Ik mocht ze juist niet meer schoonmmaken met een watenstaafje van de dokter omdat mijn oren er verstopt van raakte, alleen de buitenkant mag wel, niet in mijn oor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ja, met mijn oren. Ik maak ze 2 keer per dag schoon met een wattenstokje. Laatst was ik bij de huisarts en hij had nog nooit zulke schone oren gezien. En ze mogen door anderen niet aangeraakt worden.
Die eerstequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:34 schreef jundo het volgende:
Ik maak met m'n tenen altijd bewegingen in de vorm van een 5 of een S soms als ik over straat loop en het is rustig in de avond dan ren ik ongeveer 150 meter zo hard als ik kan.
-Als ik klassieke muziek luister, dan doe ik net alsof ik een dirigent ben met m'n hand.
-Ik praat in mezelf en dan overdrijf ik hoe stom ik af en toe wel niet ben.
-Af en toe dan schrik ik van een gedachte en dan sluit ik me kaken en dan doe ik m'n ogen wijd open en span ik heel m'n gezicht.
-Steeds in de spiegel kijken en selfi's maken.
Wil ik ook wel even doen kun je afwisselenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:13 schreef snakelady het volgende:
Vroeger had ik een tick, ik maakte een gek geluid met mijn mond, een soort van "hm, hm, hm" naar dan echt achter in mijn keel.
Ik maakte mijn omgeving er gek mee en hoe en waarom het begonnen is geen idee, gelukkig ben ik er wel al weer jaren vanaf.
Verders heb ik nogal de gekke gewoonte om mijn linker hand vanaf boven in mijn trui te stoppen en mijn rechter borst vast te houden, een soort Napoleon maar dan vanaf boven mijn truitje in.
Ook geen idee wanneer dat is begonnen of waarom ik dat doe, het zit gewoon comfortabel.
Ik zal vast niet de enige zijn met een rare gewoonte en/of tick.
Met die 5 en de Squote:Op dinsdag 3 december 2013 20:39 schreef jundo het volgende:
[..]
Welke, die met de dirigent of de 5 en de S?
Hoe zit het met de schuurdeur, ook altijd nog even extra controleren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Als ik ga slapen stel ik de wekker in, zet hem vast aan voor de volgende ochtend en ga nog even een boekje lezen.
Maar voordat het licht écht uitgaat moet ik minstens twee keer controleren of ik de wekker op de goede tijd en op afgaan heb gezet, anders slaap ik niet goed.
Garagedeurquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe zit het met de schuurdeur, ook altijd nog even extra controleren?Ik wel.
Garagedeur hier ook...ben je halverwege en ga je weer terug....terwijl er toch echt een extra hangslot opzit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Garagedeur
Die gaat elektrisch open en dicht door op een knopje te drukken. Als ik er niet bij stilsta dat ik op het knopje heb gedrukt om hem weer dicht te doen kan ik aan het eind van de straat in de achteruit om te checken.
Nog nooit heb ik het ding open gevonden.![]()
![]()
Me2!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik haal het lepeltje altijd uit mn kopje/beker voor ik ga drinken en ik kan een toetje of ontbijt niet eten met een grote lepel, maar pak dan altijd een theelepel of dessertlepel, terwijl ik soep prima met een grote lepel kan eten.
Ik leg ook altijd de kleine lepeltjes vooraan in de bestekla van de vaatwasser, dan het 'goede' bestek en dan het 'oude' bestek. Vind het ook écht irritant als iemand anders hem vult
Dus toch meer dan ik dacht.
Had dat vaak met de voordeur. Als ik met de bus ging kon ik de voordeur nog een keer zien, maar dan nog twijfelde ik of hij niet toch op een kier stond. Regelmatig de buren gebeld om te laten controleren en ook weleens de volgende halte weer uitgestapt en naar huis gelopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Garagedeur hier ook...ben je halverwege en ga je weer terug....terwijl er toch echt een extra hangslot opzit.Overigens was de enige keer dat de schuurdeur hier wel 3 dagen niet op slot was het moment dat het ding zo klemde dat de woningbouwvereniging later zou komen om de deur bij te schaven en ik nog vragen aan de man "Heeft u de deur op slot gedaan want mijn dure fiets en scooter staan er wel in"...Ja hoor.....niet dus, kwam ik 3 dagen later achter.
Mijn dokter heeft me dringend verzocht dat niet meer iedere dag te doen toen ik voor de derde keer een oorontsteking had. (Dat kun je daar van krijgen namelijk, die vieze zooi houdt je oor schoon.)quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ja, met mijn oren. Ik maak ze 2 keer per dag schoon met een wattenstokje. Laatst was ik bij de huisarts en hij had nog nooit zulke schone oren gezien. En ze mogen door anderen niet aangeraakt worden.
Ik voel me als lid van een groep.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Had dat vaak met de voordeur. Als ik met de bus ging kon ik de voordeur nog een keer zien, maar dan nog twijfelde ik of hij niet toch op een kier stond. Regelmatig de buren gebeld om te laten controleren en ook weleens de volgende halte weer uitgestapt en naar huis gelopen.
De deur was altijd gewoon dicht.
Een oom zat eens achter bij mij in de auto en hij dacht dat de achterklep nog open was. Ik zag in de achteruitkijkspiegel dat de klep gewoon dicht was. Hij werd steeds paniekeriger tot het moment dat ik stopte om het hem zelf te laten controleren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik voel me als lid van een groep.Gelukkig heb ik het niet zo erg als een buurman...die staat wel 10 minuten bij zijn schuurdeur.
![]()
Ik ben gisteren, toen ik lekker warm in bed lag, nog maar een keer naar beneden gegaan omdat ik er toch aan begon te twijfelen of ik die kaars wel had uitgedaan.....alhoewel ik bijna zeker wist dat het zo was.....maar toch....weer koude voeten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Een oom zat eens achter bij mij in de auto en hij dacht dat de achterklep nog open was. Ik zag in de achteruitkijkspiegel dat de klep gewoon dicht was. Hij werd steeds paniekeriger tot het moment dat ik stopte om het hem zelf te laten controleren.
Het leven is hard als geticktequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben gisteren, toen ik lekker warm in bed lag, nog maar een keer naar beneden gegaan omdat ik er toch aan begon te twijfelen of ik die kaars wel had uitgedaan.....alhoewel ik bijna zeker wist dat het zo was.....maar toch....weer koude voeten.
Nee maar ik ben soms zo gewend dingen te doen dat ik er niet bij nadenk....en daarna ga twijfelen of ik het wel gedaan heb.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Het leven is hard als getickte. Ben je verder ook een onzeker persoon? Dat heb ik helemaal niet namelijk. Het richt zich altijd op onzinnige zaken als gesloten deuren of het 5x dwangmatig controleren van de wekkerfunctie op mijn telefoon.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee maar ik ben soms zo gewend dingen te doen dat ik er niet bij nadenk....en daarna ga twijfelen of ik het wel gedaan heb.Automatische piloot zeg maar.
Naja, ik dacht dus ook dat het niet goed was, maar de dokter zei er verder niks van. Mijn tante had deze tick ook maar zij was op een gegeven moment bijna doof door alle wattenstukjes die achter gebleven waren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft me dringend verzocht dat niet meer iedere dag te doen toen ik voor de derde keer een oorontsteking had. (Dat kun je daar van krijgen namelijk, die vieze zooi houdt je oor schoon.)
Dezequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Maar voordat het licht écht uitgaat moet ik minstens twee keer controleren of ik de wekker op de goede tijd en op afgaan heb gezet, anders slaap ik niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |