Dan verkoop je er toch 100? Laat je die andere 76 staan en kijk je wat de koers doet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef Wootism het volgende:
Ondanks dat ik daar goed aan heb gedaan begin ik het nu toch wel eng te vinden.... 't Is nog steeds een grijs gebied en ik weet dus niet wat er gaat gebeuren als ik het om laat zetten naar een bijvoorbeeld een ton.
Zeg me alsjeblieft dat je het hoe dan ook op je eigen pc heb staan.. Als je ergens een online wallet hebt moet je het daar zo snel mogelijk weghalen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jawel, heb er ondertussen al 12 verkocht verdeeld over een jaar om de kosten aan stroom en hardware er in één keer uit te hebben (Ik mine nu toch niet meer). Maar toen lag de koers nog niet zo belachelijk hoog als nu.
Op aanraden van andere miners heb ik besloten om de rest te laten staan, en aangezien ik mijn investering er toch al dik uit had leek het me wel een spannend 'risico'.
Ondanks dat ik daar goed aan heb gedaan begin ik het nu toch wel eng te vinden....'t Is nog steeds een grijs gebied en ik weet dus niet wat er gaat gebeuren als ik het om laat zetten naar een bijvoorbeeld een ton.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan verkoop je er toch 100? Laat je die andere 76 staan en kijk je wat de koers doet.
Ben sowieso niet van plan om alles er in één ruk te verzilveren in euro's. Dus denk dat ik voorzichtig begin met 5 BTC om te kijken hoe het vandaag de dag allemaal in zijn werk gaat en waar ik tegenaan loop. En uiteraard heb ik een offline-wallet op 3 usb-sticks.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je het hoe dan ook op je eigen pc heb staan.. Als je ergens een online wallet hebt moet je het daar zo snel mogelijk weghalen.
Als je het simpel wil laten uitkeren (en snel) zou je het via bitonic kunnen doen, die nemen echter wel ¤4k+ aan kosten in.. Denk dat je voor zo'n groot bedrag beter even met hun persoonlijk contact kan opnemen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Voor dat soort bedragen zou ik persoonlijk wel even een afspraak maken met een accountant. In principe zou je het gewoon in box 3 op moeten kunnen geven, dat is ook wat de belastingdienst schriftelijk aan µ heeft bevestigt. Maar bij zulke bedragen zou ik graag die paar tientjes aan een accountant uitgeven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:46 schreef Wootism het volgende:
[..]
[..]
Ben sowieso niet van plan om alles er in één ruk te verzilveren in euro's. Dus denk dat ik voorzichtig begin met 5 BTC om te kijken hoe het vandaag de dag allemaal in zijn werk gaat en waar ik tegenaan loop. En uiteraard heb ik een offline-wallet op 3 usb-sticks.
Ik ben in ieder geval van plan om de helft te laten staan om te kijken wat de toekomst brengt
vrouwen reactie weer ditquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er veel soortenIs dat niet heel verwarrend?
Ik heb er overigens 0.
Wanneer ben je begonnen met mijnen en wanneer gestopt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Ben ergens eind 2010 begonnen met GPU-minen. Heb toentertijd ook best wat uitgegeven aan snelle videokaarten. In die tijd waren de rewards nog best wel flink en de blocks niet zo complex als nu. Met de opkomst van die ASIC-systemen heb ik begin dit jaar nog een 5 GH/S minertje aangeschaft maar dat heeft me niet super veel opgeleverd.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen met mijnen en wanneer gestopt?
Misschien kan je wel een auto dealer aanspreken om een mooi autootje ervan te kunnen kopen.
Waarom niet door met de GPU power op Scrypt (Litecoin en dergelijke) is nog steeds een leuke cent mee te verdienen als je een beetje power in je rig hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ben ergens eind 2010 begonnen met GPU-minen. Heb toentertijd ook best wat uitgegeven aan snelle videokaarten. In die tijd waren de rewards nog best wel flink en de blocks niet zo complex als nu. Met de opkomst van die ASIC-systemen heb ik begin dit jaar nog een 5 GH/S minertje aangeschaft maar dat heeft me niet super veel opgeleverd.
Dankzij die ASIC-systemen en de aandacht in de media steeg de difficulty best hard, en ik had geen zin om nog meer geld uit te geven aan een TH/S systeem o.i.d. dus ben ik gestopt.
Als het risico 0 is kun je ze toch beter laten staan? Geld dat je niet nodig hebt moet je beleggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef µ het volgende:
Ik heb er een stuk minder en heb er een aantal laten uitbetalen. Risico is ongeveer nul voor mij nu.
Ik moet helemaal niets!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het risico 0 is kun je ze toch beter laten staan? Geld dat je niet nodig hebt moet je beleggen.
En nu voel jij je zeker op zijn zachts gezegd behoorlijk k-l-ote.....quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef porsche1 het volgende:
7500 had ik er, per ongeluk harde schijf weggegooid...
Netjes!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef litecoin het volgende:
Begonnen op 22 november.
Geïnvesteerd: 3.500 EUR inmiddels.
Bezit: 9,74307029 BTC momenteel.
Elk maand 1 tje cashen op Bitonic.nl.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |