"Bit-/litecoins"quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat had ik er staan dan? Hoeveel zeker?
Weet ik veel joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef Robuustheid het volgende:
WTF, Litecoins in TT? Noem dan altcoins.
LTC is niks, en wordt ook niks.
Dat waag ik te betwijfelen, maar goed ik neem aan dat niemand zijn banksaldo hier gaat posten (ik in ieder geval niet) en dat lijkt mij bij je aantal bitcoins niet andersquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef Robuustheid het volgende:
Meer dan genoeg..
Volgens mij heeft MagneT meeste bitcoins van iedereen op Fok. Of-ie ook in dit topic wilt bekendmaken, laat ik aan hem over.
Ik handel constant, ik kan ook ieder moment uitstappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, maar goed ik neem aan dat niemand zijn banksaldo hier gaat posten (ik in ieder geval niet) en dat lijkt mij bij je aantal bitcoins niet anders
Sure, maar met handelen zul je waarschijnlijk niet binnen korte termijn van 400 bitcoins er 1000 maken, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:18 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik handel constant, ik kan ook ieder moment uitstappen.
Wat ik nu heb, is morgen waarschijnlijk alweer veranderd.
Exchanges kunnen omvallen, hypotheken kunnen worden afgelost, en alles daartussen
Wat zijn er veel soortenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef mike-amersfoort het volgende:
2 BTC
100 LTC
800 WDC
1600 QRK
11.000 KGC
850.000 COL
Iedereen en zn moeder lanceert momenteel hun eigen coin, sterven er vanzelf een aantal af die niet echt iets nieuws brengen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er veel soortenIs dat niet heel verwarrend?
Ik heb er overigens 0.
Je vergeet Engels te pratenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef porsche1 het volgende:
7500 had ik er, per ongeluk harde schijf weggegooid...
7500 had I there, per accident hard slice awaythrowed.quote:
Er zijn er een stuk of 50, ik doe op LTC verder niet aan de grote (zoals NVC, PPC, NMC), maar speculair op kleintjes. Een lijst van de grootste munten is hier te vinden: http://coinmarketcap.com/quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn er veel soortenIs dat niet heel verwarrend?
Ik heb er overigens 0.
Zie niet waarom 1 van die munten de Bitcoin zou kunnen 'inhalen' eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of 50, ik doe op LTC verder niet aan de grote (zoals NVC, PPC, NMC), maar speculair op kleintjes. Een lijst van de grootste munten is hier te vinden: http://coinmarketcap.com/
BTC is simpelweg leidend, daarnaast zijn een paar interessante, maar het is wel veel lezen voordat je het een beetje kunt volgen:
LTC = LiteCoin, de eerste munt via scrypt ipv SHA-256, interessant voor GPU-miners sinds SHA te berekenen is met ASIC-miners.
NMC = namecoin, decentraal te gebruiken voor DNS en andere naam-registraties.
PPC = PeerCoin, schijnbaar een zuinige munt qua berekeningen, weet ik weinig van
QRC = QuarkCoin, op dit moment het veiligst, echter is BTC al theoretisch onkraabaar, dus overkill atm.
WDC = WorldCoin, goeie naam, zeer snelle transacties, discutabel veel te snel om veilig te zijn.
WorldCoin heeft potentie, disclaimer: ik heb ze zelf ook, omdat de blocks zeer snel gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Zie niet waarom 1 van die munten de Bitcoin zou kunnen 'inhalen' eigenlijk.
Lijkt mij niet handig wanneer je geld hebt staan in je adres volgens de orphan block, maar volgens de leidende blockchain is je account nog altijd leeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
WorldCoin heeft potentie, disclaimer: ik heb ze zelf ook, omdat de blocks zeer snel gaan.
Een transactie wordt pas volledig geldig bevonden naar 6 confirms bij Bitcoin.
BitPay accepteert een transactie al na 0 confirms, want meestal zijn transacties wel in orde.
Echter zou je bij Bitcoin al op 1 confirm willen wachten, sta je gemiddeld 10 minuten in een winkel (mogelijk zelfs 30+ minuten).
WorldCoin heeft gemiddeld een nieuw blok iedere 15 seconde. Dat maakt ieder blok een stuk minder veilig, want de kans is groter dat je met weinig rekenkracht een goed blok vind. Echter is de tijd die je wilt wachten nu veel vrijblijvender te kiezen door gebruikers.
Voordat een confirm van WDC net zo veilig is als bij BTC, zou je bij WorldCoin echter wel 40 confirms moeten hebben, maar alles daartussen is nu een keuze.
Nadeel is dat je meer kans hebt om een block te vinden, soms is het netwerk nog niet bijgewerkt en vind een ander ook een block, dan krijg je 2 block-reeksen. Uiteindelijk zal er een winnaar zijn en zullen alle transacties altijd wel verwerkt worden, maar er zijn dubbele reeksen gevonden van 50+ blocks.
En nog een idee om meer te krijgenquote:
Ik heb ze gekregen van vriendenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En nog een idee om meer te krijgen?
Nog bedankt voor die BTCs enkele maanden terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef µ het volgende:
Heb ooit een paar bitcoins verdeeld over wat forumleden hier.
Zouden nu duizenden euro's waard zijn.
Hoe ben je ze dan 'kwijtgeraakt'?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:
~ 9.5 BTC, had er vorige week op het hoogtepunt 15. Moet even goed gaan traden om dat weer goed te maken.
Heb ik ze je gegeven of verkocht? Voor wat voor prijs?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die BTCs enkele maanden terug
Whoaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vindt om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Ik zou het zo snel mogelijk uitzoeken en cashen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Nooit willen verkopen (bijv in april)?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Baasquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
07-02-1992quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Als dat echt waar zou zijn zou ik persoonlijk dit zo snel mogelijk 'uitzoeken' en ze via MtGox ofzo verkopen. Lijkt mij persoonlijk niet dat je er veel gaat uit halen dan dit en het lijkt mij ook dat er een zeer reeële kans bestaat dat de waarde van de BTC's (op korte termijn) (sterk) daalt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil deze bewering ook nog wel beargumenteren mocht je het wat kort door de bocht vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door µ op 03-12-2013 16:23:54 ]
Jawel, heb er ondertussen al 12 verkocht verdeeld over een jaar om de kosten aan stroom en hardware er in één keer uit te hebben (Ik mine nu toch niet meer). Maar toen lag de koers nog niet zo belachelijk hoog als nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Nooit willen verkopen (bijv in april)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |