336
Leuk om te lezen, dat met de wekker zetten herken ik wel als ik in de ochtend een belangrijke afspraak heb staan.
pi_133888360
Hmm, laat ik het ook maar van me afschrijven. Het is niet alsof deze dingen verborgen blijven voor anderen. :D

• Ik praat veel tegen mezelf als ik bezig ben.
• Bij veel dingen die ik doe maak ik een geluid.
pi_133889088
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Als ik ga slapen stel ik de wekker in, zet hem vast aan voor de volgende ochtend en ga nog even een boekje lezen.
Maar voordat het licht écht uitgaat moet ik minstens twee keer controleren of ik de wekker op de goede tijd en op afgaan heb gezet, anders slaap ik niet goed. :@
Hoe zit het met de schuurdeur, ook altijd nog even extra controleren? ;( Ik wel. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133889185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Hoe zit het met de schuurdeur, ook altijd nog even extra controleren? ;( Ik wel. :')
Garagedeur :')
Die gaat elektrisch open en dicht door op een knopje te drukken. Als ik er niet bij stilsta dat ik op het knopje heb gedrukt om hem weer dicht te doen kan ik aan het eind van de straat in de achteruit om te checken.
Nog nooit heb ik het ding open gevonden. :') :') :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133889355
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Garagedeur :')
Die gaat elektrisch open en dicht door op een knopje te drukken. Als ik er niet bij stilsta dat ik op het knopje heb gedrukt om hem weer dicht te doen kan ik aan het eind van de straat in de achteruit om te checken.
Nog nooit heb ik het ding open gevonden. :') :') :')
Garagedeur hier ook...ben je halverwege en ga je weer terug....terwijl er toch echt een extra hangslot opzit. :') Overigens was de enige keer dat de schuurdeur hier wel 3 dagen niet op slot was het moment dat het ding zo klemde dat de woningbouwvereniging later zou komen om de deur bij te schaven en ik nog vragen aan de man "Heeft u de deur op slot gedaan want mijn dure fiets en scooter staan er wel in"...Ja hoor.....niet dus, kwam ik 3 dagen later achter. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133890004
Ja, genoeg!
Zo pluk ik aan elk velletje dat ik tegenkom (m'n lippen zijn een rámp op het moment, au) en als ik voor een rood stoplicht sta zet ik m'n auto altijd een tweede keer in de 1e versnelling.
Een familielid wees me er vorige week op dat ik een koffielepeltje tijdens het roeren ook steeds tussen m'n vingers omdraai en dat ik dat blijkbaar al jaren doe :')
En er zijn vast nog wel meer gewoontes die anderen gek vinden :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_133890464
- 's ochtends snoozen (1 á 2 uur lang :') )
- m'n vingers kraken, meerdere keren per dag, tot ergernis van collega's :P
- zoals hierboven aangegeven de auto voor een tweede keer in de 1e versnelling zetten
- terug naar de voordeur lopen om te checken of de deur niet op een kiertje staat
- wanneer ik me verveel (tijdens een vergadering) klieder ik een vel papier vol met wolkjes

en nog meer... :')
pi_133891357
Vroeg had ik een tik dat ik even vaak linksom moest draaien als rechtsom met mijn lichaam. Dus als ik een draaistoel 3x linksom gedraaid had, dan moest ik dat ook eerst weer terugdraaien voordat ik kan opstaan. Maar dit gold ook staand. Ik wilde niet verstrikt raken ofzo. Ben er gelukkig vanaf. :P
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
pi_133891657
Als ik de auto uit ben en op slot heb gedaan, móet ik dat controleren, als ik dat niet doe, ga ik twijfelen of ik hem wel op slot heb gedaan en loop ik terug om dat alsnog te checken.
O! En ik praat vaak in mezelf, meestal tegen iets, computer, kat, paard, deur, fiets... Kan vanalles zijn.
compact en kleverig.
pi_133891858
O en ik haal het lepeltje altijd uit mn kopje/beker voor ik ga drinken en ik kan een toetje of ontbijt niet eten met een grote lepel, maar pak dan altijd een theelepel of dessertlepel, terwijl ik soep prima met een grote lepel kan eten.

Ik leg ook altijd de kleine lepeltjes vooraan in de bestekla van de vaatwasser, dan het 'goede' bestek en achteraan het 'oude' bestek. Vind het ook écht irritant als iemand anders hem vult :@

Dus toch meer dan ik dacht. :+
compact en kleverig.
pi_133891977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik haal het lepeltje altijd uit mn kopje/beker voor ik ga drinken en ik kan een toetje of ontbijt niet eten met een grote lepel, maar pak dan altijd een theelepel of dessertlepel, terwijl ik soep prima met een grote lepel kan eten.

Ik leg ook altijd de kleine lepeltjes vooraan in de bestekla van de vaatwasser, dan het 'goede' bestek en dan het 'oude' bestek. Vind het ook écht irritant als iemand anders hem vult :@

Dus toch meer dan ik dacht. :+
Me2!
Drinkt gewoon comfortabeler...

Ik maak een geluidje ook met mijn mond soms... Hmm, en daar doe ik dan ook deuntjes mee maken...
Rustig aan.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:26:16 #22
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_133891990
Het knakken van mijn vingers.
pi_133892336
Soort van beatboxen met m'n tong tegen de achterkant van mijn tanden.
Rare bewegingen met gezicht om m'n bril terug
op zijn plek te duwen als die iets naar beneden is gezakt.
Flesje bier
pi_133892530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Garagedeur hier ook...ben je halverwege en ga je weer terug....terwijl er toch echt een extra hangslot opzit. :') Overigens was de enige keer dat de schuurdeur hier wel 3 dagen niet op slot was het moment dat het ding zo klemde dat de woningbouwvereniging later zou komen om de deur bij te schaven en ik nog vragen aan de man "Heeft u de deur op slot gedaan want mijn dure fiets en scooter staan er wel in"...Ja hoor.....niet dus, kwam ik 3 dagen later achter. }:|
Had dat vaak met de voordeur. Als ik met de bus ging kon ik de voordeur nog een keer zien, maar dan nog twijfelde ik of hij niet toch op een kier stond. Regelmatig de buren gebeld om te laten controleren en ook weleens de volgende halte weer uitgestapt en naar huis gelopen.

De deur was altijd gewoon dicht.
pi_133892538
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Wolken het volgende:
Mijn dokter heeft me dringend verzocht dat niet meer iedere dag te doen toen ik voor de derde keer een oorontsteking had. (Dat kun je daar van krijgen namelijk, die vieze zooi houdt je oor schoon.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')