Ik ben 1.83 en draag ook mediumquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Martin is 1,77m groot en draagt maat Medium.
Ja godverdomme, wat weegt hij.
Ja ik ben 1,85 ongeveer en draag ook vaak medium.quote:
op die fietsquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik ben 1,85 ongeveer en draag ook vaak medium.
Maar als die gast 20 kilo zwaarder is
Ja, straks fietst hij al dat extra gewicht er bij mij inquote:
Iets wat op Tsunami lijkt.quote:
Volgens mij heeft deze track iets te maken met Flute o.óquote:
quote:
Dit inderdaad. Daarom ging ik terug, en moest ik het nog eens horenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]_____
The fuck.
Ik dacht op 't begin van die uithaal dat m'n koptelefoon raar begon te doen.
Dat moest ik al installeren toen we op de middelbare school met het magister gingen werkenquote:
Mjuhquote:
Is ook prima. Maar Fopje is ook pro-Duitsland. En daar gaat het een beetje omquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh is mijn expertise niet goed genoeg?
Daar klopt dus niks van hè, vogels en zo hebben ook een besef van tijd, anders weten ze niet wanneer ze moet migreren.quote:
Nee, dat heet gevoel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van hè, vogels en zo hebben ook een besef van tijd, anders weten ze niet wanneer ze moet migreren.
Jij weet toch ook niet op welke dag je een vest aan doet ipv je winterjas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar klopt dus niks van hè, vogels en zo hebben ook een besef van tijd, anders weten ze niet wanneer ze moet migreren.
Gevoel van tijd.quote:
Nee, ik kijk naar de zon.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij weet toch ook niet op welke dag je een vest aan doet ipv je winterjas.
Gevoel.
Duitslandquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is ook prima. Maar Fopje is ook pro-Duitsland. En daar gaat het een beetje om
Nou dan, vogels denken; hmm, is het koud? Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gevoel van tijd.
[..]
Nee, ik kijk naar de zon.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die ken ik jaHeb ik eens gewoon als tekst op Facebook gepost. Baas
Ja, logisch toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou dan, vogels denken; hmm, is het koud? Ja.
Kom we gaan naar Egypte.
Ja, ze moet pissen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan. Mijn hond gaat iedere avond om kwart voor zes voor de deur staan omdat ze naar buiten wil, is dat dan ook gevoel? Het is niet alsof we elke avond hetzelfde doen.
Je hond denkt volgens mij niet; goh, het is kwart voor zes, ik wil uitgelaten worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan. Mijn hond gaat iedere avond om kwart voor zes voor de deur staan omdat ze naar buiten wil, is dat dan ook gevoel? Het is niet alsof we elke avond hetzelfde doen.
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
Moet ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, iedere dag op hetzelfde tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |