"Bit-/litecoins"quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat had ik er staan dan? Hoeveel zeker?
Weet ik veel joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef Robuustheid het volgende:
WTF, Litecoins in TT? Noem dan altcoins.
LTC is niks, en wordt ook niks.
Dat waag ik te betwijfelen, maar goed ik neem aan dat niemand zijn banksaldo hier gaat posten (ik in ieder geval niet) en dat lijkt mij bij je aantal bitcoins niet andersquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef Robuustheid het volgende:
Meer dan genoeg..
Volgens mij heeft MagneT meeste bitcoins van iedereen op Fok. Of-ie ook in dit topic wilt bekendmaken, laat ik aan hem over.
Ik handel constant, ik kan ook ieder moment uitstappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, maar goed ik neem aan dat niemand zijn banksaldo hier gaat posten (ik in ieder geval niet) en dat lijkt mij bij je aantal bitcoins niet anders
Sure, maar met handelen zul je waarschijnlijk niet binnen korte termijn van 400 bitcoins er 1000 maken, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:18 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik handel constant, ik kan ook ieder moment uitstappen.
Wat ik nu heb, is morgen waarschijnlijk alweer veranderd.
Exchanges kunnen omvallen, hypotheken kunnen worden afgelost, en alles daartussen
Wat zijn er veel soortenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef mike-amersfoort het volgende:
2 BTC
100 LTC
800 WDC
1600 QRK
11.000 KGC
850.000 COL
Iedereen en zn moeder lanceert momenteel hun eigen coin, sterven er vanzelf een aantal af die niet echt iets nieuws brengen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er veel soortenIs dat niet heel verwarrend?
Ik heb er overigens 0.
Je vergeet Engels te pratenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef porsche1 het volgende:
7500 had ik er, per ongeluk harde schijf weggegooid...
7500 had I there, per accident hard slice awaythrowed.quote:
Er zijn er een stuk of 50, ik doe op LTC verder niet aan de grote (zoals NVC, PPC, NMC), maar speculair op kleintjes. Een lijst van de grootste munten is hier te vinden: http://coinmarketcap.com/quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er veel soortenIs dat niet heel verwarrend?
Ik heb er overigens 0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |